Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon näkevinäni jotain. Varmaan viivanpaikka, kun on rfsu ja aikaiset päivät
No. Jännä nähä muuttuuko miksikään :angelic:
No tottakai pissasin toisiinkin tikkuihin, koska säikähin tota niin. Ostin rfsu herkän, eikä tullu mitään. Eikä myöskään pc. Toki se pissa ei kovin kauaa tekeytynyt rakossa, mut eiköhän toi nyt vaan oo viivanpaikka
Aamulla olen ehkä viisaampi jokatapauksessa.
En jaksa uskoa :bag:Ehkäpä muutaman päivän päästä on jo oikea viiva
En jaksa uskoa :bag:
Mutta toivossa on hyvä elää :angelic: mitään oireilua ei kuitenkaan..
Kirjoitinkin tuonne 2021-ryhmään, että näin unta positiivisesta raskaustestistä. Mutta se ehkä merkkaskin pos. ovulaatiotestit. En tiedä kyllä onko noi vielä täysin positiivisia, mutta en ole hetkeen nähnyt edes tollasia viivoja Vieläkö pitäisi olla tummemmat? Ylempi RFSU ja alempi PC. Edellispäivänä talleteltu kahdesti ja tänään aamulla
Pystyin pitämään näppini erossa testeistä
Menkkajuilintaa on koko ajan, tulee ja menee. Ei nyt todellakaan niin, että ois menkat käynnissä, mut sellasta minkä kuitenkin tiedostaa.
Tuokin on niin jännä tunne, kun yhtenä hetkenä oot ihan varma, et tärppi on käyny kun taas toisena oot ihan varma ettei todellakaan ole käyny. Nyt on tuo toinen hetki
Polilta oli tullu hoitajan soittoaika, huhtikuun alussa :angelic:
Ja eilen täyttelen esitietolomakkeita.
Ihanaa, kun asiat rullaa eteenpäin. Ehkä me saadaan tosiaan oma pieni jossain vaiheessa
Mulla on valtavat oviskivut, jos siellä on tupkafollit niin odotan tuplakipuja. En jotenkin jaksa uskoa että ovis menis huomaamatta ohiVois olla jo plus! Mutta voi myös olla että tänään myöhemmin vielä tummemmat. Tärppionnea
Noaidi voi ei, toiv se johtuu vai siitä fuusiosta. Mistä tiedät ettei ole vielä ovulaatiota ollut?
Ei ole mulla mitään oloja. Luget alkoi tänään lämmöt tosin hyvin ollut nousussa
Mulla on kerran käynyt ihan samalla tavalla jonka takia inssi meni ohi. En viitsi edes kysyä kun ne ei viimeksikään huolineet ultraan vaikka kerroin olevani 100% varma ettei ovis oo vielä tullut. Silloin olis hyvin ehtinyt kun ovis tuli maanantai iltapäivästä.MyyräMatikainen, toivotaan että vielä parin päivän päästäkin on vähintään tollanen toinen viiva ja että alkaa vahvistua!
Citrus90, jos toi ei ole vielä ihan positiivinen, niin on ainakin hyvin hyvin lähellä sitä mun mielestä. :)
move88 hyvä että alkaa vuoto loppua Tsemppiä ja ihanaa lomaa!
Noaidi, onpas jännä että ei ole vielä tullut ovista, vaikka ovisplussa tuli jo perjantaina Anteeksi voi olla tyhmä kysymys (kun en ole niin perillä hoidoista), mutta olisikohan mitenkään mahdollista päästä esim. huomenna ultraan ja jos siellä näkyy että ovis on vasta tulossa, niin kuitenkin päästä vielä inssiin tässä kierrossa?
Mulla on kerran käynyt ihan samalla tavalla jonka takia inssi meni ohi. En viitsi edes kysyä kun ne ei viimeksikään huolineet ultraan vaikka kerroin olevani 100% varma ettei ovis oo vielä tullut. Silloin olis hyvin ehtinyt kun ovis tuli maanantai iltapäivästä.
Mulla on valtavat oviskivut, jos siellä on tupkafollit niin odotan tuplakipuja. En jotenkin jaksa uskoa että ovis menis huomaamatta ohi
Siis joo, toki jokainen ovis on omanlaisensa, mutta en silti usko että itsellä ois menny yöllä ohi, varsinkaan kun en oo kahteen yöhön nukkunut kuumeen vuoksi. joskus mä oon jopa herännyt oviskipuihin.Mä en tuntenut mitään jättikipuja vaikka oli jättifolli mut jotkut sanoo et ehkä yöllä meni kun ei tuntenut mitään. Mut itse tietää parhaiten kehonsa
Äsken nippaili vasemmalta ja nännit ollut hieman kipeät Ovitrellen jälkeen. Saas nähdä mitä nää luget alkaa aiheuttamaan.