Raskaaksi 2020

Oon näkevinäni jotain. Varmaan viivanpaikka, kun on rfsu ja aikaiset päivät :hilarious:

No. Jännä nähä muuttuuko miksikään :angelic:

Liitteet

• 20210313_173835.jpg
    20210313_173835.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 132
No tottakai pissasin toisiinkin tikkuihin, koska säikähin tota niin. Ostin rfsu herkän, eikä tullu mitään. Eikä myöskään pc. Toki se pissa ei kovin kauaa tekeytynyt rakossa, mut eiköhän toi nyt vaan oo viivanpaikka :hilarious:
Aamulla olen ehkä viisaampi jokatapauksessa.

No tottakai pissasin toisiinkin tikkuihin, koska säikähin tota niin. Ostin rfsu herkän, eikä tullu mitään. Eikä myöskään pc. Toki se pissa ei kovin kauaa tekeytynyt rakossa, mut eiköhän toi nyt vaan oo viivanpaikka :hilarious:
Aamulla olen ehkä viisaampi jokatapauksessa.

Ehkäpä muutaman päivän päästä on jo oikea viiva :happy:

Ah, vihdoin vuoto alkaa olla loppu, johan tää onkin yheksäs päivä jos tiputtelun alkamisesta lasketaan. Tänään lenkillä alkoi vihloa aika kovaa alavatsaan vielä, eli täytyy ottaa rauhassa. Huomenna kuitenki nokka kohti lomamökkiä, ja ovistikut messiin! Testaan sen raskaustestin sit ens vklp ku palataan kotiin. Toivottavasti on jo puhdas nega sit ettei tarvii ihmetellä enää tän kemiallisen parissa.

Täällä ei oo vielä ovista näkyillyt vaikka ovis+ tuli testiin jo perjantaina. Kuumetta on vieläkin, mulla ei oo koskaan tainnut olla näin pitkään kuumetta! Aina on vain sen päivän verran ollut mutta nyt on jo toista päivää. Muuten olo on ihan hyvä.

Joko @MyyräMatikainen on tehnyt testin tälle aamulle? :grin

@jannn onko mitään tuntemuksia ollut nyt?

@move88 tosi hyvä että vuoto alkaa loppua, toivoisin niin kovasti että teille kävisi se onnekas tilanne että kemiallisen jälkeen tulis nopeesti raskaaksi!

Tärppionnea murut! :smiley-angelic001:smiley-angelic003 mä niin toivon tänne kunnon plussa-aaltoa!

Pystyin pitämään näppini erossa testeistä :hilarious:

Menkkajuilintaa on koko ajan, tulee ja menee. Ei nyt todellakaan niin, että ois menkat käynnissä, mut sellasta minkä kuitenkin tiedostaa.
Tuokin on niin jännä tunne, kun yhtenä hetkenä oot ihan varma, et tärppi on käyny kun taas toisena oot ihan varma ettei todellakaan ole käyny. Nyt on tuo toinen hetki:hilarious:

Polilta oli tullu hoitajan soittoaika, huhtikuun alussa :angelic:
Ja eilen täyttelen esitietolomakkeita.
Ihanaa, kun asiat rullaa eteenpäin. Ehkä me saadaan tosiaan oma pieni jossain vaiheessa :Heartpink

Kirjoitinkin tuonne 2021-ryhmään, että näin unta positiivisesta raskaustestistä. Mutta se ehkä merkkaskin pos. ovulaatiotestit. En tiedä kyllä onko noi vielä täysin positiivisia, mutta en ole hetkeen nähnyt edes tollasia viivoja :grin Vieläkö pitäisi olla tummemmat? Ylempi RFSU ja alempi PC. Edellispäivänä talleteltu kahdesti ja tänään aamulla :love017

Liitteet

• IMG_20210314_094737.jpg
    IMG_20210314_094737.jpg
    41.9 KB · Katsottu: 102
Kirjoitinkin tuonne 2021-ryhmään, että näin unta positiivisesta raskaustestistä. Mutta se ehkä merkkaskin pos. ovulaatiotestit. En tiedä kyllä onko noi vielä täysin positiivisia, mutta en ole hetkeen nähnyt edes tollasia viivoja :grin Vieläkö pitäisi olla tummemmat? Ylempi RFSU ja alempi PC. Edellispäivänä talleteltu kahdesti ja tänään aamulla :love017

Vois olla jo plus! Mutta voi myös olla että tänään myöhemmin vielä tummemmat. Tärppionnea :love7

Noaidi voi ei, toiv se johtuu vai siitä fuusiosta. Mistä tiedät ettei ole vielä ovulaatiota ollut?
Ei ole mulla mitään oloja. Luget alkoi tänään :wtf: lämmöt tosin hyvin ollut nousussa :happy:

Pystyin pitämään näppini erossa testeistä :hilarious:

Menkkajuilintaa on koko ajan, tulee ja menee. Ei nyt todellakaan niin, että ois menkat käynnissä, mut sellasta minkä kuitenkin tiedostaa.
Tuokin on niin jännä tunne, kun yhtenä hetkenä oot ihan varma, et tärppi on käyny kun taas toisena oot ihan varma ettei todellakaan ole käyny. Nyt on tuo toinen hetki:hilarious:

Polilta oli tullu hoitajan soittoaika, huhtikuun alussa :angelic:
Ja eilen täyttelen esitietolomakkeita.
Ihanaa, kun asiat rullaa eteenpäin. Ehkä me saadaan tosiaan oma pieni jossain vaiheessa :Heartpink

Kyllä saatte :love7 toiv olisi jo nyt tärpännyt!

Vois olla jo plus! Mutta voi myös olla että tänään myöhemmin vielä tummemmat. Tärppionnea :love7

Noaidi voi ei, toiv se johtuu vai siitä fuusiosta. Mistä tiedät ettei ole vielä ovulaatiota ollut?
Ei ole mulla mitään oloja. Luget alkoi tänään :wtf: lämmöt tosin hyvin ollut nousussa :happy:
Mulla on valtavat oviskivut, jos siellä on tupkafollit niin odotan tuplakipuja. En jotenkin jaksa uskoa että ovis menis huomaamatta ohi

MyyräMatikainen, toivotaan että vielä parin päivän päästäkin on vähintään tollanen toinen viiva ja että alkaa vahvistua! :love7

Citrus90, jos toi ei ole vielä ihan positiivinen, niin on ainakin hyvin hyvin lähellä sitä mun mielestä. :)

move88 hyvä että alkaa vuoto loppua :Heartred Tsemppiä ja ihanaa lomaa!

Noaidi, onpas jännä että ei ole vielä tullut ovista, vaikka ovisplussa tuli jo perjantaina o_O Anteeksi voi olla tyhmä kysymys (kun en ole niin perillä hoidoista), mutta olisikohan mitenkään mahdollista päästä esim. huomenna ultraan ja jos siellä näkyy että ovis on vasta tulossa, niin kuitenkin päästä vielä inssiin tässä kierrossa? :oops:

jannn me mennään ihan samoissa, täällä myös dpo 3 tänään :happy: Mulla on myös mun mielestä ollut lämmöt koholla verrattuna alkukiertoon. Lisäksi jatkuu se ihmeellinen nännien arkuus, joka alkoi jo ennen ovulaatiota. Kaikenlaista ne hormonit kyllä tekee naiskehossa :shy:

Tsemppiä ja plussatuulia meille kaikille! :love7

MyyräMatikainen, toivotaan että vielä parin päivän päästäkin on vähintään tollanen toinen viiva ja että alkaa vahvistua! :love7

Citrus90, jos toi ei ole vielä ihan positiivinen, niin on ainakin hyvin hyvin lähellä sitä mun mielestä. :)

move88 hyvä että alkaa vuoto loppua :Heartred Tsemppiä ja ihanaa lomaa!

Noaidi, onpas jännä että ei ole vielä tullut ovista, vaikka ovisplussa tuli jo perjantaina o_O Anteeksi voi olla tyhmä kysymys (kun en ole niin perillä hoidoista), mutta olisikohan mitenkään mahdollista päästä esim. huomenna ultraan ja jos siellä näkyy että ovis on vasta tulossa, niin kuitenkin päästä vielä inssiin tässä kierrossa? :oops:
Mulla on kerran käynyt ihan samalla tavalla jonka takia inssi meni ohi. En viitsi edes kysyä kun ne ei viimeksikään huolineet ultraan vaikka kerroin olevani 100% varma ettei ovis oo vielä tullut. Silloin olis hyvin ehtinyt kun ovis tuli maanantai iltapäivästä.

Mulla on kerran käynyt ihan samalla tavalla jonka takia inssi meni ohi. En viitsi edes kysyä kun ne ei viimeksikään huolineet ultraan vaikka kerroin olevani 100% varma ettei ovis oo vielä tullut. Silloin olis hyvin ehtinyt kun ovis tuli maanantai iltapäivästä.

Okei, voi harmi :sad001 Tuntuu kyllä pahalta, että taas teillä menee mahdollisuus inssiin ohi

Mulla on valtavat oviskivut, jos siellä on tupkafollit niin odotan tuplakipuja. En jotenkin jaksa uskoa että ovis menis huomaamatta ohi

Mä en tuntenut mitään jättikipuja vaikka oli jättifolli :hilarious: mut jotkut sanoo et ehkä yöllä meni kun ei tuntenut mitään. Mut itse tietää parhaiten kehonsa :happy:

Äsken nippaili vasemmalta o_O ja nännit ollut hieman kipeät Ovitrellen jälkeen. Saas nähdä mitä nää luget alkaa aiheuttamaan.

Mä en tuntenut mitään jättikipuja vaikka oli jättifolli :hilarious: mut jotkut sanoo et ehkä yöllä meni kun ei tuntenut mitään. Mut itse tietää parhaiten kehonsa :happy:

Äsken nippaili vasemmalta o_O ja nännit ollut hieman kipeät Ovitrellen jälkeen. Saas nähdä mitä nää luget alkaa aiheuttamaan.
Siis joo, toki jokainen ovis on omanlaisensa, mutta en silti usko että itsellä ois menny yöllä ohi, varsinkaan kun en oo kahteen yöhön nukkunut kuumeen vuoksi. :hilarious: joskus mä oon jopa herännyt oviskipuihin. :dead:

Takaisin