Tuuthan kertomaan miten kävi! Oon niin kateellinen ihmisille joilla on malttia olla testailematta 10 testiä päivässä.![]()
Tuun varmasti!
en ees halua laskea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuuthan kertomaan miten kävi! Oon niin kateellinen ihmisille joilla on malttia olla testailematta 10 testiä päivässä.![]()
en ees halua laskea
On :)View attachment 95581 Täällä hullut limat, joten oli pakko uittaa testiä. Eikös tää ole o+ jo?![]()
aiemmin olen käynyt terapiassa masennuksen ja ahdistuksen vuoksi, mutta se loppui sitten siihen, etten löytänyt yrityksistä huolimatta kelan tukemaa psykoterapeuttia. Lääkkeet oli käytössä myös, mutta yksi lääkäri sanoi, ettei kyseinen lääke sovi raskauden aikana, joten lopetin sen siihen enkä mitään muuta lääkettä saanut tilalle. En tiedä mistä apua lähtisin hakemaan, kun psykoterapeuttia en löytänyt ja kukaan ei ole tähän ottautunut, vaikka olen pahasta olosta lääkärissä usein puhunut, nyt varsinkin kun lapsettomuustutkimuksissa olen tavannut.
Hei mitä tästä pitäisi ajatella? Eli ovistesti on plussa ja just tällä hetkellä rupesi tulemaan muutama tippa verta Vv:n seassa!?
Tää on vähän omituista, sillä plussa tuli vasta tänään ja nyt jo on ovulaatiovuotoa. Eihän mikään oo vinossa?![]()
Kiitos tsempeistäaiemmin olen käynyt terapiassa masennuksen ja ahdistuksen vuoksi, mutta se loppui sitten siihen, etten löytänyt yrityksistä huolimatta kelan tukemaa psykoterapeuttia. Lääkkeet oli käytössä myös, mutta yksi lääkäri sanoi, ettei kyseinen lääke sovi raskauden aikana, joten lopetin sen siihen enkä mitään muuta lääkettä saanut tilalle. En tiedä mistä apua lähtisin hakemaan, kun psykoterapeuttia en löytänyt ja kukaan ei ole tähän ottautunut, vaikka olen pahasta olosta lääkärissä usein puhunut, nyt varsinkin kun lapsettomuustutkimuksissa olen tavannut.
Onnea plussanneille ja haamuille vahvistumista![]()

en mie hirveesti ajattele millo ovis on ollut, paitsi sillä Flo sovelluksella oon kattonut millo ehkä pitäs olla ovis.Digitaalinen "ei raskaana", joten jään ootteleen menkkoja ja täytyy sit tehä uus jos menkkoja ei täs ala viikonlopun jälkeen kuulua..nyt kp 32/30

Joo tkn kautta silloin aiemmin apua hain ja sainkin, mutta se tyssäsi lopulta siihen ettei sitä kelan tukemaa psykoterapeuttia löytynyt. Laitoin kaikille tämän alueen terapeuteille sähköpostia eikä kenelläkään ollut vapaita asiakaspaikkoja. Eli en jaksa uskoa, että tilanne olisi mihinkään muuttunut, joten varmaan aika turhaa ja hukkaan heitettyä aikaa olisi toistamiseen yrittää. Olen tästä myös eri lääkäreille puhunut, kun olen taustani kertonut ja kaikki vain voivottelee, että niinhän se on, että terapeutteja on liian vähän.Apua voi lähteä hakemaan ihan tavan terveysasemaltakin, jos ei muuta keksi. Siellä varataan eka lääkärin aika ja lääkäri laittaa sit lähetettä eteenpäin. Meillä voi myös kunnallisella soittaa suoraan mielenterveyspäivystyksen vastaanotolle, jossa saa ajan ensin psykiatriselle sairaanhoitajalle ja tarpeen mukaan sitten psykiatrille. :)
Mun oma kokemus oli kyllä se, että harmittavan vähän kukaan ammattilainen lapsettomuudesta mitään oikein ymmärsi. Kovasti olisivat laittaneet ties mitä droppia kyllä, mut eivät oikein ymmärtäneet, että mä olisin vain tahtonut oppia käsittelemään sitä surun määrää. Mullakin tämä ahdistuneisuus ja masentuneisuus oli yksinomaan keskenmenosta sekä lapsettomuudesta johtuvaa, todella syvää alakuloa, sellainen sielussa roikkuva sirpale, joka hankasi vähän väliä mieltä rikki. Huonosti mun kohdalla erottivat myöskään fyysisen sairauden psyykkisestä. Mulla ensin siis luultiin, että kaikki oireet on psyykkisiä, vaikka kärsinkin tosi vaikeamuotoisesta ja hoitamattomasta autoimmuunisairaudesta.
Jotenkin täällä sen surun ja tyhjän aukon korjasi vain tämä uusi raskaus, joskin siihenkin olen kantanut kaikki pelot mukanani johtuen pitkästä yritysajasta ja aiemmasta keskenmenosta. Mulla sen rikkinäisyyden korjaisi ainoastaan lopulta sellaiseksi siedettäväksi vain oma lapsi. Tarkoitus ei ole väheksyä psyk. puolen hoitoa, omalla kohdalla se ei vaan toiminut, vaan parhaiten auttoi aika sekä muut elämän asiat ja hyvät ystävät, jotka jaksoi kuunnella. Jotenkin mun oli itse vain kuljettava se tie loppuun, joka oli alkanutkin, ja itse käsiteltävä se elämän painavuus, että pystyi elämään.
Tsemppiä kuitenkin pohdintoihin. Hae ihmeessä apua, jos siltä tuntuu![]()

No höh!onko sulla usein menkat myöhässä?

Täällä oviksen metsästys käynnissä, ihan hullut limat! Digi antoi hymyn, vaikka viivatesti ei ihan plussa vielä ookaan, mutta lasken vissiin silti oviksen tästä eli tänään dpo -1?
View attachment 95622
Ja voihan tuo viivatesti iltapvällä jo kirkua räikeetä plussaa myös
Oon aiemmin laskenu oviksen siitä kun testiviiva on kontrollia vahvempi, mutta tuo digi taitaa olla herkempi?
Itseasiassa ei, aikalailla ollu säännölliset ja ehkä saattanut päivällä heittää.![]()
Mulla viime tärppikierrossa oli kans just noin, että digiin tuli hymy vaikka viivatesti ei mun mielestä ollut vielä ihan plussa. Lopetin ovistestaamisen siihen digin hymyyn, niin en tiedä miten se viiva siitä sitten kehittyi.
Huomenna en enää testaa, luotan cb digiin! Tallettelut tehty eilen ja tänään ja kyllä halut on niin katossa että varmaan vielä huomennakin jos ehtii, isänpäiväkin on