Raskaaksi 2020

ON: dpo 7-8 täällä, jatkuu alamahan menkkajuilinnat ja nyt sitkeät limat tuli takaisin:confused004 ja öllötys jatkuu. Kävi mielessä, että jos kierro jääkin lyhyeksi... Ensi viikon sunnuntaina on kp27, eli su-ma aikana pitäisi menkat alkaa, mutta nää oireet saa epäilemään että alkaako jo aikaisemmin.

Hei vain, täällä uusi kuumeilija liittyy joukkoon. :) Ihan uusi maailma tämä. Kiva kun tällaisen kautta voi vertaistukea saada, kun kenellekkään tutulle ei halua vielä vauvatoiveista ääneen puhua :smiley-angelic003

Nyt muutamia kuukausia oltu fiiliksellä, että sais tulla:happy:. Sitä ennen menty kondomilla tai keskeytetyllä yhdynnällä. Kierto itsellä vaihtelee joitakin päiviä melkein joka kuukausi.:shifty:
Todella uusia asioita minulle: että mikä se paras aika kierrosta? Onko se heti silloin kun ovulaatio on vai jo ennen sitä?
Sekä, että esim onko parempi tiheästi (päivittäin) vaiko ennemmin parin päivän välein tai vieläkin harvemmin? Ja varmasti aivan yksilöllisiä asioita nämä, mutta kovin puhdin vain :shy:

Tervetuloa! :welcome
Monessa paikassa sanotaan, että kaksi päivää ennen ovista ja päivä ennen ovista, kun touhuilee on suurin tödennäköisyys raskautumiselle. Myös ovispäivänä ehtii, mutta se on jo vähän myöhään. Hyvä kuitenkin varmistella. Joka toinen päivä riittää vallan mainiosti. Kolmekin kertaa viikossa sanotaan olevan riittävästi.

Plussatuulia. :Heartbigred

Nyt muutamia kuukausia oltu fiiliksellä, että sais tulla:happy:. Sitä ennen menty kondomilla tai keskeytetyllä yhdynnällä. Kierto itsellä vaihtelee joitakin päiviä melkein joka kuukausi.:shifty:
Todella uusia asioita minulle: että mikä se paras aika kierrosta? Onko se heti silloin kun ovulaatio on vai jo ennen sitä?
Sekä, että esim onko parempi tiheästi (päivittäin) vaiko ennemmin parin päivän välein tai vieläkin harvemmin? Ja varmasti aivan yksilöllisiä asioita nämä, mutta kovin puhdin vain :shy:

En itekkään oikein tiedä, mutta oon luottanut täällä siihen mitä muut ovat sanoneet: ovis viikolla talletteluja joka toinen päivä nii luulis tärppäävän:laughing002

Täällä jälleen itsekin taas kuikuilemassa:cat:. Ihanaa kun on plussia kertynyt osalle porukkaa. :smiley-angelic001Olen hieman sivusta käynyt seurailemassa oman tuulimunan jälkeen (elokuussa) mutta muuten koittanut keskittyä kaikkeen muuhun kuin raskauden yrittämiseen. Se ollut itselle henkisesti parempi. Eli kaikkia sivuja ei ole tullut luettua. Täällä tulleet kahdet menkat tm perään ja nyt kolmas yritys sen jälkeen menossa.. onkohan nyt siis jo pian YK 14 menossa:smiley-angry016 en jaksa laskea :mad: nyt kp 22/27 menossa ja eipä mitään tuntemuksia jälleen. No toivossa on hyvä elää :oops:

Viittiihän sitä kokeilla. :wink
Pelkään niin sitä pettymystä, jonka negatesti on tässä aiempina kiertoina saanut aikaan. Turhauttaa, kun oma olo on kaikenkaikkiaan tosi ristiriitainen. Ei oo juurikaan oireita suuntaan tai toiseen.. :bag: Huomenna uitan tikkua, joten raporttia seuraa...:hilarious:

https://youtu.be/CleR2nYASdo

Jes, ovisplussa
Kp 12, viime kuussa sama tapahtui että sai ovisplussan aiempia kiertoja aikaisemmin
Uskon että apua on ollut inositolista, geleistä, macasta, e-vitamiinista jne koska kesällä vielä ovisplussan sain kp15

Tästä hyvillä mielillä jatketaan talletuksia

Täällä jälleen itsekin taas kuikuilemassa:cat:. Ihanaa kun on plussia kertynyt osalle porukkaa. :smiley-angelic001Olen hieman sivusta käynyt seurailemassa oman tuulimunan jälkeen (elokuussa) mutta muuten koittanut keskittyä kaikkeen muuhun kuin raskauden yrittämiseen. Se ollut itselle henkisesti parempi. Eli kaikkia sivuja ei ole tullut luettua. Täällä tulleet kahdet menkat tm perään ja nyt kolmas yritys sen jälkeen menossa.. onkohan nyt siis jo pian YK 14 menossa:smiley-angry016 en jaksa laskea :mad: nyt kp 22/27 menossa ja eipä mitään tuntemuksia jälleen. No toivossa on hyvä elää :oops:

Mulle kans henkisesti parempi, kun en yritä liikaa ja keskityn muihin asioihin. Toki seksi kiinnostaa kovasti ja sitten loppu kierrosta aina miettii entä jos... Mutta on ollut kyllä hiljaisia kiertoja.

Hiljaisuudella tarkoitin, että ei oireita mitä olisi voinut raskauteen liittää. Viimeksi viime keväänä oli sellainen kierto että toiveet heräsi ja herkkään testiin piirtyi viivat.

Heei missä vaiheessa porukka alkaa testailla (siis raskautta)? On kyl sellaiset piinapäivät :smiley-angry003

Muokattu viimeksi:
https://youtu.be/CleR2nYASdo

Jes, ovisplussa
Kp 12, viime kuussa sama tapahtui että sai ovisplussan aiempia kiertoja aikaisemmin
Uskon että apua on ollut inositolista, geleistä, macasta, e-vitamiinista jne koska kesällä vielä ovisplussan sain kp15

Tästä hyvillä mielillä jatketaan talletuksia

Postasit vahingossa jonkun youtube videon, tai ainakin mulle näkyy. :)

Onnittelut ovis plussasta.

Ensiviikon sunnuntaina Dpo8 pakko uittaa nega, etten tule hulluksi. :grin

No sillä kyselen, ku ite sekoomispisteessä. Mut jos se on nega, ni ei auta, ku sit elättelen toivoo, että ehkä vielä kääntyy plussaks :grin. Tää menkkajuiliminen :nailbiting:, mut tätä on jatkunut ehkä jo liian aikasesta

Heei missä vaiheessa porukka alkaa testailla (siis raskautta)? On kyl sellaiset piinapäivät :smiley-angry003

Mulla näkyi viimeksi dpo 10. Dpo 9 oli ehkä jonkinlainen roskishaamu. Kaikkihan riippuu kiinnittymisajankohdasta, mutta paljon ennen tuota on varmaan melko turha testata.

• Tykkään
Reaktiot: PK
Täällä ei dpoista tietoa, kp27 menossa. Testasin ja rfsun liuskalla sain jotain näkyviin, toinen testi oli nega eli ilmeisesti ihan vaan viivanpaikka. Ei oo oloja suuntaan tai toiseen, munasarjoissa välillä semmosta vihlontaa, muttei juuri muuta. Isänpäivä brunssin jälkeen röyhtäsin ja meinasi oksu nousta samalla :hilarious: odotan menkkoja silti, en usko, että enää plussaks muuttuis.

Tämä päivä on ollut rankka. Meillä olisi ensimmäinen isänpäivä ollut tänään, meidän vauva olisi luultavasti noin kuukauden vanha. Tai sitten olisin tosi isomahainen odottava äiti. Mutta ei. Jospa ensi vuonna sitten.

Moikka uudet kuumeilijat ja tsemppiä piinailijoille! :greet025

Täällä kp13/28 ja ovista tikuttelen. Mulle iski yk6-masis ja keräilin ajatuksiani kasaan tuolla hieman sivummalla. Lääkärissä käyty ja saatiin lähete tutkimuksiin. Ehkä tämä oli sellainen etappi joka mielen veti mustaksi tai ehkä se on vaan tää hirveä pimeys! Mutta onneksi nyt on taas rennompi olo. En tiedä millaiset jonot HUS:lla on mutta toivon että puolen vuoden sisään saisi ajan. :wideyed:

Takaisin