Raskaaksi 2020

Kiinnittymisdippi lämmöissä, onko kokemusta?
Mulla ollu 37-37.1 lämmöt tähän saakka oviksen jälkeen parina päivänä, tänää ne on ollu 36.0, nii totta kai mieleen tuli heti kiinnittymisdippi. :rolleyes:

Dpo 6 ja kohdun seudulla tuikkivaa hentoa kipua hetken aikaa. Voi kuinka toiveet nousee ihan liikaa näistä tuntemuksista :rolleyes:

Mullakin dpo 4-5 oli hetken merkillistä kipua kohdun seudulla. Semmonen äkillinen kiristävä tunne ja säteili nipistyksinä oikealle puolelle ja oikean puolen nivustaipeeleen. Meki ohi parissa minuutissa. Itelläkin nousi toiveet kans seuraavalle asteelle, että oliskohan nää niitä kipuiluja mutta mene ja tiedä kun pilvilinnoissa muutenki elelen:smiley-angelic006

Täällä tämmösiä tänään testattu. Oman arvion mukaan dpo12-14. Maanantaina tosiaan ekan hailun haamun sain. Omaan makuun lähteny viivat hitaasti tummuu, mut vahvistumista tapahtunu kuitenkin. Tässä digi aamun ekasta pissasta ja pc aamun tokasta. Vielä ei uskalla liikoja innostua. Jospa maanantaina olis digissä 2-3 ni sit uskaltas vähän...

Liitteet

• 74BBF1E8-8485-4DCA-8435-4DC096E407AF.jpeg
    74BBF1E8-8485-4DCA-8435-4DC096E407AF.jpeg
    17.6 KB · Katsottu: 183
  • 5F7832A1-7E7F-4A84-BAC3-CAD02024B2BF.jpeg
    5F7832A1-7E7F-4A84-BAC3-CAD02024B2BF.jpeg
    18.7 KB · Katsottu: 200
Täällä tämmösiä tänään testattu. Oman arvion mukaan dpo12-14. Maanantaina tosiaan ekan hailun haamun sain. Omaan makuun lähteny viivat hitaasti tummuu, mut vahvistumista tapahtunu kuitenkin. Tässä digi aamun ekasta pissasta ja pc aamun tokasta. Vielä ei uskalla liikoja innostua. Jospa maanantaina olis digissä 2-3 ni sit uskaltas vähän...

Ihanaa Juliet92!
Nyt on todellakin jo sun vuoro!
:hello2:Heartblue:Heartpink

Kiinnittymisdippi lämmöissä, onko kokemusta?
Mulla ollu 37-37.1 lämmöt tähän saakka oviksen jälkeen parina päivänä, tänää ne on ollu 36.0, nii totta kai mieleen tuli heti kiinnittymisdippi. :rolleyes:

Mulla oli plussakierrossa kunnon dippi lämmöissä kolmen päivän ajan dpo 5-7, ja uskoin tuntevani kiinnittymisenkin tuolloin dpo 7. Sen jälkeen lähti uudelleen nousuun.

Negakierrossa dippi kesti vain päivän dpo 4 tai 5.

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat!!

Nähtävissä ovis- ja r-plussia, huippua!!

Yhdyn kanssasisariin siinä, että kantsii ajoissa hakea apuja jos mieliala mustenee. Ulkopuoliselle voi olla helpompi jutella ja tarvittaessa lääkitystä lisäksi! Elämä voittaa lopulta!

Dpo6. Oon yrittänyt olla kyttäilemättä oireita, eikä niitä (kai) oo ollutkaan! Jotain keltarauhasen sykintää ja eilen hetkellinen paineentunne alavatsalla. Jos pari edellistä kiertoa mukaillen mennään niin huomenna pitäisi alkaa menkat. Toivottavasti luteaali alkais hiljalleen pidentyä, tosin tuo pikku-ukko on elänyt pelkällä tissillä pari viime päivää, kiitos uuden hampaan...

Täällä ei tapahdu mitään..:meh:

Mitä nyt molemmat korvat nii tukos et hyvä ku kuulee (oon nyt korvasuihkehoidolla koska vaikku nii kovaa ettei sitä saa pois ellei pehmitä eka) tiistaina uus aika jos sit lähtis.
Koronatestist negatiivinen - heh, toki :happy: - mut raskaana en ole. Menkkoja siis odottelen. :bored:

Eiköhän sitä nyt justkohta ala olla kp1 :rolleyes: tiputtelemaan alko aamusta ja nyt jo siteessä asti niukka pikkuläntti, joten tänään (viimestään huomenna) kp1 ja yk3 :smug:
Eipä tarvihe alkaa tikkujakaan siis uittaa :hilarious:
Kemiallinen lähti aluilleen primolut-kuurin jälkeen, toki tujumpi kuin nykyinen kuuri. Kuuri sai sillon ilmeisimmin oviksen tulemaan kp13-15 välillä, ja nyt gynen ohjeiden mukaan alotan tikutuksen kp11, lopetan kp15 ja alotan terot. Jossain vaiheessa voikin sit kahtoo et josko tikuttelis pidempään ja oottais sen O+. Nyt olis luteaali sit 12-13 päivää O+ mukaan joten sekin jopa vois ehkä riittää. :angelic:

Hyvää viikonloppua! :angel1

@Pingviiniemo ja @Elea82 kiitokset❤️

@Reggie samaa mieltä muiden kanssa. Herkästi yhteyttä johonkin. Ulkopuolinen keskusteluapu ei koskaan oo turhaa. Ja tarvittaessa jokin pieni annos masislääkkeitäkin. Niitäkin saa raskausystävällisiä. Itselläkin terapia ja masennustausta. Kesäkuussa loppui 3-vuoden kela psykoterapia ja hyödyin kovasti! Ja lääkkeitäkin söin viime kevääseen asti, nyt pärjännyt ilman. Iso voima rutistus sinne:Heartbigred

Hei mitä tästä pitäisi ajatella? Eli ovistesti on plussa ja just tällä hetkellä rupesi tulemaan muutama tippa verta Vv:n seassa!?
Tää on vähän omituista, sillä plussa tuli vasta tänään ja nyt jo on ovulaatiovuotoa. Eihän mikään oo vinossa? o_O

Hmm. Mulla saattaa alkaa menkat tän tai huomisen aikana. Paperiin jäi nimittäin sen vert verta.

Kuten muutkin, suosittelen itsekin puhumista ammattilaisen kanssa. Itse kävin neuvolan th:n kanssa puhumassa kkm jälkeen, ja tarvittaessa oisin saanu ajan myös neuvolapsykologille.

Kp18, ovis ollu viime viikonloppuna (?). Eipä tänään mitään mainittavaa oikeastaan, pientä nippailua, pikemminkin vasemmalla. Työviikko ohi ja näin jo yhtä kaveria ja illemmalla toista :happy:

Mulla oli plussakierrossa kunnon dippi lämmöissä kolmen päivän ajan dpo 5-7, ja uskoin tuntevani kiinnittymisenkin tuolloin dpo 7. Sen jälkeen lähti uudelleen nousuun.

Negakierrossa dippi kesti vain päivän dpo 4 tai 5.

Oho, aika jännän pitkä dippi sulla ollut , kun monessa paikkaa kun oon tänään lueskellut, että kestää yleensä n. Päivän. Saas nähä kuinka itsellä käy :grin

Itse en oo ennen joka päivä mittaillut, mut ennen vasta dpo 8-> lämpöjä oon merkannut ja ollu 36.8-37 plussa sekä negakierroissa.

Täälä menkat piti alkaa eilen, eipä näy eikä kuulu..:bag: Sellasia pieniä menkkakipu kohtauksia tulee ja nipistelyjä ja kellertävää ja kirkasta valkovuotoa vuorotellen (anteeksi suorapuheisuus).:grin Viime kierrossa tiputtelu alko jo kp 30 ja nyt kp 31 eikä mitään siihen viittaavaakaan. Tässä oottelen et josko ne sieltä alkais.

Tekasin rfsu.n herkän testin, mut en luota tähän enään yhtään ja onestepin ja rfsu.n omassa haalea viiva mutta onestepissä ei mitään. Luulis et olis jo aikalailla kunnon viivaa, mut toki sisko sai vasta viikko menkkojen loppumisen jälkeen plussan..:rolleyes:

Ylempi testiajalla ja alempi kuivuneena:bookworm:

Liitteet

• IMG_20201106_172352.jpg
    IMG_20201106_172352.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 185
  • IMG_20201106_172427.jpg
    IMG_20201106_172427.jpg
    14 KB · Katsottu: 182
Täälä menkat piti alkaa eilen, eipä näy eikä kuulu..:bag: Sellasia pieniä menkkakipu kohtauksia tulee ja nipistelyjä ja kellertävää ja kirkasta valkovuotoa vuorotellen (anteeksi suorapuheisuus).:grin Viime kierrossa tiputtelu alko jo kp 30 ja nyt kp 31 eikä mitään siihen viittaavaakaan. Tässä oottelen et josko ne sieltä alkais.

Tekasin rfsu.n herkän testin, mut en luota tähän enään yhtään ja onestepin ja rfsu.n omassa haalea viiva mutta onestepissä ei mitään. Luulis et olis jo aikalailla kunnon viivaa, mut toki sisko sai vasta viikko menkkojen loppumisen jälkeen plussan..:rolleyes:

Ylempi testiajalla ja alempi kuivuneena:bookworm:

Käsityksen mukaan nää rfsu herkät antaa aina tollasta hailuraa viivanpaikkaa. Mutta jos se on "tosi kyseessä" niin alkaisi sitten vahvistumaan! Eli ei muutakun testauksen jatkamista! :)

Mä hyppään nyt tänne mukaan keskustelemaan. Josko vielä tässä tänä vuonna tulisi plussa. Alla nyt yksi kemiallinen, oli herkässä testissä selkeä viiva ja pcssä haamulainen. Menkat kuitenkin alkoi ajallaan kovilla kivuilla. Nyt menkkojen loppumisesta 4 päivää ja aika runsasta valkovuotoa ja limaa.. ihmettelen että eikai nyt ihan vielä ovis. Ovistikut tms ei oo käytössä, aina ollut aika rajut oireet josta voinut päätellä.:rolleyes::grin

Käsityksen mukaan nää rfsu herkät antaa aina tollasta hailuraa viivanpaikkaa. Mutta jos se on "tosi kyseessä" niin alkaisi sitten vahvistumaan! Eli ei muutakun testauksen jatkamista! :)

Mä hyppään nyt tänne mukaan keskustelemaan. Josko vielä tässä tänä vuonna tulisi plussa. Alla nyt yksi kemiallinen, oli herkässä testissä selkeä viiva ja pcssä haamulainen. Menkat kuitenkin alkoi ajallaan kovilla kivuilla. Nyt menkkojen loppumisesta 4 päivää ja aika runsasta valkovuotoa ja limaa.. ihmettelen että eikai nyt ihan vielä ovis. Ovistikut tms ei oo käytössä, aina ollut aika rajut oireet josta voinut päätellä.:rolleyes::grin

Joo en luota kyllä tuohon, tein ku sattu olla kaapissa vielä yks:bag: lukenu tosta kokemuksia niin juu ei kovin luotettava.. Mut jännän äärellä ollaan:angelic: tietysti heti ku kommentoi tänne niin menkat alkaa:meh: mut katsotaan, ajattelin sunnuntaina tehdä digin jos menkat ei ala ennen sitä, sitte ne on 3 päivää myöhässä.

Tervetuloa! :)toivotaan et mahdollisimman moni sais plussaa:Heartred tsemppiä tulevaan kiertoon ja toivotaan et se on nyt se plussakierto:happy093.

Joo en luota kyllä tuohon, tein ku sattu olla kaapissa vielä yks:bag: lukenu tosta kokemuksia niin juu ei kovin luotettava.. Mut jännän äärellä ollaan:angelic: tietysti heti ku kommentoi tänne niin menkat alkaa:meh: mut katsotaan, ajattelin sunnuntaina tehdä digin jos menkat ei ala ennen sitä, sitte ne on 3 päivää myöhässä.

Tervetuloa! :)toivotaan et mahdollisimman moni sais plussaa:Heartred tsemppiä tulevaan kiertoon ja toivotaan et se on nyt se plussakierto:happy093.

Tuuthan kertomaan miten kävi! Oon niin kateellinen ihmisille joilla on malttia olla testailematta 10 testiä päivässä. :hilarious:

Takaisin