Voi hitto mikä katkeruus ja kateus taas iski! Sukulaisnaiselta raskausuutisia, ja ihan sielua kuristaa.
Tekisi mieli poistaa koko ihminen somesta, ettei tarvitsisi nähdä ja seurata. Ja vältellä muutenkin kaikin tavoin.
Ei mua vieraiden raskaudet ja vauvat haittaa, niistä osaan iloita mukana. Mutta sellaiset ihmiset, joiden kanssa viettää aikaa ja joita näkee sukujuhlissa tms. Niitä mä en vaan kestä.
Ainut mitä saatan ajatella on, että mulla pitäisi olla tuollainen.
Että mulla pitäisi olla sen ja sen ikäinen vauva kun sun vauvasi syntyy.
Että mun pitäisi saada tuntea liikkeet, jännätä ultraa ja kertoa kaikille
Oon sujut keskenmenon ja tuloksettoman yrityksen kanssa niin kauan, kunnes kuulen jonkun tutun tai läheisen ilouutisia.
Tekisi mieli poistaa koko ihminen somesta, ettei tarvitsisi nähdä ja seurata. Ja vältellä muutenkin kaikin tavoin.
Ei mua vieraiden raskaudet ja vauvat haittaa, niistä osaan iloita mukana. Mutta sellaiset ihmiset, joiden kanssa viettää aikaa ja joita näkee sukujuhlissa tms. Niitä mä en vaan kestä.
Ainut mitä saatan ajatella on, että mulla pitäisi olla tuollainen.
Että mulla pitäisi olla sen ja sen ikäinen vauva kun sun vauvasi syntyy.
Että mun pitäisi saada tuntea liikkeet, jännätä ultraa ja kertoa kaikille
Oon sujut keskenmenon ja tuloksettoman yrityksen kanssa niin kauan, kunnes kuulen jonkun tutun tai läheisen ilouutisia.

Jos aamulla ei oo lämpöö niin töihin mars, mut jos on niin on kai se varoiks oltava poissa
mies särkyinen kanssa ja testiin menee huomenna aamulla :bag:

Se ei ole ihmekään, että sun vointi on henkisesti nyt tuollainen. Harmi, ettei mies tunnu ymmärtävän ja ottaa itseensä olostasi