Jännittää... Jos perjantaina pärähtäis ovisplussa, niin tiedossa vois olla 14 päivän luteaali. Oisin kuitenkin tyytyväinen jos keho saisi aikaiseksi edes sen 12 päivänkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksei testiä kehiin ties vaikka olis ”jotain” tarttunu mukaankin!Lilja voimia
Minnihiiri, pahoittelut kemiallisesta
Mariasha, pahoittelut ja hurjasti voimia!
omanapa;
Kp34/dpo12. Tiputtelu kesti sen tasan kaks päivää ja ei mitään sen kaltaistakaan nyt näy. Fertility Friend näyttää jostain syystä lauantain sijaan huomiselle menkkoja, ja teroja meni vika nappi tänään. Eiköhän se vuotokin la/su mennessä ala, vaikka tekis mieli tikutella niin ehkä mä vaan ootan menkkoja.
Hirmunen väsy ja aivosumu, ihan ku pääkoppa ei toimis ollenkaan
Miksei testiä kehiin ties vaikka olis ”jotain” tarttunu mukaankin!
@Scarlet kiitoksia
Aamulla sit uittamaan vaan eiks jeOot kyllä sinänsä oikeassa, eihän sitä tiedä varmaksi gynenkin tuomiosta huolimatta jotain voi olla tapahtunut vaikken mä sitä uskoiskaan :bag:
Usko ehkä horjuu mut selvästi Toivossa on hyvä elää (sano lapamato).
Ja olishan noita testejä toki tuhlattavaksikin asti
Halusin tulla kertomaan, että täällä eilen vahvistettu verikokeella, että kyseessä oli kemiallinen raskaus. Hcg arvo oli jo alle 2. Vaikka harmittaa, niin kuitenkin helpottunut olo, että tulos oli tällä kertaa selkeä. Mulla oli kemiallinen myös heinäkuussa ja silloin hcg ei meinannut laskea voimakkaasta vuodosta huolimatta, vaan jatkoi mystisesti nousua. Se oli vielä tylsempää joutua seurailemaan sen arvon kehitystä ja pitämään taukoa hoidoista. Päästään todennäköisesti seuraavaan pas-hoitoon heti alkavassa kierrossa, joten jospa meille sitten tulisikin elokuinen.
Tsemppiä teille kaikille omiin tilanteisiinne! Toivottavasti pian tulee paljon plussia tähän ryhmään!
Voi ei paljon voimia ja jaksamista, ihan kamalaaNeuvolalääkäri oli erittäin kokematon ja sanoi ettei ole vielä ihan homma hallussa. Kokenut kollega kutsuttiin paikalle, mutta kuitenkaan ultrassa tänään ei näkynyt yhtään mitään. Testi edelleen vahvasti positiivinen, joten jotain ilmeisesti vielä kohdussa on. Viimeisen vuorokauden sisällä vuotanut kaksi siteellistä, mutta ei mitään hyytymiä tai muuta kiinteämpää.. Viikon päästä kontrolliultra KYSissä, toivottavasti vuotelee itsekseen tyhjäksi. Harmitus tietysti jää, mutta parempi nyt kuin saada nt-ultrassa tietää ettei siellä ketään ollutkaan.
Palailen siis hiljakseen takaisin kuumeilupuolelle..
ovulaatiopäivä on 0 ja siitä lähdetään laskemaan :) luteaali kestää siihen asti, kun menkat alkavat. paitsi jos ne alkavat vasta illalla klo 18 jälkeen (kunnon vuoto), ne katsotaan alkaneen vasta seuraavana päivänä. luteaali on se "dpo"-luku. yleisesti kaiketi katsotaan että 12-16 olis hyvä luteaalin pituus ja 10-12 pitäisi olla vielä riittävä raskautumisen kannalta.Miten ihmeessä se luteaalivaihe lasketaan ja mistä mä tiedän onko mulla riittävä aikaväli hedelmöittymisen ja menkkojen välillä?
Nyt oo muistanut pitää jalat lämpöisinä piinapäivinä, villasukat jalassa koko ajan vanhan kansan vinkki raskautumiseen
Moikka kaikille, täällä uusi juttelija! Jänskättää, tänään dpo 14 ja muutama haamu jo testattu, huomenna pitäis alkaa menkat niin kuinka käy Oon käynyt kurkkimassa täällä jo aiemminkin mutta nyt piti oikein rekisteröityä kun on tosiaan jotain piinailtavaa. Tsemppiä kaikille kanssapiinailijoille ja raskautumista toivoville! :)
Hei mäkin oon pitäny pari viikkoa enempi villasukkia jalassa. Liekö ollut osuutta sitten asiaanDpo 5 ja lämpö 37.1 (mulle jo lämpöilyä) , alamahalla ollu vähän menkkamaista juilintaa, päätä vähän juilii. Oonkohan tulossa kipeäksi viluttaa ja niveliä vihloo, mulla on jostain syystä usein nivelkipuja, mut jos lämmöt on koholla, niin niitä on vielä enemmän.
Limailu on vähän vähentynyt, mutta edelleen sellanen pieni limailu päällä.
Nyt oo muistanut pitää jalat lämpöisinä piinapäivinä, villasukat jalassa koko ajan vanhan kansan vinkki raskautumiseen