Paljon onnea vauvakuume! 
Hei, pointsit sulle ja onnea matkaan! Kaikki on susta itsestäsi kiinni ja siitä, onko sulla motivaatiota. Oon itsekin lukenut aikoinaan saman kirjan ja voin suositella. Joskin en ole mitenkään tyypillinen tupakoitsija, tällä hetkellä en siis polta, kuin ehkä 3 kk välein illanvietossa. Enkä oo oikeestaan ikinä ollu mikään ketjupolttaja.
Se et jos yrittää vauvaa niin sehän pitäisi anyway lopettaa siihen plussaan, ja vielä parempi ois ennen plussaa tumpata! Jos tuntuu mahdottomalta niin auttaisko ajatus siitä että sulla on kuitenkin raskauden jälkeen mahdollisuus aloittaa uudelleen, jos haluat ja jos vielä siltä tuntuu? Mulle (ja huom, siis mulle itselleni, tää ei tietenkään kaikille toimi yhtään) on röökittömyys helpottanut sen jälkeen kun tajusin, että mulle toimii se et en oo itselleni niin ehdoton, vaan koko ajan tiedostan sen et kyl mä voin ja saan polttaa illanvietoissa, nykyään mä pystyn jättää sen siihen eikä muulloin enää tee ees mieli.
Huomenna testipäivä, kaksjakoiset fiilikset. Ei tuntemuksia minkäänlaisia, en usko olevani raskaana. Oon oottanut "sitä tunnetta et sen vaan tietää" mut toisaalta eipä mul ollut esikoisen kohdallakaan sitä...

mä alotin tänään stumppaa tähän-kirjan ja voin kertoa, että oon vaikuttunu ekasta 35% jonka oon nyt illalla lukenut. Kuinka silmät avaavia esimerkkejä siinä on, tunsin itteni ihan tyhmäksi jo kun koin ahaa-elämyksen. Tähän asti voin suositella lämpimästi. Laskin, että oon polttanu 18vuotta, välillä raskaustauot ja pari muuta pätkää ilman, eli aika pitkä "ura" takana. Ja miksi? sitä tässä selvittelen. Niin moni syy on vaihtunu jo nyt ymmärtämiseksi, ettei se niin muuten olekaan. Baby steps, katotaan miten käy.
Hei, pointsit sulle ja onnea matkaan! Kaikki on susta itsestäsi kiinni ja siitä, onko sulla motivaatiota. Oon itsekin lukenut aikoinaan saman kirjan ja voin suositella. Joskin en ole mitenkään tyypillinen tupakoitsija, tällä hetkellä en siis polta, kuin ehkä 3 kk välein illanvietossa. Enkä oo oikeestaan ikinä ollu mikään ketjupolttaja.
Se et jos yrittää vauvaa niin sehän pitäisi anyway lopettaa siihen plussaan, ja vielä parempi ois ennen plussaa tumpata! Jos tuntuu mahdottomalta niin auttaisko ajatus siitä että sulla on kuitenkin raskauden jälkeen mahdollisuus aloittaa uudelleen, jos haluat ja jos vielä siltä tuntuu? Mulle (ja huom, siis mulle itselleni, tää ei tietenkään kaikille toimi yhtään) on röökittömyys helpottanut sen jälkeen kun tajusin, että mulle toimii se et en oo itselleni niin ehdoton, vaan koko ajan tiedostan sen et kyl mä voin ja saan polttaa illanvietoissa, nykyään mä pystyn jättää sen siihen eikä muulloin enää tee ees mieli.
Huomenna testipäivä, kaksjakoiset fiilikset. Ei tuntemuksia minkäänlaisia, en usko olevani raskaana. Oon oottanut "sitä tunnetta et sen vaan tietää" mut toisaalta eipä mul ollut esikoisen kohdallakaan sitä...
Miksi tän pitää olla näin vaikeaa?
pahoittelut ja tsemppiä!
plussaus on viimeistään ollut tarpeeksi painava syy, vaikka ei kuopuksen kanssa niin helppoa enää ollut kuin esikoisen, mutta raskausajat ja alkuimetyksen oon ollu savuton. Mä haluan olla kokonaan savuton, mulla ei toimi silloin tällöin sauhuttelu, eikä se että tiedän että voin myöhemmin polttaa lisää, päinvastoin, mulla se pahentaa repsahtamista. Kun tiedän että voin aloittaa uudestaan, huijaan itseäni ja ihan varmasti aloitankin, lisäksi odotusaika sinne luvalliseen kiskomiseen on sietämätön
aiemmin kun oon tuota käyttänyt niin on ekan päivän jälkeen antanut jo sen vilkkuvan eli korkean hedelmällisyyden päivän. Flo ennustaa ovista kp 15, premom kp 21, ja tällä hetkellä näyttäis kyllä jälkimmäinen valitettavasti olevan lähempänä. En usko, että kierto siis vielä palautuu normaaliin tälläkään kertaa. Toki, oon ollu nyt viikon flunssassa... Muistelen, että tästäkin ollut joskus puhetta, että flunssa voi vaikuttaa siihen että ovis tuliskin myöhemmin?
Oli pakko ottaa saikkupäivä tänään kun saa niistää vaan jatkuvalla syötöllä, en viitti kyllä edes etätöitä tehä tällasella ololla. 

Kiusata nyt ihteään testeillä, toki toi pahoinvointi on nyt antanut sille syytä.
Ehdin ilmeisimmin silti jo toivoa, että olis testissä selkeämpi viiva - monestakin syystä. Eipä ihme, että harmittaa ja turhauttaa vaikka kuin nyt olis näkevinäänkin itse tossa jotain. :banghead: Kaipa siis oviskin mulla tekee pahoinvointia, jos toi testi on vaan väri viivan vieressä. 

ei ollu ikinä aiemmin edes yrittänyt lopettaa.