Täällä edelleen jatkuu vuoto, 6 päivä menossa, normaalisti mun menkat kestää 2-3 päivää
lisäksi on tosi paljon runsaampaa kuin yleensä. Alkaa olla sellanen olo että tää teurastus ei lopu koskaan
noh, kai joskus. Pitäs normaalin kierron mukaan alkaa CB kaksoistestillä ylihuomenna testaileen, mutta en oikein tiedä mitä tekis, kun kroppa on vähän vielä sekaisin. Tilasin vaan sen 10 tikun paketin niin jos venyy ovis niin loppuu kesken 
Mun piti muka alkaa sokerilakkoon tässä, oon aiemmin molemmat plussat saanu sillon kun oon saanut rajoitettua sokeria (ei toki mitenkään välttämättä liity asiaan mutta mistä sitä tietää). Hirveän hyvin toimii kun nytkin istun sohvalla suklaalevyn kanssa
mies vähän tuhahdellen tuon mulle haki kun jouduin ite koronatestiin ja sitä myöten ei liikutakaan mihinkään ennenkuin tulos tulee. Ehkä huomenna parempi itsekuri.... (niiiin varmaan) 
lisäksi on tosi paljon runsaampaa kuin yleensä. Alkaa olla sellanen olo että tää teurastus ei lopu koskaan
noh, kai joskus. Pitäs normaalin kierron mukaan alkaa CB kaksoistestillä ylihuomenna testaileen, mutta en oikein tiedä mitä tekis, kun kroppa on vähän vielä sekaisin. Tilasin vaan sen 10 tikun paketin niin jos venyy ovis niin loppuu kesken 
Mun piti muka alkaa sokerilakkoon tässä, oon aiemmin molemmat plussat saanu sillon kun oon saanut rajoitettua sokeria (ei toki mitenkään välttämättä liity asiaan mutta mistä sitä tietää). Hirveän hyvin toimii kun nytkin istun sohvalla suklaalevyn kanssa
mies vähän tuhahdellen tuon mulle haki kun jouduin ite koronatestiin ja sitä myöten ei liikutakaan mihinkään ennenkuin tulos tulee. Ehkä huomenna parempi itsekuri.... (niiiin varmaan) 

Limat on ehkä se selkein ja ihon kirkastuminen.

mutta toki ei talleteltukaan ku kerran tässä kierrossa, niin ei ollu odotuksetkaan hirveen korkeella...
ellei sit löydy joku aikaikkuna jonka aikana olis mahd helppoa.
Röyhtäilyä enenevissä määrin tänään, vatsa sekaisin... O-testissä TAAS viivaa lounaalla ja äsken, samaa kuin eilinen ja se kp11. Kun ne eilisiltainen ja tän aamuinen hyvä kun erottaa. Mä antaisin mitä vaan että tää olis nyt ennemmin plussaa ennakoivaa eikä sitä et hormonit on vinksallaan. Todella vinksallaan.

ja ilman ovisplussaa!
Nyt juilii hennosti, menkkamaista etiäistä. Melkeen liiankin samankaltasta ku viimeksi
Ne ei todennäkösesti ennen perjantaita oo perillä joten kyllähän se maanantaihin menee se testailu. Lähetään miehen kanssa porukalla mökille viikonloppuna ja siellä en todellakaan ala testailemaan 

Mä nukuin yöllä 4 tuntia ja tuntuu että teen kuolemaan. On niin paha mieli ja kiukuttaa alottaa päivä tälleen.