Raskaaksi 2020

Täällä edelleen jatkuu vuoto, 6 päivä menossa, normaalisti mun menkat kestää 2-3 päivää :shifty: lisäksi on tosi paljon runsaampaa kuin yleensä. Alkaa olla sellanen olo että tää teurastus ei lopu koskaan :hilarious: noh, kai joskus. Pitäs normaalin kierron mukaan alkaa CB kaksoistestillä ylihuomenna testaileen, mutta en oikein tiedä mitä tekis, kun kroppa on vähän vielä sekaisin. Tilasin vaan sen 10 tikun paketin niin jos venyy ovis niin loppuu kesken :woot:

Mun piti muka alkaa sokerilakkoon tässä, oon aiemmin molemmat plussat saanu sillon kun oon saanut rajoitettua sokeria (ei toki mitenkään välttämättä liity asiaan mutta mistä sitä tietää). Hirveän hyvin toimii kun nytkin istun sohvalla suklaalevyn kanssa :hilarious: mies vähän tuhahdellen tuon mulle haki kun jouduin ite koronatestiin ja sitä myöten ei liikutakaan mihinkään ennenkuin tulos tulee. Ehkä huomenna parempi itsekuri.... (niiiin varmaan) :laughing014
 
Ainakin toi cb tuplahormonitesti pitäis tehä aamun ekasta. Liekö sama jos sulla niitä normaali digejä, luottaisin siltä osin valmistajan ohjeeseen :) liuskoissa lienee suosituksena että 10-20 välillä pitäis näyttää paremmin kuin heti aamusta. Hankalaa kyllä varsinkin jos on vuorotyö esim. tai muuten elää kuviot. :woot: Mulla perus toimistotyö mutta silti vähän päänvaivaa tuottaa jos en tee tolla digillä.

ihan se normi digi vaa :grin täytyy tässä parin päivän sisään perehtyy sen ohjeisiin ku oviksen pitäs olla sunnuntaina, mutta katsotaan. ois nyt kiva testata kuinka oikeessa sovellus on:dance008
 
Ups. Mä nukuin lähes koko aamupäivän. Mä kävin aamulla kaupassa ja tein sen negan - sit simahdin. Pistin herätystä herätyksen perää.. sit havahduin siihen ku mies tuli töistä. Hupsis.. :woot: ja silti oli vähä olo et haluis nukkuu. :angelic:
 
@Pingviiniemo mun on hankala erottaa oviksen oireita muiden seasta:bookworm: Limat on ehkä se selkein ja ihon kirkastuminen.
Täs on mun lista oireista mitä mulla on lähestulkoon päivittäin, ei toki kaikkia aina samaan aikaan, mutta jos on niin oonki sairaala kamaa :angelic:

Kuukautiskipu
Tärinän aiheuttama kipu
Kylkikaaren kivut
Alaselkäkipu
Ulostamiskipu
Lantionseudun kipu
Vatsanturvotus
Ilmavaivat
Kuume ja lämpöily (kuukautisten kahen ekan päivän aikana)
Pahoinvointi
Tihentyny pissaamisen tarve
Ripuli
Ummetus
Väsymys
Fyysinen voimattomuus
Mielialavaihtelut

Olo on kirjaimellisesti ku jyrän alle jääneellä ja oon aivan puhki kuukautisten 1 ja 2 päivän erityisesti. Pahimmat kivut ja oireet on just 2-3 päivää ennen kuukautisia ja 2-3päivää niiden aikana. Ja noista oireista useat kulkee käsi kädessä mulla ainakin. Ovulaation aikana on varsinki tärinäkipua. Kuopat autotiessä saa näkeen tähtiä :hilarious:

En yhtään tiedä miten tää kuvien linkitys tänne toimii, mutta voin joskus jakaa kuvan mun mahasta! Se saattaa olla aamulla ihan täysin litteä ja mun vatsalihakset näkyy, ja 2h kuluttua oon 6 kuulla raskaana... Se ero on niin hurja. En näe omia varpaitani välillä ku turvotus iskee:rolleyes:

Tällä hetkellä kp1 ja mä voisin vain nukkua, en jaksa edes vessaan asti kävellä ilman että alkaa huimaamaan ja jalat vapisee. Viikonloppuna tuli 9h yöunet plus useat lyhyet päiväunet päälle.
 
Kyllä mä kuvittelin ne viivanpaikat kp 17 testeihin kun nyt en nähnyt mitään mielestäni...mut dpo:t niin vähäsen ettei kuuluuskaan nähä mitään:happy7
Täytyy nyt ootella ihan rauhassa viikonlopulle. Tilasin herkkiä r-testejä tänään niin ovat varmaan to tai pe perillä:notworthy
 
Ainoinkerillä selkeä haamu! Vahvistumisia sille :smiley-bounce012

tsemppiä myös muille piinailijoille!

Täälä vaihtu Dpo 13 -> kp1 ja yk11 lähtis käyntiin. Tais se meikän haamulainen olla kiinnittymisyritys vain :smiley-ashamed008 mutta toki ei talleteltukaan ku kerran tässä kierrossa, niin ei ollu odotuksetkaan hirveen korkeella...

Taidampa laittaa testit tilaukseen ja toivotaan, josko ny kuitenki vielä tän vuoden puolella tärppäis :smiley-ashamed005
 
Väsymys vie voiton, pimeys, kylmyys ja märkyys. Talviunelle paksun peiton alle, kun pääsisi.
Kp 2. Sama kuin Daiyalla, että paljo runsaammat kuin normisti! Yölläkin oli noustava side vaihtaa. Mutta on väriltäänkin semmosta hienon punakkaa, jos nyt asiasta niin voi sanoa :grin. Ei oo ruskeeta, tummaa, klimppistä, että hyvä tuo kait. Jotain positiivista koitettava tästäkin repiä.
 
Ainoinkeri ON SE! :happy:

Jenpppu mulla siis ainakin ovistesteissä (liuskat) vaikkei nyt plussaa oo tullutkaan niin ne vahvimmat viivat on klo 11-12 ja 16-17 tehdyissä testeissä ja vahvemmat ollu 11-12. Esim 21.00 ja 6.00 tehdyissä taas hyyyyvin hailakka haamu. Epäsäännöllisellä työajalla on kyllä hitokseen hankalaa alkaa testailla ovista :facepalm: ellei sit löydy joku aikaikkuna jonka aikana olis mahd helppoa.

Omanapa;
Voi ole ole ole ole nyt sitä mitä mä luulen. :smiley-angelic001 Röyhtäilyä enenevissä määrin tänään, vatsa sekaisin... O-testissä TAAS viivaa lounaalla ja äsken, samaa kuin eilinen ja se kp11. Kun ne eilisiltainen ja tän aamuinen hyvä kun erottaa. Mä antaisin mitä vaan että tää olis nyt ennemmin plussaa ennakoivaa eikä sitä et hormonit on vinksallaan. Todella vinksallaan. :smiley-angelic006
Kp19 ja ehkäehkäpliispliis dpo7. :smiley-ashamed005 Jos viimeksi siinä kemiallisessa oli n. Viikko oviksesta oli röyhtäilyä dpo7, ja herkässä testissä viivaa dpo10, periaatteessa perjantaina vois näkyä mutta taidan silti jättää testaamisen sinne dpo13. :smiley-angelic006
 
Soittihan se gyne. 38 on hyvä ferritiiniarvo. :rolleyes: Taidan alottaa raudan joka toinen päivä kuitenkin. Ei kirjota tukilääkitysreseptiä, kun ei oo lapsettomuuteen erikoistunut ja siinä pitäis tehdä seurantaa. Kiitti tästä.
 
Soittihan se gyne. 38 on hyvä ferritiiniarvo. :rolleyes: Taidan alottaa raudan joka toinen päivä kuitenkin. Ei kirjota tukilääkitysreseptiä, kun ei oo lapsettomuuteen erikoistunut ja siinä pitäis tehdä seurantaa. Kiitti tästä.

Hyvä ferrit, mutta voi kökkö kun ei mitenkään auta. On kyllä käsittämätöntä. ''huvikseenhan vaan'' ihmiset noita tukilääkityksiä kyselee...

En taida itekkään soittaa, vaikka luteaali jäis liaan lyhyeksi kun tuskin heruu apua. :mad:
 
Täällä testattu vielä iltanega/viivanpaikka.
Jokohan sitä uskois ettei tässä raskaana olla. Huomenna tai ylihuomenna tulee tätsy ja that's it!!! :smiley-angry007

Tsemppiä muiden kiertoon ja pingviiniemo liukuu kohta kohti Yk8! :dance011
 
Heippahei!

täällä kp 29 ja dpo 13. Flo ennusti menkkoja alkavan tänään, usein siis kierto 27-32 päivää. La-su yönä oli outoa mahakipua jonkin verran ja la-su ruskeaa tuhrua, mitä edellis kierrossakin oli ennen menkkoja. Lauantaina testasin negan 25 herkkyydellä eli ehkä vähä liian aikasin ku sillon oli vaan dpo 9. Huomenna vois aamulla vielä testailla.

Oon kyllä varma et menkat alkaa kuitenkin huomenna tai ylihuomenna, no aina voi testat yhen negan lisää ja lauantaina halloween juhlat joissa alkoholianin mukana, senkin takia pitää testata. Rinnat olleen vähän arat mutta niin ne yleensäkin on ennen menkkoja. Toivon että olisin raskaana mutta en uskalla elätellä toiveita kun olen pettynyt niin kovasti jo viime kierroissa!

Ainoinkeri selvä plussahaamu! Onnea!!

Plussa tuulia kaikille!!
 
Tulin vielä päivittämään, että kipuilee vasen munasarja ihan kunnolla. Kyllä se keho ainakin yrittää luoda vielä vikat oireet. :oops:

Voi olla sekin, että olen poikaa hypyttänyt tosi paljon. :happy:
 
Pingviiniemo!! Ihan hurjasti voimia! Voi kun nyt oliskin plussaa eikä tätiä tulossa :smiley-angelic001 jaksamista:Heartpink

omanapa;
Kyl maar närästää/röyhtäyttää :silent eihän tää(kään) nyt vaan voi olla mahdollista et olis tärpännyt heti kemiallisen perään :confused1 ja ilman ovisplussaa! :scratch Vai voiko? :confused2 Nyt juilii hennosti, menkkamaista etiäistä. Melkeen liiankin samankaltasta ku viimeksi :pale
Arvatkaa kuka tilas herkkiä testejä..... laughing6 Ne ei todennäkösesti ennen perjantaita oo perillä joten kyllähän se maanantaihin menee se testailu. Lähetään miehen kanssa porukalla mökille viikonloppuna ja siellä en todellakaan ala testailemaan :laughing001
 
Sori omanapa, mutta jännittää ihan hulluna huominen kun käyn labrassa mittaamassa hcg arvon. Toivotaan parasta että hormonitaso on laskenut nollaan jotta saadaan yrittää heti uudestaan. :smiley-angelic001
 
@Ainoinkeri plussalta näyttää:wink

@Noaidi osanotot sinne ja toivottavasti hcg nollaantuntunut:Heartbigred

Sympatiat jännittäjille ja uuteen kiertoon joutuneille!



Täällä vihdoin onnistumisen elämys kurjaan alkusyksyyn! Helpotus ja huokaus, tänään tuli vihdoin ajokortti käteen! Ja ostin uuden talvitakin mikä oli kokoa 40, edellinen talvitakki kokoa 46, että muutos on iso! Mä niin tunnen, kuinka stressi helpottaa. Kunpa vaikuttais positiivisesti kiertoonkin ja alkais kohta tärppäämään:angelic::rolleyes:
 
Hei,

tänään kp 30 ja puhdas nega testattu aamupissasta 25 herkkyydellä taas... kyllä harmittaa vaikka olinki varautunut tähän ja kiertoi voi olla välillä yli 30pv.

Nyt vain odotellaan sitten menkkoja, ainakaan ei tarvi halloween bileissa keksiä huonoa tekosyytä miksi ei ota alkoholia.

tsemppiä muille!
 
Hei,

tänään kp 30 ja puhdas nega testattu aamupissasta 25 herkkyydellä taas... kyllä harmittaa vaikka olinki varautunut tähän ja kiertoi voi olla välillä yli 30pv.

Nyt vain odotellaan sitten menkkoja, ainakaan ei tarvi halloween bileissa keksiä huonoa tekosyytä miksi ei ota alkoholia.

tsemppiä muille!

Tsemppiä sinne! :Heartred Mä nukuin yöllä 4 tuntia ja tuntuu että teen kuolemaan. On niin paha mieli ja kiukuttaa alottaa päivä tälleen. :mad:
 
Pingviiniemo!! Ihan hurjasti voimia! Voi kun nyt oliskin plussaa eikä tätiä tulossa :smiley-angelic001 jaksamista:Heartpink

omanapa;
Kyl maar närästää/röyhtäyttää :silent eihän tää(kään) nyt vaan voi olla mahdollista et olis tärpännyt heti kemiallisen perään :confused1 ja ilman ovisplussaa! :scratch Vai voiko? :confused2 Nyt juilii hennosti, menkkamaista etiäistä. Melkeen liiankin samankaltasta ku viimeksi :pale
Arvatkaa kuka tilas herkkiä testejä..... laughing6 Ne ei todennäkösesti ennen perjantaita oo perillä joten kyllähän se maanantaihin menee se testailu. Lähetään miehen kanssa porukalla mökille viikonloppuna ja siellä en todellakaan ala testailemaan :laughing001
Kemiallisen jälkeen tärppää usein helpommin. :) Mäki toivon että seuraavasta saatais uusi tärppi jos vaan hcg on nollaantunut. Oispa nyt teidän kierto :Heartred
 
Takaisin
Top