Raskaaksi 2020

Oikeesti??!!
En voi uskoa jos ois
Pelottaa.... ei auttais ku huomiseen odottaa. On mulla digikin jo jemmassa

Näkyy juu tosi selkeesti!

Täällä nega, pitää siis odotella ensviikkoon, olo tosi varma asiasta :) hormonia tuskin viel nii paljon. Toki voin mä väärässäki olla mut olis menkat jo alkanu jos tuntemuksii on uskominen menkkoin o_O

Itsellä menossa kp7 ja limat on saapuneet. Tajusin, että n. Viikon päästä jo ovis. Menkkojen aikaan tuntui että siihen menee iäisyys, mutta nyt tuntuukin et on jo ihan kulman takana. Jännittää ihan hirveesti :grin
Yritän ottaa tulee jos tullakseen asenteen. Alan suunnitteleen heinäkuulle jotain menoa. Viime vuonna plussasin heti, ku varattiin ulkomaan matka.

Ainoinkerillä on vauveli masussa:dummy: selkeä on jo haamu:smiley-angelic003

Mä teen tänään taas testin tuolla herkällä iltapäivästä. Saa nähä onko näkyvissä enempi jotain:smiley-ashamed004

Onko kellään muulla samanlaista että raskaustesti näyttää aamulla aina haaleempaa kun illalla, siis ne jotka ollug raskaana? Mulla ollut joka raskaudessa niin. Kerran jollain palstalla oli myös joku jolla sama juttu.

Mäkin näen ainoinkerillä selkeän haamun! Nyt vaan vahvistumisia :love7

Ihan mielelläni ottaisin kyllä tuon milalain ulkomaanmatkan varaus keinon käyttöön, hirvee matkakuume ois kokoajan. Eipä auta ku odotella että koronahommat loppuu. Saispa seuraavalle reissulle lähteä sitten pikkutyypin kanssa :angelic: mahan kanssa oisin kans halunnut reissuun miehen kanssa, mutta nyt kyllä näyttää siltä että ei tuu tapahtumaan.

on: kp26, perjantain odottelua että pääsee testaamaan. Ei mulla ole edes testejä, vielä kerkeisi jostain tilatakin... varmaan päädyn ruokakaupan tai apteekin valikoimaan.

Mä teen tänään taas testin tuolla herkällä iltapäivästä. Saa nähä onko näkyvissä enempi jotain:smiley-ashamed004

Onko kellään muulla samanlaista että raskaustesti näyttää aamulla aina haaleempaa kun illalla, siis ne jotka ollug raskaana? Mulla ollut joka raskaudessa niin. Kerran jollain palstalla oli myös joku jolla sama juttu.
Mulla oli tässä keskenmenneessä raskaudessa just noin että aamulla testissä oli haalea viiva ja iltapäivällä oli jo paljon vahvempi. Tunnen kyllä pari muutakin joilla sama juttu.

Hei! Mä olen pohtinut, että onkohan joka päivä touhuilua liikaa raskautta ajatellen? Pohdittiin miehen kanssa, että jos siemennesteanalyysissakin täytyy pidättäytyä, että simppoja on riittävästi niin pitäisikö itekkin tehä niin.

Vaikka niiden laatu ois hyvä lyhyemmällä pidättäytymisellä, niin eihän sillä ole väliä kun suurin osa kuolee matkalla.

Mulla on ovistestissä viivaa aina kun tikutan ja kierroissa munasolun irtoamiskivutkin niin mietittiin että johtuuko tää pelkästään musta. :sorry:

Pelkään niin, että meidän poika on joku ihme.

Mä googlettelin tuota asiaa ja hämmennyin, kun tuo monen päivän pidättelemispyyntö on niin yleistä ja vertasin materiaalia jonka löysin netistä. Sitte yks suositus on joka toinen päivä oviksen aikaan. Useimmat löydöt tuki sitä, että siellä on niin paljon tavaraa valmiina jo, ettei ole haittaa vaikka joka päivä ammuskelis. Päinvastoin, oli joku tutkimus tehty, jossa kaks syöksyä tunnin sisällä, ja siinä eka lähetys oli heikompaa, ja seuraava huomattavasti virkeämpää. Tässä tutkimuksessa myös iso osa pareista raskautu tällä tekniikalla lyhyessä ajassa. Mä koin semmosen ahaa-elämyksen ja lähti samantien stressi tuon asian suhteen. Klinikoilla on syynsä ja/tai tapansa miksi asiat noin tekevät, mutta musta on hämmentävää, että tiede sanoo kuitenkin toista sperman valmistumisesta ja vanhenemisesta.

Ainoinkeri: Mä oon varmaan monia muita tiukempi tulkitsemaan testeistä plussia, mutta sun omasta näkyy kyllä heti! Varovaiset onnittelut❤️

Päätä särkee ja väsyttää älyttömästi. Reagoi usein hormooneiden vaihteluun päällä eli eipä varmaan tarvitse enää loppuviikkoa jännittää.

Laskettakoon päivän positiiviseksi sitten ainakin tämä uutinen https://www.is.fi/terveys/art-2000006675367.html jonka mukaan meidän lasten ikäerot on hyväksi mulle itselleni:)

Ainoinkerillä selkeä haamu :Heartred

Tavallaan nämä piinapäivät on ihanalla tavalla jännittäviä "oisko nyt onnistuttu, jospa olis meidän vuoro". Mitään tuntemuksia en ole kovastikaan pohdiskellut mutta vielä on sellainen positiivinen fiilis. Dpo 6 menossa, joten vielä saa rauhassa haaveilla siitä haamuviivasta. Luulen, että sunnuntaina kokeilen testata. Siihen asti jännäilen muiden testejä :wav

Mulla näyttää aamusta haaleampaa, aamun ekasta pissasta on ihan turhaa omalla kohdalla testailla kovin aikaisilla dpolla. Mut sit ku hormonit on tarpeeksi koholla nii näkyy aamustakin :)

aattelin et oisin nyt täs kierros tikutellu ovista MUTTA mitenhän seki onnistuu ku työajat ei oo joka päivä sama ja jos aamupissasta ei välttis näy mtn. töissä tuskin pystyn mitää tikuttelee lounas aikaa. lähinnä siis että sais suht samaa aikaa testattuu. tuntuu et testienki ohjeet on kaikis vähä erilaiset nois aika jutuis :facepalm::grin mulla siis ois nyt noita cb digei

aattelin et oisin nyt täs kierros tikutellu ovista MUTTA mitenhän seki onnistuu ku työajat ei oo joka päivä sama ja jos aamupissasta ei välttis näy mtn. töissä tuskin pystyn mitää tikuttelee lounas aikaa. lähinnä siis että sais suht samaa aikaa testattuu. tuntuu et testienki ohjeet on kaikis vähä erilaiset nois aika jutuis :facepalm::grin mulla siis ois nyt noita cb digei

Ainakin toi cb tuplahormonitesti pitäis tehä aamun ekasta. Liekö sama jos sulla niitä normaali digejä, luottaisin siltä osin valmistajan ohjeeseen :) liuskoissa lienee suosituksena että 10-20 välillä pitäis näyttää paremmin kuin heti aamusta. Hankalaa kyllä varsinkin jos on vuorotyö esim. tai muuten elää kuviot. :woot: Mulla perus toimistotyö mutta silti vähän päänvaivaa tuottaa jos en tee tolla digillä.

no on se kumma kun ei voi taas tehdä mitä lupaa :shifty: gyne sanoi että soittaa alkuviikosta, varmaan ei ehdi maanantaina vaan menee tiistaille eli tälle päivälle, kun oli syyslomalla edellisen viikon. mutta eipä vaan kuulu. käyn varmaan ostaa ne raudat joka tapauksessa huomenna et saan kuurin käyntiin, ja haen sit erikseen, jos saan puhuttua vielä jotkut tukilääkkeet puhelun yhteydessä matkaan. rasittavaa kun pitää koko ajan kyylätä puhelinta, ettei vaan mee soitto ohi :meh:

Takaisin