Rosalius
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täh, eihän oo onkoToi on selkee!
Varovaiset onnittelut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täh, eihän oo onkoToi on selkee!
Varovaiset onnittelut!
Oikeesti??!!Näen haamun Toivottavasti vahvistuu!
Täh, eihän oo onko
Oikeesti??!!
En voi uskoa jos ois
Pelottaa.... ei auttais ku huomiseen odottaa. On mulla digikin jo jemmassa
Oikeesti??!!
En voi uskoa jos ois
Mulla oli tässä keskenmenneessä raskaudessa just noin että aamulla testissä oli haalea viiva ja iltapäivällä oli jo paljon vahvempi. Tunnen kyllä pari muutakin joilla sama juttu.Ainoinkerillä on vauveli masussa selkeä on jo haamu
Mä teen tänään taas testin tuolla herkällä iltapäivästä. Saa nähä onko näkyvissä enempi jotain
Onko kellään muulla samanlaista että raskaustesti näyttää aamulla aina haaleempaa kun illalla, siis ne jotka ollug raskaana? Mulla ollut joka raskaudessa niin. Kerran jollain palstalla oli myös joku jolla sama juttu.
Onnea haamulaisesta ja vahvistumista viivoille! :)Oikeesti??!!
En voi uskoa jos ois
Apua. Aamun lämmöt oli kivunneet 36.9.
Ja tein välikusesta nyt testin ja jotain hailua NÄKYY mutta.. tuskinpa aijaan kautta näkyy mitään.
Vasta dpo8. Enkä tod olus testannutkaan vielä mutta kun eilen posti toi lähetyksen jossa 20 testiä joten..
https://aijaa.com/cjGWRW
Hei! Mä olen pohtinut, että onkohan joka päivä touhuilua liikaa raskautta ajatellen? Pohdittiin miehen kanssa, että jos siemennesteanalyysissakin täytyy pidättäytyä, että simppoja on riittävästi niin pitäisikö itekkin tehä niin.
Vaikka niiden laatu ois hyvä lyhyemmällä pidättäytymisellä, niin eihän sillä ole väliä kun suurin osa kuolee matkalla.
Mulla on ovistestissä viivaa aina kun tikutan ja kierroissa munasolun irtoamiskivutkin niin mietittiin että johtuuko tää pelkästään musta.
Pelkään niin, että meidän poika on joku ihme.
Ainoinkerillä on vauveli masussa selkeä on jo haamu
Mä teen tänään taas testin tuolla herkällä iltapäivästä. Saa nähä onko näkyvissä enempi jotain
Onko kellään muulla samanlaista että raskaustesti näyttää aamulla aina haaleempaa kun illalla, siis ne jotka ollug raskaana? Mulla ollut joka raskaudessa niin. Kerran jollain palstalla oli myös joku jolla sama juttu.
aattelin et oisin nyt täs kierros tikutellu ovista MUTTA mitenhän seki onnistuu ku työajat ei oo joka päivä sama ja jos aamupissasta ei välttis näy mtn. töissä tuskin pystyn mitää tikuttelee lounas aikaa. lähinnä siis että sais suht samaa aikaa testattuu. tuntuu et testienki ohjeet on kaikis vähä erilaiset nois aika jutuis mulla siis ois nyt noita cb digei