Raskaaksi 2020

kp 11, tein äsken ovistestin, niin raskauskeijun liuskan kuin cb digin. liuskassa ei mitään muutaku tosi haalea kontrolli viivao_O cb:ssä meni vissii joku vikaan ku näytölle ei tullu mitää mut tikussa oli kaks viivaa, toinen viiva haaleampi olettaen et se ois se testiviiva :facepalm::grin oikeaa munista vihloo, sattuu ihan istua. finnejäki pukkaa.. vähän väsyttää mut muuten on hyvä fiilinki!

Ymmärrän sun tuntemukset! Meillä on töissä tiivisnporukka, joista 2 työkaveria on saanut ja 1 odottaa perheenlisäystä sinä aikana kun me ollaan vaan haaveiltu ja yritetty. Lannistaahan se aina, mutta täytyy vaan silti muistaa että kaikilla ei mene samalla tavalla nää jutut ja se oma vuoro tulee vielä vaikka odotuttaakin.
Sun oireet kuulostaa lupaavilta! Hulluna tärppionnea nyt teille ! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

kiitos tsemppikommentista! Mieskin siinä lohdutteli että kyllä meidän aika vielä koittaa. Huomaa että hänelläkin vauvakuume on kyllä kasvanut alun jälkeen.

Mulla on nyt siis eka kierto metforemilla (pco(s):n oireisiin lyhentämään kiertoa) ja toistaiseksi ollut tosi optimistinen olo sitä napsiessa. Kokoajan ollut semmonen fiilis että tästä kierrosta se plussa tulee :rolleyes:. Samaan aikaan ajattelen kyllä että vaikka ei tästä kierrosta ei plussa pätkähtäisikään niin kierron lyheneminenkin olisi erävoitto sinänsä.

Kiitos tsempeistä

Mieli on kyl maassa kun eilen ehdin toivoja ilmoille laittaa ehkäliikaakin. Pitää malttaa, ja toivoa nyt kuitenkin

Kiitos tsempeistä

Mieli on kyl maassa kun eilen ehdin toivoja ilmoille laittaa ehkäliikaakin. Pitää malttaa, ja toivoa nyt kuitenkin

Täällä alkoi Kp1 ja luteaali max 10 päivää ja
sillä niitä lapsia ei ainakaan saada. :help

Se on ihan hirvee tunne, kun keho ei toimi oikein. Ensi kierrossa sitten tikutan oviksen kunnolla ja toivon ja pyydän, että luteaali ois edes sen 12 päivää.

Mies osti vahvaa melatoniinia, jotta saisin nukuttua. Kyllä ne pyynnöt joku ehkä joskus kuulee.

Ihmeitä tapahtuu yleensä vasta, kun niihin ei enää usko.

Plussatuulia kaikille ja tsempit tädin kohdaneille! Vielä me noustaan.

:blob3:blob6:blob7
Yk8 täältä tullaan!

Nyt viisaammat kertokaa mulle:banghead:
ensimmäiset kaksi testiä on tehty pe-su välisenä aikana, joten onkohan ovis ollu maanantaina kp 13 kun tuo tummin testi eli keskimmäinen on tehty maanantai iltana ja 2 alinta toinen tehty eilen ja viimeisen tein juuri jossa ei näy oikeastaan yhtään viivaa.. Vai ovuloinko ollenkaan, kun flo ennusti ovista vasta huomiselle. Ovismaista juilintaa tms oli perjantai iltana mut meni ohi.. et joko en ovuloi tai oon missannu sen vahvimman hetken:inpain:

Liitteet

• 1603291717837.jpg
    1603291717837.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 124
Nyt viisaammat kertokaa mulle:banghead:
ensimmäiset kaksi testiä on tehty pe-su välisenä aikana, joten onkohan ovis ollu maanantaina kp 13 kun tuo tummin testi eli keskimmäinen on tehty maanantai iltana ja 2 alinta toinen tehty eilen ja viimeisen tein juuri jossa ei näy oikeastaan yhtään viivaa.. Vai ovuloinko ollenkaan, kun flo ennusti ovista vasta huomiselle. Ovismaista juilintaa tms oli perjantai iltana mut meni ohi.. et joko en ovuloi tai oon missannu sen vahvimman hetken:inpain:
Voi olla. Testaaminen kannattaa ajoittaa samaan kellonaikaan ja jos oviksen bongaaminen on vaikeaa niin kokeile testata vasta puolen päivän jälkeen. :) kuitenkin ennen iltaa.

hitto sentään kuinka kovaks toi munis kipu onkaan mennyt :sad001 tai välillä tulee tosi voimakkaana ja sit se säteilee haaroihin.. veikkaan, että johtuu siitä et syön nyt geleitä enemmän ku aikaisemmilla kierroilla. mut josko tämä kierto olisi se the kierto :notworthy
päädyin tänään tutkimaan vaunuja ja päätin jo mitkä meille sitten haluan, mies vielä vähän pyöritteli silmiä ja toppuutteli:grin

Täällä alkoi Kp1 ja luteaali max 10 päivää ja
sillä niitä lapsia ei ainakaan saada. :help

Se on ihan hirvee tunne, kun keho ei toimi oikein. Ensi kierrossa sitten tikutan oviksen kunnolla ja toivon ja pyydän, että luteaali ois edes sen 12 päivää.

Täällä jännitän käykö minulle samoin.. Dpo 9, ja eilen ja tänään ihan pientä tuhruttelua ja menkkamaista jomottelua. Yritän tsempata itseäni ajatukseen että kyseessä olisi kiinnittymisvuoto, mutta jotenkin pelkään että tämä enteilee menkkoja, ja sitten kyllä jä luteaali lyhyeksi..

Pingviiniemo eikä!! :sorry: Voimia! :Heartpink

Ainoinkeri, toivottavasti siellä vielä viiva pärähtää:Heartpink

Pimpula95, samaa oon ite tässä kierrossa kans pähkäilly :dontknow ensin näytti vahvistuvan hyvin ja päng - taas negaa. Oon googlaillu asiaa vaikkei pitäisi, ja jotkut testit on toisille parempia kuin toisille, ja joillain LH huippu on niin nopea ettei sitä ehdi kiinni saada välttämättä. Ite oon saanu vahvimmat viivat 11-12 mutta tosiaan plussaa ei tässä kierrossa oo ollu, tuntemuksia oviksen suuntaan kyllä oli, mutta tiedä häntä:think005

Omanapa;
Röyhtäily, on tää nyt yhtä ..... :sick009 Antaa kyllä melko hyvää toivetta siitä et nyt negoista ovistesteistä huolimati jotain olis tapahtumassa :scared001
Yhä ovistestit antaa sitä samaa viivaa, päivälläkin.
Dpo8, ja tällä röyhtäilyllä en meinaa malttaa ollenkaan että olis maanantai ja vois testata. Tiiän että mitään ei näkyis vielä kuitenkaan :smiley-ashamed008 täytyy silti tallettaa jos nää viivat onkin sit LH:n nousua ja se vaan tapahtuu hitaaaaaaaasti, röyhyttelylle en kyllä yhäkään keksi muuta syytä kuin sen mitä kemiallisessa ja esikoisen kohdalla. :rolleyes:
Oon ehkä paskamutsi mutta röyhtäilystä huolimatta aion viikonloppuna ottaa sen lasin tai pari. :oops:

hitto sentään kuinka kovaks toi munis kipu onkaan mennyt :sad001 tai välillä tulee tosi voimakkaana ja sit se säteilee haaroihin.. veikkaan, että johtuu siitä et syön nyt geleitä enemmän ku aikaisemmilla kierroilla. mut josko tämä kierto olisi se the kierto :notworthy
päädyin tänään tutkimaan vaunuja ja päätin jo mitkä meille sitten haluan, mies vielä vähän pyöritteli silmiä ja toppuutteli:grin

Mullakin geleet vahvisti ihan kaikkia muniskipuja ja tuntemuksia! Millaiset vaunut sä haluat? Mä oon jo ostanut vaunut :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004 tuolla ne kaapissa odottelee

Mä oon pitänyt hieman taukoa foorumilta, kun oma mieli ei meinannut pyöriä minkään muun kuin lapsiasian ympärillä. Teidän kuulumisia olen lueskellut, mutta omaa ajatusta oon koittanut kääntää vähän muualle. Ja se on tuntunut ihan mukavalta vaihtelulta tähän väliin!

Koitin tikuttaa oviksen tässä kierrossa, mutta sekin meni plörinäksi:finger: Sain kaksi melkein kontrolliviivan väristä viivaa ja loput ihan hailuroita. Kaiken huipuksi tallettelutkin meni ihan ketuiksi tälle kiertoa:happy8

Jostain kumman syystä oli kuitenkin pakko käydä tekemässä testi, vaikka menkat alkaa ehkä joskus ma-ti välillä.

Mietin jo viitinkö laittaa kuvaa tästä hailusta, mutta livenä silmä oli kyllä jotain erottavinaan. Mitä sanoo raati? :nailbiting: En ole saanut näihin testeihin ikinä mitään viivaan viittaavaakaan, joten tämä on omalla tavalla jo erävoitto, vaikka en uskalla kyllä mitään pilvilinnoja vielä maalailla:whacky011

IMG_20201021_190219.png

Kaislanen, selvä haamu!

Pingviiniemo, sympatiaa ja vertaistukea Kettuskalta. Oma luteaalini jäi seitsemään päivään. Olikos sullakin vauva? Omani on 10 kk ja imetän edelleen, ei ainakaan paranna jo valmiiks huonoa hedelmällisyyttä vanhalla akalla!

Tänään nielaisin ekat geleet ja huomenna meen vielä maca-kaupoille, josko ne jelppais hormonitoimintaa. Imettäjälle ei muita apuja ole tarjolla....

Mä katoin kans aikaisemmin noita Oran Untoja, mutta päädyin ostamaan Emmaljungan duo edget kun ne oli mun toiset suosikit ja tuli liian hyvä tarjous vastaan niin oli pakko ostaa :joyful::joyful::joyful:

munki niin tekis mieli ostaa vaunut jo, mutta en vaa uskalla vielä mitään tollasia ostella :sorry: ei jotenkaan usko et tässä tän vuoden puolella ees mitään plussaa pärähtäis :sad001 vaikka olenkin täs kierros ollu aika positiivinen. noi duo edget osu kans mun silmään! ois kiva mennä liikkeesee työntelee ja kokeilemaa eri malleja et miten kulkee ja 'sopii' kätee :grin

Oliko täällä joku muu tehny miehellään sen spermatestin jossa verrataan värejä? miten ihmeessä näkee onko tummempi vai vaaleampi ku värisävyt on ihan eri :wideyed: mimun silmään tulos on voimakkaampi mutta sävyt on iha eri. Testiosio on kirkkaampi ja vertailukohde mattasempi pastellisävy :meh: eka katoin vessassa, mutta siellä oli niin kirkas valo ettei tienny kunnolla. kun kumpiki on ns varjossa niin voi erottaakin tummuudet. kai. :smiley-angry016

Liitteet

• IMG_20201021_232519.jpg
    IMG_20201021_232519.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 141
Tää on nii perseestä! Mulla on niin varma olo et joku on mukana mut toi testi on tyhmä eikä näytä sitä :smiley-angry017

Vittu jos se ei ensviikol näytä mitään mä revin oikeesti hiukset päästä! Eilen nimittäin tein jotain äkkinäist nii sattu aiva sikana tonne alavatsaan! Ja nännit herkät ku perkeleet. Ja jos olis menkoista kyse, ei mun kroppa tekis tällasta. Ja oli huono olo aamuyöstä.

VITUTTAA :smiley-angry016

Oliko täällä joku muu tehny miehellään sen spermatestin jossa verrataan värejä? miten ihmeessä näkee onko tummempi vai vaaleampi ku värisävyt on ihan eri :wideyed: mimun silmään tulos on voimakkaampi mutta sävyt on iha eri. Testiosio on kirkkaampi ja vertailukohde mattasempi pastellisävy :meh: eka katoin vessassa, mutta siellä oli niin kirkas valo ettei tienny kunnolla. kun kumpiki on ns varjossa niin voi erottaakin tummuudet. kai. :smiley-angry016

Kyllä mä näkisin testiosion tummempana. Meillä tää on kaapissa, ei oo vielä koitettu ja jos miettii niin voihan se sävy olla inan erilainen, jos kontrolli-ikkuna pastelli ja testi-ikkuna tummempi niin voihan se näyttää kirkkaammalta se sävy. :smug: Ja niinhän sen pitikin olla? :happy:

Takaisin