Raskaaksi 2020

Lämpödippiä tänä aamuna, peräti 36.3 kun oli 36.8 ja 36.7 muina aamuina ollut, nyt sitten katoin niin noussut 37.1. Eilen siis verinen viiru yhden kerran asioinnin jälkeen pyyhittäessä
Nyt dp07. Alkoipa jännittää. Okeii , saatan tippuu korkeelta kun nyt alan itseeni toiveita istuttaa, mutta kun on tuikkinut kohtuun eilen ja tänään, mitä en muissa kierroissa muista olleen
Iiikkkks

No joo, pari kolme päivää niin testihän sen kertoo, mut kyl te tiedätte tän tunteen :smiley-ashamed008
 
Ainoinkeri, kuulostaa lupaavalta kieltämättä :angelic: peukut täällä pystyssä!

omanapa;
Ai jukulaaaaare miten ärsyttävää tämä oman kropan toiminta :arghh: inasen haaleampi mutta selkee viiva myöskin iltapäivätestiin, teenpä (itseäni kiusatakseni mitä ilmeisimmin) vielä tänään illalla ja huomenna jo aamulla testin normi lounas ja päivällisajan lisäksi :jimlad: Ei kyllä yhtään sen tuntusta et ovis vasta tekis tuloaan, limatkin loistaa lähinnä poissaolollaan :meh:

Mies vaan totesi että pitää tallettaa siis jos nyt onkin vasta tuloillaan ovis ja häröily oli tuo kp11 viiva. :wacky:

Ei auta spekulointi vaikka kuinka mieli tykkäis pohtia et dpo6 vois alkaa olla jo ovistestiin piirtyvä viiva muustakin syystä mut kun ei voi olla varma et koko ovista ees on ollut:blackeye: vaikka lämpödippaus ja nousu (hyvin hienovarainen) siinä samaan aikaan limojen ja halujen kanssa oli. :bag: Fertility Friend kertoo että limojen perusteella olisin ovuloinut kp12-14, mutta ovistestien mukaan ei vielä. :hilarious:

Voi kun olis ees säännöllinen luotettava kierto :nailbiting:
 
Mitä hittoo, siis tänä aamuna kun heräsin niin huomasin et oli huono olo! Siis tuttu olo aiemmista raskauksista. Nyt sit tunti sit tein pc epäherkän ja one step herkän raskaustestin ja molempiin tuli haamuista haamuin viivanen!!?? Oon tehnyt jostain kumman syystä tän alkukierron ovistestien kans raskaustestinkin kun niitä kaapissa lojuu niin monta ja ei kyllä mitään, siis minkäänlaista viivan paikkaa ole edes tullut ja samat testit ollut. Kp 12 siis oli ovisplussa mut en tiedä kuinka kauan oli ollut semmonen kun en aiemmin kierrosta testaillut ovistestillä. Nyt siis kp17 ja muka haamuilee jo?:wtf: Mulla on nopeasti noussut hcg raskauksissa et sinänsä vois olla. On ollut sellasia lukemii veritestissäkin aiemmissa raskauksissa et kaksosia odottavan arvoja on ollut:grin
 
Ainoinkeri, kuulostaa lupaavalta kieltämättä :angelic: peukut täällä pystyssä!

omanapa;
Ai jukulaaaaare miten ärsyttävää tämä oman kropan toiminta :arghh: inasen haaleampi mutta selkee viiva myöskin iltapäivätestiin, teenpä (itseäni kiusatakseni mitä ilmeisimmin) vielä tänään illalla ja huomenna jo aamulla testin normi lounas ja päivällisajan lisäksi :jimlad: Ei kyllä yhtään sen tuntusta et ovis vasta tekis tuloaan, limatkin loistaa lähinnä poissaolollaan :meh:

Mies vaan totesi että pitää tallettaa siis jos nyt onkin vasta tuloillaan ovis ja häröily oli tuo kp11 viiva. :wacky:

Ei auta spekulointi vaikka kuinka mieli tykkäis pohtia et dpo6 vois alkaa olla jo ovistestiin piirtyvä viiva muustakin syystä mut kun ei voi olla varma et koko ovista ees on ollut:blackeye: vaikka lämpödippaus ja nousu (hyvin hienovarainen) siinä samaan aikaan limojen ja halujen kanssa oli. :bag: Fertility Friend kertoo että limojen perusteella olisin ovuloinut kp12-14, mutta ovistestien mukaan ei vielä. :hilarious:

Voi kun olis ees säännöllinen luotettava kierto :nailbiting:
No joo... kunpa vaan...
 
Äh, pakko päästä johonkin avautumaan. En käsitä mitä kropassa tapahtuu. Ei se viiva sieltä mitään vahvistunut... tänäänkin on jomotellut tuolta alamahalta ja nyt särkee oikein kunnolla, sellasta menkka jomon tyylistä.. ja vessaan mennessä pikkuhousuissa oli kunnon iso klimppi kirkasta limaa. Oikein kirjaimellisesti kananmunan valkuainen... Siis sellasta mitä ei kyllä normaalisti tule. :depressed: Mitä ihmettä... tilasin clearbluen testit nyt. :rolleyes:

muoks. Mahtaako olla turha sitä ovista edes enää odotella... nyt ois jo kp 18, jos laskee niistä olemattomista menkoista. Ehkä pitänee seuraavia menkkoja odotella :confused: tiesin kyllä että kierron tasoittumisessa voi kestää, mutta jotenkaan en silti osannut tätä odottaa :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Hei synnyttäneet kysymys! :anyone

Tunnetteko te kohdunsuuta enää ja miltä se tuntuu? Täällä yksi epätoivoinen kuumeilija ihmettelee, kun mitään ei tule vastaan, enkä löydä enää kohdunsuuta ollenkaan.

Ennen oli semmonen selkee nenänpään tuntunen ja nyt on vaan loputon tie sinne.
Kai siellä nyt pitäis tulla jotain estettä vastaan. :hilarious:

Mulla tuntuu mielestäni paljon selkeemmin kuin ennen synnytystä. Toisaalta se tuli tutuksi oikeestaan vasta kun laitoin synnytyksen jälkeen kierukan ja tsekkasin lankoja välillä.
 
@Debin testissä näen mäkin jotain. Vahvistumista!

Ovisoireina mulla kanamunalimat, alkaa jo kolmisen päivää etukäteen. Halut ja muutenkin energinen fiilis. Just sitä ovispäivää en kyllä osais päivän päälle oireilla paikantaa. Mut jälkikäteen kyllä limat loppuu nopeasti.

PMS oireita on paljon ja pitkään. En edes muistanut millaista tää on, kun melkeen on aina ollut hormonaalinen ehkäisy käynnissä. Voimakas väsymys monta päivää, huono olo etenkin aamuisin, maha kipeä, tissit arat yli viikon. Vv lisääntyy paria päivää ennen kun menkat alkaa. Heti menkkojen alusta seuraavana päivänä helpottaa. Nyt kp 3 ja menkat lopuillaan ja energiat taas noussut, treenit kulkee ja alkaa vähän taas seksikin houkuttaa.

Tavallaan on tosi kiva olla ilman hormonaalista ehkäisyä koska heti menkkojen jälkeen on tosi hyvä fiilis ja seksihalut korkeella aina sinne n. dpo 5 saakka. Mut sit kun ne PMS oireet alkaa iskee ni se on alamäkeä vaan siihen saakka että menkat alkaa. Onks muillakin tällaista?:anyone
 
Alkaa tää menkkamainen jomotus olla häiritsevää, koskahan menee ohi, varsinkin ku ne lakais ensviikolla.. kai o_O
 
Omanapa: Dpo8 menossa, palelen ihan kauheesti, pizzanhimo on jäätävä (tää on ollu aina alkuraskaudessa!) ja nyt illasta alkanu repäisykipuja ilmestymään! En tiedä yhtään miten päin olla, toivoisin et tää vois olla merkki raskaudesta mutta en haluis pitää yllä turhia toiveita :shy: Päivä kerrallaan ja testailen sit joskus muutaman päivän päästä, en oo aiemmin saanu aikasin plussia niin aikasintaan dpo12 kastan tikun pissaan.

Tulin kirjoittelemaan nyt ihan samaa! Tänään ollut menkkamaista kipua mikä säteilee häpykummusta jalkoihin ja nyt nousi lämpö 37,2. Mittasin kuumeen kun alkoi paleluttamaan ja niskassa kihelmöi. Viikko sitten oli ovulaatio. Mietin jotta milloin mahdan uskaltaa alkaa testailee. Varmaan huomenna malttamattomana :angelic::hilarious: saatan joutua pettymään karvaasti kun taas tutkiskelen oloja liikaa.
 
"Kivut

Tavallinen alkuraskauden oire on kuukautiskipua muistuttava kipu. Tyypillisimmillään kipu tuntuu alavatsassa. Tätä ilmenee etenkin raskauden ensi viikkoina, jolloin nainen ei usein edes tiedä olevansa raskaana. Kipua voi helposti luulla tavalliseksi kuukautiskivuksi."


Hmm.. :scratch voisko siis tosiaan olla??? Koska menkatkaan ei oo ees viel myöhässä. Ja kyllä, mies meni ja googlasi herätessään. Mä nukuin viel ja huomasin sen lähettäneen ton mulle.. :blob3

Tsemppiä kaikille :hello2 ja nyt sit jännittää. Mä aion tänään kokeilla onnea testin suhteen vaikka vielä aika skeptinen olen sen positiivista näyttävän suhteen. Jos ovis oli melkein puoltoista viikkoo sit ni nyt olis dpo.. 9 :) jos laskin oikein. Mut niih.. :D tuun kertoo ku tiiän enemmän. :happy119
 
Menkkojen pitäis alkaa Flon mukaan kahden päivän päästä ja testi puhdas nega. On semmosia tuntemuksiakin, että vuoto kohta alkaa. Voi *ittu mä en kestä. :sad010

Kiitos hei kaikille tsempeistä ja positiivisesta ilmapiiristä. Te saatte kyllä jaksamaan. :Heartbigred
 
Noadi voimia :Heartred


Mulla on yllättävän rento olo edelleen. Päätin siis etten nyt tikuta ovista ja että mennään fiiliksen mukaan ja kerätään voimia ens kiertoon, jolloin alotan ne lääkkeet. Kummallisia alavatsakipuja on ollut jo, vähän oviskipujen kaltaisia, mutta luulen, että se iso kysta siellä vaan temppuilee. Menispä tää kuu nyt nopeesti, että pääsis tositoimiin, en vaan jaksa siihen luomuonnistumiseen enää uskoa.
 
Pingviiniemolle rutistuksia :Heartpink

Reggie toisaalta tosi ihana kuulla että on olo rennompi. :Heartpink Ihanaa kun pääsette nyt alottamaan lääkitykset ens kierrossa, odottelu on tosin tylsää. Jospa se pysyvä plussa sieltä piakkoin sit tulisi:Heartpink

Ainoinkeri toihan on melekosen selkee! :cheers Varovaiset onnittelut :Heartpink

omanapa;
O-testissä lounas ja päivällisaikaan eilen kunnon viivaa muttei plussaa. Illalla ja aamulla haamut :dontknow eilen aamulla kunnon tuikkaisu kohdun tietämillä mut tuskinpa se mitään ennakoi. Talletteluja kuitennii tehtiin jos nyt testi olis viitannu ovikseen. Semmosta hennonhienoa röyhtäytyksen tunnetta eilen ja tänäänkin jo ollut, vähän nostaa toivoa et jospa... Lämmötkin 36,6 kun dippaus oli kp11 36.1 ja sen jälkeen 36,5 tienoolla. :bounce Ja tississä vihlontaa...
 
Hei! Mä olen pohtinut, että onkohan joka päivä touhuilua liikaa raskautta ajatellen? Pohdittiin miehen kanssa, että jos siemennesteanalyysissakin täytyy pidättäytyä, että simppoja on riittävästi niin pitäisikö itekkin tehä niin.

Vaikka niiden laatu ois hyvä lyhyemmällä pidättäytymisellä, niin eihän sillä ole väliä kun suurin osa kuolee matkalla.

Mulla on ovistestissä viivaa aina kun tikutan ja kierroissa munasolun irtoamiskivutkin niin mietittiin että johtuuko tää pelkästään musta. :sorry:

Pelkään niin, että meidän poika on joku ihme.
 
Takaisin
Top