Täällä on otettu rennosti yrittämisem suhteen ja oon kyllä syönyt ihan mitä sattuu muutaman päivän.
On ollut semmonen seesteinen ja tylsä syksynen fiilis, enkä osaa enää jutella ihmisille puhelimmessakaan.Ehkä vähän alakuloinenkin ja yleensä olen semmoinen ilopilleri.
Voi olla sekin, kun mies on nyt käynyt enemmän töissä opiskelujen ohella, niin stressaan enemmän.
Täällä on siis menossa Kp9 ja ovikseen ois vielä ehkä noin viikko.
Saahan sitä ottaa vähän etäisyyttä ihmisistä ja joskus voi olla hyväkin asia pieni breikki ja keskittyä siihen olemiseen vaan. Mulla on päiviä, varsinkin nyt syksyllä ollut, ettei kiinnosta kenenkään asiat eikä tarvis ovenkaan käydä
päivä kerrallaan.
Ehkä vähän alakuloinenkin ja yleensä olen semmoinen ilopilleri.

Näin simppeli päätös ja en muka osaa päättää
ja sen kummemin pidättelemättä ohjeistettiin jossain, kun muistasin vielä että missä
. Tähän pidätyshommaan oli syynä se, että lh hormoni laimenee, kun taas raskaudessa hcg lisääntyy, kun pidättää.
ai että kun sitä pitää olla kärsimätön. Sofin (tai no, suomenkielisessä ohjeessa lukee Sofi ja paketissa OneStep 

oireet täälläkin läsnä, edelleen tissit kipeänä ja tuntuu että vain pahempaan menee päivä päivältä
.