Raskaaksi 2020

Dpo12, negat testattu. :sad010

Huomenna varmaan alkaa sit menkat...
Ihan sama tilanne täällä! DPO 11 laskelmieni mukaan ja negat testattu. Aamulla tuli pinkkiä pyyhkiessä, sitten vähän rusehtavaa aamupäivällä ja nyt aika tyhjää, mutta vatsassa on lämpimiä jomotuksista ja nipistelyä sillä tavalla että kyllä se vuoto sieltä tulee. Viimeksi kun raskauduin, olin tässä vaiheessa aivan varma asiasta, tiesin että kyllä sieltä tulee plussa. Nyt ei toivoakaan :bored: Mutta voiko kiinnitys olla muka dpo 11 vasta? Ehkä mun tiputteluvuoto jatkuu taas, vaikka luulin, että sain sitä jo pois. Iltaan mennessä varmaan holahtaa!:bag:

Tiedän tuskasi, maaliskuussa koin kkm ja vauva syntyisi ihan näinä aikoina jos olisi kestänyt loppuun saakka.. Aiheuttaa myös täällä itkuherkkyyttä :sad010
I hear you! Mun kkm vauva olisi jo kohta 6 kk vanha...Todettiin kkm 1.10, ja varhainen km 5.10 sitä edellisenä vuonna... joten seuraava kuukausi ei ole mun lemppari yrityksille.

Ihan sama tilanne täällä! DPO 11 laskelmieni mukaan ja negat testattu. Aamulla tuli pinkkiä pyyhkiessä, sitten vähän rusehtavaa aamupäivällä ja nyt aika tyhjää, mutta vatsassa on lämpimiä jomotuksista ja nipistelyä sillä tavalla että kyllä se vuoto sieltä tulee. Viimeksi kun raskauduin, olin tässä vaiheessa aivan varma asiasta, tiesin että kyllä sieltä tulee plussa. Nyt ei toivoakaan :bored: Mutta voiko kiinnitys olla muka dpo 11 vasta? Ehkä mun tiputteluvuoto jatkuu taas, vaikka luulin, että sain sitä jo pois. Iltaan mennessä varmaan holahtaa!:bag:

Voi olla kiinnittyminen vasta Dpo 11. :angelic:

Oviskivut kärsitty, vielä vähän arkana alamaha, mut parissa päivässä katoaa. Oli aika helpot oviskivut vaikka oliki taas sen n. Tunnin aika tuskaa, mut nopeesti laantui. Mulla selkeesti oikealla tapahtuu helpommin ovulaatio, ei niin kipeästi. Toki vasemmalta tapahtuneesta oon viimeiset 2kertaa plussannut.

Rinnat on ihan sairaan kipeät. Ne on ollu koko oviksen ajan ja nyt vaan vielä kipeämmät.
Väsy on kova, flunssa yrittää iskeä. Tietysti tuun kipeäksi ja kiinnittyminen estyy sen takia. o_O

Kp7 täällä, yk8 käynnissä.
Oon vähän hukassa, että mitä mä teen. Onkohan mun mahdollista saada aikaa aikaisemmin naistenpolille? Onko endometrioosi tarpeeksi pätevä syy aloittaa tutkimukset ja hoidot ennenkö se 12kk tulee täyteen?
Tää jo mennyt 7 kuukautta on ollut aiva järkyttävää tuskaa, ja kivut senkun lisääntyy. Mitä kauemmin on ilman hoitoja (mun tapauksessa kierukka + pillerit x3 combo) sitä suurempi riski on endon leviämiselle ja riehaantumiselle. Oon varma että tää mun endo on leviämässä kohdun takaa nyt suolistoon päin oireiden perusteella... Oon nyt maaliskuusta asti ollut ilman hormoneja, yritystä jo takana se 7 kiertoa ja tärppiä ei vaan tule. Kesäkuussa varattiin aika ensi vuoden huhtikuulle vasta. Mutta miten ihmeessä mä sinne asti selviän? :smiley-angry017

Voi olla kiinnittyminen vasta Dpo 11. :angelic:
Tuntuu jotenkin niin utopistiseltä, että mulla olisi kiinnittymisvuotoja. Edelliset kerrat olleet aivan kuivia. :hungover: No en lähde arvuuttelemaan. Jos ovis oli KP 18-19 niin perjantaina olisi jo dpo 15 ja kk pitäisi alkaa. Jos ei ala ennen sitä, niin sitten mietitään uudestaan!

Oon vähän hukassa, että mitä mä teen. Onkohan mun mahdollista saada aikaa aikaisemmin naistenpolille? Onko endometrioosi tarpeeksi pätevä syy aloittaa tutkimukset ja hoidot ennenkö se 12kk tulee täyteen?
Tää jo mennyt 7 kuukautta on ollut aiva järkyttävää tuskaa, ja kivut senkun lisääntyy. Mitä kauemmin on ilman hoitoja (mun tapauksessa kierukka + pillerit x3 combo) sitä suurempi riski on endon leviämiselle ja riehaantumiselle. Oon varma että tää mun endo on leviämässä kohdun takaa nyt suolistoon päin oireiden perusteella... Oon nyt maaliskuusta asti ollut ilman hormoneja, yritystä jo takana se 7 kiertoa ja tärppiä ei vaan tule. Kesäkuussa varattiin aika ensi vuoden huhtikuulle vasta. Mutta miten ihmeessä mä sinne asti selviän? :smiley-angry017
Mun mielestä endo oli juuri niitä syitä joiden kanssa ei edes kannata odottaa sitä vuotta ennen hoitoihin hakeutumista. Jos teillä on tiedossa endo niin heti hakeutumaan tutkimuksiin!

@Frigg miten siulla menee? Mentiin melkein samoissa päivissä, onko oireet jatkunut tai lisääntynyt? :)

Sunnuntaina oli tosi vahvasti tuota painontunnetta, nyt alkuviikosta ei oikeastaan. Välillä jotain kipuilua. Tissioireita ei ollenkaan. Välillä kyllä holahtelee valkovuotoa housuihin niin että oikeen pelästyy. o_O Ei ole oikein varmat fiilikset mistään. :hilarious: Testiä teen aikaisintaan maanantaina, ellei kuukautiset ilmoittele tulostaan. :woot:

halauksia tarvitseville. toivotaan että tämä syksy on kaikille parempi :Heartred

yk7, kp8 ja menkat vihdoin kokonaan loppu. eikun tallettelemaan :love022 innolla odotan ens maanantaina sitä gyneä. meinasin samalla mennä mittauttamaan ferrit (ja hakemaan influenssarokotteen, kun sekin on nyt saatavilla).

Heips! Täällä yksi plussaa odottava, yritys aloitettu tässä kuussa. Peittojen heilutus ajoittui aikalailla oletetun ovulaation aikoihin, ennen ja jälkeen oviksen. Flo sovelluksen mukaan ovis olis ollu 22 tai 23.9 ja silloin oli myös alaselän polttoa. Nyt sit täs jännätään tärppäsikö ekasta kerrasta. Onko täällä muita, joilla tärpännyt heti ensimmäisellä kerralla ja löytyykö sellaisia jotka raskautunut suhteen alkumetreillä ja miten on mennyt?:) Hirvittää jo muiden ihmisten/läheisten kommentit asiasta jos plussataan..:sorry:

Tällä hetkellä kp 23/31 menossa eli vielä pitäis n. viikko jaksaa odotella testaamista:rolleyes:oireita ei niinkään ole ilmaantunut, pientä jomottelua/pistoja ollu munasarjoissa ja nyt toki olis dpo 7 jos ovis on tuolloin ollut.

Parissa päivässä tullut taas hurja määrä viestejä, huh!

Vahvistumista viivoille kaikkiin tikkuihin ja tsempit piinailijoille! Muutama oli joutunut tädin kynsiin, tuupatkaa dunkkuun ja potkikaa pihalle, seuraava visiitti vuoden päästä!

On. Kp 7, uuteen nousuun. Ostin greippimehua, aloitin karkittoman ja suklaattoman kierron, tilasin hammaslääkärin ja olikos vielä muita konstikolmosia...? Niin ja kai sitä pupua johonkin väliin :smiley-angelic006

Soittaisin endosta ja kivuista uudelleen, toivottavasti saat aikaisimman ajan mikä on mahdollista. :Heartpink

Voi, onpa tylsä tilanne siellä :( mulle ainakin sanottiin että endo potilaana jos 6kk ei ole tärpännyt ja on tosissaan yritetty niin voidaan alkaa tutkia asiaa, varsinkin jos on kipujakin. Tsemppiä sinne! <3

Onko muilla ollut ns. poltetta tai kuumotusta kohdun/alamahan alueella ennen positiivista testiä? :bored: pientä nippailua on ollu, mut nyt uutena tuli tää kuumotus/polttelu:eek:

Heips! Täällä yksi plussaa odottava, yritys aloitettu tässä kuussa. Peittojen heilutus ajoittui aikalailla oletetun ovulaation aikoihin, ennen ja jälkeen oviksen. Flo sovelluksen mukaan ovis olis ollu 22 tai 23.9 ja silloin oli myös alaselän polttoa. Nyt sit täs jännätään tärppäsikö ekasta kerrasta. Onko täällä muita, joilla tärpännyt heti ensimmäisellä kerralla ja löytyykö sellaisia jotka raskautunut suhteen alkumetreillä ja miten on mennyt?:) Hirvittää jo muiden ihmisten/läheisten kommentit asiasta jos plussataan..:sorry:

Tällä hetkellä kp 23/31 menossa eli vielä pitäis n. viikko jaksaa odotella testaamista:rolleyes:oireita ei niinkään ole ilmaantunut, pientä jomottelua/pistoja ollu munasarjoissa ja nyt toki olis dpo 7 jos ovis on tuolloin ollut.

Heh, meillä ensimmäinen ilmoitti tulostaan 3 kk tapaamisen jälkeen. Ei estelty mutta ei varsinaisesti yritettykään. Oltiin niin varmoja toisistamme, naimisiin mentiin sitten tapaamisesta 5 kk päästä. Meillä oli ensimmäinen neuvola meidän hääpäivän aamuna :Heartred

Tällä tiellä onnellisesti edelleen, päivä päivältä varmempina toisistamme. Kolme pientä poikaa meillä jo on, nyt tilauksessa neljäs ja viimeinen :smiley-bounce012:smiley-bounce013

Heh, meillä ensimmäinen ilmoitti tulostaan 3 kk tapaamisen jälkeen. Ei estelty mutta ei varsinaisesti yritettykään. Oltiin niin varmoja toisistamme, naimisiin mentiin sitten tapaamisesta 5 kk päästä. Meillä oli ensimmäinen neuvola meidän hääpäivän aamuna :Heartred

Tällä tiellä onnellisesti edelleen, päivä päivältä varmempina toisistamme. Kolme pientä poikaa meillä jo on, nyt tilauksessa neljäs ja viimeinen :smiley-bounce012:smiley-bounce013

Voi kun ihana kuulla! :love017 meillä suurinpiirtein saman verran aikaa takana päin:smiley-angelic006 tsemppiä tulevaan sinne! ❤️

Onko muilla ollut ns. poltetta tai kuumotusta kohdun/alamahan alueella ennen positiivista testiä? :bored: pientä nippailua on ollu, mut nyt uutena tuli tää kuumotus/polttelu:eek:

Mulla on ollut, ainakin viime plussan aikaan kesäkuussa tuota. Ja voi johtua nimenomaan lisääntyneestä verenvirtauksesta kohdun alueella :rolleyes:

Olipa outo sana ruo verenvirtaus, mutta raskaus vilkastuttaa verenkiertoa, varsinkin kohdun alueella, tästä syystä alapääkin voi olla turvonneen oloinen :hilarious: ainakin mulla oli. Ja tästä syystä seksikin voi tuntua paremmalta raskaus aikana, ja voi tehdä ihan hulluna koko ajan mieli :grin :hilarious:
Tähän varmaan pitäs laittaa vielä että "kaveri kertoi" :grin:grin

Edit. Ja keltarauhas kipu oli kans välillä toisella puolella sellasta polttavaa kipua. Tosi jännää. Vs. Normaali kierrossa keltarauhasen aiheuttamaa kipua ei huomaa. Raskaudessa sen jostain syystä oon huomennut lähellä plussaa ja sen jälkeen.

Muokattu viimeksi:
aamupäivällä oli ihan semmonen olo, että ei tuolla ketään ole, mutta puolen pvä jälkeen alko taas lievä etominen, väsymys ja nyt lämmöt oli lähes 37, niin miettii josko sittenkin. Toivottavasti ei oo lenssu kuitenkaan tulossa. Huomenna olis se viisurinpoistokin. :bag:

ostin tänään pulliakin, että voin kahvin kanssa nauttia. Noh, pullan söin, kahvia jäi puoli kuppia :hilarious: plääh, odottavan aika on pitkä :sad001

kyllä mä alan nyt päiväunille. :sleep002

Mulla on ollut, ainakin viime plussan aikaan kesäkuussa tuota. Ja voi johtua nimenomaan lisääntyneestä verenvirtauksesta kohdun alueella :rolleyes:

Olipa outo sana ruo verenvirtaus, mutta raskaus vilkastuttaa verenkiertoa, varsinkin kohdun alueella, tästä syystä alapääkin voi olla turvonneen oloinen :hilarious: ainakin mulla oli.
Positiivista kuulla:rolleyes: eilen jännästi särki jalkoja nivusista alaspäin ja tuli semmonen yhtäkkinen kihelmöinti kohdun tietämille ja tänään sit ilmaantu tää kuumotus/polttelu:wideyed:

Olipa outo sana ruo verenvirtaus, mutta raskaus vilkastuttaa verenkiertoa, varsinkin kohdun alueella, tästä syystä alapääkin voi olla turvonneen oloinen :hilarious: ainakin mulla oli. Ja tästä syystä seksikin voi tuntua paremmalta raskaus aikana, ja voi tehdä ihan hulluna koko ajan mieli :grin :hilarious:
Tähän varmaan pitäs laittaa vielä että "kaveri kertoi" :grin:grin

Edit. Ja keltarauhas kipu oli kans välillä toisella puolella sellasta polttavaa kipua. Tosi jännää.

mä en mee plussasta vannomaan kun niin aikaset päivät, mutta itellä on tälläkin hetkellä semmone kuumottava tunne alavatsalla, semmone jännä sähköinen , kiristävä, polttava, vaikea kuvailla.

Takaisin