Raskaaksi 2020

Nyt tein reilu kolmen tunnin pidätyksellä tämmösen. Anteeks kauhee ovistestispämmäys:hilarious: huomenna vielä teen niin näkee onko tänään vai huomenna haaleemmat/tummemmat.
Hienot viivat! Mä en oo koskaan saanut edes noin tummia viivoja noilla liuskatesteillä. :) Sullakin siis piinaviikot edessä ja parin viikon päästä plussatestit! :)

taas täällä useamman päivän breikin jälkeen :) hurjasti hyviä uutisia ollut, onnea plussista ja haamuille vahvistumisia!! :Heartbigred

täällä mennään kp7 ja menkat pikkuhiljaa lopuillaan, tänään enää tiputtelua. oon kyllä innoissani menossa viikon päästä sinne gynelle, ensinnäkin haluan nostaa esiin luteaalin pituuden (tiputtelu alkaa monesti jo dpo10) ja toisekseen haluaisin mittauttaa rauta-arvot, kun nää menkat on nykyään näin hiton pitkiä ja vuotoa tulee yhteensä aika paljon - ennen ekana päivänä tuli runsaasti, mut sit vaan vähän, nyt tulee sen 6 päivää ihan kunnolla :arghh: toivottavasti sieltä tulis selkeyttä ja apua näihin piirteisiin, josko se auttais sitten raskautumaan...

greipit on taas ostettuna ja pitäs alkaa aktivoitumaan petipuolella, jos se ovis on taas jo viikon päästä :salut

Kp 30 tänään, eipä ole ollut yli 28 päivän kiertoja yli vuoteen varmaan. Eli tarkoittaakohan tämä nyt, että olen ovuloinut? Vai tarkoittaako tämä just sitä että en... Sitä en osaa sanoa ja tämä on aivan turhauduttavaa! Dpo 10 tänään (tai 11). Tulee olemaan tuskallinen viikko kyllä! Eilen oli aika oireeton päivä, repivät kylkikipu tullut pari kertaa kun niitä lihaksia käytin. Odotan tädin tuloa vaikka samalla toivon ettei tulisi. Nykyisen tiedon mukaan to/pe olisi ensimmäinen vuotopäivä taas, 4 päivää myöhässä vain Flon mukaan mutta onhan tämä ainakin viikko jos kiertopäiviä laskee taas!

Haluaisin nopeasti oireita joko kuukautisten alkamisesta tai ei. Odottelu on vain tuskaista. Muille piinailijoille tsempit myös, ehkä joku meidstä saa toivottua tulosta vihdoin :wink

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

Täällä täti jätti eilen tulematta. Yöllä oli ihan megalomaaninen migreenikohtaus oksun kera ja aamulla sitten testi näytti haamua.. Tsiisus!:hilarious:

Täällä täti jätti eilen tulematta. Yöllä oli ihan megalomaaninen migreenikohtaus oksun kera ja aamulla sitten testi näytti haamua.. Tsiisus!:hilarious:
Jee! Toivottavasti lähtee heti vahvistumaan myös! :grin Tsemppii! (ps. ottaisin oksut mielellään jos se tarkoittaa plussaa...):smiley-angelic001

Hei!

Tsemppejä piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille.. Toivoa haamuilijoille :Heartred

Täällä tänään rv 5+1/ dpo22 / kp37/30? Kuukautisia tai vuotoa ei näy ja testi on vahvistunut. Toivo siis elää vielä, vaikka 3+6 oli se pikkuvuoto jossa oli pieni hyytymä :happy: Saa nähdä tuleeko tästä jotain :happy: Aamun ekasta tää. Alempana kesken menneen raskauden testi, sekin dpo22.

Liitteet

• 20200928_073907.jpg
    20200928_073907.jpg
    19 KB · Katsottu: 188
  • IMG_20200617_153147.jpg
    IMG_20200617_153147.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 170
Muokattu viimeksi:
Hei!

Tsemppejä piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille.. Toivoa haamuilijoille :Heartred

Täällä tänään rv 5+1/ dpo22 / kp37. Kuukautisia tai vuotoa ei näy ja testi on vahvistunut. Toivo siis elää vielä, vaikka 3+6 oli se pikkuvuoto jossa oli pieni hyytymä :happy: Saa nähdä tuleeko tästä jotain :happy:
Mahtavaaaaaa :happy093.:happy093.

Ihanaa Mepe!!! Ei oksennus niinkään sinänsä mutta plussa! Vahvistumisia viivalle :woot:

Mamiliksi ihanaa :Heartpink

on;
Maskisuositus töissä, kaks viikkoo piettävä maskia. Kattoo mitä astma tykkää :biggrin
Neuvolasta oottelen oman terkkarin soittoa, soittopyynnön jätin aamulla. Niin tai näin, torstain ultraan menen ja piste. :salut Gynelle aika varattuna 12.10, jos siihen mennessä ei vuotokaan ala ni olis hyvä keksiä jotain :bounce
Kp42 ja ei vuotoa tahi kipuja. Tissejä vihlo eilen illalla ja nännit on yhä arat. Kuvotusta on mutta no, oireisiin en luota. Turvotuskin melekosta :evil6

Täällä vaihtui kp 33 -> kp1, kun vuoto alkoi rytinällä aamusta. Eli kemialliseksi jäi se plussa. Näköjään omalla kohdalla tärppää kyllä, mutta lopputuloksena keskenmeno tai kemiallinen. No, tämän myötä minä poistun tästä ketjusta, kun tähän loppui meidän yrittäminen. Toivottelen kaikille tärppionnea ja vauvaliimaa!

Marcipa :Heartred

Mamiliksi, miten ihanat viivat :love017

ON: Täällä työt alkoi saikun jälkeen, ja meinasi itku päästä jo ekan tunnin aikana kun ahdistaa niin kamalasti. Mutta homma kerrallaan, ei se auta kuin yrittää keskittyä.

ON: Täällä työt alkoi saikun jälkeen, ja meinasi itku päästä jo ekan tunnin aikana kun ahdistaa niin kamalasti. Mutta homma kerrallaan, ei se auta kuin yrittää keskittyä.
Tsemppiä työhön! Mulla se kkm tehtiin mun työttömyyden aikana, mikä oli varmaan hyvä silloin.Niin paljon tunteita oli ilmassa silloin! Varmaan kuukausi pari meni ennen kuin hyväksyin asiaa, ja lähemmäs 6 kk ennen kuin pystyin ajattelemaan uutta raskautta.

Se tunne, ku vannoit ettet lähe muokkaa kuvia ja maltat oottaa ainaki dpo10 asti ja saat ittes kii uittamassa tikkua pissaan :rolleyes:

dpo9, onko mulla viivalasit päässä vai näkeekö joku muukin saman kuin minä. Ei tarvinnu tihrustella, niinku pari päivää sitte, mutta on kyllä kalpea kaveri. Voi ole pieni kyydissä :smiley-angelic001

tajusin tossa, että keinovalohan syö väriä, tämä opetettiin jo maskeerauskurssilla hiuspuolella joskus, eli jos punasta uupuu niin luonnonvaloa kohti. Keinovalot on tosiaan varsinkin punaisen syöjiä. Eli koita sitte arvella onko viivanpaikka vai ei. Mutta omasta mielestäni näen punasuutta, kun siirryin tuolta keinovalovessasta muualle ikkunoiden lähelle :smiley-angelic001 eka normi, toka kontrastia vahvistettu.

Liitteet

• IMG_20200928_104929.jpg
    IMG_20200928_104929.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 233
  • IMG_20200928_110225.jpg
    IMG_20200928_110225.jpg
    21 KB · Katsottu: 229

Jaksamisia Daiya :Heartred päivä ja homma kerrallaan :Heartred

Se tunne, ku vannoit ettet lähe muokkaa kuvia ja maltat oottaa ainaki dpo10 asti ja saat ittes kii uittamassa tikkua pissaan :rolleyes:

dpo9, onko mulla viivalasit päässä vai näkeekö joku muukin saman kuin minä. Ei tarvinnu tihrustella, niinku pari päivää sitte, mutta on kyllä kalpea kaveri. Voi ole pieni kyydissä :smiley-angelic001

tajusin tossa, että keinovalohan syö väriä, tämä opetettiin jo maskeerauskurssilla hiuspuolella joskus, eli jos punasta uupuu niin luonnonvaloa kohti. Keinovalot on tosiaan varsinkin punaisen syöjiä. Eli koita sitte arvella onko viivanpaikka vai ei. Mutta omasta mielestäni näen punasuutta, kun siirryin tuolta keinovalovessasta muualle ikkunoiden lähelle :smiley-angelic001 eka normi, toka kontrastia vahvistettu.
Kyllä näen jotain toisen viivan kohdalla! Itse koitan aina katsoa juuri luonnovalossa noita, kun tuntuu siltä ettei näe mitään muuten! Tsemppiä odotuksiin! (ps. Mullakin dpo 10 meneillään, mutta toiveet ovat aika nollassa vielä :D)

Kyllä näen jotain toisen viivan kohdalla! Itse koitan aina katsoa juuri luonnovalossa noita, kun tuntuu siltä ettei näe mitään muuten! Tsemppiä odotuksiin! (ps. Mullakin dpo 10 meneillään, mutta toiveet ovat aika nollassa vielä :D)

Noni piinaillaan yhessä :grin vertaistuki paras tuki. Peukkuja, toivotaan sinnekin kyytiläistä :smiley-angelic001

mulla tää on ollut omituisen oireetonta, alavatsajomoa ja eilistä/tän aamun etoa lukuunottamatta. Toivon, että ois hyvä merkki.

Ei tullut ovis yöllä, joten kärsitään nyt päivällä oviskivuista :grin
Pikkuhiljaa alkaa kivut kovenemaan. Mut saatiin vielä viimeiset talletukset illalla, joten nyt vaan odottelemaan :grin
tsemppiä! Mullakaan ei vielä ovis kolisuttanut. Ei vielä hymy irronnut testiin. :D Siispä vielä hetken odotellaan.

Takaisin