Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienot viivat! Mä en oo koskaan saanut edes noin tummia viivoja noilla liuskatesteillä. :) Sullakin siis piinaviikot edessä ja parin viikon päästä plussatestit! :)Nyt tein reilu kolmen tunnin pidätyksellä tämmösen. Anteeks kauhee ovistestispämmäyshuomenna vielä teen niin näkee onko tänään vai huomenna haaleemmat/tummemmat.

Jee! Toivottavasti lähtee heti vahvistumaan myös!Täällä täti jätti eilen tulematta. Yöllä oli ihan megalomaaninen migreenikohtaus oksun kera ja aamulla sitten testi näytti haamua.. Tsiisus!![]()

Saa nähdä tuleeko tästä jotain
Aamun ekasta tää. Alempana kesken menneen raskauden testi, sekin dpo22.MahtavaaaaaaHei!
Tsemppejä piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille.. Toivoa haamuilijoille
Täällä tänään rv 5+1/ dpo22 / kp37. Kuukautisia tai vuotoa ei näy ja testi on vahvistunut. Toivo siis elää vielä, vaikka 3+6 oli se pikkuvuoto jossa oli pieni hyytymäSaa nähdä tuleeko tästä jotain
![]()

Tsemppiä työhön! Mulla se kkm tehtiin mun työttömyyden aikana, mikä oli varmaan hyvä silloin.Niin paljon tunteita oli ilmassa silloin! Varmaan kuukausi pari meni ennen kuin hyväksyin asiaa, ja lähemmäs 6 kk ennen kuin pystyin ajattelemaan uutta raskautta.Marcipa
Mamiliksi, miten ihanat viivat
ON: Täällä työt alkoi saikun jälkeen, ja meinasi itku päästä jo ekan tunnin aikana kun ahdistaa niin kamalasti. Mutta homma kerrallaan, ei se auta kuin yrittää keskittyä.

eka normi, toka kontrastia vahvistettu.Marcipa
Mamiliksi, miten ihanat viivat
ON: Täällä työt alkoi saikun jälkeen, ja meinasi itku päästä jo ekan tunnin aikana kun ahdistaa niin kamalasti. Mutta homma kerrallaan, ei se auta kuin yrittää keskittyä.
päivä ja homma kerrallaan 
Kyllä näen jotain toisen viivan kohdalla! Itse koitan aina katsoa juuri luonnovalossa noita, kun tuntuu siltä ettei näe mitään muuten! Tsemppiä odotuksiin! (ps. Mullakin dpo 10 meneillään, mutta toiveet ovat aika nollassa vielä :D)Se tunne, ku vannoit ettet lähe muokkaa kuvia ja maltat oottaa ainaki dpo10 asti ja saat ittes kii uittamassa tikkua pissaan
dpo9, onko mulla viivalasit päässä vai näkeekö joku muukin saman kuin minä. Ei tarvinnu tihrustella, niinku pari päivää sitte, mutta on kyllä kalpea kaveri. Voi ole pieni kyydissä
tajusin tossa, että keinovalohan syö väriä, tämä opetettiin jo maskeerauskurssilla hiuspuolella joskus, eli jos punasta uupuu niin luonnonvaloa kohti. Keinovalot on tosiaan varsinkin punaisen syöjiä. Eli koita sitte arvella onko viivanpaikka vai ei. Mutta omasta mielestäni näen punasuutta, kun siirryin tuolta keinovalovessasta muualle ikkunoiden lähelleeka normi, toka kontrastia vahvistettu.
Kyllä näen jotain toisen viivan kohdalla! Itse koitan aina katsoa juuri luonnovalossa noita, kun tuntuu siltä ettei näe mitään muuten! Tsemppiä odotuksiin! (ps. Mullakin dpo 10 meneillään, mutta toiveet ovat aika nollassa vielä :D)

tsemppiä! Mullakaan ei vielä ovis kolisuttanut. Ei vielä hymy irronnut testiin. :D Siispä vielä hetken odotellaan.Ei tullut ovis yöllä, joten kärsitään nyt päivällä oviskivuista
Pikkuhiljaa alkaa kivut kovenemaan. Mut saatiin vielä viimeiset talletukset illalla, joten nyt vaan odottelemaan![]()