Raskaaksi 2020

Pitkästä aikaa taas täällä, tai jonkin verran taustalla lueskellut mutta en ole mitään kirjoitellut nyt kun meillä on ollut aika hiljaista makkarin puolella jo pidempään. Nyt olis dpo 6 ja siinä päivää ennen flon ennustamaa ovista peitto heilui, tätä ovista tosin en seuraillut edes,joten tosi hiljasta tää meidän yrittäminen. Molemmat käydään koulussa ja kauhee kiire koko ajan ollut niin ei vaan ole jaksanut sitten enää illalla mitään..mutta toivoahan silti tässäkin kierrossa vielä on! :smiley-angelic001 Alkaa piinapäivät lähestymään! :smiley-bounce012

Heydi nään haaleen viivan! Toivottavasti vahvistuu! :love017

Jes en kuvitellut omiani sitten :hilarious: toivotaan :smiley-angelic001 itellä on puhelimen kamera oikea peruna, plus vielä laatu huononee kun lataa foorumille, niin mietin miten kuvan käy. Nyt sitte piinaillaan taas useampi päivä niin näkee onko viivakaiffari oikeasti olemassa :smiley-angelic001

Täällä vaihtui kp 33 -> kp1, kun vuoto alkoi rytinällä aamusta. Eli kemialliseksi jäi se plussa. Näköjään omalla kohdalla tärppää kyllä, mutta lopputuloksena keskenmeno tai kemiallinen. No, tämän myötä minä poistun tästä ketjusta, kun tähän loppui meidän yrittäminen. Toivottelen kaikille tärppionnea ja vauvaliimaa!

Marcipa, iso halaus :sad001:Heartred

Se tunne, ku vannoit ettet lähe muokkaa kuvia ja maltat oottaa ainaki dpo10 asti ja saat ittes kii uittamassa tikkua pissaan :rolleyes:

dpo9, onko mulla viivalasit päässä vai näkeekö joku muukin saman kuin minä. Ei tarvinnu tihrustella, niinku pari päivää sitte, mutta on kyllä kalpea kaveri. Voi ole pieni kyydissä :smiley-angelic001

tajusin tossa, että keinovalohan syö väriä, tämä opetettiin jo maskeerauskurssilla hiuspuolella joskus, eli jos punasta uupuu niin luonnonvaloa kohti. Keinovalot on tosiaan varsinkin punaisen syöjiä. Eli koita sitte arvella onko viivanpaikka vai ei. Mutta omasta mielestäni näen punasuutta, kun siirryin tuolta keinovalovessasta muualle ikkunoiden lähelle :smiley-angelic001 eka normi, toka kontrastia vahvistettu.

Kyllä minäkin tuossa viivanPOIKASTA näen :joyful: Vai pitikö sen olla se endurotyttö :grin Kerrassaan jännää! :smiley-bounce012

Marcipa :Heartred

Mamiliksi, miten ihanat viivat :love017

ON: Täällä työt alkoi saikun jälkeen, ja meinasi itku päästä jo ekan tunnin aikana kun ahdistaa niin kamalasti. Mutta homma kerrallaan, ei se auta kuin yrittää keskittyä.

Ihanan tummilta nuo jo näyttää, vaikkei sekään takaa mitään :joyful::love017 Mutta paremmin vahvistuu kuin viimeksi. Paljon tsemppiä työelämään :Heartred

Kyllä minäkin tuossa viivanPOIKASTA näen :joyful: Vai pitikö sen olla se endurotyttö :grin Kerrassaan jännää! :smiley-bounce012

joo endurorinsessa :hilarious: jos sillä on pyörä jo parkissa ja kyytiläinen tulee parin päivän päästä näkyviin :smiley-angelic006

aamupäivästä alko taas etomaan, jos siellä joku on niin ei oo kyllä kulkusia sillä :laughing021 Noista poikalapsista alko etominen reilusti plussan jälkeen vasta, ja se oli etomista, ei oksentelua, ei mitään dramaattista juiksen vessaan äkkiä, mutta jos tässä vaiheessa miettii oloa niin näillä spekseillä tää kaveri on erilainen tapaus.

Täällä on ajotusta yritetty pari kertaa, mutta yrittämiseksi on jäänyt, kun mies on kahta kauheammin kimpussa, jos sanon että nyt ei saa. :laughing001

Kai se täytyy sillä ruokavaliolla yrittää pelata... :hilarious:

Ei vaiskaan... Kuhan tulee vauva. :smiley-angelic001:Heartblue:Heartpink

Se tunne, ku vannoit ettet lähe muokkaa kuvia ja maltat oottaa ainaki dpo10 asti ja saat ittes kii uittamassa tikkua pissaan :rolleyes:

dpo9, onko mulla viivalasit päässä vai näkeekö joku muukin saman kuin minä. Ei tarvinnu tihrustella, niinku pari päivää sitte, mutta on kyllä kalpea kaveri. Voi ole pieni kyydissä :smiley-angelic001

tajusin tossa, että keinovalohan syö väriä, tämä opetettiin jo maskeerauskurssilla hiuspuolella joskus, eli jos punasta uupuu niin luonnonvaloa kohti. Keinovalot on tosiaan varsinkin punaisen syöjiä. Eli koita sitte arvella onko viivanpaikka vai ei. Mutta omasta mielestäni näen punasuutta, kun siirryin tuolta keinovalovessasta muualle ikkunoiden lähelle :smiley-angelic001 eka normi, toka kontrastia vahvistettu.

Eikös siellä haamulainen näy! Vahvistumisia sille! :Heartred

Kyllähän tuolla Heydillä joku kurkkii! Nyt vahvistumisia! :love7

gynen ennuste lähenevistä menkoista oli oikeassa ja nyt jo kp4. Nyt toivon kovasti että metformin toimisi ja saataisiin oikeen hyvä ovis aikaiseksi. Ja mieluiten niin että kierto olisi normaalin mittainen. :happy7 Positiivisilla fiiliksillä ainakin toistaiseksi. Aika tylsä vaihe kierrossa kun oottelen vaan ovista. Tarkoitus oli ottaa aamulämpöjä mutta unohdin jo toisena päivänä :facepalm::grin

Kyllähän tuolla Heydillä joku kurkkii! Nyt vahvistumisia! :love7

gynen ennuste lähenevistä menkoista oli oikeassa ja nyt jo kp4. Nyt toivon kovasti että metformin toimisi ja saataisiin oikeen hyvä ovis aikaiseksi. Ja mieluiten niin että kierto olisi normaalin mittainen. :happy7 Positiivisilla fiiliksillä ainakin toistaiseksi. Aika tylsä vaihe kierrossa kun oottelen vaan ovista. Tarkoitus oli ottaa aamulämpöjä mutta unohdin jo toisena päivänä :facepalm::grin

Tiiäkkö, mulla kävi aamulämpömittauksien kans niin, että muistin sen aina kun olin aamukahville alkamassa :hilarious: no eihä se sillon enää toimi. Eikä auttanu vaikka mittari oli makkarissa, unohin silti:angelic:

tsemppiä kiertoon!! :thumleft ei se yks tai kaks mittaus-unohdusta maata kaada vielä. :happy:

Heips,

Onnea plussanneille ja kaikille omiin tilanteisiin tsemppiä ja kaikkea!
Täällä on hyvin mennyt, rv17 jo ... edelleen tää toisella kolmanneksella on huonoa oloa yms mut kyl toivon mukaan pian helpottaa

Pikkuhiljaa uskoo et kyllä minusta äiti tulee :)

Heips,

Täällä on hyvin mennyt, rv17 jo ... edelleen tää toisella kolmanneksella on huonoa oloa yms mut kyl toivon mukaan pian helpottaa

Oi oi! Niin ihanaa kuulla että siellä kaikki hyvin! :love7

Marcipa pahoittelut :sorry:

Daiya voimia ihan hirmuisesti :Heartpink

Heydillä lupaavan näköistä:smiley-angelic001

omaa;
Öhm. Neuvolaan jätin soittopyynnön, ja ensin soitti sit lääkäri ja keräs kaiken infon lapsettomuudesta, raskauksista ja nykyisistä oireista, testeistä ja kierrosta. Gyneen se otti yhteyden ja soitti sitten takaisin. Gynen mielestä erikoinen tilanne; et ei yleensä mee niin että verikoe ei näytä mut testi näyttää o_O Mut koska testi on ollu positiivinen, pitää tk:ssa ultrata sen varalta näkyykö siellä esim ”raskausontelo” tai muuta raskauteen viittaavaa. Jos ei näy, lähete gynelle jossa sit tarkistetaan tarkemmin munikset ja munanjohtimet :wideyed:
Anto ajan jo perjantaille! Nyt oon ihan äimän käkenä et se oli noinkin nopsaan ja mietin, et kannattasko mennä vaan kunnalliselle kun se aika sieltä kerta tuli ja perua se yksityinen torstaiaamun ultra :bored: Näin simppeli päätös ja en muka osaa päättää:facepalm:

Heips,

Mihin tämä aika menee! Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa, kiva ku tulit kertomaan kuulumiset :)

Marcipa pahoittelut :sorry:

Daiya voimia ihan hirmuisesti :Heartpink

Heydillä lupaavan näköistä:smiley-angelic001

omaa;
Öhm. Neuvolaan jätin soittopyynnön, ja ensin soitti sit lääkäri ja keräs kaiken infon lapsettomuudesta, raskauksista ja nykyisistä oireista, testeistä ja kierrosta. Gyneen se otti yhteyden ja soitti sitten takaisin. Gynen mielestä erikoinen tilanne; et ei yleensä mee niin että verikoe ei näytä mut testi näyttää o_O Mut koska testi on ollu positiivinen, pitää tk:ssa ultrata sen varalta näkyykö siellä esim ”raskausontelo” tai muuta raskauteen viittaavaa. Jos ei näy, lähete gynelle jossa sit tarkistetaan tarkemmin munikset ja munanjohtimet :wideyed:
Anto ajan jo perjantaille! Nyt oon ihan äimän käkenä et se oli noinkin nopsaan ja mietin, et kannattasko mennä vaan kunnalliselle kun se aika sieltä kerta tuli ja perua se yksityinen torstaiaamun ultra :bored: Näin simppeli päätös ja en muka osaa päättää:facepalm:

Peruisin yksityisen, katsoisin kunnallisen kanssa tilanteen ja jos jää jokin vielä askarruttamaan, menisin sitten yksityiselle. :happy: tsemppiä :smiley-angelic001

Heips,

Ihanaa Jesbe että tulit kertomaan kuulumisia.
Niin sydäntä lämmittää. Kohta sulla on nyytti sylissä. :Heartred

Täällä on otettu rennosti yrittämisem suhteen ja oon kyllä syönyt ihan mitä sattuu muutaman päivän. :confused:

On ollut semmonen seesteinen ja tylsä syksynen fiilis, enkä osaa enää jutella ihmisille puhelimmessakaan. :shifty: Ehkä vähän alakuloinenkin ja yleensä olen semmoinen ilopilleri.

Voi olla sekin, kun mies on nyt käynyt enemmän töissä opiskelujen ohella, niin stressaan enemmän.

Täällä on siis menossa Kp9 ja ovikseen ois vielä ehkä noin viikko.

Hienot viivat! Mä en oo koskaan saanut edes noin tummia viivoja noilla liuskatesteillä. :) Sullakin siis piinaviikot edessä ja parin viikon päästä plussatestit! :)
Ootkos kokeillu pregchekin testejä ja testaillu eri aikoihin päivästä? Mulla ilmeisesti iltapäivä paras testausaika ja pregchekeil ainoastaan noin selviä saanut. Tänään onkin vasta ilmeisesti ovisplus, testiviiva kontrollia vahvempi.

Liitteet

• 3B9DD2D6-B9F2-4901-B1CA-9957A1B3F5AA.jpeg
    3B9DD2D6-B9F2-4901-B1CA-9957A1B3F5AA.jpeg
    11.8 KB · Katsottu: 185

Mä nään jotain hyvin haaleeta, mut punertavaa! Vahvistumista:rolleyes:

Ootkos kokeillu pregchekin testejä ja testaillu eri aikoihin päivästä? Mulla ilmeisesti iltapäivä paras testausaika ja pregchekeil ainoastaan noin selviä saanut. Tänään onkin vasta ilmeisesti ovisplus, testiviiva kontrollia vahvempi.

no nyt on kunnon ovisplussa! toki jos on selkeesti samanvahvuiset, voi laskea siitäkin. ja kannattaa melkeen kahesti päivässä tikuttaa, joskus se plussa voi yllättää eri aikaan vuorokaudesta :grin mä seuraan oviksen jälkeenkin vielä pari päivää tikkuja, tulee niin selvä ero viivoihin kun ovis on ollu.

Takaisin