Tämä on kyllä ihana keskusteluryhmä, vaikka olenkin enemmän lukija kuin aktiivikirjoittelija. Täällä on ihan loistava yhteishenki ja tsemppi!
Aiemmin minulla on ollut vauvapalstoista todella outo ja negatiivinen mielikuva. Luulin, että keskusteluissa kysymyksiin saa vain ilkeämielisiä vastauksia ja kirjoittajat ovat vähän tyhmiä hormonihuuruisia pirttihirmuja
Sitten ON: dpo 7. Tulisipa oireita ja pääsisipä testailemaan! Tänään tosin oli vähän huono mieliala ja kiukutus. Juuri semmoinen uhkaava hormonihirviömieliala, joka onneksi ei eskaloitunut
Lisäksi 2 yötä unet ovat olleet levottomia. Kemiallisen raskauteni ensioire oli vaihdellen unettomuus ja levottomat unet..
Aiemmin minulla on ollut vauvapalstoista todella outo ja negatiivinen mielikuva. Luulin, että keskusteluissa kysymyksiin saa vain ilkeämielisiä vastauksia ja kirjoittajat ovat vähän tyhmiä hormonihuuruisia pirttihirmuja

Sitten ON: dpo 7. Tulisipa oireita ja pääsisipä testailemaan! Tänään tosin oli vähän huono mieliala ja kiukutus. Juuri semmoinen uhkaava hormonihirviömieliala, joka onneksi ei eskaloitunut

Röyhtäyttää, etovaa oloa. Alavatsa juilii mut tosi erilaista ku menkkojen aikaan. Ja siis mä olen ihan lähes hysteerinen välillä :bag: Paras ystävä justiinsa varmisti tämänkin mulle oireeksi; esikoista oottaessa mä olin kuulemma ihan hysteerinen, pelkäsin keskenmenoa, pelkäsin kemiallista, pelkäsin ettei siellä oo mitään kun menee ultraan, panikoin ja itkin ystävälle harva se ilta. Ja sama toistuu nyt 
ja mies totes etten todellakaan oo itkeny näin paljoo yhteensä koko meidän yhdessäoloaikana kuin tällä viikolla 

Paljon tasaisempi ja iloisempi oon ollut kun normaalisti.
Minulla synnytys käynnistettiin ja olin viikon sairaalassa, lasku tästä nelisensataa euroa. Mutta ei se eräpäivä heti ollut. Vielä raskausaikana on mahdollisuus yrittää säästää.

Aalto jatkukoon! Perästä tullaan!

mutta tää on ollu mulla esikoisen aikaankin niin ehkä mä voin rauhoittua sen suhteen et tää ”kuuluu asiaan”
onneksi tänään oma terapia, jaksaa töissä keskittyä nuorten asiaan ja sit on oma hetki ku saa purkaa
Eilen tosin tuli itku, kun jotkin asiat vaan edistyy mun avulla osalla asiakkaista erittäin mainiosti - en ehkä paranna maailmaa mutta autan niitä, jotka mun luona käy 

Harvassa on enää oikeita keskustelupalstoja, itse viihdyn täällä paremmin kuin fb:n äitiryhmissä (jonne en muuten aio liittyä ollenkaan).
yritä nyt siinä sitten tulkita mikä on stressivatsaoiretta ja mikä vois liittyä kiertoon
joka tapauksessa vatsa ihan sekaisin. on kyllä sellaista jännää kiristystä, paineen tunnetta tai miten sitä kuvailis, tosi syvällä tuolla alavatsalla myös. mulla on ollu tiputtelua nyt lähes joka kierrossa päivä/kaks ennen vuodon alkua, joten sitä nyt tässä kytätään sit seuraavaks, viikonloppuna