Raskaaksi 2020

Tervetuloa uusille :smiley-angelic003

No nyt taas iski epäilyksen peikko ja mä ihmettelen omaa pääkoppaani suuresti. Kyllä se nyt on jos kuutena päivänä plussaa pukkaa - oli viivan vahvuus mikä tahansa :rolleyes: Mua pelottaa ja hämmentää se, etten käsitä tätä, vaikka tätä olen toivonut sen 10v ja uskosta melkein jo luopunut et luomusti onnistuisi. :smiley-angry003
Mä oon vähän pettynyt itseeni siitä, etten meinaa kyetä uskomaan tätä. Vaikka koko ajan se mielessä on ja olen siitä järjen tasolla varma. :smiley-ashamed008

Mutta tohon testailuun (testinä halpis herkkä one step)
Ja dpo on ”oletetun oviksen mukaan”
Dpo 8 Hailura haamu
Dpo 9 kameraan näkyvä hailura
Dpo 10 melekosen selkeä viiva, miehellekin kerroin
Dpo 11 haalea mutta selkeä viiva
Dpo 12 haalea mutta selkee viiva, digi ”ei raskaana”
Dpo 13 haalea selkeä viiva
Dpo 14 haalea selkeä viiva
Ja loppu jää nähtäväksi. :smiley-ashamed005
 
Kuinka pitkä kierto muilla on ja mikä dpo yleensä aloitatte testailun? Millä dpolla olette saaneet jo viivaa näkyviin?

Mulla on ollut 27-31 päivää, yksi kierto kyllä venähti 35 päivän mittaiseksi. Testailut aloitan siinä dpo 9-11, yritän olla testaamatta mahdollisimman pitkään. :smiley-ashamed004 Luteaali on mulla 13 päivää. Vain yhdestä kemiallisesta kokemusta, siinä sain ekan haamun dpo 11 kun dpo 10 ei vielä näkynyt mitään.

Ja hei tervetuloa uusille! :greet025
 
Voi apua mä kiskon hiuksia päästä. :shifty: toi pässi ei tajunnu et joa jätän pilsut, tarkoittaa etten välttis viel halua lasta vaan nähdä oma kierto. Nyt se on tos kyselly et mitä tehdään, rai, mitä mä teen ku jos kesäkuus tulee ni ollaa kusessa koska miehellä on vakuutusmaksut sun muut tulos sillo ja mä oli jo iha et EI :banghead: aina on kondomit!! Mut se on iskoutunu et pillerien lopetus -> vauva

Nyt vaa mietin et mitä jos teenkin virheen ja apua ja hui :sad001 kauhee epävarmuus taas tässä :arghh:

Ehkä hän ei halua/uskalla myöntää, että jännittää. Ootteko kuinka kauan ollu yhdessä? Voiko olla, että hän haluaa varmistua, niin pöllöltä kuin se kuulostaakin, että sinä olet se jonka kanssa hän perheen perustaa? Kerroit, että haluaa kyllä lapsen, mutta voisko tässä olla useampi epävarmuustekijä mukana? Tiedän useamman miehen, jotka on olleetonnellisessa parisuhteessa, mutta tällaiset isot asiat ottaneet aikansa, ja he tarvitsivat sen jonkun merkin että okei nyt oon varma. :) suhteessa tai kumppanissa ei tarvitse olla vikaa, silti voi ola epävarma, silti voi jännittää, ja sitä ei vaan uskalla sanoa, ettei pahoita toisen mieltä.

Minusta sinulla on oikeus olla syömättä pillereitä, ja miehen tulisi ymmärtää se. Toivottavasti saatte keskusteltua vielä asiasta niin, että hänkin ymmärtää. Voittehan keskustella myös siitä, että vaikka joulun jälkeen katsotte tilannetta uudestaan ja siihen asti mennään kumilla, jos niikseen tulee. Antaisin kuitenkin aikaa asialle, moni mies tahtoo itekseen myös pyöritellä asioita mielessään ja toistuva asian esilletuominen voi saada ottamaan takapakkia. :)
 
Olen tietoinen tästä. Mutta tosiaan vähän hassu tilanne. Pitäis täs 3 päivän sisällä alkaa menkat joten siihen asti.. mulla tavallaan on aikaa lukita kaikki.
Ja hän on sanonut että olen juuri se kenet hän haluaa ja kenet hän haluaa saattaa raskaaksi.
Mutta hyvä pointti tuo et kesäkuun lopussa vasta la + myös tuo joulukuu-juttu.

Tavallaa jännä mut nyt on jo pari kk tuntunu pahalta syödä pillereit. Sillai.. väärält. :D en tiiä onks tää mitenkää järjellistä mut nii se vaa nyt sattuu oleen. Ehkä tuo tuosta rauhottuu jos saan jotenkin selitettyä et se saattaa mennä kesäkuun lopullle.

Ja nii, hänhän hoitaa kaikki kerralla. Ei mitää osittain :meh:

Ja mikä hassuinta, mies on ollu se joka on kiusotellu ja härnänny asiall. Nyt kun itse olisin lämmennyt.. well, loput te tiedättekin :dontknow
 
Olen tietoinen tästä. Mutta tosiaan vähän hassu tilanne. Pitäis täs 3 päivän sisällä alkaa menkat joten siihen asti.. mulla tavallaan on aikaa lukita kaikki.
Ja hän on sanonut että olen juuri se kenet hän haluaa ja kenet hän haluaa saattaa raskaaksi.
Mutta hyvä pointti tuo et kesäkuun lopussa vasta la + myös tuo joulukuu-juttu.

Tavallaa jännä mut nyt on jo pari kk tuntunu pahalta syödä pillereit. Sillai.. väärält. :D en tiiä onks tää mitenkää järjellistä mut nii se vaa nyt sattuu oleen. Ehkä tuo tuosta rauhottuu jos saan jotenkin selitettyä et se saattaa mennä kesäkuun lopullle.

Ja nii, hänhän hoitaa kaikki kerralla. Ei mitää osittain :meh:

Ja mikä hassuinta, mies on ollu se joka on kiusotellu ja härnänny asiall. Nyt kun itse olisin lämmennyt.. well, loput te tiedättekin :dontknow

Niin toki onhan se niin, että voi tulla yllättäviä menoja, jos esim synnytys pitkittyy ja joutuu olemaan pitkään sairaalassa tai jos vauva tarvitsee hoitoa, tulee raskauden aikana jotain komplikaatioita yms. En silleen vähättele tuota rahallista puolta, mutta elämässä tulee aina jotain yllätyksiä lopulta :happy: Minulla synnytys käynnistettiin ja olin viikon sairaalassa, lasku tästä nelisensataa euroa. Mutta ei se eräpäivä heti ollut. Vielä raskausaikana on mahdollisuus yrittää säästää.
 
Tervetuloa kaikille uusille! :greet025

Mulla on ollut kierto aina tasaisen varmaa 28-29 päivää, silloin kun on menkkoja ollut. Minipillerit vei vuosiksi menkat kokonaan, mutta palasi kyllä oikeastaan heti lopetuksen jälkeenkin samaan rytmiin. Nyt odottelen miten keskeytyksen jälkeen kierto asettuu... toivottavasti pian uomiinsa. Ovulaatiota en varmaksi oo saanu kiinni kertaakaan mutta oletettavasti mulla vähän myöhemmin kierrossa ja luteaali sen mukaisesti vähän lyhyt (10-11 päivää). Nyt tarkotus tikutella tarkemmin, kunhan vaan hcg nyt laskis ensin ettei sekoita noita ovistikkuja. Iso pino liuskoja on valmiina :grin

Täällä on henkisesti ollut vähän rankkoja pari viime päivää, onneksi oon vielä saikulla. Tänäänkin oon vaan suurimmaksi osaksi viltin alla sohvalla murjottanut ja tuijottanut Disney+:lta kaikkea sopivan kevyttä hirveän irttarisäkin kanssa :facepalm: se siitä puhtaan ruuan alottamisesta...
 
Ei juma tätä ihme nippailua ja tota yhtä pistävää, viiltävää, mikälie kipua ymmärrä, ku se on iskenyt tänäänkin kahdesti - ihan vain autoa ajaessa ja ruokapöydän ääressä istuessa. Tuossa häpykummun päällä, en sanoisi alavatsa enkä nivunen, jännästi yläoikealla tosiaan häpykummus.

Tällänen. Tissit pehmeät, nännit kovat. Nenä tukkonen. Jumpassa meinas happi loppua, mut eikös tuo kuulu jopa kans johki kuukautiskierron vaiheeseen.
 
Tervetuloa uusille :smiley-angelic003

No nyt taas iski epäilyksen peikko ja mä ihmettelen omaa pääkoppaani suuresti. Kyllä se nyt on jos kuutena päivänä plussaa pukkaa - oli viivan vahvuus mikä tahansa :rolleyes: Mua pelottaa ja hämmentää se, etten käsitä tätä, vaikka tätä olen toivonut sen 10v ja uskosta melkein jo luopunut et luomusti onnistuisi. :smiley-angry003
Mä oon vähän pettynyt itseeni siitä, etten meinaa kyetä uskomaan tätä. Vaikka koko ajan se mielessä on ja olen siitä järjen tasolla varma. :smiley-ashamed008

Mutta tohon testailuun (testinä halpis herkkä one step)
Ja dpo on ”oletetun oviksen mukaan”
Dpo 8 Hailura haamu
Dpo 9 kameraan näkyvä hailura
Dpo 10 melekosen selkeä viiva, miehellekin kerroin
Dpo 11 haalea mutta selkeä viiva
Dpo 12 haalea mutta selkee viiva, digi ”ei raskaana”
Dpo 13 haalea selkeä viiva
Dpo 14 haalea selkeä viiva
Ja loppu jää nähtäväksi. :smiley-ashamed005

Onkos kuvaa viimeisimmästä testistä? :angelic:
Mä lopetin nyt iltasella testailun kun aamulla näyttää olevan paras ajankohta testille ja huomaan et sit jään pyörittelemään asiaa, jos viivan väri heilahtelee päivän mittaan.

Onko mitään oireita? :playful:

Mulla toi vatsan toiminta erilaista ainakin aamuisin :grin lisäksi kahvi ei tahdo enää mennä lainkaan, kun sen max. 2 pientä kuppia päivässä. Rinnat on kipeät ja turvonneet, tarttee lähteen uusille liiviostoksille :hilarious: sit ilma kiertää mahassa välillä tosi kipeesti ja mahaa turvottelee, mut ei mitenkään hurjan pahasti.
Ihme juttu et hiukset on aivan loistokunnossa :oops: Sit ei tee mieli muuta kun terveellistä ruokaa, tänään tosin puolukkahillo oli erityisen hyvän makusta :grin Väsynyt oon ihan törkeellä tavalla, voisin vaan nukkua koko ajan :bag: Ootan niin viikonloppua, viel ois aamuvuoro ja pe iltaan. Tiedän nyt jo olevani ihan raato kun sieltä selviin :playful:
Niin ja monella on paikat ollu kosteena raskausaikana, mut mulla näyttää atooppinen iho pahentuneen yhdessä tän urtikarian kanssa, samoin alakerran limis tosi herkkä, joskin kyllä sitä limaa tulee mut sen koostumus on enemmän sellasta vetisempää :hilarious: vv ollut aika vähäistä ja just semmosta oviksen jälkeistä hiukan kellertävää. Eli mulla toi kuivempi kausi ennen plussaa olikin hyvä enne!

Mut siis vieläkin vaikea uskoa, jotenkin ootan vaan sitä vuotoa, vaikka voisin kohta siirtyä jo toukokuisiin, mut en oo vielä uskaltanut :nailbiting:
 
Tästä tulikin mieleeni et mä kans elin seksittömässä tuplaehkäsy suhteessa 5v. (Laskin helposti montako kertaa vuodessa peitto heilui) mutta kun joskus kortsu hajos niin se oli et "apua, sä kuitenkin pamahdit paksuks" mä vaa vastasin et en heti, siin menee ainakin viikko ennen ku sen tietää"
Vastaus oli tämä: "Mut näkeehän sen jo nyt ku sun vatsa on tollanen!" - mulla vatsa siis on vähän alaosastaan muodollinen mutta en lihava ole! Mut oli kyl jumalauta loukkaava!! Aina se panikoi et apuaapuapaua oot raskaan, maailma sortuu niskaan tällä sekunnilla!

Kyseinen mies on nyt historiaa ja naureskelen yhä ku se haukkuu mut ja nykysen aivan pystyy mustasukkaisuuksissaan, hänellä on tyttöystävä mutta huhujen mukaan ei tiedä haluaako olla sen kanssa enää.. ei suostunut kihloihin 5kk yhdessäolon jälkeen :laughing021
Kuulostaa osin ikävän tutulta.:shifty: Exä oli aika samakuulonen tapaus. Söin minipillereitä eikä uskaltanu sisään laueta vaan piti aina mennä kylppäriin jatkamaan homma loppuun:sour: onneksi tosiaan historiaa ja nykyinen on maailman ihanin mies ja haluaa mut lapsiensa äidiksi:happy:
 
Onkos kuvaa viimeisimmästä testistä? :angelic:
Mä lopetin nyt iltasella testailun kun aamulla näyttää olevan paras ajankohta testille ja huomaan et sit jään pyörittelemään asiaa, jos viivan väri heilahtelee päivän mittaan.

Onko mitään oireita? :playful:

Mulla toi vatsan toiminta erilaista ainakin aamuisin :grin lisäksi kahvi ei tahdo enää mennä lainkaan, kun sen max. 2 pientä kuppia päivässä. Rinnat on kipeät ja turvonneet, tarttee lähteen uusille liiviostoksille :hilarious: sit ilma kiertää mahassa välillä tosi kipeesti ja mahaa turvottelee, mut ei mitenkään hurjan pahasti.
Ihme juttu et hiukset on aivan loistokunnossa :oops: Sit ei tee mieli muuta kun terveellistä ruokaa, tänään tosin puolukkahillo oli erityisen hyvän makusta :grin Väsynyt oon ihan törkeellä tavalla, voisin vaan nukkua koko ajan :bag: Ootan niin viikonloppua, viel ois aamuvuoro ja pe iltaan. Tiedän nyt jo olevani ihan raato kun sieltä selviin :playful:
Niin ja monella on paikat ollu kosteena raskausaikana, mut mulla näyttää atooppinen iho pahentuneen yhdessä tän urtikarian kanssa, samoin alakerran limis tosi herkkä, joskin kyllä sitä limaa tulee mut sen koostumus on enemmän sellasta vetisempää :hilarious: vv ollut aika vähäistä ja just semmosta oviksen jälkeistä hiukan kellertävää. Eli mulla toi kuivempi kausi ennen plussaa olikin hyvä enne!

Mut siis vieläkin vaikea uskoa, jotenkin ootan vaan sitä vuotoa, vaikka voisin kohta siirtyä jo toukokuisiin, mut en oo vielä uskaltanut :nailbiting:

Viimesimmästä ei oo nyt kuvaa, ja se yks vahvin positiivinen mulla on tallella koska siihen on vaan pakko palata :bag: viiva ei nyt ainakaan ole haalistumaan lähtenyt, eilen oli tosiaan tilanne (viimesenä kuva) tämä, josta puuttuu se aamuöinen vahvempi plussa:hilarious:

Oireita on :facepalm: Röyhtäyttää, etovaa oloa. Alavatsa juilii mut tosi erilaista ku menkkojen aikaan. Ja siis mä olen ihan lähes hysteerinen välillä :bag: Paras ystävä justiinsa varmisti tämänkin mulle oireeksi; esikoista oottaessa mä olin kuulemma ihan hysteerinen, pelkäsin keskenmenoa, pelkäsin kemiallista, pelkäsin ettei siellä oo mitään kun menee ultraan, panikoin ja itkin ystävälle harva se ilta. Ja sama toistuu nyt :shifty:
Maanantaina itkin ja panikoin, eilen jopa kykenin sanomaan miehelle että hei mä olen oikeasti raskaana ja tänä iltana mieliala laski ku lehmän häntä ihan varottamatta - ja sit itkin saunassa pelkojani ja pettymystäni siihen etten oo onneni kukkuloilla vaan että pelkään:sorry: ja mies totes etten todellakaan oo itkeny näin paljoo yhteensä koko meidän yhdessäoloaikana kuin tällä viikolla :hilarious:

Järki sanoo; lopeta testaaminen, vahtaaminen ja erilaisten testikokemuksien lukeminen ja luota asiaan, panikointi ei auta mitään - kaikki mitä tapahtuu, on mun kontrollin ulkopuolella. Ennen 6+ ultrassa ei näy mitään rauhoittavaa (mytty ilman sykettä tuskin rauhoittaa), joten nyt ei ole mitään muutakaan keinoa kuin odottaa.

Tunne sanoo: :hungover::inpain::woot::wtf::yuck::nailbiting::shifty::shy:o_O:grino_O:smiley-angry017:smiley-ashamed005
Ja sen päälle mulla on hyvin vahvana se tunne et kyllä se nyt on mut sit alkaa taas panikointi :smiley-angry026

Näkyisköhän 6+2 sykettä ultrassa?

upload_2020-9-16_20-52-13.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä kaikille miesten kanssa ja raskauteen uskomiseen ja piinailuun ja oviksen metsästykseen ja kaikkeen!! On todellakin henkireikä tää palsta :Heartbigred

itellä ihan armoton vitutus yhdestä työhommasta jonka mokasin, ihan on oma vika. Kyllä se tästä taas, mutta tällä hetkellä ottaa vaan niin päähän...

joku kyseli kierron pituutta. Mulla on 26-27 päivää ja luteaali noin 12 päivää. Ovista en tikuta, raskauden pyrin testaamaan vasta ku menkkojen pitäs alkaa. Pari kertaa oon sortunu aiemmin. Nyt yk6 menossa.
 
Tsemppiä kaikille miesten kanssa ja raskauteen uskomiseen ja piinailuun ja oviksen metsästykseen ja kaikkeen!! On todellakin henkireikä tää palsta :Heartbigred

itellä ihan armoton vitutus yhdestä työhommasta jonka mokasin, ihan on oma vika. Kyllä se tästä taas, mutta tällä hetkellä ottaa vaan niin päähän...

joku kyseli kierron pituutta. Mulla on 26-27 päivää ja luteaali noin 12 päivää. Ovista en tikuta, raskauden pyrin testaamaan vasta ku menkkojen pitäs alkaa. Pari kertaa oon sortunu aiemmin. Nyt yk6 menossa.

Todellakin henkireikä! :Heartpink Ja hei, sinäkin olet ihminen ja virheiden tai mokien teko on inhimillistä:hug013
Nyt vituttaa ja se saakin pänniä aikansa, ja jos yhtään helpottaa, niin on niitä mokia mullakin sattunut työelämässä :shy: ja varmasti monella muullakin. :angelic:
Ja virheistä aina oppii jotain.
Mahtava itsehillintä testien kanssa! :woot:
 
Todellakin henkireikä! :Heartpink Ja hei, sinäkin olet ihminen ja virheiden tai mokien teko on inhimillistä:hug013
Nyt vituttaa ja se saakin pänniä aikansa, ja jos yhtään helpottaa, niin on niitä mokia mullakin sattunut työelämässä :shy: ja varmasti monella muullakin. :angelic:
Ja virheistä aina oppii jotain.
Mahtava itsehillintä testien kanssa! :woot:
Kiitos. :smiley-angelic003 Just tätä mä tarkotin tän foorumin kanssa. :Heartred
 
Raha asiaan palaten niin esikoiset olivat kaksoset. Siinä oli hommattavaa, MUTTA mulla meni rahaa arviolta 100€ kaikkiin hankintoihin ennen syntymää, koska kierrätys. Otin mielelläni vastaan tutuilta ym vaatteita koska esikoiset olivat tyttö ja poika. Lainasin paljon myös esim vanna ja hoitopöytä sekä turvakaukalo toiselle. Toki korvikkeisiin meni ekana puolena vuotena eniten rahaa sekä vaippoihin. Mutta pointti oli, että on ihan itsestään kiinni mihin sitä rahaa laittaa ja pitääkö kaikki ostaa uutena. Pienet vauvat eivät vaatteita juuri kuluta. Toki jos puklailee niin se voi hiukan värjätä. Kolmas lapsi kun syntyi niin tytöltä olin säilönyt kaiken ja itseasiassa varastossa on parhaillaan jemmassa 150cm asti tytöille vaatteita, ulkovaatteita ym :D Ostan uutena lähinnä kengät, sukat ja kuravaatteet :happy: Ystävien kesken myös annetaan lastenvaatteita päiten kun välillä se myyminen on raskasta ja mielummin antaa tutulle käyttöön. Toki kierrätykseen viedään loput.
 
Olen tietoinen tästä. Mutta tosiaan vähän hassu tilanne. Pitäis täs 3 päivän sisällä alkaa menkat joten siihen asti.. mulla tavallaan on aikaa lukita kaikki.
Ja hän on sanonut että olen juuri se kenet hän haluaa ja kenet hän haluaa saattaa raskaaksi.
Mutta hyvä pointti tuo et kesäkuun lopussa vasta la + myös tuo joulukuu-juttu.

Tavallaa jännä mut nyt on jo pari kk tuntunu pahalta syödä pillereit. Sillai.. väärält. :D en tiiä onks tää mitenkää järjellistä mut nii se vaa nyt sattuu oleen. Ehkä tuo tuosta rauhottuu jos saan jotenkin selitettyä et se saattaa mennä kesäkuun lopullle.

Ja nii, hänhän hoitaa kaikki kerralla. Ei mitää osittain :meh:

Ja mikä hassuinta, mies on ollu se joka on kiusotellu ja härnänny asiall. Nyt kun itse olisin lämmennyt.. well, loput te tiedättekin :dontknow

Tää nyt tulee kuulostamaan tosi tyhmältä ja huonosti muotoiltuna kun en saa ajatuksia kasaan mitenkään järkevästi, pahoitteluni:banghead:

Pystyttekö keskustelemaan sun miehen kanssa, mitkä muutokset tulevaisuudessa jännittää ja toisaalta, mitkä tuntuu mukavilta? Nimetkää vaikka kaks jännityksen aihetta ja kaksi mukavaa ajatusta omasta perheestä.
Kuulostaa siltä, että sun miehes on tottunu tietynlaiseen varmuuteen ja ennakoimiseen. Että häntä on valmisteltava pidemmän aikaa ja hän tarttee ehkä ajatustyölleen enempi aikaa. Raskaus, vauva ja vauva-arki, talous, asunto, auto, arjen budjetointi (ruokakulut, vaatekulut, ensihankinnat) jne on varmasti nyt paljon mielenpäällä ja se epävarmuus kun ei itse pystykään enää vaikuttamaan tapahtumiin ja kuluihin kun vauva syntyy, on varmasti pelottava ajatus sellaiselle, joka on tottunu olemaan ohjissa ja organisoimaan kaiken omalla tavallaan.

Kun sulta ns "viedään" pois sun mahdollisuus olla tilanteen herra, se aiheuttaa ahdistusta, pelkoa, jännitystä. Väistämättä sitä herää kysymyksiä: Miten me selvitään? Miten arki rullaa? Mitä sitten jos me väsytään? Mitä jos rahat ei riitäkkään? Entä jos vauva on erityinen ja tuleekin yllättäviä kuluja? Mitä jos mun oma mielenterveys ei kestäkään? Pystynkö mä olla se tuki ja turva, se kallio mun kumppanille uudessakin arjessa?

Ainoa millä tuosta pääsee yli on puhuminen yhdessä, puhuminen jonkun ystävän/perheenjäsenen kanssa, tai vaikka ajatusten jäsentäminen paperille. Kaikkeen ei edes saa heti vastausta, vaan vastaukset löytyy ajan kanssa, jopa vuosia sen jälkeen kun lapsi on syntyny.

Toisaalta, kyseessä on myös sun keho. Sun valinta sen suhteen, haluatko enää syödä pillereitä vai haluatko seurata ja tutkia omaa kehoa ja sen toimintaa. Kondomi on aina mahdollisuus ja ei poissuljettu vaihtoehto.


Saiko tästä mitään selvää? :laughing001
 
Ja perään omanapailua:rolleyes:

Tänään on pitkin päivää ollu semmosta jännää kipua vasemman puoleisesta munasarjasta vähä kohdun suuntaan? Ei mitenkää häiritsevää, mutta semmosta kiristävää ja aaltoilevaa. Ekan kerran tuli tommonen "kipupiikki" aamulla töissä kun istuin tuoliin ja nostin vasenta jalkaa syliin. Ja nyt on juilinu hyvän tovin kun makasin mahallani sängyssä:shifty: Miten mä saan nukuttua kun nukun aina puoliksi mahallani ja tää epämieluisa juilinta tulee aina sillon.
Dpo 7 tänään
 
Täällä on kans rintojen ajoittaista kipuilua ennen ovulaatiota menkkojan alkuun saakka.

ON: Tänään flon mukaan ovis. Kolme päivää ollut menkkamaista juilintaa ja la sekä eilen talleteltu. Nyt jos koskaan on fiilis että vois tärppää kun niin selkeät ovisoireet. Millai lainkaa malttaa oottaa kuun loppuun :hilarious: Vanhin tyttö jo eilen puheli, jotta olisi kiva jos heillä olisi pikkuveli. Sitten he saisivat sellaisen kun pikkusisko on jo. Käyvät taputtelemassa masua ja kyselevät josko tulis vielä vauva meille. Eivät tiedä mitään vauvatoiveista! Ihanaa, että heilläkin olisi toiveena pikkusisaruksia lisää ❤️

Ainiin, tosi ärsyttävää ku tissit alkaa kipuilee enne menkkoja (olin alkamassa imuroimaan nii ku tökittäis paksulla neulalla vaikka en koskenutkaan rintaan ja mies pelaa) :banghead:

muilla samaa? Vai oonko ainoa? Tässä enään odotellaan vikoja pillerimenkkoja alkaviksi. Huoh. Saa nähdä kuin käy. Mies anto 5 päivää aikaa miettii sitä ehkäsyjuttua mut tiedän kantani ja pysyn siinä :happy:
 
Takaisin
Top