Mä oon nyt seurannut tätä keskustelua nyt parisen viikkoa, ja alkoi jo tuntua vähän creepyltä noin ulkopuolelta seurata ja eläytyä teidän fiiliksiin joten ehkäpä annan itseni ilmi ja liityn mukaan ryhmään eli moi kaikki Täällä on selvästi ihan mahtava yhteishenki, ihanaa miten jossain voi nykyäänkin olla näin kannustavaa ja myötäelävää keskustelua
Meillä (vasta) yk2 menossa, esikoista yritetään. Kesä meni säätäessä omaa lääkitystä raskaustoiveitten mukaisiksi, ja muutenkin ihan tarpeeksi on ollut valmistautumisaikaa. Ollut mahtavaa jo sekin et nyt on päästy vihdoin oikeasti yrittämään! Mä oon 28, mies 34 ja itse totesi että hän ei tästä enää nuorru joten parempi alkaa hommiin etenkin kun tosiaan ei voi tietää kauanko yritykseen lopulta menee
Viime kuussa yllätti miten voikaan ylianalysoida joka ikistä ruumiinmuutosta ja -toimintaa (kun aiemmin lähinnä menkat huomioinut ). Nyt (arviolta) dpo+1 eli pikkuhiljaa siirtyy toiminnasta jännitykseen, hauska nähdä osaisko nyt olla iisimmin. Villisti veikkaan että en :angelic:
Vakipaikoista ja ajankohdan optimoinnista: Meistä toinen on yrittäjä, toinen alalla jossa käytännössä jokainen on pätkätyöläinen, niin että on pitänyt vaan hyväksyä että tietty epävarmuus on ja pysyy eikä voi jäädä odottelemaan "täydellistä" aikaa sillä sitä jota tuskin ikinä tulee, kun aina voi joku (koti/työ/yleiset elämäntaidot...) olla paremmin. Eikä tulevaisuutta ylipäätään koskaan voi ennustaa, tai vaikka just nyt olisikin just esim. vakaampi työpaikka, niin eipä sen säilyminen oo nykyajassa mitenkään taattua. Toisaalta, eikö just raskaana olevien irtisanomisessa olla nykyään erityisen varovaisia Meillä tosin molempien koulutus tuo onneksi tiettyä varmuutta siihen että jotain töitä aina lopulta pitäisi löytyä... toivottavasti!
+ tuo että niin kauan kun on "lapsensaantiiässä" niin sehän on työnantajalle vaan "ajan kysymys".. ARGH (siinä mielessä voi muuten näyttää hyvältäkin, jos lapset on jo saatu...?) Kyllä ottaa päähän miten erilailla nuorten naisten ja miesten tulevaisuudennäkymistä tehdään just tällaisia itseään toteuttavia ennusteita
Tervetuloa mukaan jännäileen.
Ihana saada uutta porukkaa.
Toivon pikaista plussaa