Lillati
Puuhakas puhuja
Junibealle ja Daiyalle halauksia ja voimia arjen keskelle
On: kp12 tänään pyörähti käyntiin. Oon tikuttanu oviksia kp6 alkaen, ja vieläkään ei tikuilla näy mitään. Jotain satunnaisia oviksen oireita on ollut, esim. Limoja eilen, mutta todella vähäisissä määrin, ei edes huomaa. Taitaa jäädä hyvin vaisuksi tää ovulaatio jos sitä edes on
Kp6 oli sentään hailu toinenkin viiva, onko mahdollista että ovis olis muka samaan aikaan menkkojen kanssa? 

On: kp12 tänään pyörähti käyntiin. Oon tikuttanu oviksia kp6 alkaen, ja vieläkään ei tikuilla näy mitään. Jotain satunnaisia oviksen oireita on ollut, esim. Limoja eilen, mutta todella vähäisissä määrin, ei edes huomaa. Taitaa jäädä hyvin vaisuksi tää ovulaatio jos sitä edes on
Kp6 oli sentään hailu toinenkin viiva, onko mahdollista että ovis olis muka samaan aikaan menkkojen kanssa? 

mut testaan sitten tokastakin, nii saa vertailla

ei kyllä ole mitään menkkaoireitakaan, vaikka yleensä oon tosi kiukkunen ja mahaa juilii päivän pari ennen menkkoja
On sitä nyt millä testata, jos uskaltaa. Tänään kp17 ja dpo2. Ovistestejä enää kaksi jäljellä, jos ei Dualeja lasketa ja miehän en niitä laske, kun eivät näyttäneet mitään 

josko nyt tärppäisi.. Juuri ollut 4 päivän tauko petipuuhista, mutta tilanteen saa onneksi tänään ja huomenna korjattua, ja ehkä vielä senkin jälkeen varmisteltua

oli myös aamulla niin kovat kivut ja vatsa pinkee ku ilmapallo ja tärinäkipuinen, että aika varmasti tälle päivälle kp13 osuu ovis :)
toivottavasti helpottaa, pakko oli buranaan turvautua jo. Siihen päälle menkkamigreenikohtaus.
Noh, uus kierto uudet kujeet. Eli yk2 alkakoon.