Raskaaksi 2020

Junibealle ja Daiyalle halauksia ja voimia arjen keskelle:Heartred

On: kp12 tänään pyörähti käyntiin. Oon tikuttanu oviksia kp6 alkaen, ja vieläkään ei tikuilla näy mitään. Jotain satunnaisia oviksen oireita on ollut, esim. Limoja eilen, mutta todella vähäisissä määrin, ei edes huomaa. Taitaa jäädä hyvin vaisuksi tää ovulaatio jos sitä edes on:smiley-ashamed008 Kp6 oli sentään hailu toinenkin viiva, onko mahdollista että ovis olis muka samaan aikaan menkkojen kanssa? :bookworm:

@Daiya ja @Junibea tuhannesti haleja teille! Ei toivois kyllä kenellekään ja voi vaan kuvitella miltä tuntuu:Heartbigred

Daya ja Junibea, paljon tsemppiä ja haleja. :Heartred ei mene tasan tämä homma kyllä :sad015

ON: kp13 ja kahden päivän dropin jälkeen lämmöt hieman kohonneet, alavatsa kosketusarka munasarjojen kohdalta. veikkaan että ovis oli eilen tai on tänään, illalla voisi varmuudeksi vielä talletella. kunnollisia limoja ei kyllä edelleenkään näy, vaikka makkarin puolella on ollukin tosi kosteaa. menetin just uskoni greippien voimaan :laughing002

Dpo 9 ja jännittää. Testaan kun esikoinen lähtee kouluun. Mulla on jo aamu eka pissa kupissa odottamassa, vaikka se onki mulla huonoin mahdollinen :hilarious: mut testaan sitten tokastakin, nii saa vertailla :hilarious:

Illalla oli pakko testata ja sielä oli edelleen se samanlainen hentoinen väri ku eilen aamun tokasta.

Nyt on ihan hirveitä menkkakramppeja aina välillä. Illalla nukkumaan mennessä tuntui kun joku ois puristanut kohtua nyrkin sisään.

Aamun ekasta tehty testi. Ja sielä on haamu. Apua ja aamun ekasta, mistä yleensä en saa näin aikaisin mitään. Tää on 5min kohdalla. Sofi 25 herkkyisellä ei uskalla katsoa ennen 5 min ku siinä menee se väri sillee jännästi ennen kunnolla levittymistä.

Ei varmaan taas ees näy tänne ladatussa kuvassa. Laitan aijaasta kohta.
Edit. No katoshan se ja värikin mukana :mad:

Liitteet

• IMG_20200908_085117.jpg
    IMG_20200908_085117.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 262
ON: kp13 ja kahden päivän dropin jälkeen lämmöt hieman kohonneet, alavatsa kosketusarka munasarjojen kohdalta. veikkaan että ovis oli eilen tai on tänään, illalla voisi varmuudeksi vielä talletella. kunnollisia limoja ei kyllä edelleenkään näy, vaikka makkarin puolella on ollukin tosi kosteaa. menetin just uskoni greippien voimaan :laughing002

Täällä sama, siis usko greippiin oli ja meni. Että greippikö muka lisäis limoja, hä!? Ei ainakaan täällä ja tällä erää oo pitänyt paikkaansa. Ei toisaalta kunnon oviskipujakaan oo ollu, että en ihan tarkkaan tiedä,missä mennään. Mutta seksiä ainakin on ollut :happy:

mulla on kadonnut kokonaan kaikki oireet, jos ei satunnaista pientä alamahan nippailua lasketa.. ja testi näyttää negaa.. pläääh kai se täti sitten torstaina tulee :sorry: ei kyllä ole mitään menkkaoireitakaan, vaikka yleensä oon tosi kiukkunen ja mahaa juilii päivän pari ennen menkkoja

Sieltähän ne menkat taas alkoi. Joten kp1 ja yk3 pyörähti käyntiin.
Nyt tähän kiertoon seksiä jokapäivälle niin luulis tärppäävän :laughing001

Voi hitsi, toivottavasti sitten seuraavasta tärppää! :happy: Täällä usko raskauteen ei ole kova yk1, vaikka ennen onkin niin käynyt. Tässä kierrossa ei talleteltu joka päivä ja varsinkin se kriittinen lauantaitalletus jäi tekemättä.

Jos tulee uusi kierto, niin tasan lähden miehen mukaan, jos on menossa johonkin taas ovulaation aikaan. Varsinkin kriittiseen aikaan on talleteltava ainakin kerran päivään, jotta simppoja olisi maksimaalinen määrä menossa kohti maalia. Tähän uskon ja tähän perustan meidän aiemmat nopeat tärppäämiset :happy::grin Ja tietysti varmaan hyvin sukusolutkin sopivat geneettisesti yhteen meillä. Ei oo yhtään pakkomielle tää uudestaan raskautuminen :laughing001

Muoks. Löysin erilaisia raskaustestejä kaapista 25kpl :joyful: On sitä nyt millä testata, jos uskaltaa. Tänään kp17 ja dpo2. Ovistestejä enää kaksi jäljellä, jos ei Dualeja lasketa ja miehän en niitä laske, kun eivät näyttäneet mitään :inpain::shifty:

Muokattu viimeksi:
Täällä yksi ensimmäistä kuumeileva! Tässä pari päivää olen vilkuillut teidän kirjoituksia, ja nyt en enää malta pysyä sivussa :)
Kierto on ollut hormonaalisen ehkäisyn jälkeen epäsäännöllinen, mutta vaikuttaisi nyt asettuvan 32-36 päiväiseksi. Yksi kemiallinen taustalla. Ikääkin on jo 36, joten ikä ja epäsäännölliset kierrot on pistäneet välillä mielen maahan, ja uskoa raskauteen on ollut vaikea pitää yllä.
Nyt ensimmäistä kertaa ovistikut käytössä ja tänään, kp20 tuli ovisplussa :woot: josko nyt tärppäisi.. Juuri ollut 4 päivän tauko petipuuhista, mutta tilanteen saa onneksi tänään ja huomenna korjattua, ja ehkä vielä senkin jälkeen varmisteltua :woot:

En yleensä käytä ovistestejä raskauden testaamisessa (koska ne on aina loppunu oviksen aikaan :hilarious:), mut nyt kokeilin mielenkiinnosta 1,5 tunnin pidätyksellä ja tuli aika vahva viiva (nää anto mulle tällästä vasta päivää ennen ovista), ei toki positiivinen koska ei tasavahvat.
Jännää.

Liitteet

• IMG_20200908_115624.jpg
    IMG_20200908_115624.jpg
    27.5 KB · Katsottu: 170
Muokattu viimeksi:
En yleensä käytä ovistestejä raskauden testaamisessa (koska ne on aina loppunu oviksen aikaan :hilarious:), mut nyt kokeilin mielenkiinnosta 1,5 tunnin pidätyksellä ja tuli aika vahva viiva (nää anto mulle tällästä vasta päivää ennen ovista), ei toki positiivinen koska ei tasavahvat.
Jännää.

Toivottavasti saatte nyt uuden raskauden alkuun heti! Olisi suuri erävoitto! :happy::Heartred

Täällä yksi ensimmäistä kuumeileva! Tässä pari päivää olen vilkuillut teidän kirjoituksia, ja nyt en enää malta pysyä sivussa :)
Kierto on ollut hormonaalisen ehkäisyn jälkeen epäsäännöllinen, mutta vaikuttaisi nyt asettuvan 32-36 päiväiseksi. Yksi kemiallinen taustalla. Ikääkin on jo 36, joten ikä ja epäsäännölliset kierrot on pistäneet välillä mielen maahan, ja uskoa raskauteen on ollut vaikea pitää yllä.
Nyt ensimmäistä kertaa ovistikut käytössä ja tänään, kp20 tuli ovisplussa :woot: josko nyt tärppäisi.. Juuri ollut 4 päivän tauko petipuuhista, mutta tilanteen saa onneksi tänään ja huomenna korjattua, ja ehkä vielä senkin jälkeen varmisteltua :woot:

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja paljon tärppionnea tähän kiertoon! :hello2

jes, tulihan se oviksen varma merkki eli ripulikin sieltä :laughing014 oli myös aamulla niin kovat kivut ja vatsa pinkee ku ilmapallo ja tärinäkipuinen, että aika varmasti tälle päivälle kp13 osuu ovis :)

Paljon voimia pettymyksen ja menetyksen kokeneille :Heartredelämä on joskus niin epäreilu :smiley-angry003

Täällä tuli täti kylään semmosella rytinällä että oksat pois. Hanat auki ja jumalattomat krampit. :smiley-angry016 toivottavasti helpottaa, pakko oli buranaan turvautua jo. Siihen päälle menkkamigreenikohtaus. :dead: Noh, uus kierto uudet kujeet. Eli yk2 alkakoon.

Ei varmaan hetkeen ole hirveästi asiaa, ukin hautajaiset on vkonloppuna ja koko loppuviikko meneekin siinä reissussa. Sitte alkaakin verkkokurssit, jotain opiskeltavaa vielä syksylle. Enköhän mä viimestää oviksen aikaa oo taas huutelemassa :joyful: lueskelen kyllä aiemminkin jo.

Mä oon untuvikko tikkuasioissa, mutta mulla oli viime kierrossa myös muutaman päivän vahva ja mulla ystävä on sanonu, että hällä oli aikoinaan joka kierrossa sama juttu,oviksen jälkeen tummeni myös ihan äärimmilleen ja siitä hiipui sitten pikkuhiljaa. Eli oletan kyllä ihan normaaliksi tämän perusteella. Siinä on kuitenkin niin pitkä haitari ajan suhteen, millon ovis tapahtuu plussan bongauksesta. Jos nyt tunteina tuosta laskee kun bongasit ekan kerran, niin ei ole kuitenkaan kolmea vuorokautta, vaan alle kaksi.:happy:

No niinpä! Olet oikeassa :happy: Ja tänäänhän ei ollutkaan enää plussa ovistikussa, vaikka hyvin lähellä olikin. Kai turhaan panikoin :joyful: Ja lopulta oliko tuo lauantainen tulos edes plussa nyt oon miettinyt.

Kieltäkää mua kirjoittamasta enää tänään, jotenkin vaan meno päällä :laughing001

No niinpä! Olet oikeassa :happy: Ja tänäänhän ei ollutkaan enää plussa ovistikussa, vaikka hyvin lähellä olikin. Kai turhaan panikoin :joyful: Ja lopulta oliko tuo lauantainen tulos edes plussa nyt oon miettinyt.

Kieltäkää mua kirjoittamasta enää tänään, jotenkin vaan meno päällä :laughing001

Täälläkin on meno päällä, kun Dpo:t alkaa. Tekisi mieli kirjoitella, mutta kun ei ole mitään sanomisen arvoista asiaa. :laughing002

Onneksi voi yli-analysoida joka päivän tuntemuksia tänne ajankuluksi. :hilarious:

Täälläkin on meno päällä, kun Dpo:t alkaa. Tekisi mieli kirjoitella, mutta kun ei ole mitään sanomisen arvoista asiaa. :laughing002

Onneksi voi yli-analysoida joka päivän tuntemuksia tänne ajankuluksi. :hilarious:

Hah :laughing002 Tuli muuten mieleen: kumpikohan on vaikeampaa, munasolun hedelmöittyminen vai kiinnittyminen?

Sori kun tulee välillä '' tyhmä'' tai '' käytettävä'' arvioita täältä.

T. Nakkisormi

Takaisin