Ahaa, tuota en tiennytkään että kolme päivää pitää olla koholla, kiitos tiedosta! Mittaan samalla tavalla joka aamu, mutta en siis aivan ohjeiden mukaan (mittaan kainalosta kunhan olen noussut, en suoraan sängyssä).
Tänään kipeytyi heti rinnat, että aika luottavainen olen siihen että ovulaatio on joka tapauksessa tapahtunut. En ole ihan hirveästi asiaa ennen seuraillut, mutta nyt parissa viime kierrossa on kipeytynyt vain toinen rinta (oikea molemmilla kerroilla ), ja nyt tuntuisi kipeytyneen molemmat. Jotenkin ajattelin edellisissä, että voisko yhden rinnan kipeytyminen olla jotenkin sidoksissa siihen kummalta puolen munasolu on irronnut? Tosin mulla siis oikea kahdesti peräkkäin, niin se ei tietenkään siihen teoriaan sovi niin hyvin.
Mielenkiinnosta kyselen teiltä, vaihteleeko rintatuntemukset kierrosta toiseen, vai onko aina samat? Missä vaiheessa kiertoa rinnat yleensä kipeytyy? Ja onko kellään tietoa että mikä takalleen hormonitoiminnassa tuota rintojen aristelua aiheuttaa? Nopea googlaus tuotti vain tuloksen, että hormonit sen aiheuttaa
Täällä taas ei ole minkäänlaisia rintatuntemuksia ylipäätään. Aina vaan roikkuvat menossa mukana ilman tuntemuksia Joskus eläissäni ihan jossain yksittäisessä kierrossa on olleet arat rinnat loppukierrosta. Ja sitten esikoisen raskaudessa viikoilla 6-7, jonka jälkeen katosi. Toukokuussa alkaneessa ja heinäkuussa keskeytetyssä kkm/tuulimunassa rinnat eivät kipeytyneet missään vaiheessa, jota pidinkin outona. Keltarauhanen?