Raskaaksi 2020

Täällä dpo4 (tai dpo3 lämpöjen nousua katsoen). Sunnuntaina aion testata toiveikkaana kuitenkin ekan kerran, kun en kestäisi jännittää enää yhtään vaan haluaisin tietää justnytheti että joko tästä tärppäis :hilarious:

Täälläkin on meno päällä, kun Dpo:t alkaa. Tekisi mieli kirjoitella, mutta kun ei ole mitään sanomisen arvoista asiaa. :laughing002

Onneksi voi yli-analysoida joka päivän tuntemuksia tänne ajankuluksi. :hilarious:
sama vika. oviksen aikaan sitä on aina jotenkin yliaktiivinen, myös kirjoittelun suhteen :excited001

Äääh antaakin vuoto odotella itseään. Kuumottelis testata tossa kohta yli 4h pidätyksellä. Dpo 11, pitäskö? Huomenna piti vasta olla eka testipäivä:hilarious: tietenkin aina plussaa sekin jos pitenis normaaliks toi luteliaali.

Voihan se, jos kiinnittyminen olisi tapahtunut esim. vasta eilen. :happy:
Saapi nähdä. Piti mennä sit roskista kattelee ja ihan ku joku olemattoman olematon roskishaamu näkyis, mut eihän noita sais mennä kaivelee... testi raskauskeijun one step. Kyl on vauvakuumeinen nainen hölmö:facepalm:

Menkat alkoi pari päivää myöhässä kemiallisen jälkeen eli täällä kp 1, yk 6. Oon nyt käyttänyt myo-inositolia noin 1,5 kk ajan ja viime kierrossa ekaa kertaa mulla tuli ovis jo kp 14, josta seurauksena siis tuo kemiallinen raskaus. Saattaa olla sattumaa tai sitten myo-inositolilla oli positiivista vaikutusta, aiemmin en ole edes kemiallista kokenut. Joka tapauksessa aion jatkaa myo-inositolin käyttöä ja muutenkin nyt on kummallisen yltiöpositiivinen olo, voi olispa tämä nyt se kierto kun tulisi pysyvä tärppi. :smiley-angelic001

Piinailijoille plussatuulia ja laittakaa kuvia, jos testailette. :joyful: Tsemppiä kaikille muillekin eri vaiheisiin!

Pahoittelut minultakin menetyksen kokeneille❤️

Mulla vuotaa vieläkin tätä veristä vuotoa. Viime kierrossa oli sama juttu et pari päivää vuotaa ja sit loppuu ku seinään. Tutkailin, että aiemmassa kahdessa kierrossa, kun ovis on saatu kiinni, on vuoto alkanut päivän kaks plussan jälkeen.
Nyt vuotaa sellasta ikään kuin loppumenkkojen tuhrua, eli vuotaa mutta ei kovinkaan runsaasti. Sidettä kyllä on pidettävä.
Eikä haittaa että vuotaa, mutta se vähä haittaa, että mulla on koko päivän ollu tosi kipee alavatsa :( en osaa edes selittää sitä kipua mut sellaista vähän polttelevaa ja kramppimaista kipua. Vähän ku menkoissa mut sit kuitenki ihan erilaista. :grinJa nyt tuntuu siis koko ajan tuossa vasemmalla puolella. Oliskin edes ajottaista, mutta kun koko ajan. Toki tätä kipua on ollut muistaakseni joka kierto oviksen jälkeen, mutta alkaa jo mietityttään, että onko normaalia kun sattuu aika paljon..
Millaisia tuntemuksia ja vuotoja teillä on yleensä oviksen jälkeen vai onko mitään?

Dposta ei tietoa. Flon mukaan dpo 5 mutta en tiedä pitääkö paikkaansa.

Heh, piti taas yliaikaisin testailla ja tää oli eilisen iltapissistä :hilarious: jotain viivanpaikan tapaista sain näkyviin, mut laskin et epäillystä ovulaatiosta on vasta 6 tai 7 päivää eli olen aivan liian aikaisessa. Muutenkin nyt kp 32 ja mun kierto yleensä tän mittainen, mut myöhästyy menkat varmasti ihan vaan ton myöhäisemmän oviksen vuoksi. :)
Siis mitään pms oiretta ei ole, ei mitään :hilarious: wtf sanon minä :playful:

Ootellaan siis :grin ja toi kuvakin ihan surkea kun tää foorumi vetää sen aina sököksi.

Ai niin, aloitin ne uudet työt ja pakko sanoa, että se vahvisti mulle vaan sitä, että mä haluan tehdä töitä varhaiskasvatuksessa ja kehittyä lisää sekä saada ton vakaopen tutkinnon pakettiin :happy: Ne pienoiset on vaan niin :Heartred

Muistakaahan jokainen vanhempi olla ylpeä omista lapsistanne kaikista haasteista huolimatta :Heartred

Ja kyllä, voi kyllä. Vauvakuume on taas aivan järjettömissä sfääreissä :smiley-ashamed004

Liitteet

• IMG_20200907_193453.jpg
    IMG_20200907_193453.jpg
    6.4 KB · Katsottu: 175
Muokattu viimeksi:
Oon aika varma, että kemialliseks jäi se ilo :sorry: :sad010 testaan vielä huomenaamuna, mut en usko, että tässä enää mitään toivoa on. Tilasin jo lisää gelee royaleita ja lisäks maca kapseleita. Jauhe oli sen verran pahaa, etten saanut sitä minkään seassa menemään alas, miehestä puhumattakaan. Kapseleita se mieskin ehkä jopa suostuu ottamaan. Tasan kolme viikkoa lapsettomuuspolin ensikäyntiin:wideyed:

^ Se jauhe on kyllä ihan hirveää! Aloitin just tässä kierrossa ja mulla on 250 gramman pussi et se ei oo heti loppumassakaan. Mistä tilasit kapselit?

Täälläkin Maca-jauhe käytössä, aivan järkyttävän makuista! Kaikkeen sitä ryhtyykin :hilarious:
Toisinsanoen itsekin kiinnostuin kapseleista.. Täytyypä selvittää ovatko ne kalliimpia, ainakin jos ei tästä kierrosta tärppää.

Ai niin, aloitin ne uudet työt ja pakko sanoa, että se vahvisti mulle vaan sitä, että mä haluan tehdä töitä varhaiskasvatuksessa ja kehittyä lisää sekä saada ton vakaopen tutkinnon pakettiin :happy: Ne pienoiset on vaan niin :Heartred

Muistakaahan jokainen vanhempi olla ylpeä omista lapsistanne kaikista haasteista huolimatta :Heartred

Ja kyllä, voi kyllä. Vauvakuume on taas aivan järjettömissä sfääreissä :smiley-ashamed004

Ehdottomasti kannatan tuon vakaopen pätevyyden hankintaa:smiley-angelic003 -18 valmistuin ite vakaopen pätevyydellä sosionomiksi. Alunperin opiskelin lastenohjaajaksi (perhetyön perustutkinto). Tää on aivan ihana työ, jopa haasteellisen arjen keskellä!
Oon ite nyt pienten puolelle siirtynyt, ja vitsi mikä tuuri ja etuoikeus, että saa olla se ihminen joka pääsee kuulemaan ensisanat, näkemään ensiaskeleet ja olemaan se tuki ja turva toiselle ja kasvattaa lasta vanhempien tukena :Heartred

Hihhei! Tietääkö joku onko siveyspuukapseleiden kanssa jotain käyttörajoituksia muiden valmisteiden kanssa? :scratch

Pohdiskelen mielenkiinnosta vain, ajattelin jos ensi kiertoon kävis ostamassa ja jättäisi vaikka geeleet pois..

Junibea, Dayia ja Reggie ❤️

Täällä kp 24/32-35 enkä ole vieläkään saanut tikutettua ovista kiinni. Joko mä en ovuloi tai sit en vain osaa tikuttaa ovista.

Tänään tilasin royal gelee kapseleita ja vehnänalkioöljyä. Katsellaan onko näillä mitään vaikutusta asiaan jatkossa

Täällä kans menossa kp 13 ja ovis testi nega, luulis et alkais pikkuhiljaa jotain näkyyn :sad001 Mies on ollut haluton, kaiken lisäksi viikonlopuksi lähdössä reissuun, tietty samaan aikaan kun laskujen mukaan pitäisi olla ovis. :banghead: välillä tekisi niin mieli lopettaa koko touhu, 2vuotta yritystä takana tän kuun lopussa. ollaan saatu aikaan kkm ja km. :smiley-angry017 Mä haluan raskautua

Anteeksi oma napailu.

Onnea kaikille plussanneille, paljon tarrasukkia ja voimia uuteen kiertoon joutuneille tai menetyksen kokeneille ❤️

Hihhei! Tietääkö joku onko siveyspuukapseleiden kanssa jotain käyttörajoituksia muiden valmisteiden kanssa? :scratch

Pohdiskelen mielenkiinnosta vain, ajattelin jos ensi kiertoon kävis ostamassa ja jättäisi vaikka geeleet pois..

Toivottavasti ei tule sivuvaikutuksena ainakaan liiallista siveyttä :smiley-angelic006

Takaisin