Ollaan reissattu lentokoneessa ja 450km autolla (tää auto reissu tehty useammin, miehen suvun ja kavereiden luo). Hyvin se menee kun koittaa ottaa vaan rennosti. Ton ikäset nukkuu vielä pitkiä aikoja ja auton hyrinässä hyvä nukkua :). Noi pienet kun on selkämenosuuntaan ja tuijottelevat sitä penkin (tylsää) selkänoja osaa ni siihen kannattaa laittaa joku kiva kuva. Keksin sen pari kesää sitten
laitoin esimerkiks lahja kassin jossa isoja kuvia. Tsemppiä reissuun hyvin se menee
![]()
Hyvä ja luova idea toi lahjakassi.. ei tartte niitä kalliita lastentarvikekaupasta ostettavia härpäkkeitä hommata

laitoin esimerkiks lahja kassin jossa isoja kuvia. Tsemppiä reissuun hyvin se menee
. Mulla nyt n.dpo 6-7. Repimiskivut on loppuneet. Mulla niitä välillä aina oviksessa nykyään. Ennen mahdollista kiinnittymistä nyt ei varmaan mitään kummempia oloja voi vielä ollakkaan. Odotellaan, odotellaa
. Yhden kierron oon tosiaan elämäni aikana tikuttanut
sillä viikolla kerran seksiä vuorokaus oviksen bongauksen jälkeen. En edes ajatellut et voisin olla raskaana. En uhrannut ajatustakaan et olis onnistunut. Torkahdin sit suihkussa ollessa lapsen kanssa KAKS KERTAA PERÄKKÄIN ja pelästyin tosiaan et mikä mulla on
sit vasta aloin miettimään et, hitto nyt on ihme juttuja et voisko olla raskaus. Se oli kyllä muutenkin niin uskomatonta. Olin eron myötä oppinut elämään ajatuksen kanssa, et mulla on yks lapsi ja että meillä on hyvä näin. Sitten toinen lapsi sikisi lähes pyhästä hengestä, olin kyl järkyttynyt 

oon tässä 10pv oottanut vahvistumista. Haluan tikuttaa elämäni ensimmäisen kerran oviksen
tämä on niin jännää.. josko huomenna jo tai ylihuomenna..

Maaliskuisen keskenmenon jälkeen kierrot on kuitenkin ollut jo ihan normaaleja ja olot niin kuin aina ennenkin ei-tärppikierroissa.
. Kyllä se haave ja ajatus lähtee kuitenkin liihottelemaan ja se on kaikkea muuta kuin pieni asia