Raskaaksi 2020

Täällä mennään kp 31/27-30. Olen tehnyt kaksi testiä ja negaa näyttää. Menkat ei ole olleet koskaan näin myöhässä, mutta kai pillereiden lopetus on pistänyt sitten kierron ihan sekasin.

Onko kukaan täällä plussanut myöhään? Nyt olisi menossa n. rv 4+3, jos jotain olisi kyydissä. Kai se pitäisi tässä vaiheessa jo näkyä:dontknow

Täällä mennään kp 31/27-30. Olen tehnyt kaksi testiä ja negaa näyttää. Menkat ei ole olleet koskaan näin myöhässä, mutta kai pillereiden lopetus on pistänyt sitten kierron ihan sekasin.

Onko kukaan täällä plussanut myöhään? Nyt olisi menossa n. rv 4+3, jos jotain olisi kyydissä. Kai se pitäisi tässä vaiheessa jo näkyä:dontknow

Mulla meni kolmella päivällä yli omista menkoista kun esikoista odotin niin tikkuun jtn sain. :happy: en edes näillä "testaa kuusi päivää ennen oletettujen kk" testeillä mtn saanut kun niillä ennen ja oletettua päivänä tikutin

Yöllä heräsin vessaan ja en meinannut saada millään unenpäästä kiinni. Tunnin ainaki pyörin ku oli nii hiki. Nyt ku herättiin esikoisen kanssa nii päätä särkee ja nenä tukossa ja jäätävän kylmä. Munasarjoissa molemmissa oli yölläki kipuja ja nyt vessassa käydessä tuntui kans kipua, enempi vasemalla. Toivottavasti keltarauhanen kipuilee. Mut täs kierrossahan en päässy täysin selville kummasta ovis oli, ku molempia juili. Vai oliko molemmista :nailbiting:

En tiedä mitä kipuilua se aiempi oli munasarjoissa, varmaan endoo - kun ei se ovis ainakaan ollu, koska nyt tulee ihan järkyttävät eggikset että voi kyllä olla 100% varma että ne päivät on nyt :hilarious: Eiköhän jatketa tätä joka toinen-joka kolmas pälvä pupuilua siis vielä tästä eteenpäinkin :hilarious:

Täällä alkoi myös kp1, päivän etuajassa. Vähän kyllä toi aikaisempi tuulimuna sotkenut kiertoa kun normaalisti aina päivälleen sen 27 pv, viime kierrossa 34päivää ja nyt 26. Mutta aivan onnellinen, että nyt ei venynyt kierto niin pitkäksi. Eli pian pääsee taas yrityksen makuun:grin Viime yö oli aika horror, oli aivan älyttömän kuuma ja esikoinen pelkäsi ukkosta ja piti se ottaa vielä miehen kanssa väliin nukkumaan, huhheijaa tarkeni kyllä ihan hyvin:hilarious:

Tsemppiä Pingviiniemo :Heartred . Sulla tais vanhempi lapsi olla 7kk, vai ymmärsinkö väärin? :cat:

Meilläkin lähisuvussa kahdella naisella sekundääristä lapsettomuutta. Kyllä se kokoajan kummittelee tuola takaraivossa, että mitä jos niin käy itsellekkin. Toisella vielä aika samannäköinen tilanne kun minullakin. Vaikka se ei mitään todistakkaan kyllä sitä tässä odotellessa kerkee miettiä. Ite oon päässyt nyt johonkin ”katotaan mitä tulee” moodiin :hilarious:. Toivon että tää jatkuis kierron loppuun asti. Mulla on kaks raskaustestiä kaapissa, ostin tarkotuksella vaan kaks :grin täytyy miettii harkiten mitä niitä käyttää. Mut enää alle viikko testaamiseen :grin . 5päivää enää lähtölaskenta on alkanut.
Juu 7kk on äidin silmäterä. :grin

Ollaan ihan varmasti oltu kuivempia koska on tullut kesä ja on ollut niiin lämmintä ja kunnon kosteaan ovikseen tarvitaan kunnolla kosteutettu keho! En ite ole ehkä juonut tarpeeksi, en muista juoda! Täytyy testata ens kiertoon tepsiikö "juopottelu" jos kävi tässä huonosti :bored:

Tätä kans mietin kun itsellä juominen taas jotenkin ihan hukassa. Täällä kirjotin aijemmin siitä palelukohtauksesta vaikka olin oikeesti tulikuuma ja joku sanoi et olis ollut nestehukka. Sopis siis paremmin kun hyvin.

Oliko sit vika sofin testi tälläne missä kolo keskellä :sorry:
Mut tällänen siihen piirtyi, hyvin hento punanen haamu,(ei taaskaan valkoista viivanpaikkaa näkyvissä vieressä, nii luulis olevan oikea haamu) olisin toivonu että olis selvempi jo tänää, mutta teinkin sen aamun ekasta, vaikka mulla se toka on vahvempi.. Mut en jaksanut oottaa sittenkään :grin

Edit. Jaa se viiva laihtui näköjään tänne ladattaessa.

Liitteet

• IMG_20200618_092500.jpg
    IMG_20200618_092500.jpg
    29.7 KB · Katsottu: 208
Tätä kans mietin kun itsellä juominen taas jotenkin ihan hukassa. Täällä kirjotin aijemmin siitä palelukohtauksesta vaikka olin oikeesti tulikuuma ja joku sanoi et olis ollut nestehukka. Sopis siis paremmin kun hyvin.

Joo noi sopii kyllä nestevajeen/auringonpistoksenkin oireisiin. Koittakaa naiset muistaa juoda vettä, vinkki vitosena pitäkää urheilupullo kokoajan vieressä ja hörppikää pitkin päivää. Sit jos silti tuntuu et meinaa unohtua, niin puhelimeen saa sovelluksen joka muistuttaa! :)

Mut tällänen siihen piirtyi, hyvin hento punanen haamu,(ei taaskaan valkoista viivanpaikkaa näkyvissä vieressä, nii luulis olevan oikea haamu) olisin toivonu että olis selvempi jo tänää, mutta teinkin sen aamun ekasta, vaikka mulla se toka on vahvempi.. Mut en jaksanut oottaa sittenkään :grin

Kyllä siinä haamu silmiini näkyy, toivotaan vahvistumista!

Mulla oli kolme päivää myöhässä, kun tein ekan plussatestin vasta Apteekin herkällä (kp 32/29). Seuraavana päivänä sain digillä raskaana 1-2 viikkoa :) Aiemmin oli mullakin kolme negaa testiä. Eli mahdollista on, jos ovulaatio onkin vaikka ollut sulla myöhemmin? Jos et siis ole tikuttanut ja tiedä varmasti milloin on ollut. Toki myös pillereiden lopetus voi kiertoa sotkea, eli molemmat on mahdollisia... Uutta testiä vaan jos ei ala kuulua menkkoja, toivotaan parasta :rolleyes: mäkin epäilen, että ovulaatio oli vähän myöhemmin, pitää ens viikolla vielä testata digillä että viikot nousee, kun oli noin matalalla vielä... :angelic:

kokeile jotain muuta testiä. Nuo aiemmat oli jotenkin selvemmät, mutta tässä kuvassa en näe koko viivaa. Rfsu liuska on näyttänyt ainakin itsellä aikaisin viivaa vaikka esim. Pc liuska on ollut haaleampi.

kp8. tänään vois vähän lämmitellä, kun juhannuksena ei tiedä tuleeko rauhaisaa hetkeä. olis sitten virkeät siittiöt kun päästään tositoimiin viimeistään kp11 :grin

tuo lämpö vaikuttaa kyllä ihan kaikkeen, niin miksei kostumiseenkin. mä pelkään et aamulämmöt heittää sen takia ihan miten sattuu ja jää ovis tunnistamatta :shifty: toivotaan ettei...

Juu 7kk on äidin silmäterä. :grin

Voiskohan olla että sun keho ja kierrot vielä heräilee viime synnytyksestä. Jossain joskus sanottu et vuoden kestää keholla palautua ja sit vielä jos imettää ni se pidentää aikaa. Pointtina kai yritän sanoa, et ole armollinen itsellesi ja kehollesi. Se on tehnyt suurentyön ja saattanut maailmaan yhden ihmeen :Heartred . Toivon kyllä tottakai, että tärppäis pian :wav

kokeile jotain muuta testiä. Nuo aiemmat oli jotenkin selvemmät, mutta tässä kuvassa en näe koko viivaa. Rfsu liuska on näyttänyt ainakin itsellä aikaisin viivaa vaikka esim. Pc liuska on ollut haaleampi.
Kyllä se oli koko viiva, mutta nää haamut on nii vaikeita kuvata ja ku pitää salaa esikoiselta kuvailla nii vaikeeta :hilarious:
Mullei oo ku yks ku yks Pc jäljellä ja se on "tekeytymässä"(autoton oon tällähetkellä ja kun mies tulee lähdetään suoraa mökille :nailbiting:) ja sit 2 digiä joita en viitti näillä haamuilla tai muutenkaa dpo11 tehdä :grin ehkä sit sunnuntaina saa selvän tuloksen kun kotiutuu :hilarious: jos ei menkat ala.
Mä en oo ku kerran eläessäni tehny rfsu ja se oli se herkkä puikko, aina kuullu niistä nii huonoa tai vale viivoja, nii en oo siksi kokeillutkaan :hilarious: kai neki voi olla jo muuttunut.

Pcssäkin oli lovi :hilarious: ei oo ikinä ennen pcssä ollu mtn lovia, joten aika jackpotti ku aamun molemmissa testeissä oli lovi :grin

Mutta siihenkin piirtyy hyvin haaleeta punasta viivaa, ei oikein meinaa saada kuvaan. Näkyyköhän tänne ladattaessa yhtään o_O
Voi hitsi, mulla yleensä dpo 11 ollu selkee haamu, mut saas nähdä, ehkö juhannuksen jälkeen taas viisaampi viimeistään.
Nyt ollu taas oksettava olo ja munasarjat tulessa. Kylmiäväreitä vaikka naama kuumottaa, ja päätä särkee. Kipeä olo o_O

Edit. Tänne ladattaessa viiva tavallaan räjähtää epäselväksi :eek: kuitenkin ihan viivana on.

Liitteet

• IMG_20200618_105034.jpg
    IMG_20200618_105034.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 205
Muokattu viimeksi:
Kiitos kokemusten jaoista! Pidän siis vielä pään kylmänä ja juhannus on mentävä varuiksi limulinjalla:grin

Mulla ei ole tosiaan mitään hajua milloin ovulaatio oikeasti oli. Flo ennusti sitä aika ajoissa, mutta tuntemusten mukaan se olisi ollut kyllä myöhemmin.

Onneksi tulee juhannus ja saa muuta ajateltavaa. Teen testin sitten uudestaan vasta kotona. En ole pystynyt juomaan kahvia muutamaan päivään, niin epäilys on vahva näin kahvin suurkuluttajalle, mutta negatiiviset testit ovat pistäneet pään ihan pyörälle:confused004

Voiskohan olla että sun keho ja kierrot vielä heräilee viime synnytyksestä. Jossain joskus sanottu et vuoden kestää keholla palautua ja sit vielä jos imettää ni se pidentää aikaa. Pointtina kai yritän sanoa, et ole armollinen itsellesi ja kehollesi. Se on tehnyt suurentyön ja saattanut maailmaan yhden ihmeen :Heartred . Toivon kyllä tottakai, että tärppäis pian :wav

Kiitos kauniista sanoista. :Heartred
Niinhän se tosiaan voi olla, että keho yrittää vielä palautua, kun tosiaan lapsi vasta 7kk. :happy:

Nyt on taiteellinen kuva :hilarious:
Kuivuessaan jäi haamu paikalleen ja vähän ku muokkas nii saan ehkä tännekin näkymään ettei se ainakaa viivanpaikalta näytä toki tästä ei nää väriä, mut märkänä oli ainaki pinkki o_O ja tuo pieni ötökkä tuli kans katsomaan :hilarious: mut tästä näkyy myös että koko testi on täynnä noita naarmuja, mut ne tuskin vaikuttaa tulokseen o_O

Liitteet

• IMG_20200618_114214.jpg
    IMG_20200618_114214.jpg
    29 KB · Katsottu: 180
Takaisin