Raskaaksi 2020

Joo mä tässä pohdin että pitäiskö jättää ovistestailut pois ja harrastaa vaan normaalisti seksiä, toki pitäen huolen että oletetun oviksen aikaan peitto heiluu useampaan kertaan viikossa. Tuntuu, että ehkä kaduttaa myöhemmin, jos tän yritysajan käyttää stressailuun ja testailuun, kun voisi vielä nauttia vapaudesta :Heartpink:Heartpink

Joo mä ainakin siirryn tämän kierron jälkeen siihen, että en edes ovista tikuta. Nyt tässä kierrossa vaan tsekkaan että tapahtuuko mitään ja mihin aikoihin. Raskaustesti tällä kertaa vasta sitten kun on oikeasti myöhässä menkat yms. Jotenkin tuntuu että kaikki stressaaminen ja valtava ajankäyttö miettimiseen lisää vaan semmosta kurjaa mieltä. Eikä se edes edistä asioita, kierto kulkee jokatapauksesa omaa tahtiaan. Sinä kuitenkin sitten vielä odotellaan 9kk lapsen saapumiseen, ei siis kannata "pysäyttää" elämää yrittämisen takia ja pyrkiä siihen että ois muutakin puuhaa. Odottajan aika on pitkä, mutta jos on jotain muutakin tekemistä ja ajateltavaa (mieluusti vielä tietysti mukavaa) niin aika kuluu mukavammin ja stressikin laskee. Mulla on tällä hetkellä projektina puutarha, pari käsityötä ja muutama kirja ois luettavana, pitää mukavasti sopivan kiireisenä jolloin ei liikaa ehdi tätä vauvaprojektia miettiä :happy::Heartred

Nyt on ihan pakko kysyä. Mä oon ollu ite raskaana ja nehän ei päättynyt hyvin mut onko teillä tuoreesti plussanneilla kertoo et millainen vv oli oviksesta eteenpäin vai oliko mitään? Kun mulla nyt tuntuu huono olo ku en oo pariin tuntiin syönyt ja nyt se on kosteaakin kosteampi. Siis kun ovislimaa mut tosi outoa kuitenkin

Varoitus limoista!

Sanoisin ettei nyt ihan niin ovismaisen kostea ollut enää oviksen jälkeen, mutta ei tosissaan kuivakaan. Ei siis valunu reisille kuten mulla ovislima, mutta jos esimerkiksi hommiin ryhtyi, niin huomasi että oho onpas tää kostea. Ehkä sellaista vetisempää kuin ovislima, kirkasta kuitenkin. Välillä taas reilusti voidemaista ja valkoista kohdunnapukan ympärillä.

Muoks

Sellainen yllätyskostea perältä :hilarious::laughing001

Mulla on outoja oloja ja aion testata kyllä näiden perusteella. Tunsin tänään illalla sellaisen kunnon ikään kuin potkun alavatsalla ja piti ihan istahtaa hetkeksi, sit selkää polttaa oudosti ja nännit on ku lautaset tosiaan itellä myös. Mun syljen eritys on jotaki ihan infernaalista ja unen tarve..

Kuulostaa lupaavalta, koska mullakin oli samanlaista. Tuntui vähän sellaiselta kohdun nykäykseltä :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Täällä puikko näytti aamulla sen verran vahvaa viivaa että pakko kai se on uskoa että plussa tuo on :nailbiting: Toivotaan että kaveri pysyy kyydissä ja toivotaan plussatuulia nyt kaikille :smiley-bounce016

Liitteet

• testit.jpg
    testit.jpg
    6.7 KB · Katsottu: 181
Täällä puikko näytti aamulla sen verran vahvaa viivaa että pakko kai se on uskoa että plussa tuo on :nailbiting: Toivotaan että kaveri pysyy kyydissä ja toivotaan plussatuulia nyt kaikille :smiley-bounce016

Kuinka hienoa Tintu! Paljon onnea! :woot::dummy::dummy1::Heartred

Ihanaa Tintu!
Tää on ollut semmonen plussa-aaltokuu, että en ole ikinä nähnyt.
Kaikkien kyytiläisille tarrasukkia matkaan. :Heartred

Dpo10 ja testasin sofin herkällä ja siihen tuli hyvin hyvin haalea haamu. Rikoin testin tälläkertaa, mutta siitä tänne ladattu kuva ei näkyny yhtään, joten otin sen pois ku oli vaan suttua.
Ja sofin liuska näyttää samalta kuin viime plussan dpo 10 :rolleyes: toki vielä ei uskalla iloita. Mut pieni toive.

Nyt on vaan kumma olo, kuuma ja kylmä yhtäaikaa, väsy, huono olo.. Tuntuu kuin menkat alkas ihan jusy nyt. Toisessa rinnassa on kipeä kohta, sitä oikee vihloo välillä o_O lämmöt ei oo kylläkään noussu 37 kuten viimeksi ja kemiallisessakin nousi muutamaksi päiväksi.

Ekassa kuvassa tuo sofin liuska(ärsyttävä tuo pieni karva tuossa :hilarious:
) ja ei oo valkosta viivanpaikkaa näkyvoss, eli väri levis koko alueella. Alkuun levisi reunalle vaan mut 5min. Kohdalla se levittyi noin.

Alla viime vuoden plussan dpo 10. Sori huono kuvan laatu, olin liittänyt sen toisten testien kans kuvaan, ja leikkasin siitä nii meni sutuksi. Ei ollu enää toista jäljellä.

Liitteet

• IMG_20200617_101410.jpg
    IMG_20200617_101410.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 161
  • IMG_20200616_220910.jpg
    IMG_20200616_220910.jpg
    27.4 KB · Katsottu: 169
Loppui raskaustestit kesken, mutta one stepin ovispuikkotestin viivat vahvistuu. Tänään saan testilähetyksen ja ensi viikolla teen vielä yhden digin ja katson tuleeko 3+ siihen. Pitäisi tulla 3+ kai jo tällä viikolla. Sitä digiä kun katsoi sivusta, niin heijastui kun se arpoi sen 2-3 ja 3+ välillä. No sitten rauhoitun kyllä, kun saan sen 3+ ruutuun :hilarious: Nää menee miten menee, ei voi vaikuttaa itse nyt tän kulkuun.

IMG_20200617_093631.jpg

Muokattu viimeksi:
Dpo10 ja testasin sofin herkällä ja siihen tuli hyvin hyvin haalea haamu. Rikoin testin tälläkertaa, mutta siitä tänne ladattu kuva ei näkyny yhtään, joten otin sen pois ku oli vaan suttua.
Ja sofin liuska näyttää samalta kuin viime plussan dpo 10 :rolleyes: toki vielä ei uskalla iloita. Mut pieni toive.

Nyt on vaan kumma olo, kuuma ja kylmä yhtäaikaa, väsy, huono olo.. Tuntuu kuin menkat alkas ihan jusy nyt. Toisessa rinnassa on kipeä kohta, sitä oikee vihloo välillä o_O lämmöt ei oo kylläkään noussu 37 kuten viimeksi ja kemiallisessakin nousi muutamaksi päiväksi.

Ekassa kuvassa tuo sofin liuska(ärsyttävä tuo pieni karva tuossa :hilarious:
) ja ei oo valkosta viivanpaikkaa näkyvoss, eli väri levis koko alueella. Alkuun levisi reunalle vaan mut 5min. Kohdalla se levittyi noin.

Alla viime vuoden plussan dpo 10. Sori huono kuvan laatu, olin liittänyt sen toisten testien kans kuvaan, ja leikkasin siitä nii meni sutuksi. Ei ollu enää toista jäljellä.

Joo tässä ei oo kyl enää värit viivan reunoilla :happy:

Varoitus limoista!

Sanoisin ettei nyt ihan niin ovismaisen kostea ollut enää oviksen jälkeen, mutta ei tosissaan kuivakaan. Ei siis valunu kuten ovislima, mutta jos esimerkiksi hommiin ryhtyi, niin huomasi että oho onpas tää kostea. Ehkä sellaista vetisempää kuin ovislima, kirkasta kuitenkin. Välillä taas reilusti voidemaista ja valkoista kohdunnapukan ympärillä.

Juuri tuollaista!! Kuvailit niin hienosti et ihan ku mun suusta! Eilen hommaillessa olin jo laittamassa liukkarii mut eipä ollut tarvetta ja se oli vähän hassu olo..

Kuulostaa lupaavalta, koska mullakin oli samanlaista. Tuntui vähän sellaiselta kohdun nykäykseltä :rolleyes:

Joo ja kävi jotenkin kipeää mut sit mulla vaan nauratti ja tuli olo että kyllä se oli joku muu nykäisy mut ekaa kertaa mullakin sattuu niinku häntäluuhun. Mä oon aiemmin puhunut et vaikka mitä nippailua on joka kierrossa mut eilisillan nykäisyrepimisjuttu oli ihan kumma. Voi liittyä johonkin ja voi olla liittymättä mut kiitti ku vastasit mun lima uteliaisuuteen :) :hungover:

Ja heti tänään huono olo, karhea kurkku ja maailman kipein olo. Tää toistuu joka kierrossa ja yleensä pahin kun on progelääkkeet mut nyt ei ole käytössä ku uskon ovuloineeni tässä kierrossa kuitenkin eli jossalin vaiheessa jotaki tapahtuu.
On rinnat toosi turvonneet ja sit tiellä ja kun on tää hajuaisti mut nenä on tukossa niin just joo. Krapulassa oleva olo.

Myöskin oon ihan varma että nyt on hyvä mahdollisuus ku on periaatteessa vasta dpo5 . Mut eilen illalla tosiaan se rykäisy tuolla alavatsan seudulla oli niin selkee ja jäi vaan hymyilyttää. Testiä en tee kyl ku pelottaa ihan höpönä. Juhannuksen kunniaksi testaan ku on isommat juhlat niin varuiksi ja sit oon joko juomilla tai ilman tai vaihtoehtoisesti ku negaa (niin pienet dpot) et lipitän yhtä lasia koko illan! :wacky:

Mulla on kokoajan nälkä. Siis söin äskön ja vatsa ihan tyhjä??? Voiko näinki alussa ku dpo4 tulla ylimääränen nälkä :hilarious::laughing021

Muokattu viimeksi:
Jännä ku tuo sofin 25 herkkyinen näyttää selkeemmin kuin 10 puikko. Tai mun kohdalla ainakin näin :hilarious:
Tekis mieli hakea ekaa kertaa rfsu testejä, ku jotkut saa niillä aikaisemmin viivaa näkymiin :hilarious: mut mulla on huomiselle pregcheck ja yks sofin liuska jäljellä.
Mä täälä sohvalla palelen villapaita päällä. Ulkona kuitenkin 24 lämmintä, ja varmaan sisälläki lähellä, mies kävi ruokkiksella nii sano et tää kämppä on taas kuin sauna ja minä täälä villapaidassa ja -sukissa. Välillä iskee hiki, mut silti vilu on koko ajan :hilarious:
Voi olispa tämä nyt sitä pysyvää :Heartred
Mä niin toivon :rolleyes: toivottavasti tällä kertaa ei tiputa pilvilinnoista. On tässä kuitenkin 1,5 vuotta ekasta keskenmenosta, josta starttas meidän yrittäminen varovaisesti.

Mulla on kokoajan nälkä. Siis söin äskön ja vatsa ihan tyhjä??? Voiko näinki alussa ku dpo4 tulla ylimääränen nälkä :hilarious::laughing021

Mulla ollu nälkää ovulaatiosta asti tähän hetkeen, vaikka ois just syönyt :hilarious:
Ja se nälkä ku iskee niin se iskee niin että pakko syödä tai alkaa tulla paha olo.

Mulla ollu nälkää ovulaatiosta asti tähän hetkeen, vaikka ois just syönyt :hilarious:
Ja se nälkä ku iskee niin se iskee niin että pakko syödä tai alkaa tulla paha olo.

Kiitos vastauksesta :grin Mulla ku on joka toinen päivä semmonen olo että olis tärpänny ja joka toinen että ei oo :hilarious: Eihän tää nälkäkää mitää sano ehkä oon vaan nälkänen :laughing021

Me lähdetään mökille juhannuksen jälkeen ja ollaan siellä just ovulaation aikoihin. Saapahan ajatukset muaalle. :grin
Mua jännittää ihan sikana ajaa noin 700km 7kk vauvan kanssa. :nailbiting: Tarpeeksi pysähdyksiä niin hyvin menee, mutta onko täällä kukaan matkustanut pitemmälle vauvan kanssa ja miten meni?

Meillä on siellä oma asunto-vaunu asumiseen, niin sinänsä kiva olla rauhassakin. :grin

Moikka!

Me ollaan matkattu 7kk ikäisen kanssa 850km kesällä. Meni tosi hyvin.
Pysähdyttiin parin tunnin välein ja viltti maahan ja lapsi konttailemaan:)
Kuhan muistaa ettei laita ilmastointia hirveän viileällä:dummy1: Hyvää reissua!

Huhheijaa mikä plussa-aalto helleaallon aikana:shy: onnea ja vauvalimoja kaikille plussanneille!

Mä huomasin testittömän kierron aikana et tietämättömyys oviksesta stressas enemmä ku testailu:hilarious:

Ja tälleen päivälämpö mittauksena mittari näyttää 37.1 :eek: eli toivoa on. Kauhee hikikohtaus taas päällä mutta silti kylmiä värityksiä.
Normaalisti tuo 37 olis mulla jo kuumetta, mutta nyt se kyllä tukis tuota haamulaista :rolleyes: voi elämä, olispa sitä :Heartred
Negakierroissa lämmöt nousee yleensä vaan 36.8 max.

Huhheijaa mikä plussa-aalto helleaallon aikana:shy: onnea ja vauvalimoja kaikille plussanneille!

Mä huomasin testittömän kierron aikana et tietämättömyys oviksesta stressas enemmä ku testailu:hilarious:

Itse ostin ensimmäistä kertaa 7 testin paketin kun oletin että kolmas pillereiden lopetuksen jälkeinen kierto on myös 28 päivää ja näin ollen tietäisin ajankohdan. En siis saanut ovista bongattua ja luovutin että en varmaan ovuloi nyt ollenkaan ja luovutin kierron suhteen ja kiukkusin miehellekkin että noniin, nyt se pillereiden lopetus näkyy että tässäkö sitten ollaan ja odotellaan.

Oikeasti kierto oli 4 päivää odotettua pidempi ja tänään kuitenkin plussattiin vaikka ei lopulta ollut kun yhdet tallettelut vahingossa oikeaan aikaan :angelic:

Onneksi kaapissa on nyt 56 ovulaatiotestiä käyttämättä :woot:

Joo muuten tuo voi olla totta myös! Sitä kuitenkin koko ajan miettii että millon se ovis nyt on, niin miksei sit samalla vois testailla :grin

Takaisin