Joo mä tässä pohdin että pitäiskö jättää ovistestailut pois ja harrastaa vaan normaalisti seksiä, toki pitäen huolen että oletetun oviksen aikaan peitto heiluu useampaan kertaan viikossa. Tuntuu, että ehkä kaduttaa myöhemmin, jos tän yritysajan käyttää stressailuun ja testailuun, kun voisi vielä nauttia vapaudesta
Joo mä ainakin siirryn tämän kierron jälkeen siihen, että en edes ovista tikuta. Nyt tässä kierrossa vaan tsekkaan että tapahtuuko mitään ja mihin aikoihin. Raskaustesti tällä kertaa vasta sitten kun on oikeasti myöhässä menkat yms. Jotenkin tuntuu että kaikki stressaaminen ja valtava ajankäyttö miettimiseen lisää vaan semmosta kurjaa mieltä. Eikä se edes edistä asioita, kierto kulkee jokatapauksesa omaa tahtiaan. Sinä kuitenkin sitten vielä odotellaan 9kk lapsen saapumiseen, ei siis kannata "pysäyttää" elämää yrittämisen takia ja pyrkiä siihen että ois muutakin puuhaa. Odottajan aika on pitkä, mutta jos on jotain muutakin tekemistä ja ajateltavaa (mieluusti vielä tietysti mukavaa) niin aika kuluu mukavammin ja stressikin laskee. Mulla on tällä hetkellä projektina puutarha, pari käsityötä ja muutama kirja ois luettavana, pitää mukavasti sopivan kiireisenä jolloin ei liikaa ehdi tätä vauvaprojektia miettiä