Raskaaksi 2020

Dpo6 ja ei mitään rajaa tällä vv holvauksella. Veskireissu hyvin epämiellyttävä tuntemus ku repii muniksii. Vasen eniten. Eilen valitin kuinka ei pysty hametta pitämään kun vyötärö tiukka eli ei niinkuin vaan istu vaan puristaa ja ahdistaa ja sit ku päivän pitänyt, otin sen pois niin ei mitään rajaa mikä paine ja kipuilu siitä seurasi. Ilmavaivoja tai muuta mut maha turpoaa kunnon lailla kuten aina iltaa kohti toki nyt on toi vv holina ja sit rintojen arkuus ja myös toki kylmä kuuma mikä voi olla ihan kaikkea muuta. Eli mulla on PMS ja joku ihme päätös et noniin nyt ootan sitte. Eilen olin varma raskaudesta ja nyt en ...

Kp46/dpo6 eikä vielä ainakaan menkat oo tullu et ehkä se ovis nyt oli ku hymykin

Katoin just äsken Flota, kun oon kirjannut siihen oireita. Huomasin, että muutama päivä ennen kuukautisia mieliala alkaa vaihdella ja muuttua negatiiviseksi ja sitten päivää ennen kuukautisia on tosi aurinkoinen olo, ennenkuin vuoto alkaa.
En edes ikinä ajattele millainen olo tai mieliala mulla on kierron eri vaiheissa, eli tää on tosi mielenkiintoista. :eek:
Ovulaation aikoihin ja muutama päivä sen jälkeen on tosi aurinkoinen ja iloinen fiilis. :grin

Katoin just äsken Flota, kun oon kirjannut siihen oireita. Huomasin, että muutama päivä ennen kuukautisia mieliala alkaa vaihdella ja muuttua negatiiviseksi ja sitten päivää ennen kuukautisia on tosi aurinkoinen olo, ennenkuin vuoto alkaa.
En edes ikinä ajattele millainen olo tai mieliala mulla on kierron eri vaiheissa, eli tää on tosi mielenkiintoista. :eek:
Ovulaation aikoihin ja muutama päivä sen jälkeen on tosi aurinkoinen ja iloinen fiilis. :grin
Estrogeenihuuru. Mä oon oviksen aikana tosi energinen ja iloinen ja positiivinen ja jälkeen. Sit oviksesta eteenpäin kunnes estrogeeni kunnolla nousee oon itkuherkkä. Sit kun estrogeeni nousee taas niin hyvää mieltä ja touhukkuutta ja nytkin olisin iloinen ja positiivinen jos en olisi näin helkkarin väsynyt koko ajan. Jos olen oikeasti raskaana/raskautumassa niin ei tarvitse kyllä paljon valvoa

CB dualia en oo kokeillut kun sitä ei täällä saa enkä tilaa postiin kun ne ei tuu ikinä perille.

Mulla taas on tosi voimakas PMS, alkaa jotain 2-7 päivää ennen menkkoja. :grin Tulee semmoinen tosi ärtynyt, epätoivoinen ja masis fiilis. Tuntuu siltä, ettei mistään tule mitään ja kaikki on paskaa jne. :grumpy: Noista yleensä on aika hyvin tiennyt, että menkat on tuloillaan.

Jännä nähdä, että jos joskus tuun raskaaksi, että miten ne hormonit sitten vaikuttaa mielialaan. :grin

https://www.raskauskeiju.fi/clearblue-dual-digital-ovulaatiotesti-kaksoishormoni-10kpl noista taisi osalla olla kokemusta, niin onko nuo hintansa väärti? Mietin että josko tilaisin, kun tuo halvempi cb:n digi ei tässä kuussa bongannut mun ovista...
Ovat ainakin itselleni olleet hintansa väärti.
Toista yrittäessä meni useampi paketti, mutta näillä sai hyvin kiinni hedelmälliset päivät. Toki tikkuja kului melko paljon, sillä vilkkuvan naaman ilmestyessä yleensä testasin aamulla ja iltapäivällä, tai illalla.

Nyt kolmatta yrittäessä taas käytössä. Ja sain ovulaation kiinni tässä kierrossa. Aamusta korkea hedelmällisyys ja iltapäivällä tulikin plussa.
Tietty voi käyttää halpis liuskojen kanssa ja seurata. Kun ne tummenee, aloittaa vasta digillä.. menee vähempi digin tikkuja.
Toki esim kaikilla ei liuskat tummene lainkaan, niin ei niistä hyötyä :grin

Olen huomannut, että itselläni tulee pari päivää, tai päivää ennen menkkoja, sellainen täysin ärtynyt olo. Väsymys on myös suurta ja järkyttävä palelu. Kun makaan sohvalla kiukkuisena peiton alla torkkuen, tiedän kp1 lähestyvän :wtf:
Ennen oli usein myös kp1 edeltävä päänsärky.

Pelästyin jo aamulla, kun sain aamupissasta vain tosi haalean plussan. Sitten muistin, että näin mulla yleensä on, että aamupissasta on haaleampi. Toissapäiväinen testi oli päiväpissasta. Tein uuden testin äsken 3 H pidätyksellä ja siinä on selvä plussa, mutta tämä on eri testi kuin nuo aikaisemmat. Siksi vähän pelottaa, että onko kemiallinen. Tänään on kp 26/dpo14 eli huomenna pitäisi vuodon alkaa.

Liitteet

• 26376549-DC2D-4914-96C5-A2729CFB7A4A.jpeg
    26376549-DC2D-4914-96C5-A2729CFB7A4A.jpeg
    68.5 KB · Katsottu: 198
Mulla taas on tosi voimakas PMS, alkaa jotain 2-7 päivää ennen menkkoja. :grin Tulee semmoinen tosi ärtynyt, epätoivoinen ja masis fiilis. Tuntuu siltä, ettei mistään tule mitään ja kaikki on paskaa jne. :grumpy: Noista yleensä on aika hyvin tiennyt, että menkat on tuloillaan.

Jännä nähdä, että jos joskus tuun raskaaksi, että miten ne hormonit sitten vaikuttaa mielialaan. :grin
Mulla on se fiilis että noniin menkat ja se on pettämätön. Vaikka miten toivoo raskautta niin nyt ei oo menkat tullu yllätyksenä vaan jostakin syystä sen tietää. Sama ovis, mä vissiin kolme viikkoa vannoin et ovis, no Digi hymyili sit kp40 ja syy miks tein oli se tunne et se hymyilee nyt. No, nyt oon oireillut oudosti jonka lyön nyt thyroxinin piikkiin et keho tasapainoa hakee mut rinnat kipeet ja turvoksissa joten se on mulle indikaattori et ovis oli ja tämä järkyttävä turvotus... Jotenkin sen nainen tietää. Vaikka nyt ei tiedä mitä ajatella oireet Flo ssa nyt ihan erit kuin esim viime kolme kiertoo

Pelästyin jo aamulla, kun sain aamupissasta vain tosi haalean plussan. Sitten muistin, että näin mulla yleensä on, että aamupissasta on haaleampi. Toissapäiväinen testi oli päiväpissasta. Tein uuden testin äsken 3 H pidätyksellä ja siinä on selvä plussa, mutta tämä on eri testi kuin nuo aikaisemmat. Siksi vähän pelottaa, että onko kemiallinen. Tänään on kp 26/dpo14 eli huomenna pitäisi vuodon alkaa.
On kyllä vahva viiva, joten uskoisin ettei kemiallinen.
Tarrasukkia sinne kovasti:)

Mun mielestä selkeästi plussa ;)

Pcssäkin oli lovi :hilarious: ei oo ikinä ennen pcssä ollu mtn lovia, joten aika jackpotti ku aamun molemmissa testeissä oli lovi :grin

Mutta siihenkin piirtyy hyvin haaleeta punasta viivaa, ei oikein meinaa saada kuvaan. Näkyyköhän tänne ladattaessa yhtään o_O
Voi hitsi, mulla yleensä dpo 11 ollu selkee haamu, mut saas nähdä, ehkö juhannuksen jälkeen taas viisaampi viimeistään.
Nyt ollu taas oksettava olo ja munasarjat tulessa. Kylmiäväreitä vaikka naama kuumottaa, ja päätä särkee. Kipeä olo o_O

Edit. Tänne ladattaessa viiva tavallaan räjähtää epäselväksi :eek: kuitenkin ihan viivana on.

kyllä siellä selvästi jotain näkyy :smiley-bounce013

Kyllä se oli koko viiva, mutta nää haamut on nii vaikeita kuvata ja ku pitää salaa esikoiselta kuvailla nii vaikeeta :hilarious:
Mullei oo ku yks ku yks Pc jäljellä ja se on "tekeytymässä"(autoton oon tällähetkellä ja kun mies tulee lähdetään suoraa mökille :nailbiting:) ja sit 2 digiä joita en viitti näillä haamuilla tai muutenkaa dpo11 tehdä :grin ehkä sit sunnuntaina saa selvän tuloksen kun kotiutuu :hilarious: jos ei menkat ala.
Mä en oo ku kerran eläessäni tehny rfsu ja se oli se herkkä puikko, aina kuullu niistä nii huonoa tai vale viivoja, nii en oo siksi kokeillutkaan :hilarious: kai neki voi olla jo muuttunut.

tarkoitin siis etten näe ollenkaan toista viivaa tuossa ekassa, mutta tuossa pc:ssä näen kyllä :)

Täällä on jotenkin ristiriitaisia fiiliksiä... On ihanaa, että saa lisäaikaa laihduttaa kun ei tärpännyt, mutta toisaalta ahdistaa, kun tulee mieleen ne epätoivon hetket mitä koki, kun joutui tota ekaa yrittämään. Mä vaan pelkään, että toi ensimmäinen kulta oli aivan älytön tuuri niin kuin mun äidillä ja tästä tulee usean vuoden lapsettomuus niinkuin mun äidillä. Tiedän että on hölmöä verrata meidän tilanteita ja vasta Yk 4, mutta jostain se pelko aina kumpuaa...

Mä luulin että olen sujut kehoni kanssa, kun sain ton yhenkin lapsen aikaiseksi, mutta silti on nyt tokaa yrittäessä jotenkin vaikea luottaa siihen, että mun keho osaa toimia oikein.

Sori masistelut. :sorry:
Samat fiilikset täällä! Innoissani tiputan painoa ja olis kiva saada mahdollisimman paljon tiputettua ennen raskautta. Ja ajankohdallisesti ehkä olis kaikista fiksuinta jos laskettuaika olis ens vuonna loppuvuodest mut silti olis kova kiite ja hinku olla jo raskaana:banghead:

Ostin eilen paketin rfsu ovistestei. Alotan varmaan kp 11 eli tasan viikon päästä ovistestailut. Viime kierto oli 33 päivää. Toivottavasti 14 testiä riittäs tähä kiertoo:hilarious:

En ookaan kirjoitellut tänne aikoihin, enkä kyllä 2019 keskusteluunkaan.

Surua ja harmia mahtunut monella tapaa kuluneeseen vuoteen,kolmas km, sairastelua ym mutta nyt taas mukana hiljakseltaan yrittämässä. Itse asiassa sain tänää haamun testiin, mutten uskalla sitä vielä enempiä iloita. Jos alkuviikolla saan kaks viivaa nii lupaan kuvata.
Jos ei nio olis edessä keskenmeno tutkimuksia ei vaan jotenki jaksaas sellasia.

Oliko sit vika sofin testi tälläne missä kolo keskellä :sorry:
Mut tällänen siihen piirtyi, hyvin hento punanen haamu,(ei taaskaan valkoista viivanpaikkaa näkyvissä vieressä, nii luulis olevan oikea haamu) olisin toivonu että olis selvempi jo tänää, mutta teinkin sen aamun ekasta, vaikka mulla se toka on vahvempi.. Mut en jaksanut oottaa sittenkään :grin

Edit. Jaa se viiva laihtui näköjään tänne ladattaessa.

Tuonhan näkee jo pikkikuvasta tuon haamun! :rolleyes: vahvistumisia!

Niin ja paljon onnea kaikille, täälä on plussia vaikka millä mitalle, ja pahoittelut km kokeneille :Heartred
Ja plussa tuulia muille.

Takaisin