Raskaaksi 2020

Ollaan reissattu lentokoneessa ja 450km autolla (tää auto reissu tehty useammin, miehen suvun ja kavereiden luo). Hyvin se menee kun koittaa ottaa vaan rennosti :grin . Ton ikäset nukkuu vielä pitkiä aikoja ja auton hyrinässä hyvä nukkua :). Noi pienet kun on selkämenosuuntaan ja tuijottelevat sitä penkin (tylsää) selkänoja osaa ni siihen kannattaa laittaa joku kiva kuva. Keksin sen pari kesää sitten :laughing002 laitoin esimerkiks lahja kassin jossa isoja kuvia. Tsemppiä reissuun hyvin se menee :thumleft

Hyvä ja luova idea toi lahjakassi.. ei tartte niitä kalliita lastentarvikekaupasta ostettavia härpäkkeitä hommata:happy119

Ollaan reissattu lentokoneessa ja 450km autolla (tää auto reissu tehty useammin, miehen suvun ja kavereiden luo). Hyvin se menee kun koittaa ottaa vaan rennosti :grin . Ton ikäset nukkuu vielä pitkiä aikoja ja auton hyrinässä hyvä nukkua :). Noi pienet kun on selkämenosuuntaan ja tuijottelevat sitä penkin (tylsää) selkänoja osaa ni siihen kannattaa laittaa joku kiva kuva. Keksin sen pari kesää sitten :laughing002 laitoin esimerkiks lahja kassin jossa isoja kuvia. Tsemppiä reissuun hyvin se menee :thumleft
Pikaisesti vaan kommentoin, että ajettiin muutama vuosi reilu 1000km/vrk (reilu 500km suunta) taaperon ja vauvan kanssa sukulaisen synttäreille. Hyvin meni, pari kertaa pysähdyttiin ja vauva nukkui pitkät päikkärit autossa. Takaisin päin ajaessa olikin sitten jo yö, joten yhdellä syötöllä selvittiin se matka. Nykyään tuo matka menee 2v 4v ja 6v kanssa sujuvasti yhdellä pysähdyksellä.
Kiitos tosi paljon vastauksista! Nyt ei hermostuta niin paljon. Täytyy kokeilla laittaa kuva siihen penkin selkänojaan. :grin
Toki pakataan kirjoja ja lelujakin pari, että pysyy pikkumies viihdytettynä kun ei nukuta.

Ihana päivä taas vietetty ulkoillen :happy: . Mulla nyt n.dpo 6-7. Repimiskivut on loppuneet. Mulla niitä välillä aina oviksessa nykyään. Ennen mahdollista kiinnittymistä nyt ei varmaan mitään kummempia oloja voi vielä ollakkaan. Odotellaan, odotellaa :grin

Mä en testaile ovista, mulla kyl ollut suht sama kierto ni ei oo kauheesti epäilyksiä. Oviksessa myös selkeet tuntomerkit :cat: . Yhden kierron oon tosiaan elämäni aikana tikuttanut :hilarious: sillä viikolla kerran seksiä vuorokaus oviksen bongauksen jälkeen. En edes ajatellut et voisin olla raskaana. En uhrannut ajatustakaan et olis onnistunut. Torkahdin sit suihkussa ollessa lapsen kanssa KAKS KERTAA PERÄKKÄIN ja pelästyin tosiaan et mikä mulla on :laughing001 sit vasta aloin miettimään et, hitto nyt on ihme juttuja et voisko olla raskaus. Se oli kyllä muutenkin niin uskomatonta. Olin eron myötä oppinut elämään ajatuksen kanssa, et mulla on yks lapsi ja että meillä on hyvä näin. Sitten toinen lapsi sikisi lähes pyhästä hengestä, olin kyl järkyttynyt :hilarious: . Onneks oli 9kk aikaa toipua ja päivittää ajatuksensa :laughing002

Jotenkin on ihan olo et seuraavaan kiertoon vielä lähdetään, et tää ei voinu olla mikään läpihuutojuttu nyt. Paljon tapahtuu ajatustyötä ja sopeutumista kaiken suhteen omissa ajatuksissa. Ehkä tää tilanne ei oo vielä valmis uudelle ”alulle”. No mene ja tiedä. Tällänen auringonpaahteinen ajatus vuodatus tää viesti :p ihania päiviä ja ihana plussa aalto, lisää vaan viivoja testeihin. :smiley-bounce016

P.S. Miks täällä ei oo sellasta ”viivalasit hymiötä”

Juliet92 /27/ensimmäinen/ 3/20

Junibea/34/seitsemäs/ 3/20

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanut joulukuu 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Pepe+ / 22 / ensimmäinen / ya 8/19 / kemiallinen km 12/19

j-o-nn-a / 25 / ensimmäinen / yritys alkanut 9/19 (varhainen keskenmeno 11/19)

Maggie84/ 35/ kuudes/ tjot/ KU 06/17 ja 03/19

Hirvi/ 40++/ensimmäinen/ yritys alkoi tauon jälkeen uudestaan 01/20

Keltainenkuu/ 31 / kolmas /yritys alkanut 1/20

Boris / 40 / viides / ya 2/20

Sen / 30 / ensimmäinen / ya 12/19

Marcipa / 43 / neljäs / ya 1/20 ( ylläriplussa 11/19 ja kkm 12/19)

Saiq- / 29 / kolmas / yritys alkaa kevät -20/LA 1/21

Kuunvarjo / 28 / ensimmäinen / yritys alkaa 12/20

Laalaa1234 / 26 / toinen / yritys alkanut 1/20

Pingviiniemo / 22 / toinen / yritys alkanut
3/20

move88 / 32 / toinen / tjot/ya 4/20

Marianne / 28 / kolmas / ya 19

KatMa/ 37/ kolmas/kkm-19, tuulimuna - 20/ ya syksy - 18

Sofia2016m /26/ toinen / ya 6/19/Kkm 2/20

vauvakuume ♡ / 24 / kolmas / tjot 3/2020

nninas_ / 28 / kolmas / ya 03-04/2018 / ku 09/2018

Unicornflakes / 28 / ensimmäinen / ya 03/20

M_M / 27 / ensimmäinen / yritys alkanut 4/20

Maiconii / 32 / Toinen / yritys alkanut 1/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 /

Citrus90 / 29 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

piglet / 32 / ensimmäinen / yritys alkanut 8/19

Pikkis91 / 28 / ensimmäinen / yritys alkanut 3/20

Noora992/ 27/ ensimmäinen/ 5/20

Laakeripuu / 36 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/17 / kkm 2/20

Tuutsi / 20 / ensimmäinen / yritys alkanut 02/20

Foreverfever/ 28 / neljäs / ya 10/19 / Kkm 3/20

Sora / 26 / toinen / ya 03/20

Lumiprinsessa / 25 / toinen / tjot 12/19

Vaiana / 30 / kolmas / tjot ( kk-kierto ei ole alkanut) 5/20

Rouva W / 22/ ensimmäinen / yritys alkanut 5/20

kajo. / 28 / ensimmäinen / yritys alkanut 5/20

Tirrinen / 27 / neljäs / Yritys alkanut 3/20

amandatt / 27 / ensimmäinen / ya 7/2018 / kkm 06/2019, km 03/

Oonaemmiina / 34 / kolmas / yritys alkanut 5/20

danonina / 33 / neljäs / 6/20

tytsi22 / 26 / kolmas / yritys alkanut 6/20

Rapumamma / 33 / kolmas / yritys alkanut 1/20 / kkm 4/20

jelisa/ 33/ / ensimmäinen/ ya 12/18/ kkm 3/20 rv13

pimmi85 / 34 / toinen / yritys alkanut 05/2020

Coda30/ensimmäinen/ yk 1

Miss_M / 32 / ensimmäinen / yritys alkanut 03/2020

Chartreux / 30 / toinen / yritys alkanut 5/20

Alloha/ 27 / toinen / yritys alkanut 04/20

Agnés / 30 / toinen / yritys alkaa 06/20

Deb / 25 / toinen / tjot 06/20

Pikkuprinsessa-95/25/ ensimmäinen/yritys alkanut 5/20

Plussanneet:

Tiiane / 27 / toinen, LA 9/20

Tiarella / 26/kolmas/yritys alkanut 12/19

PP83/ 36/ toinen/ LA 10/20

Niemja / 29 / neljäs / LA11/20

Elliephant / 25 / esikoinen / yritys alkoi 10/19 / LA 11/20

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4 / la 11/2020

Bambi / 27 / kolmas / km 1/20 / LA 11/20 /

Viivi92/ 27 / ensimmäinen / ya 2/20 / La 11/20

Turvonnut/ 31 / toinen / ya 7/19 / kkm 12/20 / LA 12/20

tiuhtimus / 28 / kolmas / la 12/20

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0 / LA 12/20

Saiq-/29/kolmas/LA 1/21

Emir / 36 / kolmas / LA 1/2021

Alcyone / 43 / toinen / yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019 / LA 12/20

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19 / LA 1/21

Dooris / ensimmäinen / ya 7/20 / LA 1/21

Mamiliksi / 30 / Toinen / Ya 5/2020/ LA 2/21

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkanut 5/20/LA 2/21

Joko viivat alkais vahvistuun:facepalm: oon tässä 10pv oottanut vahvistumista. Haluan tikuttaa elämäni ensimmäisen kerran oviksenlaughing7 tämä on niin jännää.. josko huomenna jo tai ylihuomenna..

Ja ylempi aanun ja alempi nyt.. kuvassa ne kyllä näyttää ihan samoilta:shifty:

Liitteet

• 20200617_172419.jpg
    20200617_172419.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 109
Täällä on jotenkin ristiriitaisia fiiliksiä... On ihanaa, että saa lisäaikaa laihduttaa kun ei tärpännyt, mutta toisaalta ahdistaa, kun tulee mieleen ne epätoivon hetket mitä koki, kun joutui tota ekaa yrittämään. Mä vaan pelkään, että toi ensimmäinen kulta oli aivan älytön tuuri niin kuin mun äidillä ja tästä tulee usean vuoden lapsettomuus niinkuin mun äidillä. Tiedän että on hölmöä verrata meidän tilanteita ja vasta Yk 4, mutta jostain se pelko aina kumpuaa...

Mä luulin että olen sujut kehoni kanssa, kun sain ton yhenkin lapsen aikaiseksi, mutta silti on nyt tokaa yrittäessä jotenkin vaikea luottaa siihen, että mun keho osaa toimia oikein.

Sori masistelut. :sorry:

Täällä on jotenkin ristiriitaisia fiiliksiä... On ihanaa, että saa lisäaikaa laihduttaa kun ei tärpännyt, mutta toisaalta ahdistaa, kun tulee mieleen ne epätoivon hetket mitä koki, kun joutui tota ekaa yrittämään. Mä vaan pelkään, että toi ensimmäinen kulta oli aivan älytön tuuri niin kuin mun äidillä ja tästä tulee usean vuoden lapsettomuus niinkuin mun äidillä. Tiedän että on hölmöä verrata meidän tilanteita ja vasta Yk 4, mutta jostain se pelko aina kumpuaa...

Mä luulin että olen sujut kehoni kanssa, kun sain ton yhenkin lapsen aikaiseksi, mutta silti on nyt tokaa yrittäessä jotenkin vaikea luottaa siihen, että mun keho osaa toimia oikein.

Meillä on ekasta yk4 ja oon jo nyt sillä asenteella että hedelmöityshoidot odottaa sitten ensi vuonna... Pessimisti ei pety, kai:p jotenkin kanssa en usko että mun keho osaisi toimia oikein... :sad001

Hcg oli niin matala, että kesken meni se raskaus ennen kuin kunnolla alkoikaan. Niin paska olo. Tämä oli nyt kolmas keskenmeno, neuvolasta kehotti ottamaan lääkäriin yhteyttä, jos pääsisi tutkimuksiin.

En tiedä, ei oikein kenenkään lohdutukset helpota, tuntuu vähättelyltä ja sille etten saisi olla surullinen. Uutta yritystä vaan kehiin, kyllä se teilläkin vielä onnistuu ja ei se ollut vielä pitkällä. Entä jos ei onnistu, sille alkaa näyttää että mun kohtuun tullaan vaan kuolemaan :smiley-angry017

Ymmärrän nuo ristiriitaiset tunteet :sorry: Varmasti myös kummittelee mielessä oma aiempi sekä äitisi kokemus, ei niitä oikein helposti unohdakaan. Mulla iskee myös välillä epätoivo, että miksi mun keho ei ole niin kuin muilla ja toimi niin kuin sen kuuluisi tässä asiassa toimia.

Tsemppiä yritykseen! Toivottavasti tärppää pian. Täälläkin meinaa epätoivosia fiiliksiä olla välillä, vaikka mitään syytä ei olisi. Yk2 vasta menossa, mutta silti välillä tulee mieleen ja pelottaa, että jos ei onnistukaa

Mun tämä kierto on kyllä ihan ihmeellinen, ensin tuli ovisplussa pari päivää etuajassa ja ovisaika oli tosiaan paljon kuivempi kuin ennen. Eilisestä asti on ollut ihme nippailuja alavatsassa ja häpyluun seudulla ja nyt sitten tänään on dpo7/kp20 alavatsalla on ihan kunnolla menkkajomotusten oloisia tuntemuksia. Ne jomotukset ei ole koskaan aiemmin näin aikaisin alkaneet. Ruoka ei myöskään maistu kun on vähän ällö olo ollut koko illan, mutta se johtuu varmaan kyllä vaan tästä helteestä. Saa nähdä mitä tästä kierrosta tulee vai tuleeko yhtään mitään muuta kun hämmennystä :bored: Maaliskuisen keskenmenon jälkeen kierrot on kuitenkin ollut jo ihan normaaleja ja olot niin kuin aina ennenkin ei-tärppikierroissa.

Dpo6. Vv tulee kirkkaana, voiko näin sanoa et paikat kosteena :hilarious: nyt illalla maatessa jomoa nivusissa päin ja häpyluulla. Kauhea jano ollut tänään, mutta helle. Eipä oikeastaan mtn uusia oireita eiliseen verrattuna. o_O lämpöjä olen ottanut aamun illoin ja päälle 36 mennään. Norm lämpö se 35, jtn.
Tisseistä puheen ollen sanoi mieskin kun kysäsin nänneistäni niiden suurentuneen/levinneen:laughing021

Itsellä myös hyppii fiilikset päivästä riippuen.. Tänään fiilis,että ei varmasti ole tärpännyt. Toivon niin Pingviiniemo, että teillä tärppäisi:Heartred

Mulla myös ollut samanlaisia fiiksiä. Yhtään lasta ei ole syylin tullut, mutta välillä pohtinut, että km raskaus oli joku ihme ja toista raskautumista ei vaan tule :sad001

Tsemppiä Pingviiniemo :Heartred . Sulla tais vanhempi lapsi olla 7kk, vai ymmärsinkö väärin? :cat:

Meilläkin lähisuvussa kahdella naisella sekundääristä lapsettomuutta. Kyllä se kokoajan kummittelee tuola takaraivossa, että mitä jos niin käy itsellekkin. Toisella vielä aika samannäköinen tilanne kun minullakin. Vaikka se ei mitään todistakkaan kyllä sitä tässä odotellessa kerkee miettiä. Ite oon päässyt nyt johonkin ”katotaan mitä tulee” moodiin :hilarious:. Toivon että tää jatkuis kierron loppuun asti. Mulla on kaks raskaustestiä kaapissa, ostin tarkotuksella vaan kaks :grin täytyy miettii harkiten mitä niitä käyttää. Mut enää alle viikko testaamiseen :grin . 5päivää enää lähtölaskenta on alkanut.

Hcg oli niin matala, että kesken meni se raskaus ennen kuin kunnolla alkoikaan. Niin paska olo. Tämä oli nyt kolmas keskenmeno, neuvolasta kehotti ottamaan lääkäriin yhteyttä, jos pääsisi tutkimuksiin.

En tiedä, ei oikein kenenkään lohdutukset helpota, tuntuu vähättelyltä ja sille etten saisi olla surullinen. Uutta yritystä vaan kehiin, kyllä se teilläkin vielä onnistuu ja ei se ollut vielä pitkällä. Entä jos ei onnistu, sille alkaa näyttää että mun kohtuun tullaan vaan kuolemaan :smiley-angry017

Kunpa vois sanoa jotain mikä piristäis. Tollaset ”ei se vielä ollut pitkällä” kommentit on kyl aika ala-arvosia :inpain: . Kyllä se haave ja ajatus lähtee kuitenkin liihottelemaan ja se on kaikkea muuta kuin pieni asia :Heartred

Uuden yrityskierron lähestyessä on tullut mietittyä noita ovulaatiotestejä. Onko jollakin jakaa kokemuksia syljestä tehtävistä testeistä? Eli siis onko helppoja tulkita se tulos ja onko pitäny paikkaansa

Ollaan ihan varmasti oltu kuivempia koska on tullut kesä ja on ollut niiin lämmintä ja kunnon kosteaan ovikseen tarvitaan kunnolla kosteutettu keho! En ite ole ehkä juonut tarpeeksi, en muista juoda! Täytyy testata ens kiertoon tepsiikö "juopottelu" jos kävi tässä huonosti :bored:

Nyt voi lopettaa haaveilut, kp 1 päivälleen ajallaan :arghh:
Yk 8 alkakoon.

Ilmoitin jo, että palaan töihin elokuusta ja lapsi menee päiväkotiin. Ajattelin, että kiva käydä vähän aikaa töissä ja jäädä taas äitiyslomalle keväällä. Nyt, jos tämä ei onnistukaan ja toista lasta ei tule, niin olisin ihan hyvin voinut olla vielä vuoden kotona lapsen kanssa :sad001

Takaisin