Raskaaksi 2020

Miten täällä voidaan? :Heartred

Pakko tulla purkamaan tätä turhautumista. Jos kaikki olis hienosti niin olisin tänään siirtynyt jo yhdeksännelle raskausviikolle. Raskausapin mukaankin jo 20% raskaudesta on takana :finger005 mitä ajanhukkaa!

Onneks se (helvetin kallis) kontrolliultra on huomenna vihdoin. Vaikka sen jälkeenkin saa varmasti odotella ja odotella ja odotella ennen kuin asiat etenee johonkin suuntaan.
Ajatella et aiemman perusteella vuodottomuus oli se ainoa hyvä merkki raskaudessa mikä mulla oli enää jäljellä. Jos ei vuoda mitään niin silloin kaikki on menny ainakin aiemmin hyvin. No nyt mulla ei ole enää sitäkään oljenkortta käytössäni, en oo vuotanut pisaraakaan tässä raskaudessa. Mikään merkki tai oire ei tarkoita enää mitään hyvää. Ah mitkä lähtökohdat uudelle yritykselle :confused005

Niin ja mä oon helvetin kyllästynyt tähän jäytävään tissikipuun, närästykseen, hengästymiseen ja siihen et yli 8h yöunien lisäksi tarvin yhdet tai kahdet torkut päivän aikana. Ihan turhaan.

Kiitos ja anteeksi :smiley-ashamed008
Ompa inhottava tilanne :sorry: kovasti tsemppiä ja toivottavasti asiat lähtee etenemään nopeasti huomisen ultran jälkeen :Heartred

Huomiselle kovasti tsemppiä molemmille ultriin, @Chard ja @jannn :Heartred toivottavasti tulokset auttaa eteenpäin tilanteissa.

täällä illemmalla irrotuspiikin aika :nailbiting: vikat jarrut meni tänään (niin ihanaa päästä niistä eroon). Pitäis uusia miehen simpat tänään, et on sit optimaalisessa tikissä perjantaina :grin en taida itse enää kyetä kovin fyysiseen toimintaan kyllä, vaikka olo onkin ihan ok turvotuksesta huolimatta. Punktio itsessään jännittää yllättävän vähän, tulokset sitäkin enemmän…

Chard, jannn :Heartpink tsempit huomiselle :Heartpink

Move, ai että :angelic:

Täällä nyt dpo3. Aika kovat oviskivut oli taas sunnuntaina. Menkat alkaa ens viikolla varmaan viimeistään perjantaina. Toivottavasti koronatokote ei pitkitä kiertoa. Ei kyllä pitkittäny ykkösrokote. Otin ton kakkosen 30.8.
Niin ja nyt jotain menkkamaisia juilintoja.. tallettelut oli torstaina ja su aamuna ja su iltana oli ovis. Eli ei nyt ehkä ihan optimaaliseen aikaan. Mä nyt vaan ootan uuden kierron alkua :angelic::hilarious:

Huomiselle kovasti tsemppiä molemmille ultriin, @Chard ja @jannn :Heartred toivottavasti tulokset auttaa eteenpäin tilanteissa.

täällä illemmalla irrotuspiikin aika :nailbiting: vikat jarrut meni tänään (niin ihanaa päästä niistä eroon). Pitäis uusia miehen simpat tänään, et on sit optimaalisessa tikissä perjantaina :grin en taida itse enää kyetä kovin fyysiseen toimintaan kyllä, vaikka olo onkin ihan ok turvotuksesta huolimatta. Punktio itsessään jännittää yllättävän vähän, tulokset sitäkin enemmän…
Onko sulla irrotuspiikkipäivänä vielä jarrut? Mulla oli edellisenä päivänä vimpat gonalit ja jarrut ja sit seuraavana päivänä pelkkä ovitrelle.

Me hoidettiin "viimeinen tyhjennys" käsivoimin kaks vuorokautta ennen punktiota :grin tää oli silloin kun mies oli rakennellut aamupalapöytään sen vihjailevan asetelman banaanista ja kahdesta kivihedelmästä :rolleyes: vieläkin repeilen kun muistan ton.

Yks aamu mua ilahdutti täällä hedelmätarjottimella ylöspäin sojottava banaani jonka molemmin puolin oli strategisesti sijoitellut päärynät :laughing002

Spontaanit repeämiset/vitsailut on kyllä tän suhteen suola :p edellisessä suhteessa meillä ei ollu yhtään sama huumori eikä mitään tommosia arjen nauruhetkiä.

Edit. Pakko lisätä et vitsaillaan paljon muustakin kuin fallossymboleista :grin mun juttujen perusteella voi vaikuttaa vähän yksipuoliselta tää meidän huumori, mut nuo on ainoita konkreettisia juttuja mitä pystyy teille selittämään. Joku meidän välinen läppä ei ihan aukeaisi :p

Muokattu viimeksi:
Onko sulla irrotuspiikkipäivänä vielä jarrut? Mulla oli edellisenä päivänä vimpat gonalit ja jarrut ja sit seuraavana päivänä pelkkä ovitrelle.

Me hoidettiin "viimeinen tyhjennys" käsivoimin kaks vuorokautta ennen punktiota :grin tää oli silloin kun mies oli rakennellut aamupalapöytään sen vihjailevan asetelman banaanista ja kahdesta kivihedelmästä :rolleyes: vieläkin repeilen kun muistan ton.

Yks aamu mua ilahdutti täällä hedelmätarjottimella ylöspäin sojottava banaani jonka molemmin puolin oli strategisesti sijoitellut päärynät :laughing002

Spontaanit repeämiset/vitsailut on kyllä tän suhteen suola :p edellisessä suhteessa meillä ei ollu yhtään sama huumori eikä mitään tommosia arjen nauruhetkiä.
Joo mulla oli vielä jarru klo 18 ja irrotus sitten klo 24 ibuprofeenin kera joka myöskin jarruttelis vähän. Ja toinen ibuprofeeni vielä huomenna. En tiedä miltä pohjalta jarrutellaan näin kovin, mutta kai lääkärillä joku ajatus siinä on. Haha aivan mahtavaa huumoria kyllä teillä :laughing021

@MyyräMatikainen toivotaan et rokotteella ei oo vaikutusta :) hyvä kun sait kans ne otettua.

miten ultrakuulumiset?? :smiley-angelic001

mä sain mun eilisen progearvon, se oli 3,9 nmol/l kun ovulaatiovaiheen viitearvot on 2,7-5,2 eli hyvin osuu siihen väliin. tää otettiin sitä varten että tiedetään voidaanko tehdä tuoresiirto ens viikolla, onks kellään hajua oisko tää nyt oikeanlainen arvo siihen nähden (näin päin itse sen järkeilisin)...? :think005

miten ultrakuulumiset?? :smiley-angelic001

mä sain mun eilisen progearvon, se oli 3,9 nmol/l kun ovulaatiovaiheen viitearvot on 2,7-5,2 eli hyvin osuu siihen väliin. tää otettiin sitä varten että tiedetään voidaanko tehdä tuoresiirto ens viikolla, onks kellään hajua oisko tää nyt oikeanlainen arvo siihen nähden (näin päin itse sen järkeilisin)...? :think005

Onks toi se estradioli? Mä toivon et multa ois katsottu, ehkä ois nähty ettei voi tehdä tuoresiirtoa. Tosin jos nyt raskaus jatkuu ja menee hyvin niin kyllä tossa yhdet hyperit kärsi, aika kultaa muistot :hilarious: ultrassa siis näkyi pussukka oikeassa paikassa ja kai jo alkava alkiokin siellä näkyi, sikiökaiku mikä onkaan :p pelottaa vaan että oli liian pieni tmv, no onneksi uusi ultra 21.9...

Ja toi estradioli katsottiin multa kerran ennen inssiä, silloin oli 2.15..

Onks toi se estradioli? Mä toivon et multa ois katsottu, ehkä ois nähty ettei voi tehdä tuoresiirtoa. Tosin jos nyt raskaus jatkuu ja menee hyvin niin kyllä tossa yhdet hyperit kärsi, aika kultaa muistot :hilarious: ultrassa siis näkyi pussukka oikeassa paikassa ja kai jo alkava alkiokin siellä näkyi, sikiökaiku mikä onkaan :p pelottaa vaan että oli liian pieni tmv, no onneksi uusi ultra 21.9...

Ja toi estradioli katsottiin multa kerran ennen inssiä, silloin oli 2.15..
hienoa että ultrassa näytti hyvältä!! pitkä odotus seuraavaan, tsemppiä :Heartred tuo estradioli on eri hormoni kuin progesteroni, eli en osaa sanoa voiko verrata suoraan...

edit. googlailun perusteella vaikea sanoa tuosta progearvon tulkinnasta, löytyy lähinnä jenkkilähteitä... mutta huomennahan se selviää.

Muokattu viimeksi:
hienoa että ultrassa näytti hyvältä!! pitkä odotus seuraavaan, tsemppiä :Heartred tuo estradioli on eri hormoni kuin progesteroni, eli en osaa sanoa voiko verrata suoraan...

edit. googlailun perusteella vaikea sanoa tuosta progearvon tulkinnasta, löytyy lähinnä jenkkilähteitä... mutta huomennahan se selviää.

Ei onneksi ole kuin alle kaksi viikkoa odottelua, tämä tämänpäiväinen oli ihan extra. Ja nyt pelottaa ettei kehity tarpeeksi nopeasti, monilla näkyy syke jo tässä vaiheessa :bag:

Mites Chardilla?:Heartpink

Kohtuuton piina jatkuu. Lääkärinkin mukaan tilanne on (meille) ihan hirveä.
Nimittäin, mulla on kohdussa viikossa viikon kasvanut alkio, jolla oli erittäin selkeä syke edelleen :sad010 mä näin sen sykkeen heti kun se sai ultrasauvan paikoilleen. Alkio on silti edelleen viikon liian pieni ja se ontelo on alkion kokoon suhteutettuna pienempi kuin viime viikolla, vaikka olikin kasvanut muutaman millin. Mitään ei saa tehdä (keskeytys) kun syke on vielä ja kasvua tapahtuu. Kuulemma todella harvinaista ja ihan hirveää odotella, että tuo sitkeästi elämänsyrjässä kiinni roikkuva pieni luovuttaisi jo :sad010
Tuntuu et mulle kyllä kerääntyy kaikki paska mitä vaan voi.

Lääkäri ei uskonut että tää menis edes kymppiviikolle, mikä vähän lohduttaa, mut silti, olisin toivonut tälle jo päätöksen :sorry: kontrollia ei nyt sovittu, vaan mä soitan sit kun tuntuu et halun tarkistaa tilanteen (jos vuotoja ym ei tule). Jos esim ne vähäiset raskausoireet loppuu yhtäkkiä tmv niin voidaan olettaa et ehkä raskauden eteneminenkin olis sitten päättynyt ja tsekata tilanne.

Nimittäin, mulla on kohdussa viikossa viikon kasvanut alkio, jolla oli erittäin selkeä syke edelleen :sad010 mä näin sen sykkeen heti kun se sai ultrasauvan paikoilleen. Alkio on silti edelleen viikon liian pieni ja se ontelo on alkion kokoon suhteutettuna pienempi kuin viime viikolla, vaikka olikin kasvanut muutaman millin. Mitään ei saa tehdä (keskeytys) kun syke on vielä ja kasvua tapahtuu. Kuulemma todella harvinaista ja ihan hirveää odotella, että tuo sitkeästi elämänsyrjässä kiinni roikkuva pieni luovuttaisi jo :sad010

Lääkäri ei uskonut että tää menis edes kymppiviikolle, mikä vähän lohduttaa, mut silti, olisin toivonut tälle jo päätöksen :sorry: kontrollia ei nyt sovittu, vaan mä soitan sit kun tuntuu et halun tarkistaa tilanteen (jos vuotoja ym ei tule). Jos esim ne vähäiset raskausoireet loppuu yhtäkkiä tmv niin voidaan olettaa et ehkä raskauden eteneminenkin olis sitten päättynyt ja tsekata tilanne.

Voi ei :sorry: voi pientä sitkeetä sydäntä :sad010 kuulosti tuo siltä tosiaan, ettei mahdollisuuksia ole selvitä syliin asti, pahoittelut :Heartpink

Miten kamala tilanne :sorry: voimia :Heartred

Chardille oikein iso voimarutistus ❤️ Elämä osaa olla välillä niin pirun epäoikeudenmukaista :sorry:

Voi @Chard . Ei oo kyllä sanoja tähän, muuta kun että ihan hirveää :sad010 voimia kovasti.

Pitäisi olla vielä viikko menkkoihin, mutta aamulla punertavaa pyyhkeessä. Mielenkiinnolla odotan alkaako kroppa taas sekoilemaan vai mitä on luvassa tällä kertaa. Muita oireita mihinkään suuntaan ei ole, paitsi mahaa navasta alaspäin turvottaa.

Pitäisi olla vielä viikko menkkoihin, mutta aamulla punertavaa pyyhkeessä. Mielenkiinnolla odotan alkaako kroppa taas sekoilemaan vai mitä on luvassa tällä kertaa. Muita oireita mihinkään suuntaan ei ole, paitsi mahaa navasta alaspäin turvottaa.

Ellei kiinnittymisvuotoa :rolleyes:

Mä vaan paikoin mun ultraa...taas näytti sikiöpussi pieneltä verrattuna muihin kuviin mitä olen nähnyt, ja viimeksikin oli kehitys loppunut 6+3 kokoisena ja silloinkin oli liian pieni pussi..nyt oli ehkä hitusen pidempi pussukka..ei auta kuin odottaa ja toivoa :sorry: muilla usein pyöreämpi ja sileämmät reunat...

Jannn oispa :smiley-angelic001 Jokaisesta raskaudesta kyllä oon kiinnittymisvuodon näihin aikoihin bongannut, mutta eiköhän todennäköisyys jollekin muulle ole suurempi. Mä koko sydämestäni toivon, että sulla siellä olisi kaikki kunnossa ja saisit pienen syliin asti ❤️

Movelle tsemppiä ❤️

Takaisin