Raskaaksi 2020

Ellei kiinnittymisvuotoa :rolleyes:

Mä vaan paikoin mun ultraa...taas näytti sikiöpussi pieneltä verrattuna muihin kuviin mitä olen nähnyt, ja viimeksikin oli kehitys loppunut 6+3 kokoisena ja silloinkin oli liian pieni pussi..nyt oli ehkä hitusen pidempi pussukka..ei auta kuin odottaa ja toivoa :sorry: muilla usein pyöreämpi ja sileämmät reunat...
Eiköhän se lääkäri olis sanonut jos jotain olis. Mulle ainakin sanottiin heti ettei näytä normaalilta. Sait kuitenkin hyviä uutisia ja "normaalituomion", kannattaa ainakin yrittää nauttia siitä. Ei tää jatkuvien oikeasti paskojen uutisten saaminen sit ole mitään herkkua sekään.

Tsemppiä move88 :gen014

Mä jäin stressisaikulle tänään, eilisilta meni itkiessä ja tuskasta ulvoessa. Lapset tulee tänään meille viikoksi, pitää yrittää taas kasata itsensä pitkäksi aikaa :sad010seuraavan saikun "saakin" ottaa sit kun km tai tyhjennys alkaa..

Punktio itsessään sujui hyvin eikä juuri kipuja. Se yksi rakkula oli kysta ja se jouduttiin puhkomaan ja tyhjentämään myös, joten jouduin varotoimena parit antibiootit ottamaan suoneen ja myös hemoglobiinia tarkkailtiin, eli useamman tunnin vietin heräämössä. Mutta saldo oli 13 rakkulaa ja 13 munasolua :happy7 yli omien odotusten! Nyt sitten maanantaina katsotaan mitä niille on käynyt. Neljä menee suoraan ICSIin ja loput normaaliin viljelyyn. Tuoresiirtoa ei valitettavasti voi sen korkean progearvon takia tehdä tähän kiertoon, että pakkaseen sit kaikki.

Punktio itsessään sujui hyvin eikä juuri kipuja. Se yksi rakkula oli kysta ja se jouduttiin puhkomaan ja tyhjentämään myös, joten jouduin varotoimena parit antibiootit ottamaan suoneen ja myös hemoglobiinia tarkkailtiin, eli useamman tunnin vietin heräämössä. Mutta saldo oli 13 rakkulaa ja 13 munasolua :happy7 yli omien odotusten! Nyt sitten maanantaina katsotaan mitä niille on käynyt. Neljä menee suoraan ICSIin ja loput normaaliin viljelyyn. Tuoresiirtoa ei valitettavasti voi sen korkean progearvon takia tehdä tähän kiertoon, että pakkaseen sit kaikki.
Loistava saalis :gen053
Nyt toivotaan soluille mukavia ja romanttisia hetkiä ja tulokseksi monta hyvää alkiota :Heartpink

Edit. Tuo antibiootti suoneen teki musta sellasen kaasupallon kuopuksen synnytyksen jälkeen et iteki yöllä heräsin niihin omiin pieruihini ja hävetti kun oli huonekaverikin :grin

Vau move! Hieno määrä!
Jos mulle tehään tuoresiirto, niin sit varmaan piinaillaan yhtä aikaa :angelic:

Kuinkahan noissa päätetään se, että tehdäänkö icsi :pompus:

Miehen poika on icsi.

Mietin vaan sitä, jos hedelmöittyminen ei oo onnistunu tähänkään mennessä, niin miten sit tuossakaan jos ne vaan sais yrittää hedelmöittyä keskenään. Tiiättekö mitä meinaan :hilarious: Olipa Olevinaan vaikea selittää.

Sori vastaan vähän täältä taustalta. Meille sanottiin et riippuu täysin siittiöissä tehdäänkö icsi vai ei. Miehen näyte oli tutkimuksissa niin huono niin sanoivat et jos samaa sit hoidoissa niin automaattisesti tehdään icsi
Ymmärtääkseni jos on paljon munasoluja niin tehdään molemmat.

Mä en usko et meil olis siinä maljalla mitään tapahtunut kun ei koko yrityksen aikana tullut plussan plussaa. Icsillä hedelmöittyi kahdeksan yhdeksästä kypsästä.

Siirtohan on usein 3-5päiväisillä. Mulla oli keräys ke ja siirto pe,kun poli oli seuraavan viikon kiinni. Muuten olisivat ilmeisesti siirtäneet maanantaina.

Kiitos vastauksestasi :angelic:

Miehen siemennesteanalyysissä liikkuvuus ja määrä oli hyvä, mutta epämuotoisia paljon. Meillä on yks kemiallinen takana 3v aikana :hungover:

Omalla oli määrä ja tiheys ok, liikkuvuus alentunut ja ei yhtään normaalimuotoista. Sit oli vielä mainittu et hedelmöityskyky alentunut. Meillä onnistui ekasta icsin tuoresiirrosta, et onnekkaita oltiin! Teillä alkaa ens kierrosta? Lyhyt vai pitkä kaava?
Joo seuraavasta kierrosta, ens viikolla pitäisi alkaa menkat. Lyhyt kaava :nailbiting:
Antraalifolleja mulla on n. 5+5 eli ei mitään isoa saalista ole tulossa. Ja gonal annostus heti lähdön päälle 375iu :bag:
Oon 37v ja jonkin verran ylipainoinen (bmi 31), niin oon päätelly päässäni et tuo iso annostus johtuu noista kolmesta seikasta.

Meillä ”varman päälle” tuo icsi kun ollaan yksityisellä, ja selittämätön diagnoosi.

punktio aikataulutettiin joko ke tai pe, juuri tuon siirtoajan takia (jota nyt ei sit tarvittu). Tuo meidänkään yksityinen ei siirrä viikonloppuna.

@MyyräMatikainen olis hauskaa piinailla samaan aikaan :smiley-angelic003

@Chard haha kiitos varoituksesta, tietää sit mistä kaasu johtuu jos sellaista ilmenee :laughing014

huhhuh ku väsyttää. Nyt vähän unta palloon :sleep002

Mulle ei koskaan sanottu et paljon antraaleja on. 2 eri lääkäriä sano vaan, että hiljaiset munasarjat eikä lainkaan sellaiset kuin ikäisellä pitäis olla. Mut sit taas AMH oli ok.
Mulla oli pitkä kaava ja ekana viikon kestävä stimu mikä oli 150iu,mut sen jälkeen pistin vielä 300iu/päivä menopuria 5 päivää.

Tsemppiä tulevaan hoitoon ❤️

Kiitos :Heartred

Mullakin amh oli ok. Lääkäri odottikin sen perusteella enemmän antraalifolleja.

Mutta. Mä nyt vaan toivoisin, et se juurisyy raskautumattomuuteen olis siinä, että ne epämuotoiset siittiöt ei läpäise munasolua. Eikä munasolujen huonosta hapesta. Tai jotain. Se ois niin paljon isompi juttu, jos munasolut olis pelkkää kuraa.

Mun kaks lasta on tullu luomusti ja saaneet alkunsa heti, kun on mahdollisuus annettu.

Palailen seurailemaan tänne. En varmaan hetkeen kirjoittele, mutta lueskelen. Ei ollut yk14:kaan meidän kierto :sorry: Hcg ei edes tuplaantunut kolmessa päivässä. Nyt odottelen josko tulisi itekseen tai jos saisin sitten ensikäynnillä vaikka reseptin tyhjennystä varten.

Palailen seurailemaan tänne. En varmaan hetkeen kirjoittele, mutta lueskelen. Ei ollut yk14:kaan meidän kierto :sorry: Hcg ei edes tuplaantunut kolmessa päivässä. Nyt odottelen josko tulisi itekseen tai jos saisin sitten ensikäynnillä vaikka reseptin tyhjennystä varten.
Voi jumalauta :sorry::mad: olen pahoillani :sad010:Heartred

Kiitos kaikki <3 täytyy koittaa rentoutua vaikka maanantain uutiset jännittääkin…

@Tonninseteli voi ei, olisi se nyt saanut olla jo teidän vuoro!! Tsemppihali <3

Kiitos kaikki :Heartred täytyy koittaa rentoutua vaikka maanantain uutiset jännittääkin…

@Tonninseteli voi ei, olisi se nyt saanut olla jo teidän vuoro!! Tsemppihali :Heartred
Tuleeko maanantaina väliaikatietoja ja viljelyä jatketaan vielä vai?

Takaisin