Raskaaksi 2020

Move, tosi jännää aikaa sulla :nailbiting:

Elea, onko nimimerkin perässä olevat numerot syntymävuosi?
Mä en koskaan muista kenenkään ikää :bag:
Toivottavasti teillä kuitenkin tärppäis :Heartpink

Jannn, :Heartpink

Tonni, toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan :angelic:

Chard :Heartpink

Meillä on tänään ivf suunnittelukäynti, klo 13. Vähän jännittää :nailbiting:
Lapuissa luki, et huomioithan että hoitokierto voi käynnistyä jo seuraavista kuukautisista ja ellei tämä käy niin otathan yhteyttä. Voi kunpa alkais.
Mitenköhän noissa menee lyhyet ja pitkät kaavat :pompus:
Ite toivoisin lyhyttä, ettei tulis mitää typeriä vaihdevuosioireita yms mut en sitten tiiä et millä perusteilla ne tekee noi päätökset.
Amh mulla olo 1,9 ja ikää 37v. Kuitenkin niitä antraalifollikkeleita oli suhteellisen vähän, 4+6. Tai odotti, että tolla arvolla ois ollu enemmän. Eli tuskin tulee kovin montaa munasolua sitten hoitokierrosta. Ja siksi sitten maksimiannostus lääkkeitä. Kai. Oon vähän pihalla :hilarious:

Tänään kp12. Näkee vähän kuitenkin, et onko siellä luomuna tulossa ovista. Tein pitkästä aikaa digiovistestin ja negahan se oli. Vähän on kuitenkin kasvukipuja ollu ja limankin määrä on lisääntyny. Ovis on ollu aika hyvin aina kp14, kipujen perusteella.

Kreikasta tultua kävin puntarilla ja siitä oon saanu 4,5kg pois :hilarious: vissiin vähän on herkuteltu ja eletty niinku viimeistä päivää tää kesä. Mut onneks on bmi alle vaaditun. Ja muutenkin aina syksyisin tulee otettua ryhtiliike syömisiin. Ja juomisiin.:grin

Oi kerro sit miten meni! :hello2 Noilla spekseillä veikkaisin pitkää kaavaa mut veikkaus vain!

@MyyräMatikainen saattaa se olla lyhytkin kaava mitä ehdottavat, jännä kuulla sitten suunnitelmista :) meillä on lyhyt kaava, folleja on normikierroissa näkynyt se max 10 mutta ovulaatio on tapahtunut itsellään ja ajoissa. mulla AMH oli 1,58 ja ikää 33. nyt eilen ekassa ivf-ultrassa tosiaan 6 lupaavan kokoista ja 8 pienempää rakkulaa tulossa. enkä oo menny millään superannoksella, 200ui ollut nyt, mutta kyseessä lääke jossa myös lh-hormonia mukana.

@MyyräMatikainen saattaa se olla lyhytkin kaava mitä ehdottavat, jännä kuulla sitten suunnitelmista :) meillä on lyhyt kaava, folleja on normikierroissa näkynyt se max 10 mutta ovulaatio on tapahtunut itsellään ja ajoissa. mulla AMH oli 1,58 ja ikää 33. nyt eilen ekassa ivf-ultrassa tosiaan 6 lupaavan kokoista ja 8 pienempää rakkulaa tulossa. enkä oo menny millään superannoksella, 200ui ollut nyt, mutta kyseessä lääke jossa myös lh-hormonia mukana.

Eli varmaan aika lähelle sama määrä meillä folleja.
Jos toiveen saa esittää, niin toivon lyhyttä kaavaa.
Mut mitä nyt luin netistä, niin kunnallisella suositaan tuota pitkää. Mut onneks ei oo mitään juhlapyhiä tms tulossa nyt seuraavaan muutamaan kk, jotka sekottais juttuja.

Huh miten jännittävää :angelic: Ihme ku ei oo vielä maha sekaisin :grin

Eli varmaan aika lähelle sama määrä meillä folleja.
Jos toiveen saa esittää, niin toivon lyhyttä kaavaa.
Mut mitä nyt luin netistä, niin kunnallisella suositaan tuota pitkää. Mut onneks ei oo mitään juhlapyhiä tms tulossa nyt seuraavaan muutamaan kk, jotka sekottais juttuja.

Huh miten jännittävää :angelic: Ihme ku ei oo vielä maha sekaisin :grin
se voi olla että näin yksityisellä valitaan herkemmin lyhyt. heh, mulla oli ainakin eilen maha ihan sekaisin ennen sitä ekaa seurantaultraa :hilarious: tsemppiä, hyvin se menee! :thumleft kerro sit heti suunnitelmat!

Eikö Digi ole 10 herkkyys niin kuin medigookin? Tai ehkä Digi huomenna plus! Jee nyt vahvistumista ja tarroja :wav

Tänään on verikoe ja huolestuttaa ettei hcg kasva normaalisti, ja enteilee keskenmenoa..kyl sen vaan tietää..tänään digissä 2-3, viivoista en osaa sanoa siis vahvuuksista onko tarpeeksi vahvat..siis liuskojen..nyt on jo 5+0.. no verikoe kertoo tuomion.. silti pitää varmaan odottaa vielä viikkoja että pääsee tyhjennykseen ellei lähde itse tulemaan ulos :sorry:
Viivat näyttää kyllä mun silmään hyviltä, ei mulla tainnut ainakaan olla tuon vahvempia. Ja digiin en saanut tässä raskaudessa 5+0 vielä 3+ ja panikoin sitä ihan hirveesti, mut pari päivää myöhemmin tais olla jo sen 3+. Ultrissa taas vauva ollut aina vähän isompi kuin mitä viikot antaa, ihan tapauskohtausta siis se hcg:n nousu. Ymmärrän kuitenkin, että pakko pelätä myös sitä pahinta vaihtoehtoa, toivottavasti tämä olisi teille kuitenkin "just se raskaus", pidän peukkuja kovasti pystyssä :Heartbigred

Noniin, nyt on suunnittelukäynti ohi.
Lyhyt kaava ja alkaa seuraavista menkoista:angelic::nailbiting:
Gonal-F 375 iu, pistokset alkaa kakkospäivänä ja 7 pistopäivänä jarru. Jännittävää kyllä kieltämättä :angelic:

Gonal-F 375 iu, pistokset alkaa kakkospäivänä ja 7 pistopäivänä jarru. Jännittävää kyllä kieltämättä :angelic:
jee jännää! koska sulla pitäis alkaa menkat? :) onko eka seurantaultra tuossa just kp6/7? onko sulla jarruna mikä lääke?

jee jännää! koska sulla pitäis alkaa menkat? :) onko eka seurantaultra tuossa just kp6/7? onko sulla jarruna mikä lääke?
Seurantaultra on varmaan kp7.
Menkkojen pitäis alkaa ~2 viikon päästä.
Jarruna fyremadel. Ja irrotukseen nuukana otin pregnylin :hilarious:

Apua mikä annos gonalia :bag: kai sulla sit vaikuttaa ne antraalifollikkelien määrä o_O ihanaa kyllä etenee nopeesti :hello2

@jannn katoin kans et hurja annos! mutta sille varmasti syynsä :)
@MyyräMatikainen kiva kyl ettei tarvii oottaa kauaa. mulla kans noi fyremadelit. yhden oon nyt pistäny ja kammottaa ajatus että viel useampi pitää laittaa. tänään kokeilen sitä vinoon pistotaktiikkaa, eilen kirveli niin sairaasti :wtf:

Mä käytän Fragminia ja se pistelee samoin ku fyremadel :hilarious: mut kai se loppuu joskus ens vkolla jos raskaus ei jatku.. muuten vielä muutaman vkon ainakin

Toivottavasti ei oo tullu pilkkuvirhettä ja pitäis olla 37,5, ite pistelin ovulaation induktiossa tuota määrää :hilarious:

Elea, onko nimimerkin perässä olevat numerot syntymävuosi?
Mä en koskaan muista kenenkään ikää :bag:
Toivottavasti teillä kuitenkin tärppäis :Heartpink

Joo, ens vuonna tulee pyöreitä täyteen. Aikaisemminkaan ei lasten saaminen helppoa ole ollut, joten ikä tuskin auttaa asiaa. Toivottavasti teillä hoito tuottaa pian tulosta ❤️

Voiko olla, että Tonnin yk14 tuottaa tulosta :nailbiting:

20210904_051512.jpg

Takaisin