Move, tosi jännää aikaa sulla
Elea, onko nimimerkin perässä olevat numerot syntymävuosi?
Mä en koskaan muista kenenkään ikää :bag:
Toivottavasti teillä kuitenkin tärppäis
Jannn,
Tonni, toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan :angelic:
Chard
Meillä on tänään ivf suunnittelukäynti, klo 13. Vähän jännittää
Lapuissa luki, et huomioithan että hoitokierto voi käynnistyä jo seuraavista kuukautisista ja ellei tämä käy niin otathan yhteyttä. Voi kunpa alkais.
Mitenköhän noissa menee lyhyet ja pitkät kaavat
Ite toivoisin lyhyttä, ettei tulis mitää typeriä vaihdevuosioireita yms mut en sitten tiiä et millä perusteilla ne tekee noi päätökset.
Amh mulla olo 1,9 ja ikää 37v. Kuitenkin niitä antraalifollikkeleita oli suhteellisen vähän, 4+6. Tai odotti, että tolla arvolla ois ollu enemmän. Eli tuskin tulee kovin montaa munasolua sitten hoitokierrosta. Ja siksi sitten maksimiannostus lääkkeitä. Kai. Oon vähän pihalla
Tänään kp12. Näkee vähän kuitenkin, et onko siellä luomuna tulossa ovista. Tein pitkästä aikaa digiovistestin ja negahan se oli. Vähän on kuitenkin kasvukipuja ollu ja limankin määrä on lisääntyny. Ovis on ollu aika hyvin aina kp14, kipujen perusteella.
Kreikasta tultua kävin puntarilla ja siitä oon saanu 4,5kg pois vissiin vähän on herkuteltu ja eletty niinku viimeistä päivää tää kesä. Mut onneks on bmi alle vaaditun. Ja muutenkin aina syksyisin tulee otettua ryhtiliike syömisiin. Ja juomisiin.
Oi kerro sit miten meni! Noilla spekseillä veikkaisin pitkää kaavaa mut veikkaus vain!