Raskaaksi 2020

Voiko olla, että Tonnin yk14 tuottaa tulosta :nailbiting:

View attachment 106121

Mitääääh!!! Ihanaaa!!! Onnea ja niin paljon tarrasukkia! :love7

Täällä on niin monta mun kanssa yhtä aikaa kuumeilleita ja olen niin onnellinen kun tulee plussaa.

Mä toivon kaikille plussia ja erityisesti teille pitkään ketjuissa pyörineille. :Heartbigred

Erityisesti Move ja Chard ootte vahvasti mun mielessä ja toivon yli kaiken pysyvää plussaa. :Heartred

Mä oon nyt jo ihan kypsä tähän "välitilaan" :bored: ei olla raskaana, tai no teknisesti ollaan, mut turhaan, ei pääse yrittämään edes kotona ja mikään ei etene :sour: viikon päästä kun mulla on se varmistus ultra, niin seuraavana päivänä lapset tulee meille taas viikoksi. Enhän mä voi mitään tyhjennystä tehdä kun mun pitää kuskata niitä aamulla ja iltapäivällä ja iltaisinkin harrastuksiin jne :dead: eli pitää taas odottaa viikko, ellei ala tyhjentyä itsekseen. On tää kans.. :banghead:

Mä oon nyt jo ihan kypsä tähän "välitilaan" :bored: ei olla raskaana, tai no teknisesti ollaan, mut turhaan, ei pääse yrittämään edes kotona ja mikään ei etene :sour: viikon päästä kun mulla on se varmistus ultra, niin seuraavana päivänä lapset tulee meille taas viikoksi. Enhän mä voi mitään tyhjennystä tehdä kun mun pitää kuskata niitä aamulla ja iltapäivällä ja iltaisinkin harrastuksiin jne :dead: eli pitää taas odottaa viikko, ellei ala tyhjentyä itsekseen. On tää kans.. :banghead:

Eikä :arghh: tää on kyllä semmosta pasketta..toivon kans et vuoto alkaa itsestään..
Tajusin, että mullahan voi olla kohdunulkoinen :woot:

@Tonninseteli tuhannesti onnea ja tarrasukkia!!!! :love7:Heartbigred

tsemppiä @Chard ja @jannn :Heartred:Heartred

Kiitokset kaikille :whacky011

Oon ihan ulapalla täällä! Herätin miehen viideltä ihmettelemään testiä. Aamulla sanoi, että Ouran mukaan ei ollut sykettä aamulla viiden ja kuuden välillä :laughing002

Kaikki on nyt niin uutta, juilinnat ja kireät selkäfileet. Vähän meinaa tapansa mukaan tiputellakin, mutta rukoilen, että johtuu vaan siitä, että tänään piti alkaa menkatkin. Ensikäyntiä en uskalla perua... Se tuo jotenkin taustalla turvaa, jos tämä ei mene kuten haluaisi :sad010

Kiitokset kaikille :whacky011

Oon ihan ulapalla täällä! Herätin miehen viideltä ihmettelemään testiä. Aamulla sanoi, että Ouran mukaan ei ollut sykettä aamulla viiden ja kuuden välillä :laughing002

Kaikki on nyt niin uutta, juilinnat ja kireät selkäfileet. Vähän meinaa tapansa mukaan tiputellakin, mutta rukoilen, että johtuu vaan siitä, että tänään piti alkaa menkatkin. Ensikäyntiä en uskalla perua... Se tuo jotenkin taustalla turvaa, jos tämä ei mene kuten haluaisi :sad010

Voimia alkuraskauden epävarmuuteen! :Heartbigred

@Chard ille vielä sympatiat täälläkin. :Heartred ei ole reilua tää elämä. :sorry:

ultrassa käyty, 6 hyvää kymppimillistä kasvamassa, 8 pienempää, lisäksi yksi jo 20mm joka saattaa puhjeta ja sit jos näin käy ei voida välttämättä tuoresiirtoa tehdä tähän kiertoon. mut pääasia nyt että ihan hyvä määrä tulossa ja tänään alkaa jarrut, maanantaina sit uusintaultra ja katotaan millon irroituspiikki. keräys ke tai pe riippuen maanantain tilanteesta.

Monelta sulla on ultra :nailbiting::angelic:

ultra oli äsken, nyt siellä näkyi seittemän 13-15mm kokoista ja muutama pienempi :) ihan kiva määrä, toivotaan että ne kasvaa sopiviksi ja olis laadultaan hyviä... ja se yksi jättiläinen oli edelleen kokonaisena, lääkäri epäili että se saattaisi myös olla kysta. punktio varattiin perjantaille, keskiviikkona siis irrotuspiikki. ke aamuna käyn myös labrassa ottamassa progearvot, niin nähdään voidaanko tehdä siirto sit seuraavalla viikolla vai ei.

ultra oli äsken, nyt siellä näkyi seittemän 13-15mm kokoista ja muutama pienempi :) ihan kiva määrä, toivotaan että ne kasvaa sopiviksi ja olis laadultaan hyviä... ja se yksi jättiläinen oli edelleen kokonaisena, lääkäri epäili että se saattaisi myös olla kysta. punktio varattiin perjantaille, keskiviikkona siis irrotuspiikki. ke aamuna käyn myös labrassa ottamassa progearvot, niin nähdään voidaanko tehdä siirto sit seuraavalla viikolla vai ei.
Mikä kp sulla nyt on?

Moikka kaikille:) Olen täällä sivusta seurannut jo pitkän aikaa ja nyt tuli itselläkin sellainen olo, että pakko päästä purkautumaan ja saamaan vertaistukea. Meillä yritetään nyt toista lasta (esikoinen syntynyt 2018) ja nyt lähti yk 20 käyntiin eli yirtystä ollut päällä n. 1,5v. Löytyykö täältä muita kenellä ei toista lasta kuullu ja aikaa vierähtänyt jo tovin yrittäessä?

Ollaan hakeuduttu jo lapsettomuuden selvittelyyn kunnalliselle puolelle ja tällä hetkellä odotetaan, että kaikki perustutkimukset saadaan valmiiksi ja lähete eteenpäin lapsettomuuspolille. Mutta toivottomalta tämä tuntuu, kun kierto toisensa jälkeen saa pettyä.

Mutta kiva on ollut täällä taustalla seurata muiden matkaa ja nähdä myös, että niitä positiivisa testejä tulee!:smiley-angelic002 Tsemppiä myös kaikille niille, ketkä vielä odottavat plussan ilmestymistä testiin.:smiley-angelic001

@Toiveikas_Mangusti tervetuloa ja onnea plussan metsästykseen :Heartred meillä hyvin sama tilanne, esikoinen syntynyt 2018 ja toisen yritys aloitettu 4/2020. me hakeuduttiin yksityiselle tutkimuksiin viime talvena, mitään selkeää diagnoosia ei löytynyt (lukuunottamatta matalahkoa AMH-arvoa). nyt on tehty neljä inseminaatiota ja tällä hetkellä on meneillään eka IVF-hoito. itselle nämä hoidot ovat helpottaneet ainakin henkistä stressiä, kun tuntuu että autetaan eteenpäin niin hyvin kuin mahdollista. meille on mahtunut tälle vuodelle kaksi kemiallista. tärppäsikö teillä aikoinaan nopeasti esikoisen kanssa vai menikö silloinkin pidempään? varmasti kun tutkimukset etenee ja jos hoitoja tulee, niin noissa hoitoketjuissa on aktiivista keskustelua niihin liittyen :)

Miten täällä voidaan? :Heartred

Pakko tulla purkamaan tätä turhautumista. Jos kaikki olis hienosti niin olisin tänään siirtynyt jo yhdeksännelle raskausviikolle. Raskausapin mukaankin jo 20% raskaudesta on takana :finger005 mitä ajanhukkaa!

Onneks se (helvetin kallis) kontrolliultra on huomenna vihdoin. Vaikka sen jälkeenkin saa varmasti odotella ja odotella ja odotella ennen kuin asiat etenee johonkin suuntaan.
Ajatella et aiemman perusteella vuodottomuus oli se ainoa hyvä merkki raskaudessa mikä mulla oli enää jäljellä. Jos ei vuoda mitään niin silloin kaikki on menny ainakin aiemmin hyvin. No nyt mulla ei ole enää sitäkään oljenkortta käytössäni, en oo vuotanut pisaraakaan tässä raskaudessa. Mikään merkki tai oire ei tarkoita enää mitään hyvää. Ah mitkä lähtökohdat uudelle yritykselle :confused005

Niin ja mä oon helvetin kyllästynyt tähän jäytävään tissikipuun, närästykseen, hengästymiseen ja siihen et yli 8h yöunien lisäksi tarvin yhdet tai kahdet torkut päivän aikana. Ihan turhaan.

Kiitos ja anteeksi :smiley-ashamed008

Miten täällä voidaan? :Heartred

Pakko tulla purkamaan tätä turhautumista. Jos kaikki olis hienosti niin olisin tänään siirtynyt jo yhdeksännelle raskausviikolle. Raskausapin mukaankin jo 20% raskaudesta on takana :finger005 mitä ajanhukkaa!

Onneks se (helvetin kallis) kontrolliultra on huomenna vihdoin. Vaikka sen jälkeenkin saa varmasti odotella ja odotella ja odotella ennen kuin asiat etenee johonkin suuntaan.
Ajatella et aiemman perusteella vuodottomuus oli se ainoa hyvä merkki raskaudessa mikä mulla oli enää jäljellä. Jos ei vuoda mitään niin silloin kaikki on menny ainakin aiemmin hyvin. No nyt mulla ei ole enää sitäkään oljenkortta käytössäni, en oo vuotanut pisaraakaan tässä raskaudessa. Mikään merkki tai oire ei tarkoita enää mitään hyvää. Ah mitkä lähtökohdat uudelle yritykselle :confused005

Niin ja mä oon helvetin kyllästynyt tähän jäytävään tissikipuun, närästykseen, hengästymiseen ja siihen et yli 8h yöunien lisäksi tarvin yhdet tai kahdet torkut päivän aikana. Ihan turhaan.

Kiitos ja anteeksi :smiley-ashamed008

Olispa siellä joku ihme ja yllätys tapahtunut :sorry::Heartpink

Mulla huomenna ultra 5+6. Paskon housuun. Oon tyhmä jo tänään vähän uskaltanut ajatella et ehkä tästä vauva tulee. En luota ikinä enää mihinkään jos huomenna (tai myöhemmin) tulee huonoja uutisia. Neuvola sai tämänkin laskettua päin prinkkalaa, ois muka 5+1. Ei edes kysynyt milloin menkat alkoi, kerrankin ois sillä tyylillä laskettuna ollut varmaan oikein.

Takaisin