Raskaaksi 2020

miten @amandatt tilanne?

täällä tänään eka seurantaultra ivf-lääkityksestä, kp6. jännittää mitä siellä on tapahtunut (aika varmasti jotain, koska eggikset alkoi jo) ja millainen jatkosuunnitelma :nailbiting: alun perin ainakin oli tarkoitus aloittaa jarrulääkkeet myös tänään.

miten @amandatt tilanne?

täällä tänään eka seurantaultra ivf-lääkityksestä, kp6. jännittää mitä siellä on tapahtunut (aika varmasti jotain, koska eggikset alkoi jo) ja millainen jatkosuunnitelma :nailbiting: alun perin ainakin oli tarkoitus aloittaa jarrulääkkeet myös tänään.

Iiiii miten jännää :nailbiting: Seuraan täällä!

miten @amandatt tilanne?

On jännää! Tuu kertomaan meillekin sitten kuulumisia :angelic::angelic:

Täällä on ihana plussa-aalto.

Mä tuun jossain vaiheessa takas tänne paikkaamaan tätä henkilövajetta. Kuhan saadaan tämä perseelleen menevä raskauden alku tästä stoppaamaan joko itsekseen tai sit apukeinojen kera. Vittu ku vituttaa. Mikään ei voi mennä niinku helpomman kautta.

@Chard ille vielä sympatiat täälläkin. :Heartred ei ole reilua tää elämä. :sorry:

ultrassa käyty, 6 hyvää kymppimillistä kasvamassa, 8 pienempää, lisäksi yksi jo 20mm joka saattaa puhjeta ja sit jos näin käy ei voida välttämättä tuoresiirtoa tehdä tähän kiertoon. mut pääasia nyt että ihan hyvä määrä tulossa ja tänään alkaa jarrut, maanantaina sit uusintaultra ja katotaan millon irroituspiikki. keräys ke tai pe riippuen maanantain tilanteesta.

Muokattu viimeksi:
Menkat pitäisi alkaa lauantaina. Huomenna firman juhlat. Tein 10mlU testin ja siinä on perkele haamu :eek: Siis ihan varmaan on?! Näen sen! En saa kuvaan :arghh: Mitäääää??? Ei voi olla. En tiedä kenelle muullekaan panikoisin, vielä en ainakaan miehelle :hilarious:

Menkat pitäisi alkaa lauantaina. Huomenna firman juhlat. Tein 10mlU testin ja siinä on perkele haamu :eek: Siis ihan varmaan on?! Näen sen! En saa kuvaan :arghh: Mitäääää??? Ei voi olla. En tiedä kenelle muullekaan panikoisin, vielä en ainakaan miehelle :hilarious:

Apuaaa kuvaa silti ja mee ostaa muista testejä ja tee lisää viimeistään aamulla :excited001

Apua se vahvistuu! Ihan kun saisin jo kuvaankin! Digi tosin nega :nailbiting: Lämpöjä seurannut kans ja ne puhuisi puolesta! Miten tässä pystyy oleen?! (Kertoo jotain tilasta kun pitää kolmelta yöllä tehdä testejä :hilarious:

20210903_032707.jpg

Apua se vahvistuu! Ihan kun saisin jo kuvaankin! Digi tosin nega :nailbiting: Lämpöjä seurannut kans ja ne puhuisi puolesta! Miten tässä pystyy oleen?! (Kertoo jotain tilasta kun pitää kolmelta yöllä tehdä testejä :hilarious:

View attachment 106079

Eikö Digi ole 10 herkkyys niin kuin medigookin? Tai ehkä Digi huomenna plus! Jee nyt vahvistumista ja tarroja :wav

Tänään on verikoe ja huolestuttaa ettei hcg kasva normaalisti, ja enteilee keskenmenoa..kyl sen vaan tietää..tänään digissä 2-3, viivoista en osaa sanoa siis vahvuuksista onko tarpeeksi vahvat..siis liuskojen..nyt on jo 5+0.. no verikoe kertoo tuomion.. silti pitää varmaan odottaa vielä viikkoja että pääsee tyhjennykseen ellei lähde itse tulemaan ulos :sorry:

Liitteet

• IMG_20210903_063435__01.jpg
    IMG_20210903_063435__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 110
Eikö Digi ole 10 herkkyys niin kuin medigookin? Tai ehkä Digi huomenna plus! Jee nyt vahvistumista ja tarroja :wav

Tänään on verikoe ja huolestuttaa ettei hcg kasva normaalisti, ja enteilee keskenmenoa..kyl sen vaan tietää..tänään digissä 2-3, viivoista en osaa sanoa siis vahvuuksista onko tarpeeksi vahvat..siis liuskojen..nyt on jo 5+0.. no verikoe kertoo tuomion.. silti pitää varmaan odottaa vielä viikkoja että pääsee tyhjennykseen ellei lähde itse tulemaan ulos :sorry:

No sepä siinä kun digi pitäisi myös olla 10 herkkyinen :scratch No mulla on vielä toinen digi, yks Clearblue plussa testi ja tänään haen joku neljä Pregchekin puikkoa Tokmannilta, selviän ehkä viikonlopun sillä arsenaalilla laughing7 Nyt pitää vaan keplotella itsensä mäkeen sieltä firman juhlista, mökiltä. Ajatukset vähän muualla nyt :silent

Hyvältä sun viivat ja digi ainakin näyttää! Eikös se monilla ole yli 5+ kun tulee digiin 3+ :confused004 Kattoo sen verikokeen ja sitten on taas viisaampi. Kaikki ainakin tsemppaa sun puolesta satavarmasti, sillä vauvalla on niin paljon hyviä ajatuksia nyt matkassa :smiley-angelic001

No sepä siinä kun digi pitäisi myös olla 10 herkkyinen :scratch No mulla on vielä toinen digi, yks Clearblue plussa testi ja tänään haen joku neljä Pregchekin puikkoa Tokmannilta, selviän ehkä viikonlopun sillä arsenaalilla laughing7 Nyt pitää vaan keplotella itsensä mäkeen sieltä firman juhlista, mökiltä. Ajatukset vähän muualla nyt :silent

Hyvältä sun viivat ja digi ainakin näyttää! Eikös se monilla ole yli 5+ kun tulee digiin 3+ :confused004 Kattoo sen verikokeen ja sitten on taas viisaampi. Kaikki ainakin tsemppaa sun puolesta satavarmasti, sillä vauvalla on niin paljon hyviä ajatuksia nyt matkassa :smiley-angelic001

Kiitos :Heartpink paska tuuri mulla näissä raskauksissa aina et luottoa ei ole...kiva jos se tulos tulee vasta puhelimessa enkä nää sitä eka ite omakannasta niin puhelu menee kyllä ihan plörinäks ja itkuks tai itkun pidättelyksi..

Sanot vaan että oot nuhassa tai vatsa sekaisin tmv :p mulla pc puikko näyttänyt hyvin, CB ei niin helpolla, mut eiköhän sulla huomenna tummempaa! Onko oireita?

Ihanaa, että plussa-aalto jatkuu! Toivottavasti Tonninsetelin viivat alkaa pian vahvistumaan ❤️

Jannn mulla ainakin kuopuksen odotuksessa digiin tuli 3+ vasta kun viikkoja oli selvästi yli 5+. Toivoa ei siis vielä kannata menettää ja haluan uskoa, että tällä kertaa saisit vauvan syliin asti ❤️

Ovis tekee selvästi tuloaan! Tiedetään ainakin mitä viikonloppuna on ohjelmassa :love022 Riideltiin muutama päivä, kun yritys selvästi syö molempia ja miehen työssä kiirekausi lähestyy. Sovittiin yhteistuumin, että 4-5kk:n päästä lopetetaan yritys, ellei mitään ole tapahtunut. Ehkä se ikä vaan tuli vastaan, halusi tai ei. Toki tuon jälkeenkään ei välttämättä ehkäisyyn palata, mutta foolihapot, kiertopäivät sun muut jätetään ja aletaan tehdä surutyötä sekä nauttia enemmän fiiliksen mukaan.

Ihanaa, että plussa-aalto jatkuu! Toivottavasti Tonninsetelin viivat alkaa pian vahvistumaan ❤️

Jannn mulla ainakin kuopuksen odotuksessa digiin tuli 3+ vasta kun viikkoja oli selvästi yli 5+. Toivoa ei siis vielä kannata menettää ja haluan uskoa, että tällä kertaa saisit vauvan syliin asti ❤️

Ovis tekee selvästi tuloaan! Tiedetään ainakin mitä viikonloppuna on ohjelmassa :love022 Riideltiin muutama päivä, kun yritys selvästi syö molempia ja miehen työssä kiirekausi lähestyy. Sovittiin yhteistuumin, että 4-5kk:n päästä lopetetaan yritys, ellei mitään ole tapahtunut. Ehkä se ikä vaan tuli vastaan, halusi tai ei. Toki tuon jälkeenkään ei välttämättä ehkäisyyn palata, mutta foolihapot, kiertopäivät sun muut jätetään ja aletaan tehdä surutyötä sekä nauttia enemmän fiiliksen mukaan.

Digi ei ehkä huolestuta niin paljoa kuin viivat...:sorry:
Toivottavasti teillä tärppäisi vielä :Heartred

Digi ei ehkä huolestuta niin paljoa kuin viivat...:sorry:
Toivottavasti teillä tärppäisi vielä :Heartred

Unohtui sanoa, etten saanut myös mitenkään vahvoja viivojakaan. Tuntui kuin mitään ei tapahtuisi ja pelkäsin menetystä vielä 12+ viikoillakin. Onneksi oli tunne kerrankin väärässä. Mä täällä niin kovasti toivon, että niin ois nyt sunkin kohdalla ja raskaus jatkuisi loppuun asti!

@Tonninseteli mikä dpo, onks tietoa?? toivottavasti lähtee vahvistumaan :love7

@jannn musta noi viivat on tosi hienot enkä itsekään saanu tuon tummempia esikoisesta, taisin vikan testin tehdä just 5+0. kunpa sulla kaikki menis hyvin <3

jotenkin vaikea keskittyä mihinkään kun ens viikon toimenpiteet kolkuttelee mielessä. ja kun vatsa jo muistuttaa jatkuvasti itsestään, huomaa kun folleja on enemmän. no, ei tää kauaa kestä :) tallettelutkin kulkee tässä rinnalla mukana, jos siellä se yksi folli päättääkin poksahtaa itsekseen eikä saada kerätyistä mitään kyytiin tässä kierrossa.

Digi avattu ja on samanvahvuinen viiva siellä kuin mulla oli viimeksi 4+3 paikkeilla :sorry: no osaanpahan varautua puheluun ..

Dpo voi olla mitä tahansa väliltä 11-13 :hilarious: Lähempänä 13 varmaan, siksi vähän pelottaa, että 10mlU viiva vaan näkyy :sorry: Ärsyttää kun just tässä kierrossa en tikuttanut ovista ja toinen koronarokote häröili lämmöt, niin toi ovis on noin liukuva :grin

Oireita onneksi on! Tai siis PMS puuttuu :confused005 Kumman iloinen fiilis kp:n nähden. Tiputtelu ei ole alkanut. Ja rinnat kipeytyneet päivittäin vähän enemmän. Nenä tukossa aamuisin ja hajuaisti jotenkin ylivirittynyt. Kahvi maistuu taivaalliselta :laughing002

Move, tosi jännää aikaa sulla :nailbiting:

Elea, onko nimimerkin perässä olevat numerot syntymävuosi?
Mä en koskaan muista kenenkään ikää :bag:
Toivottavasti teillä kuitenkin tärppäis :Heartpink

Jannn, :Heartpink

Tonni, toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan :angelic:

Chard :Heartpink

Meillä on tänään ivf suunnittelukäynti, klo 13. Vähän jännittää :nailbiting:
Lapuissa luki, et huomioithan että hoitokierto voi käynnistyä jo seuraavista kuukautisista ja ellei tämä käy niin otathan yhteyttä. Voi kunpa alkais.
Mitenköhän noissa menee lyhyet ja pitkät kaavat :pompus:
Ite toivoisin lyhyttä, ettei tulis mitää typeriä vaihdevuosioireita yms mut en sitten tiiä et millä perusteilla ne tekee noi päätökset.
Amh mulla olo 1,9 ja ikää 37v. Kuitenkin niitä antraalifollikkeleita oli suhteellisen vähän, 4+6. Tai odotti, että tolla arvolla ois ollu enemmän. Eli tuskin tulee kovin montaa munasolua sitten hoitokierrosta. Ja siksi sitten maksimiannostus lääkkeitä. Kai. Oon vähän pihalla :hilarious:

Tänään kp12. Näkee vähän kuitenkin, et onko siellä luomuna tulossa ovista. Tein pitkästä aikaa digiovistestin ja negahan se oli. Vähän on kuitenkin kasvukipuja ollu ja limankin määrä on lisääntyny. Ovis on ollu aika hyvin aina kp14, kipujen perusteella.

Kreikasta tultua kävin puntarilla ja siitä oon saanu 4,5kg pois :hilarious: vissiin vähän on herkuteltu ja eletty niinku viimeistä päivää tää kesä. Mut onneks on bmi alle vaaditun. Ja muutenkin aina syksyisin tulee otettua ryhtiliike syömisiin. Ja juomisiin.:grin

Takaisin