Raskaaksi 2020

Liitteet

  • PhotoGrid_Plus_1626923129597.jpg
    PhotoGrid_Plus_1626923129597.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 92
No ääh, soitin klinikalle, niin käskivät vaan odotella sitä vuotoa. Maanantaina sit ultraan jos ei vieläkään näy :meh: näin viime yönä jo toiveuntakin kerrankin siitä et vuoto alkais, mut eipä oo mitään merkkejä.
 
No ääh, soitin klinikalle, niin käskivät vaan odotella sitä vuotoa. Maanantaina sit ultraan jos ei vieläkään näy :meh: näin viime yönä jo toiveuntakin kerrankin siitä et vuoto alkais, mut eipä oo mitään merkkejä.
Voi että :sorry: on kyllä ärsyttävää kun tuo pitkittyy, muutenkin raskas tilanne. Voimia :Heartred
 
jannnilta piti kysyä, et miten tuo hoitoon ilmoittautuminen käytännössä tapahtuisi, jos menkat alkaa vaikka pe alkuillasta tai la? Ymmärrän et ilmoittautua voi viikonloppuna myös, mutta sit kun poli vastaa maanantaina, niin voi olla jo kp 4 pahimmillaan. Niin ehtiikö siinä sit aloittamaan pistokset, kun oon käsittänyt, et lyhyessä kaavassa ne aloitetaan kp2 tai ihan viimeistään kp3 :bookworm:
Entä jos poli vastaa, että ei mahdu ja käännytte yksityisen puoleen niin saako aloittaa piikit jos olis jo kp4?

Anteeksi tämä kyselyikä :rolleyes: kun en oo ikinä ollu julkisella, niin ei ole käsitystä et miten nää menee. Ja yksityisellä on aina ollu reseptit ja piikit valmiina ja sit on vaan aloitettu pistokset viikonloppuna, jos menkat on alkanut silloin.

Toivon kuitenkin et JOS sulla alkaa menkat, niin ne alkais hoidon kannalta passelisti, eli viim pe aamuna tai sit pari päivää myöhemmin, ettei mee hankalaksi :thumleft
 
jannnilta piti kysyä, et miten tuo hoitoon ilmoittautuminen käytännössä tapahtuisi, jos menkat alkaa vaikka pe alkuillasta tai la? Ymmärrän et ilmoittautua voi viikonloppuna myös, mutta sit kun poli vastaa maanantaina, niin voi olla jo kp 4 pahimmillaan. Niin ehtiikö siinä sit aloittamaan pistokset, kun oon käsittänyt, et lyhyessä kaavassa ne aloitetaan kp2 tai ihan viimeistään kp3 :bookworm:
Entä jos poli vastaa, että ei mahdu ja käännytte yksityisen puoleen niin saako aloittaa piikit jos olis jo kp4?

Anteeksi tämä kyselyikä :rolleyes: kun en oo ikinä ollu julkisella, niin ei ole käsitystä et miten nää menee. Ja yksityisellä on aina ollu reseptit ja piikit valmiina ja sit on vaan aloitettu pistokset viikonloppuna, jos menkat on alkanut silloin.

Toivon kuitenkin et JOS sulla alkaa menkat, niin ne alkais hoidon kannalta passelisti, eli viim pe aamuna tai sit pari päivää myöhemmin, ettei mee hankalaksi :thumleft

Yritin kans kysellä yksityiseltä, et mitä teen jos menkat alkaa vasta pe päivällä tai illalla..mut en tullu tuota ajatelleeksi, et alkais klo 15-18... Sitä ennen varmaan voisin soittaa sit julkiselle et pääseekö..sit mietin myös sitä, jos on selkeät kivut mut vuotoa ei näy, että ilmottautuisin silti, ja kun soittavat niin selitän tilanteen. Tai siis soittavat siinä tapauksessa, jos pääsen. Niin sit ei varmaan enää väliä onko kp1 pe vai la. Jos en pääse niin aloitan sit vaan pistokset kp2 ja ilmoitan maanantaina yksityisellä et varaa ultra-ajan mulle. Jos taas kp1 la ja ma saan tietää että en pääse julkiselle, niin aloitan kp3 pistokset ja meen yksityiselle. Täytyy toivoa, et menkat alkaa jotenkin järkevästi :p
 
Muistankohan nyt ihan omiani vai oliko niin, että koronarokote voi pitkittää kiertoa? Tai jos huhuilen täällä missä menkat viipyy niin tulisivatkohan jo :woot: Alkaa kyllästyttää tää tunnin välein tarkistuswcreissut mut poiskaan ei pysty olemaan :wacky: Ja testistä kyselijöillle vasta ma pääsen kauppaan, ellei mökkipaikkakunnan tasan yksi paketti ala huutelemaan :wink
 
VIHDOIN maanantaina kesäsulku päättyy ja pääsee soittaan klinikalle! Kyllä odottavan aika on pitkä....

Ja sori TAAS hiljaisuudesta, oon käynyt aktiivisesti lukemassa teidän viestejä, mutta en oo osannut oikein itse taas kommentoida mitään.. :wtf::wacky:
 
Muiks! Käyn välillä aina lukemaan kuulumisianne täällä:)

Nyt rv26, aika menee kovaa vauhtia.:eek:

Movelle: Pahoittelut :sorry:Toivottavasti tilanne normalisoituu nopeesti. Tsemppiä kovasti jatkoon!

En jaksanut ihan kaikkii viestejä plärätä, niin paljon tapahtunut:p

Toivottelen kaikille paljon lämpimiä plussatuulia:smiley-bounce016
 
VIHDOIN maanantaina kesäsulku päättyy ja pääsee soittaan klinikalle! Kyllä odottavan aika on pitkä....

Ja sori TAAS hiljaisuudesta, oon käynyt aktiivisesti lukemassa teidän viestejä, mutta en oo osannut oikein itse taas kommentoida mitään.. :wtf::wacky:

Mikäs kp siellä, soitat klinikalle ja tapahtuu mitä seuraavaksi? :rolleyes:
 
Muistankohan nyt ihan omiani vai oliko niin, että koronarokote voi pitkittää kiertoa? Tai jos huhuilen täällä missä menkat viipyy niin tulisivatkohan jo :woot: Alkaa kyllästyttää tää tunnin välein tarkistuswcreissut mut poiskaan ei pysty olemaan :wacky: Ja testistä kyselijöillle vasta ma pääsen kauppaan, ellei mökkipaikkakunnan tasan yksi paketti ala huutelemaan :wink
Hetkinen!
Mähän otin kans koronarokotteen tän kierron alussa. Kemiallisesta huolimatta, voiskohan vaikuttaa kierron pitenemiseen… :think005

ei siis edelleenkään mitään, vuotoa, tai edes oireita. Jaa no naama kukkii ku viimestä päivää, mutta mitään jomoja ei siis ole… ma oli se nega labratesti ja näkyis olevan dpo24 tänään :rolleyes:
 
Move, mulla kyllä jomoja ollut useana päivänä, mutta se vuoto puuttuu! Ja mä en jostain syystä syvällä sisimmässäni nyt tahdo uskoa raskauteen, vaikka hetkittäin toivo nouseekin. Ehkä se on itsesuojelua tai jotain, vaikea selittää tätä tunnetta.

Jotenkin vain tuntuu, että rokotteesta tän on johdutttava, kun muu ei ole muuttunut ja tosiaan ihan kun olisin lukenut jotain aiheesta, mutta en oo varma. Oliko tarpeeksi sekavaa :grin
 
Onhan se aika hyvin lähtenyt tummumaan.. ja eilen otettiin raskaustesti verestä ja plussaa näytti milloinkohan tähän alkaa uskomaan..
 

Liitteet

  • IMG_20210724_102048__01.jpg
    IMG_20210724_102048__01.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 81
Monella tuo koronarokote on pitkittänyt kiertoa!
Ainakin omassa lähipiirissä on venynyt muutamasta päivästä jopa kahteen viikkoon:bored:
Kroppa menee kuitenkin vähän sekaisin ihan vieraasta, uudesta rokotteesta jossa on täysin uutta virusta.
 
Takuuvarma tilanteen ratkaisija: Aja kyllästyneenä pähkäiltyyn aamulla jalat ristissä kauppaan hakemaan hyllyssä huudellut testipaketti. Livahda salaa huussiin ja yritä tulkita piilossa miehen kanssa susitestiä, josta ei ota selvää Erkkikään. Muutaman tunnin päästä havahdu julmettuun alaselkäkipuun ja hetken päästä koviin kramppeihin. Kp 1 on täällä ja mietin kuolenko näihin kipuihin vai löytäisinkö kassinpohjalta särkylääkettä.
 
Nyt on juhlat juhlittu ja nyt vain odottelen ivf :smiley-angelic002 tuli tosin monen kanssa eilen juteltua lapsettomuudesta, keskenmenosta, hoidoista...ja kaikki tsemppasi juhlimaan ja unohtamaan stressin :hilarious: ehkeivät ihan ymmärtäneet kantiltani, mutta juhlin kuitenkin. Toivotaan että terveitä pikkusia tulee hoidoilla :smiley-angelic001
TJ5!!!!
 
Takaisin
Top