Raskaaksi 2020

Takuuvarma tilanteen ratkaisija: Aja kyllästyneenä pähkäiltyyn aamulla jalat ristissä kauppaan hakemaan hyllyssä huudellut testipaketti. Livahda salaa huussiin ja yritä tulkita piilossa miehen kanssa susitestiä, josta ei ota selvää Erkkikään. Muutaman tunnin päästä havahdu julmettuun alaselkäkipuun ja hetken päästä koviin kramppeihin. Kp 1 on täällä ja mietin kuolenko näihin kipuihin vai löytäisinkö kassinpohjalta särkylääkettä.

Voi itku :sad001 Paljon tsemppiä sinne, toivottavasti on pysynyt kivut edes vähän siedettävinä :Heartred
 
Mä odottelen myös menkkoja, ei mitään hajua millon voisi alkaa :bored: Reilu viikko sitten oli aika selviä ovisoireita ja samoja oireita, kun aina ennen menkkoja, on myös nyt ollut eli täytyy nyt odotella ihan rauhassa. Hcg oli onneksi jo alle 3 eli eteenpäin mennään :)
 
Kp17 ja ovis edelleen hukassa :nailbiting: Mitä hittoa nyt taas... No tänään sentään tuli jo limoja, eli vielä on toivoa. Just kun alkukierron tallettelut olisi mennyt ihan putkeen johonkin kp12-13 ovikseen niin eip :meh:

Vielä on kisakuntoa onneksi. Mieskin tuli tänään reissusta :love022
 
Voi itku :sad001 Paljon tsemppiä sinne, toivottavasti on pysynyt kivut edes vähän siedettävinä :Heartred

Kiitos❤️ Kovat kivut vaihtuivat lopulta järkyttävään vuotoon. En sitten tiedä mikä oli sen rokotteen osuus, mutta ei ole tuollainen mitenkään tavallista itselle. Nyt katse suunnattu jo kohti uusia pettymyksiä tai toiveita :)
 
Tsemppiä kaikille :Heartred ja halit sellaista tarvitseville :Heartred

Keskiviikkona punktio. Olo on sekava kaikesta stressistä ja huolesta mitä tää hoito on tuonut tullessaan. Oon yllättynyt, että oon ottanut tän näin raskaasti sekä henkisesti että fyysisesti. En oo mm nukkunut kunnolla vajaaseen kahteen viikkoon, viime yönä klo 04-07. Ilmeisesti oon jotenkin ylikierroksilla jatkuvasti :sorry: onneks loppuviikko on sit saikkua, en jaksa keskittyä töihinkään.
 
Kp18 ja lasken tän plussaksi :smiley-angelic002

20210726_131341.jpg

Koitan vielä illalla houkutella, jos tosta ukosta enää mitään irtoaisi :smiley-angelic006
 
Kp18 ja lasken tän plussaksi :smiley-angelic002

View attachment 104966

Koitan vielä illalla houkutella, jos tosta ukosta enää mitään irtoaisi :smiley-angelic006
Irtosko? :grin :cool14

Mä tipahdin aamulla, kun tulin suihkusta aamupalalle. Meillä oli siis tiedossa et miehen "on pakko" tulla sinä aamuna et saadaan se 2vrk pidättäytymisaika ennen punktiota. Olin juonut kahviani jo hetken kunnes huomasin et rakkaani oli uudelleenjärjestellyt hedelmätarjottimen, jossa oli sattumalta jäljellä 1 iso banaani ja 2 kiiviä :laughing001
Että winkwink vaan.. :dance011
 
Mun reklamaatiovastaustestit tuli, enkä voinut vastustaa kiusausta :grin
Ovitrelle-plussa, olkaa hyvät :p
Pistetty eilen illalla myöhään ja testinä onestep 10 herkkä kotitestiltä.
IMG_20210727_112648.jpg
 
Irtosko? :grin :cool14

Mä tipahdin aamulla, kun tulin suihkusta aamupalalle. Meillä oli siis tiedossa et miehen "on pakko" tulla sinä aamuna et saadaan se 2vrk pidättäytymisaika ennen punktiota. Olin juonut kahviani jo hetken kunnes huomasin et rakkaani oli uudelleenjärjestellyt hedelmätarjottimen, jossa oli sattumalta jäljellä 1 iso banaani ja 2 kiiviä :laughing001
Että winkwink vaan.. :dance011

Ai saatana, putosin :laughing001

Joo, irtoshan tuosta! En nyt vaan taas oo yhtään varma oliko se ovis vai ei :confused005 Testi näytti niin hilkulla positiivista ja limoja oli, mutta mitään kipuja ei... Ja se siis ei ole normaalia tässä kropassa, jossa on koko ajan jotain kipuja :gen045

Jos ei ollut, niin heitän pyyhkeen kehään ja vaan syön ne kiivit ja banaanin sit ens kerralla, tää kierto oli joka tapauksessa mun osalta tässä :laughing002
 
No miten h****tissä tää kierto nyt taas lasketaan :smiley-angry019 eilen tuli pientä vuotoa, siis siteeseen kuitenkin ja enemmän kuin tiputtelua, ihan kirkasta verta. No yöllä ja tänään ei oo tullu sit muuta ku vessassa pyyhkiessä… mihin se kp1 nyt sit laitetaan ja koska aloittais gonalin :confused005 pitää vissiin taas soittaa klinikalle huomenna - tarttee lisätä kohta puhelimeen joku pikavalinta sinne…
 
Move, mitä ne sanoi klinikalta? Ja onko vuoto alkanut kunnolla vielä? :Heartpink

Täällä selvitty punktiosta. Limis oli 11,5mm. Munasoluja kerättiin 14kpl ja niistä 11kpl oli kypsiä. Kymmenen on hedelmöittynyt normaalisti :hello2

Nyt sit peruspessimistinä oon varma, että joukkokato koittaa sit joskus kahden päivän jälkeen. Koska jotain vikaahan noissa on, kun ei olla luomusti onnistuttu, vaikka kaikki edellytykset on. Joudun odotella maanantaille tietoa onko siirrettävää. Huomenna saan väliaikatietoja, mut oon käsittänyt, et suurin kato tapahtuu yleensä 2 päivän jälkeen :scratch
 
@Chard , sanoivat ettei vielä lasketa kiertoa alkaneeks, kun eilen oli käytännössä välipäivä. Tänäänkään ei siteeseen ole tullut juuri mitään, mutta vessareissuilla reilummin. Jos vuoto jatkuu samanlaisena huomenna, lasken tänään kp1. Toivottavasti sulla kaverit selviää hyvin :smiley-angelic001
 
Vielä on 10kpl kaksipäiväisiä alkioita, suurin kato tulee viikonlopun aikana. Kumpa sieltä edes muutama jaksaisi viisipäiväisiksi :smiley-angelic001
Maanantaihin asti joudun nyt piinailla, että miten kävi :happy7
 
@Chard toivottavasti kaikki pysyy matkassa mukana ja selviää loppuun saakka:smiley-angelic001
Kiitos :Heartred mutta realisti pitää olla. 3-4 blastoa tuntuisi jo lottovoitolta :notworthy nollasta kaatuu maailma ja yksi kpl olis myös pettymys (koska pelko, et pitää aloittaa sikakallis piikittelyrumba heti uudelleen).
Tää odottelu joka vaiheessa on se hirvein osa näitä hoitoja :nailbiting: kun mikään ei ole enää itsestä kiinni.
 
Takaisin
Top