Raskaaksi 2020

Ihme dippi lämmössä eilen! Tänään nimittäin 1,5 astetta korkeammalla päälle 36 :wideyed: Normaalisti menkat alkaa vasta, kun tippuu alle, mutta eihän tällä sekavalla hyppelyllä uskalla luottaa näihin. Enkä siis oo aikoihin mitenkään säännöllisesti mittaillut, mutta tällaista ei ikinä oo käynyt. Kuopusta yrittäessä plussalikierrossa menkkojen oletettuna alkamispäivänä tippui kyllä myös, mutta ei näin rankasti. Plussaan en jaksa vieläkään uskoa, vaikka yhä etookin jne.

Mä tuotan tällä hetkellä oviseggiksiä viiden ihmisen tarpeisiin, kiitos Gonal 175 :grin
Ja olkaa hyvät tästä informaatiosta :rolleyes:

Ja täällä hcg oli 2.7, alkais nyt vaan se vuoto, ei jaksais odotella :banghead: eilen luulin jo et alkaa, ku oli hirveet vatsakouristukset, mut se olikin vaan varpusparvi vatsaa tyhjentämässä…:wtf:

Ans tännekin sit :hilarious: Ei tartte plussatuulia toivotella (niistä menny maku jo ajat sitte) mutta limapuhuri olis kiva...
Limapuhuri :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Hyi!!!
Kiitos mielikuvasta, jossa sotkeudutaan semmoiseen alienlimaan, hyi!! :grin:wacky::woot: Nyt en pääse tosta kuvasta eroon o_O

Ja täällä hcg oli 2.7, alkais nyt vaan se vuoto, ei jaksais odotella :banghead: eilen luulin jo et alkaa, ku oli hirveet vatsakouristukset, mut se olikin vaan varpusparvi vatsaa tyhjentämässä…:wtf:
Voi move :sorry::sorry::sorry::sorry:
Tää on kyllä niin syvältä :sorry::Heartred

Tilannepäivitys: yhteensä 7 kpl isompaa follia ja 8 kpl pienempää alle 7mm follia, joita ei nyt mitattu.
Oon piikittänyt nyt 5 päivää ja jatketaan samalla annoksella su iltaan asti, eli vielä 5 piikkipäivää lisää. Käyn viikonloppuna ultrassa ja soittelen sit maanantaina aamulla tuloksia klinikalle. Oma veikkaus on et punktio on keskiviikkona, mut voi olla torstainakin :)

Farkut alkaa jo ahdistaa tässä työpisteellä istuessa. Onneks oon etänä, saan viettää tulevan viikon pieruverkkareissa :p Eilen suht iisillä kävelylenkillä jo tuntui siltä, et kannan munakoreja mukanani, miltähän mahtaa tuntua esim tulevana viikonloppuna :rolleyes: :eek:

Tilannepäivitys: yhteensä 7 kpl isompaa follia ja 8 kpl pienempää alle 7mm follia, joita ei nyt mitattu.
Oon piikittänyt nyt 5 päivää ja jatketaan samalla annoksella su iltaan asti, eli vielä 5 piikkipäivää lisää. Käyn viikonloppuna ultrassa ja soittelen sit maanantaina aamulla tuloksia klinikalle. Oma veikkaus on et punktio on keskiviikkona, mut voi olla torstainakin :)

Farkut alkaa jo ahdistaa tässä työpisteellä istuessa. Onneks oon etänä, saan viettää tulevan viikon pieruverkkareissa :p Eilen suht iisillä kävelylenkillä jo tuntui siltä, et kannan munakoreja mukanani, miltähän mahtaa tuntua esim tulevana viikonloppuna :rolleyes: :eek:

Jännää! Mua jännittää miten suht fyysisessä työssäni pärjään vikat päivät ennen punktiota. Ehkä yritän saada lomaksi päivän ennen punktiota :p tai jään vaan saikulle aiemmin jos tarvii.

20min yksityisen puheluun jännittää......

Jännää! Mua jännittää miten suht fyysisessä työssäni pärjään vikat päivät ennen punktiota. Ehkä yritän saada lomaksi päivän ennen punktiota :p tai jään vaan saikulle aiemmin jos tarvii.

20min yksityisen puheluun jännittää......
Mä olin ekojen hoitojen aikana kiireisessä ravintolatyössä, jossa tein 10h vuoroja ja nostelin raskaita juttuja päivät pitkät. Nuorena jaksoi :grin mut olin kyllä yrittänyt ottaa varovaisesti etenkin ne viimeiset päivät ennen punktiota.

Löysin eilen mun 3 käsin kirjoitettua hoitopäiväkirjaa aiemmilta vuosilta ja luin ne kaikki läpi. Itketti ja nauratti ja turhautti. Ja pelottikin, kun nyt tuo kaikki on taas edessä :nailbiting:

Puhelu meni hyvin, päästään yksityiselle jos ei julkiselle mahdu :)

Mä voisin palata takaisin myös tänne puolelle juttelemaan :) Lyhyesti omia kuulumisia: Pidin alkukesästä vähän foorumitaukoa ja joskus ennen juhannusta plussasin neljättä kertaa elämässäni, mutta sitä iloa kesti vain muutaman päivän kun alkoi jo vuoto. :sorry: Olen nyt ollut siitä asti verikoeseurannassa, kun hcg lähti aluksi hieman nousuun, vaikka ei kuitenkaan tarpeeksi hyvin, että voisi olla normaali raskaus. Nyt on onneksi ollut jo hcg laskussa ja perjantaina toivottavasti viimeinen verikoe. Oli siis joko hyvin varhainen keskenmeno tai kohdunulkoinen kyseessä, kun ultrassa ei mitään näkynyt. Mutta joka tapauksessa on onneksi hoitunut ihan itsestään. Kyllä sitä taitaa vähän tyhmä olla, kun nyt alkaa taas jo mieli lähteä uuteen yritykseen, vaikka ne vaivalla saadut plussatkin on jo neljä kertaa päätynyt menetykseen eri vaiheissa raskauksia.. Joka tapauksessa täältä löydän itseni taas näköjään :joyful:

move88, olen todella pahoillani, on tämä kyllä epäreilua :sorry::Heartred

jannn, mahtava kuulla, että yksityinen onnistuu, jos julkiselle ei pääse :hello2 Toivotaan nyt kuitenkin, että pääsisitte vihdoin!

Muille myös tasapuolisesti halauksia ja tsemppiä omiin tilanteisiin! :Heartred

Mä voisin palata takaisin myös tänne puolelle juttelemaan :) Lyhyesti omia kuulumisia: Pidin alkukesästä vähän foorumitaukoa ja joskus ennen juhannusta plussasin neljättä kertaa elämässäni, mutta sitä iloa kesti vain muutaman päivän kun alkoi jo vuoto. :sorry: Olen nyt ollut siitä asti verikoeseurannassa, kun hcg lähti aluksi hieman nousuun, vaikka ei kuitenkaan tarpeeksi hyvin, että voisi olla normaali raskaus. Nyt on onneksi ollut jo hcg laskussa ja perjantaina toivottavasti viimeinen verikoe. Oli siis joko hyvin varhainen keskenmeno tai kohdunulkoinen kyseessä, kun ultrassa ei mitään näkynyt. Mutta joka tapauksessa on onneksi hoitunut ihan itsestään. Kyllä sitä taitaa vähän tyhmä olla, kun nyt alkaa taas jo mieli lähteä uuteen yritykseen, vaikka ne vaivalla saadut plussatkin on jo neljä kertaa päätynyt menetykseen eri vaiheissa raskauksia.. Joka tapauksessa täältä löydän itseni taas näköjään :joyful:

move88, olen todella pahoillani, on tämä kyllä epäreilua :sorry::Heartred

jannn, mahtava kuulla, että yksityinen onnistuu, jos julkiselle ei pääse :hello2 Toivotaan nyt kuitenkin, että pääsisitte vihdoin!

Muille myös tasapuolisesti halauksia ja tsemppiä omiin tilanteisiin! :Heartred

Tervetuloa takaisin :Heartpink ei olla tyhmiä, vaan toiveikkaita ja meillä on kova palo ja halu saada vauva syliin, se auttaa jaksamaan :Heartblue

Tervetuloa takaisin :Heartpink ei olla tyhmiä, vaan toiveikkaita ja meillä on kova palo ja halu saada vauva syliin, se auttaa jaksamaan :Heartblue

Nimenomaan, ei mitään tyhmiä vaan vahvoja, rohkeita ja sinnikkäitä naisia :Heartred

Ihana nähdä Amandatt että jaksat taas olla täällä :)

@amandatt kiva kuulla susta <3 tsemppiä ja joku ihmeen voima siellä taustalla vaan ajaa, kaikesta huolimatta.

@jannn jes, hyvältä kuulostaa! Me kans mietittiin et vois ehkä jatkaa yksityisellä ivf:n, ni ei tarttis jonottaa…

täällä ei vuotoa vieläkään :arghh: pitää huomenna taas soittaa klinikalle jos mitään ei tapahdu…

Viime kierrossa kemiallinen raskaus, tänään menkat myöhässä kaksi päivää. Olenko sokea vai näättekö tekin jotain sit jännäillään alkaako vahvistu..

Liitteet

• IMG_20210722_002938.jpg
    IMG_20210722_002938.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 122
Tuskinpa muuksi muuttuu vaikka vasta dpo8.. hoen itselleni "ivf ivf" lohdutukseksi..TJ 8-9 menkkoihin :cool:
Mitähän se dpo5 kipuilu taas oli :shifty:

Liitteet

• IMG_20210722_084459.jpg
    IMG_20210722_084459.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 116
Mun kroppa kiusaa :shifty: Eilen lämmöt laski menkkatasolle ja ajattelin vuodon alkavan iltaan mennessä. Ei alkanut ja taas lämpö puol astetta noussut. Koko ajan olo, et nyt hulahtaa ja menkkakivut päällä vaan ei. Josko nyt sit kuitenkin tänään tai huomenna.

Takaisin