Pc puhdas nega ja vuotoa ootellessa. Pitäs käydä viel hcg-verikokeessa, klinikalta ohjeistivat.
on tää ihan paskaa.
No on kyllä iha kusista paskaa
Tsemppiä sinne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pc puhdas nega ja vuotoa ootellessa. Pitäs käydä viel hcg-verikokeessa, klinikalta ohjeistivat.
on tää ihan paskaa.
Move, niin helvetin epäreilua!! Olen niin pahoillani
Jannn, jännittäviä aikoja teillä edessä, monellakin tapaa
Täällä kolme piikkiä isketty vatsanahkaan. Aina pistoksen jälkeen on pieni paineen tunne muniksissa, mut esim nyt aamulla ei mitään tuntemuksia tai oloja. Tänään vielä illalla pelkkä gonal ja huomenna pitää ottaa toinen piikki mukaan kans.
Jos nyt kaikki menee nappiin niin pitäisi olla. En ole sitä sen enempää miettinyt. Ylihuomenna eka ultra, mutta silloin vasta kp 7 ja mietin et mahtaako sen perusteella pystyä jo muka määrittämään punktion ajankohdan. Ehkä ne käskee mennä pe uuteen ultraan jos on epäselvä vaste tai pitää nostaa annosta viikonloppu tulee silleen ikävästi väliin et maanantaina voi olla jo myöhäistä seurantaultralle.Eli onko sulla punktio ehkä jo ensi viikolla? mä tuun sit perästä! Ois kiva piikitellä samaan aikaan jonkun kanssa
Täällä kolme piikkiä isketty vatsanahkaan. Aina pistoksen jälkeen on pieni paineen tunne muniksissa, mut esim nyt aamulla ei mitään tuntemuksia tai oloja. Tänään vielä illalla pelkkä gonal ja huomenna pitää ottaa toinen piikki mukaan kans.
on tää ihan paskaa.
Fyremadel tulee jarruksi. Vuosikymmen sitten oli jarruna Orgalutran, josta muistan, että oli paksu neula ja pistoskohta jäi välillä kirvelemään ja kutiamaan, joten en mitään muuta tästä uudestakaan jarrusta odotaMulla oli tuota pientä painetta myös piston jälkeen Gonalilla!
Mikä toinen piikki lähtee mukaan? Mulla oli jarruna Fyremadel ja siitä jäi kyllä ikuiset pelot, oli niin inhottava itselleni
Ja mulla oli myös eka ultra kp8 muistaakseni, Gonalit vaikuttaa aika nopeasti ja ne kyllä hyvin nopeasti pystyi päättelemään ultrassa jatketaanko samalla annoksella, ja miten kauan vielä pistetään
Fyremadel tulee jarruksi. Vuosikymmen sitten oli jarruna Orgalutran, josta muistan, että oli paksu neula ja pistoskohta jäi välillä kirvelemään ja kutiamaan, joten en mitään muuta tästä uudestakaan jarrusta odota
Sanoin jo miehelle, et se joutuu varmaan pistämään sen piikin kun en ite pysty oon antanut sen harjoitella yhdellä gonal-annoksella. Ainut pistos tähän mennessä mistä sain mustelman vatsanahkaan, on tuo miehen laittama, lupaakohan hyvää
Siinä kohti mulla tuntui sellanen vihlonta dpo 6