Raskaaksi 2020

Ihmettelen; kun oikealta irtoaa muna, niin on kovia kipuja ja oviksen jälkeen keltsi tykytti monena päivänä, nyt kun vasemmalta irtosi, niin ei suuria ovistuntemuksia eikä yhtään keltsikipuja...:woot: toivottavasti jotain kuitenkin irtosi..
Dpo5, eikai mitään oireita voisi olla. Vv tulee paljon mutta niin aina..ällöttää aamupalan jälkeen mut voi olla mistä vaan..:bag:
Jos ei plussaa niin ensi viikolla alkaa menkat :excited001 ja ylihuomenna puhelu yksityiselle :nailbiting:

Move, niin helvetin epäreilua!! :smiley-angry017 Olen niin pahoillani :Heartred

Jannn, jännittäviä aikoja teillä edessä, monellakin tapaa :hello2

Täällä kolme piikkiä isketty vatsanahkaan. Aina pistoksen jälkeen on pieni paineen tunne muniksissa, mut esim nyt aamulla ei mitään tuntemuksia tai oloja. Tänään vielä illalla pelkkä gonal ja huomenna pitää ottaa toinen piikki mukaan kans.

Move, niin helvetin epäreilua!! :smiley-angry017 Olen niin pahoillani :Heartred

Jannn, jännittäviä aikoja teillä edessä, monellakin tapaa :hello2

Täällä kolme piikkiä isketty vatsanahkaan. Aina pistoksen jälkeen on pieni paineen tunne muniksissa, mut esim nyt aamulla ei mitään tuntemuksia tai oloja. Tänään vielä illalla pelkkä gonal ja huomenna pitää ottaa toinen piikki mukaan kans.

Eli onko sulla punktio ehkä jo ensi viikolla? :rolleyes: mä tuun sit perästä! Ois kiva piikitellä samaan aikaan jonkun kanssa :hilarious:

Eli onko sulla punktio ehkä jo ensi viikolla? :rolleyes: mä tuun sit perästä! Ois kiva piikitellä samaan aikaan jonkun kanssa :hilarious:
Jos nyt kaikki menee nappiin niin pitäisi olla. En ole sitä sen enempää miettinyt. Ylihuomenna eka ultra, mutta silloin vasta kp 7 ja mietin et mahtaako sen perusteella pystyä jo muka määrittämään punktion ajankohdan. Ehkä ne käskee mennä pe uuteen ultraan jos on epäselvä vaste tai pitää nostaa annosta :confused005 viikonloppu tulee silleen ikävästi väliin et maanantaina voi olla jo myöhäistä seurantaultralle.

@move88 voi itku, ihan kamalia uutisia :sad010Voimia teille!

Mulla oli tuota pientä painetta myös piston jälkeen Gonalilla!
Mikä toinen piikki lähtee mukaan? Mulla oli jarruna Fyremadel ja siitä jäi kyllä ikuiset pelot, oli niin inhottava itselleni:pale
Ja mulla oli myös eka ultra kp8 muistaakseni, Gonalit vaikuttaa aika nopeasti ja ne kyllä hyvin nopeasti pystyi päättelemään ultrassa jatketaanko samalla annoksella, ja miten kauan vielä pistetään

Kiitos kaikki <3 just menossa labraan hcg-mittaukseen.

jotenkin ekassa kemiallisessa kaikki iski pahemmin. Nyt olo on vaan sellanen turta ja tyhjä. Varmaan vaikuttaa ku se vuotokaan ei ole viel alkanut…

Mulla oli tuota pientä painetta myös piston jälkeen Gonalilla!
Mikä toinen piikki lähtee mukaan? Mulla oli jarruna Fyremadel ja siitä jäi kyllä ikuiset pelot, oli niin inhottava itselleni:pale
Ja mulla oli myös eka ultra kp8 muistaakseni, Gonalit vaikuttaa aika nopeasti ja ne kyllä hyvin nopeasti pystyi päättelemään ultrassa jatketaanko samalla annoksella, ja miten kauan vielä pistetään
Fyremadel tulee jarruksi. Vuosikymmen sitten oli jarruna Orgalutran, josta muistan, että oli paksu neula ja pistoskohta jäi välillä kirvelemään ja kutiamaan, joten en mitään muuta tästä uudestakaan jarrusta odota :sorry:
Sanoin jo miehelle, et se joutuu varmaan pistämään sen piikin kun en ite pysty :wideyed: oon antanut sen harjoitella yhdellä gonal-annoksella. Ainut pistos tähän mennessä mistä sain mustelman vatsanahkaan, on tuo miehen laittama, lupaakohan hyvää :grin

Fyremadel tulee jarruksi. Vuosikymmen sitten oli jarruna Orgalutran, josta muistan, että oli paksu neula ja pistoskohta jäi välillä kirvelemään ja kutiamaan, joten en mitään muuta tästä uudestakaan jarrusta odota :sorry:
Sanoin jo miehelle, et se joutuu varmaan pistämään sen piikin kun en ite pysty :wideyed: oon antanut sen harjoitella yhdellä gonal-annoksella. Ainut pistos tähän mennessä mistä sain mustelman vatsanahkaan, on tuo miehen laittama, lupaakohan hyvää :grin

Fyremadelissa on myös paksu ja tylppä neula. Pistin ekan hoitajan valvonnassa ja sanoi, että saa käyttää hieman enemmän voimaa että menee nahan läpi. Ja jestas, tuntui että sai mukamas voimalla työntää ihosta että antoi iho periksi ja ruisku meni sisään. Gonal kun liukui niin pehmeästi:bag:
Mulla sattui aivan tuhottomasti se lääke kun se oli pistetty ja lähti leviämään. Meni pistokohta punaiseksi ja nousi allerginen ihottuma. Ja sitä poltetta kesti jopa puolituntia... kuuluin siihen epäonnekkaaseen joukkoon, joka reagoi siihen tosi pahasti.

Häpykummun yläpuolella on tuntunut tänään jonkinnäköisiä pistoksia/kramppeja.:woot: mut hitsi on niitä tainnut ennenkin olla :inpain: ja eikös kohtu ole hieman alempana vielä :scratch

Siinä kohti mulla tuntui sellanen vihlonta dpo 6 :happy:

Oi oispa sitä itseään tämäkin..mut tosiaan oon ehkä joskus tuntenut ennenkin..ja vv on ihan keltaista, mut sitäkin on usein, en ole varma onko ennen tullut näin paljoa vai kiinnitänkö nyt vaan enempi huomiota

Mulla sattuu mahaan menkkamaisesti. Mut työkaverin kanssa oli juttua, niin se on käyttäny noita primoluteja ja sano et menkkamainen olo oli ollu koko ajan. Eli ihan varmasti siitä.
Täytyy varmaan kuitenkin tehä testi, et jos nyt jostain kumman syystä olis raskaus, niin tiedän lopettaa. Ois kyllä ihme, koska on pantu niin vähän :grin

Huomenna kp25, dpo 11.

Piinailijoille isosti plussatuulia!

Move niin epäreilua, oon niin pahoillani :sorry:

Täällä taas syvälle perseeseen sattuu, että eiköhän se oo taas dpo0 tänään. :hilarious: Ei sillä että mitää väliä ois, kun ollaan välikierrossa, mutta testasinpa huvikseen ja lähes täysin tasavahvat ja hymy ruudussa.

Movelle paljon voimia :Heartred oon niin pahoillani.

täällä tuli viimein kp1, toki tänään vasta illalla niin jos huomiselle sen merkkaisi. Pitkästä aikaa vähän pidempi kierto kun 38 päivää, toivottavasti ei ensi kierrossa tällain veny. Ensi kierrossa viimein letrot! :p

Takaisin