Raskaaksi 2020

Kiitos :Heartred mutta realisti pitää olla. 3-4 blastoa tuntuisi jo lottovoitolta :notworthy nollasta kaatuu maailma ja yksi kpl olis myös pettymys (koska pelko, et pitää aloittaa sikakallis piikittelyrumba heti uudelleen).
Tää odottelu joka vaiheessa on se hirvein osa näitä hoitoja :nailbiting: kun mikään ei ole enää itsestä kiinni.

Meillä selvisi kaikki 5 hedelmöittynyttä:Heartpink Pidän peukkuja, että teidänkin saldo on suuri :hello2
 
Meillä selvisi kaikki 5 hedelmöittynyttä:Heartpink Pidän peukkuja, että teidänkin saldo on suuri :hello2
Mulla on ikää jo sen verran (39), et tilastollisesti vähintään puolet munasoluista on luultavasti epänormaaleja. Saattavat kyllä hedelmöittyä, mutta ei niistä raskaus alkaisi :nailbiting:
En yritä olla Nelli Negatiivinen, mut tää on mun tapa suojella itseäni edes vähäsen. Kun ei odota liikoja, ei pety niin kovaa, mutta pettyy kuitenkin :wacky:

Mulla on pohjimmiltaan hyvä ja luottavainen fiilis, mutta samalla mä pelkään niin helvetisti joka hetki. Tää on kyllä pahinta, tää odottelu. Stimulaatiovaiheessa voi sentään itse olla aktiivisena osapuolena. Nyt ei voi tehdä mitään asioiden hyväksi :confused:
 
Pidetään chard sormet ja varpaat ristissä että tulee hyvä saldo.

Oon taustaillut viime ajat enemmän, yrittänyt reagoida viesteihin. Tylsiä aikoja eletään kun odotan vaan jo seuraavia menkkoja että pääsee aloittamaan letrot :angelic:.

Nyt kp11 ja tänään oli menkkakipujen kaltaisia kipuja, aloin jo elättelemään toiveita oviksesta. Mutta en kuitenkaan usko :hilarious:. Enkä enää ala tikuttamaankaan. Viime kierto venyi kp38 asti, toivottavasti ei tällä kertaa niin pitkä. Aloin miettimään venyttikö viime kiertoa alkukierron koronapiikki. Syyskuun alussa ois toinen piikki, näkee sitten mihin vaiheeseen kiertoa se tulee. :dead: Viikonlopun kunniaksi joutui vielä altistuskaranteeniinkin.
 
Täällä kans mielenkiinnolla seuraillaan Chardin taipaletta :) ens viikon ultrassa pitäis puhua meidänkin sit ivf:stä, kun tää on vika inssikierto… maanantaina hakemaan gonalit ja pistosten aloitus.

ei oo muuten edelleenkään mikään poikkeuksellisen runsas vuoto, vaikka luteaali venyi melkein kolmeenkymmeneen päivään. Jotenkin jännästi viimeksikin kemiallisessa se vuoto painottu vessareissuihin :think005 onko mun kroppa niin tottunu kuukuppiin, ettei se enää osaa vuotaa siteeseen :laughing002
 
Menkkajuilinnat jatkuu ja nyt illalla alkoi seksin jälkeen tiputtelu. Eli huomenna kp1 :hello2 vähän kyllä aattelin vasta kp3 aloittaa pistokset :scratch yksityisenkin lääkäri sanoi, ettei haittaa. Varmaan sit to tai pe ois eka ultra o_O mut vähän vielä mietin, miten alottais pistokset :bag::bag:
 
Täällä kans mielenkiinnolla seuraillaan Chardin taipaletta :) ens viikon ultrassa pitäis puhua meidänkin sit ivf:stä, kun tää on vika inssikierto… maanantaina hakemaan gonalit ja pistosten aloitus.

ei oo muuten edelleenkään mikään poikkeuksellisen runsas vuoto, vaikka luteaali venyi melkein kolmeenkymmeneen päivään. Jotenkin jännästi viimeksikin kemiallisessa se vuoto painottu vessareissuihin :think005 onko mun kroppa niin tottunu kuukuppiin, ettei se enää osaa vuotaa siteeseen :laughing002

Mun tämän kemiallisen vuoto oli myös jotenkin ihan ihmeellinen, ei ollut sellaista todella runsasta mun mielestä missään vaiheessa ja kohdussa näkyi jokunen viikko sitten vain ohut limakalvo. Odotan menkkoja alkavaksi lähipäivinä (tai toivon että alkaisi), niin saisi taas selville että missä mennään, kun nyt on vaan sellaista odottelua :scratch
 
Menkkajuilinnat jatkuu ja nyt illalla alkoi seksin jälkeen tiputtelu. Eli huomenna kp1 :hello2 vähän kyllä aattelin vasta kp3 aloittaa pistokset :scratch yksityisenkin lääkäri sanoi, ettei haittaa. Varmaan sit to tai pe ois eka ultra o_O mut vähän vielä mietin, miten alottais pistokset :bag::bag:
Mullakin tavallaan alkoi kp 3 pistokset, jos laskettais siitä ekasta vuotopäivästä. Silloin tuli ihan reilusti iltapäivästä alkaen mut vaan pyyhkiessä, ei siteeseen asti ja illaksi se sit rauhoittui. Yöllä aukes hanat kunnolla, joten vasta se seuraava päivä laskettiin kp1 sitten ja gonal alkoi kp2 ton mukaan.
 
Mullakin tavallaan alkoi kp 3 pistokset, jos laskettais siitä ekasta vuotopäivästä. Silloin tuli ihan reilusti iltapäivästä alkaen mut vaan pyyhkiessä, ei siteeseen asti ja illaksi se sit rauhoittui. Yöllä aukes hanat kunnolla, joten vasta se seuraava päivä laskettiin kp1 sitten ja gonal alkoi kp2 ton mukaan.

Joo ..joskus mulla kehittyi tosi nopee gonalilla inssiin kaksi follia, viimeks keskenmenon jälkeen hitaammin..mutta paljon pieniä. Niin ehkei haittaa jos vasta kp3 aloittaa.. tai en muista miten yksityisenkin lääkäri totesi, että mulla riittää se kp3.. ja oletetaan että mahdun julkiselle, niin "pitäisi" toimia heidän suunnitelman mukaan ensisijaisesti, eli että aloittaa pistokset kun heidän hyväksyntä tulee :) toiv punktio on ennen 13.8., silloin on vaikeampi saada kyyti pois punktiosta :p jännää! Vasta su tai ma haen lääkkeet, pelkkä gonal 900 varmaan ensin..
 
Joo ..joskus mulla kehittyi tosi nopee gonalilla inssiin kaksi follia, viimeks keskenmenon jälkeen hitaammin..mutta paljon pieniä. Niin ehkei haittaa jos vasta kp3 aloittaa.. tai en muista miten yksityisenkin lääkäri totesi, että mulla riittää se kp3.. ja oletetaan että mahdun julkiselle, niin "pitäisi" toimia heidän suunnitelman mukaan ensisijaisesti, eli että aloittaa pistokset kun heidän hyväksyntä tulee :) toiv punktio on ennen 13.8., silloin on vaikeampi saada kyyti pois punktiosta :p jännää! Vasta su tai ma haen lääkkeet, pelkkä gonal 900 varmaan ensin..
Mä hain eka gonalin valmiiksi. Sit ekan ultran jälkeen hain lisää gonalia ja fyremadelit ja tokan ultran jälkeen ovitrelle. Punktiosta palattuamme kotimatkalla haettiin cyclogestit ja vain viikoksi ja jos päästään siirtoon, niin kotimatkalla sieltä haen gonapeptylin ja lisää cycloja. Kunnon pessimisti kun ei uskalla ostaa mitään "etukäteen" :grin
Mun piti varata gonalit ja gonapeptyl etukäteen apteekista, kun ne pitää täällä niin pientä varastoa :eek:

Note to self: tää turvotus punktion jälkeen, en muistanut et se on tämmöstä ja nyt varmaan tuo progesteron pahentaa asiaa :wideyed: eilen piti hakea lapset ja päädyin sit vetään urheilutrikoot ja hupparin päälleni (housut joustaa ja huppari peittää) :p kotona oon hengaillut pieruverkkareissa ja koko ajan on ahdistavan ällö olo. Puntari näyttää +2kg verrattuna punktiota edeltävään aikaan.
 
Muokattu viimeksi:
Mä hain eka gonalin ja fyremadelit valmiiksi. Sit ekan ultran jälkeen hain lisää gonalia ja pari fyreä + ovitrelle. Punktiosta palattuamme kotimatkalla haettiin cyclogestit ja vain viikoksi ja jos päästään siirtoon, niin kotimatkalla sieltä haen gonapeptylin ja lisää cycloja. Kunnon pessimisti kun ei uskalla ostaa mitään "etukäteen" :grin
Mun piti varata gonalit ja gonapeptyl etukäteen apteekista, kun ne pitää täällä niin pientä varastoa :eek:

Note to self: tää turvotus punktion jälkeen, en muistanut et se on tämmöstä ja nyt varmaan tuo progesteron pahentaa asiaa :wideyed: eilen piti hakea lapset ja päädyin sit vetään urheilutrikoot ja hupparin päälleni (housut joustaa ja huppari peittää) :p kotona oon hengaillut pieruverkkareissa ja koko ajan on ahdistavan ällö olo. Puntari näyttää +2kg verrattuna punktiota edeltävään aikaan.

Joo mäki ostelen pikkuhiljaa lääkkeet :p muistaakseni tuosta 900 gonalista riittää enemmän kuin kuusi annosta, eikös niissä aina ole vähän reilusti lääkettä.. no mutta se riittää ainakin ekaan ultraan asti, sit voin siellä kysellä et mitä kannattaa seuraavaksi ostaa :p mulla oli nyt paino pompsahtanut melkein kilon yhtäkkiä, en tiedä vaikuttaako menkat :woot: voin kyllä kuvitella mimmonen turvotus gonalista tulee ja sit jos vielä pahenee punktion jälkeen, apua ..toiv saan töissä peitettyä :bag:
 
Joo mäki ostelen pikkuhiljaa lääkkeet :p muistaakseni tuosta 900 gonalista riittää enemmän kuin kuusi annosta, eikös niissä aina ole vähän reilusti lääkettä.. no mutta se riittää ainakin ekaan ultraan asti, sit voin siellä kysellä et mitä kannattaa seuraavaksi ostaa :p mulla oli nyt paino pompsahtanut melkein kilon yhtäkkiä, en tiedä vaikuttaako menkat :woot: voin kyllä kuvitella mimmonen turvotus gonalista tulee ja sit jos vielä pahenee punktion jälkeen, apua ..toiv saan töissä peitettyä :bag:


Olispa mullakin riittänyt monta annosta tuosta isosta gonal 900 kynästä:hilarious: mulle riitti vain 4 annosta per kynä, kun annostus oli niin suuri.

Mullekin tuli hirveä turvotus gonalista ja varsinkin punktion jälkeen! Ei toivoakaa että olisi voinut pitää edes housuja kun kaikki kiristi
 
Olispa mullakin riittänyt monta annosta tuosta isosta gonal 900 kynästä:hilarious: mulle riitti vain 4 annosta per kynä, kun annostus oli niin suuri.

Mullekin tuli hirveä turvotus gonalista ja varsinkin punktion jälkeen! Ei toivoakaa että olisi voinut pitää edes housuja kun kaikki kiristi

Multa löytyy jo joitakin äitiyshousuja sekä normilöysiä housuja, mutta mietin jos tilaisi kokeiluun vielä jokusen äitiyshousun :bag::hilarious: en voi sietää kiristäviä vaatteita muutenkaan.. ehkä jopa shortsit, jos tuleekin vielä hellepäiviä :woot: tosin väljiä mekkoja löytyy myös.. jännää :joyful: huomenna alkaa pistelyt :nailbiting:
 
^ täällä kans alkaa huomenna gonalin pistelyt mutta inssi on vähän kevyempi juttu… tsemppiä!

@amandatt erikoisia kyllä nää kemialliset vuodot. Nytkin mulla tuli siis viralliset kp1-2 ihan kunnon vuotoa (sinne pönttöön lähinnä), mut eilen oli jo vähäisempää iltaa kohden. Selviäiskö sitä näin vähällä :think005
 
mahtava saalis, @Chard !! :hello2

täällä vuoto loppui, ei se kunnon vuoto kestänyt kuin kaks päivää, ja lisäks muutama pienempi vuotopäivä. eilen tuli enää vaan rusehtavaa tiputtelua ja kananmunamaista limaa o_O oli pakko tehä ovistesti tänään, mutta ihan tyhjähän se (onneksi) oli. kroppa varmaan sekoilee vaan edelleen. nyt siis kp5 klinikan mukaan ja ekat pienemmät vuodot alkoi sitä 2pv aiemmin. kohta hakemaan gonal ja perjantaina on seurantaultra.
 
Kymmenestä hedelmöittyneestä neljä blastoa tähän mennessä :happy093
Loppuja viljellään huomiseen, mutta ei niistä välttämättä tule enempää pakastettavaa.

Oon ihan äärimmäisen onnellinen ja helpottunut :happy: :Heartred :hello2

Mahtavaa :Heartpink

Me päästiin julkiselle!!:hello2
 
mahtavaa @jannn , toivottavasti hoitokierrossa menee kaikki nappiin :Heartred

mä vähän epäilen, et mun kierto olis oikeesti alkanu jo silloin aiemmin, kun tuli pientä vuotoa... nyt on klinikan laskujen mukaan kp7 ja parina päivänä on ollu jo eggistä ja ovistesti tummuu sitä tahtia, et epäilen (ja toivon, koska perjantain ultran voi vielä vaihtaa inssiksi), että se plussa vois tulla jo huomenna tai perjantaina. veikkaan siis et oikeasti nyt olis kp9. toivottavasti ei nyt mee piikit ja muut sit ihan metsään kun tää kierto on ollu sekava. ois tietty voinu pitää välikierronkin, mut en vaan millään malttanu kun lääkäri antoi luvan. nyt pitäs vaan saada joku tallettelu tähän vielä alle, miehellä on niin kova työstressi, ettei oo saatu talletuksia ollenkaan tähän kiertoon. simpat sentään on "uusittu" tossa viikon alussa, et ne on edes jossain määrin tuoreet... mut hyvähän se ois saada muutama sinne oikeaankin paikkaan, varsinkin jos inssin kans menee puihin ja o+ osuu lauantaille :rolleyes:
 
Takaisin
Top