Raskaaksi 2020

Tsemppiä inssiin move :gen014 :Heartred

Tonni, olikohan ovis sitten jo, vai tulossa vasta :pompus:

Noaidi, piinailutsempit :Heartred

Myyrä, Elea82 ja jannn, mikä tilanne teillä? :bookworm:

Mua ahdistaa tulevat "lääkepumppailut". Uskon että ollaan menossa kohti ovulaatiota, se pitäis olla viikon puolivälissä -ish. Lomalla lasten kanssa päivät on aika täynnä kaikkia aktiviteetteja tai sit ihan vaan perus ruoka- ja pyykkihommaa, et ei jaksa kiinnittää huomiota kiertopäiviin tai mihinkään. Onneks piikittelyt alkaa aikaisintaan loman lopulla, niin saa nauttia tästä ajasta ja miettiä jotain ihan muuta kuin yritysprojektia :)

Juhannus oli kiva, oltiin mökillä hyttysten syötävänä :grin syötiin hyvin, nukuttiin huonosti ja juotiin maltillisesti sekä saatiin paljon aikaan siellä :happy:

Menkkoja odotan alkavaksi ke/to. La mökille ja toivon et pääsen siellä uimaan, ilman hirveitä vuotoja :angelic:

Myyrä anteeks nauroin tolle testaus-osuudelle :rolleyes: mut tsemppiä koitokseen!:Heartpink haluisin kans olla testaamatta mut haluan tietää milloin pääsen ilmoittautumaan ivf :rolleyes:

Just tää sama "Syötiin hyvin, nukuttiin huonosti" :hilarious: Eikä nyt edes nukuttu huonosti, mutta jäi yöt lyhyiksi kun oli jossain liesussa koko ajan ihmisiä näkemässä :p

Kun tietäisikin oliko se ovis jo vai vasta tulossa :dontknow Lämmöt oli aamulla taas ihan itselleen ominaisella tasolla, eli niistä päätellen ei olisi ollut. Tosin limat loppuneet. Ja mitä oon ronkkinut niin kohdunsuu on "jossain", pehmeä ja auki. Oon virallisesti pihalla. :laughing002 Mutta koska jäätäviä oviskipuja ei ole ollut ja (nimenomaan aamu) lämmöt ei ole nousseet, niin en usko, että olisin ovuloinut :confused004

Meinaan kyllä sielä ensikäynnillä sanoa, että tuo vasen puoli on ihan jossain horroksessa. Edellisen kerran tunsin sieltä puolelta oviksen 08/2020. Nyt tietenkin jos se mystisesti onkin aivan täysin kivuttomasti ovuloinut niin sitten en varsinkaan tiedä missä mennään :happy118

Täällä uusi kierto lähti käyntiin juhannusaattona. Samaan päivään mahtui myös punkki jalassa ja sama jalka läpi saunajakkaran. Onneksi ei pahemmin käynyt, mutta kantapää kipeä ja ab-kuuri sekä rokotus näin viikon aluksi. Menkkamasennuksesta ja jalan kärsimisestä huolimatta ihan kiva juhannus. Muu perhe ainakin nautti kovasti ja sää suosi :)​

Ehkä aavistus tuntuu jo menkkakipuja, jee jos menkat alkaa pian :p tosin särkylääkettä ei ole nyt mukana töissä kunnolla, mut en usko et ennen huomista alkaa vuoto/enempi kipuja.

Täällä joku kesälenssu iskenyt, kurkku aivan älyttömän kipeä ja kuumeinen olo. Kävin koronatestissä varuilta, sen tuloksia odotellessa. Mies ehdotti pitäisikö tehdä raskaustestikin mutta sanoin että vähän aikaista. Voi muutenkin varmaan unohtaa tämän kierron plussan, toki en kauhean optimistinen muutenkaan ollut.

Täällä joku kesälenssu iskenyt, kurkku aivan älyttömän kipeä ja kuumeinen olo. Kävin koronatestissä varuilta, sen tuloksia odotellessa. Mies ehdotti pitäisikö tehdä raskaustestikin mutta sanoin että vähän aikaista. Voi muutenkin varmaan unohtaa tämän kierron plussan, toki en kauhean optimistinen muutenkaan ollut.
Pikaista paranemista! Oishan se hienoa jos kesälenssu kertoisi ihan jostain muusta kuin lenssusta. :rolleyes:

Täällä uusi kierto lähti käyntiin juhannusaattona. Samaan päivään mahtui myös punkki jalassa ja sama jalka läpi saunajakkaran. Onneksi ei pahemmin käynyt, mutta kantapää kipeä ja ab-kuuri sekä rokotus näin viikon aluksi. Menkkamasennuksesta ja jalan kärsimisestä huolimatta ihan kiva juhannus. Muu perhe ainakin nautti kovasti ja sää suosi :)​

Siis hyi punkit on ahdistavia mönkiäisiä! Ja kauheesti sulle nyt kyllä sattunut kaikenlaista ikävää! voih!

Ehkä aavistus tuntuu jo menkkakipuja, jee jos menkat alkaa pian :p tosin särkylääkettä ei ole nyt mukana töissä kunnolla, mut en usko et ennen huomista alkaa vuoto/enempi kipuja.
Jos ei sieltä plussaa pärähdä niin toivotaan pikaisia menkkoja, niin ehtisit kivasti kärsiä ne pois alta ennen mökkeilyä! :shy:

ON:
Näin menee taas tää mun "en roiku foorumilla" ku töissä ollessakin foorumi sivussa kokoajan auki. Lol mä oon niin säälittävä. :hilarious: Mut siis, öö missäs me mennään.. dpo 4? Ei juuri tuntemuksia. Satunnaista jomottelua alamahalla ja alaselässä, keltarauhanen vielä jomottelee. Vähän kyllä jännittää, mutta en halua nyt nostaa toiveita vaan henkisesti alan valmistautua IVF:ään joka syksyllä häämöttää.. Mä en oikein tiedä siitä mitään, siis muuta kuin perus ajatuksen et miten se homma toimii, mutta en voi oikeastaan sanoa tietäväni mitä odottaa. Joten täytyy laittaa google laulamaan ja kahlata lapsettomien ivf-ketju läpi. :bag:

Pikaista paranemista! Oishan se hienoa jos kesälenssu kertoisi ihan jostain muusta kuin lenssusta. :rolleyes:

Siis hyi punkit on ahdistavia mönkiäisiä! Ja kauheesti sulle nyt kyllä sattunut kaikenlaista ikävää! voih!

Jos ei sieltä plussaa pärähdä niin toivotaan pikaisia menkkoja, niin ehtisit kivasti kärsiä ne pois alta ennen mökkeilyä! :shy:

ON:
Näin menee taas tää mun "en roiku foorumilla" ku töissä ollessakin foorumi sivussa kokoajan auki. Lol mä oon niin säälittävä. :hilarious: Mut siis, öö missäs me mennään.. dpo 4? Ei juuri tuntemuksia. Satunnaista jomottelua alamahalla ja alaselässä, keltarauhanen vielä jomottelee. Vähän kyllä jännittää, mutta en halua nyt nostaa toiveita vaan henkisesti alan valmistautua IVF:ään joka syksyllä häämöttää.. Mä en oikein tiedä siitä mitään, siis muuta kuin perus ajatuksen et miten se homma toimii, mutta en voi oikeastaan sanoa tietäväni mitä odottaa. Joten täytyy laittaa google laulamaan ja kahlata lapsettomien ivf-ketju läpi. :bag:

Tervetuloa ivf-ketjuun, JOS ei nyt tärppää! Toivotaan ensin sitä tärppiä :dance008

Viimeksi eilen nega testissä, en tajua miksi testailen vielä dpo14/15 :hilarious: kipuja on edelleen mutta vuotoa ei näy, hassua kun nyt on ollut pari kiertoa, että ensin kipuilee päivän pari ja sit vasta vuoto alkaa. Ennen kipu ja vuoto alkoi about samaan aikaan. No alkais edes huomenna vuoto :) ällöttää vaan ne vaipat näillä helteillä mut ei voi mitään, toiv on niukat menkat. Ja näiden menkkojen jälkeen saa ilmoittautua ivf kun alkaa taas menkat :hello2

Noora tylsä tuo flunssa, toiv ei koronaa! Mulla alkaa loma perjantain työpäivän jälkeen :notworthy toiv ei flunssa iske kun loma alkaa :wacky:

No alkoihan ne menkat! Eli about 15pvää luteaali nyt. Jännä kun yleensä 16, tai kerran oli jopa enemmänkin. Hyvä vaan jos lyhenis..
Voiko kerrankin sanoa että "jee menkat" :D Ei mut hyvä että nyt vihdoin alkoi kuitenkin ja ehtivät varmaan loppua ennenkuin menette mökille! Mullaki alkaa perjantaina loma jahka töistä pääsen! Jeeeei!

@Noora992 kiitos ja pikaista paranemista sinne!

@Elea82, @MyyräMatikainen uusiin kiertoihin tsemppiä ja kiva @jannn kun alkoi menkat ajoissa!

@Noaidi joko sulla suunnittelut tehty eli ootatko vaan ivf-vuoroa? ei muista enää...

mulla oli äsken inssi, folli oli jo puhjennut ja inssi oli helppo, siittiöt ok :) nyt sit piinaillaan ja perjantaina lugejen aloitus ekaa kertaa. en tajunnut kysyä kauanko niitä nyt sit pitää syödä - siihen asti ku vuoto alkaa tai plussa tulee ja soittaa klinikalle?

mulla alkaa tänään LOMA! :happy093

@Noora992 kiitos ja pikaista paranemista sinne!

@Elea82, @MyyräMatikainen uusiin kiertoihin tsemppiä ja kiva @jannn kun alkoi menkat ajoissa!

@Noaidi joko sulla suunnittelut tehty eli ootatko vaan ivf-vuoroa? ei muista enää...

mulla oli äsken inssi, folli oli jo puhjennut ja inssi oli helppo, siittiöt ok :) nyt sit piinaillaan ja perjantaina lugejen aloitus ekaa kertaa. en tajunnut kysyä kauanko niitä nyt sit pitää syödä - siihen asti ku vuoto alkaa tai plussa tulee ja soittaa klinikalle?

mulla alkaa tänään LOMA! :happy093

Ihanaa lomaa ja nyt tärppionnea! :woot:

Ei oo vielä suunnitteluja tehty, eli jos ei tästä tärppiä niin heinäkuun lopuilla sit soittoa polille ja suunnittelukäyntiin aikaa. :) Mut TAYSissa ei onneksi oo erikseen IVF jonoja jos on jo kerran jonotettu hoitoihin.

Ei vielä hanat kunnolla auki, joten voi olla että vasta huomenna virallisesti kp1 :scratch

Move luulen että käytät niitä 10pvää, sit pitäis jo plussan näkyä testissä..vai oliko se 12 päivää..no itse lopetin aina kun olin varma negasta eli saatoin lopettaa vähän etuajassa ne..

Noaidi, meiltä pystyisi tulemaan myös Taysiin hoitoon, silti olisi kai noin 2kk odotus/jonotus :confused004 siis suunnittelun jälkeen. Siellä olisin varmaan jo päässyt hoitoon..ja saatan nyt muistaa väärin, eräs vaihtoi HUSilta taysille ivf varten ja ainakin pääsi siellä nopeammin hoitoon :) muuta en voi varmuudella sanoa :hilarious: Hyvä jos pääset heti suunnittelun jälkeen hoitoon!
Muoks* Äh mitä höpötän..tuskin enää suunnittelun jälkeen odotusta, vaan suunnittelukäynnille olisi saanut nopeammin ajan mitä husilla, ja sitten varmaan olisi heti saanut aloittaa hoidot.

Täällä tieteellinen tutkimus kantaa hedelmää :hilarious: Ovulaatio on ollut. Päivästä ei mitään tietoa tosin :pompus: Kohdunsuu muuttunut kivikovaksi ja täysin kiinni, nännikipu alkanut. Lämmöistä huomasin myös, että nuo makkarissa huutavat tornituulettimet ja ilmastointilaite kyllä laskevat suusta mitattavaa lämpöä ilmeisen runsaasti :bookworm:

Noh, toivottavasti ovis ei nyt sitten mennyt ihan ohi yrityksen kannalta :sorry: Ainakaan ei tarvii enää kytätä koska se tulee!

Ukko varasi ajan simppatestiin ekalle lomapäivälle, jotain kivaa sillekin :hilarious:

Ei vielä hanat kunnolla auki, joten voi olla että vasta huomenna virallisesti kp1 :scratch

Move luulen että käytät niitä 10pvää, sit pitäis jo plussan näkyä testissä..vai oliko se 12 päivää..no itse lopetin aina kun olin varma negasta eli saatoin lopettaa vähän etuajassa ne..

Noaidi, meiltä pystyisi tulemaan myös Taysiin hoitoon, silti olisi kai noin 2kk odotus/jonotus :confused004 siis suunnittelun jälkeen. Siellä olisin varmaan jo päässyt hoitoon..ja saatan nyt muistaa väärin, eräs vaihtoi HUSilta taysille ivf varten ja ainakin pääsi siellä nopeammin hoitoon :) muuta en voi varmuudella sanoa :hilarious: Hyvä jos pääset heti suunnittelun jälkeen hoitoon!
Muoks* Äh mitä höpötän..tuskin enää suunnittelun jälkeen odotusta, vaan suunnittelukäynnille olisi saanut nopeammin ajan mitä husilla, ja sitten varmaan olisi heti saanut aloittaa hoidot.
Joo, hämmästelen kyllä näitä eroja sairaanhoitopiirien välillä. Sitä tosiaan viimeksi kysyin, että jos ei tärppää niin jonotetaanko me uudelleen, mutta varsin selkeästi ĺääkäri totesi, että ei tarvitse toista kertaa jonotella. :grin

Täällä tieteellinen tutkimus kantaa hedelmää :hilarious: Ovulaatio on ollut. Päivästä ei mitään tietoa tosin :pompus: Kohdunsuu muuttunut kivikovaksi ja täysin kiinni, nännikipu alkanut. Lämmöistä huomasin myös, että nuo makkarissa huutavat tornituulettimet ja ilmastointilaite kyllä laskevat suusta mitattavaa lämpöä ilmeisen runsaasti :bookworm:

Noh, toivottavasti ovis ei nyt sitten mennyt ihan ohi yrityksen kannalta :sorry: Ainakaan ei tarvii enää kytätä koska se tulee!

Ukko varasi ajan simppatestiin ekalle lomapäivälle, jotain kivaa sillekin :hilarious:

Oooooooö tonni toivottavasti ei mennyt ohitse!

Joo, hämmästelen kyllä näitä eroja sairaanhoitopiirien välillä. Sitä tosiaan viimeksi kysyin, että jos ei tärppää niin jonotetaanko me uudelleen, mutta varsin selkeästi ĺääkäri totesi, että ei tarvitse toista kertaa jonotella. :grin

Näin sen pitäis olla kaikkialla :sorry::sorry::sorry:
lasken kyllä kp1 tämän päivän, vaikka vasta vähän klo 18 jälkeen bongasin suurempaa vuotoa.

Noaidi ehkä ollaan samaan aikaan ivf :rolleyes: tuleekohan sulla pitkä kaava? :scratch

Noaidi, Oon toisinaan oikea kävelevä katastrofi, jolle sattuu se mitä ei voisi edes kuvitella käyvän :facepalm: Huumorilla eteenpäin :)

Noora, pikaista paranemista!

Movelle ihanaa lomaa ja plussatuulia!

Kiitos kaikille tsempeistä! Koronatestistä jo nega ja huomiselle sairausloma. Jospa torstaille olisi jo paremmassa kunnossa. Kiva tieten kun mies on niin optimisti että ajattelee voisiko raskaudesta johtua :rolleyes:

Movelle mukavaa ja rentouttavaa lomaa :happy:

Eiiii mitään tietoa. En oo tutustunut niinkään paljon että tietäisin mikä on pitkän ja lyhyen kaavan ero. :p

Lyhyt kaava tulee esim jos on korkeahko amh tai pcos :) mulla lyhyt kaava. Eli aika sama kuin ennen inssiä, gonalia (paitsi ivf varten paljon isompi annostus), ultrausta, lisäksi jarrulääke, ja sit punktio. Kun taas pitkässä ensin sumutellaan nenään lääkettä, joka vähän niinkuin saa menopaussin päälle, ja sit kai tuo sama(?) lääkerumba mikä lyhyessä kaavassa.
Jotenkin näin :scratch
Mutta jospa et tarttis ivf ollenkaan :rolleyes:

Takaisin