Tsemppiä inssiin move![]()
Tonni, olikohan ovis sitten jo, vai tulossa vasta
Noaidi, piinailutsempit
Myyrä, Elea82 ja jannn, mikä tilanne teillä?
Mua ahdistaa tulevat "lääkepumppailut". Uskon että ollaan menossa kohti ovulaatiota, se pitäis olla viikon puolivälissä -ish. Lomalla lasten kanssa päivät on aika täynnä kaikkia aktiviteetteja tai sit ihan vaan perus ruoka- ja pyykkihommaa, et ei jaksa kiinnittää huomiota kiertopäiviin tai mihinkään. Onneks piikittelyt alkaa aikaisintaan loman lopulla, niin saa nauttia tästä ajasta ja miettiä jotain ihan muuta kuin yritysprojektia :)
Juhannus oli kiva, oltiin mökillä hyttysten syötävänäsyötiin hyvin, nukuttiin huonosti ja juotiin maltillisesti sekä saatiin paljon aikaan siellä
![]()
Menkkoja odotan alkavaksi ke/to. La mökille ja toivon et pääsen siellä uimaan, ilman hirveitä vuotoja :angelic:
Myyrä anteeks nauroin tolle testaus-osuudelle
haluisin kans olla testaamatta mut haluan tietää milloin pääsen ilmoittautumaan ivf

Eikä nyt edes nukuttu huonosti, mutta jäi yöt lyhyiksi kun oli jossain liesussa koko ajan ihmisiä näkemässä
Lämmöt oli aamulla taas ihan itselleen ominaisella tasolla, eli niistä päätellen ei olisi ollut. Tosin limat loppuneet. Ja mitä oon ronkkinut niin kohdunsuu on "jossain", pehmeä ja auki. Oon virallisesti pihalla.
Mutta koska jäätäviä oviskipuja ei ole ollut ja (nimenomaan aamu) lämmöt ei ole nousseet, niin en usko, että olisin ovuloinut 

toiv ei flunssa iske kun loma alkaa 

Ainakaan ei tarvii enää kytätä koska se tulee!
Huumorilla eteenpäin :)