Raskaaksi 2020

Samaistun kyllä mietteisiin elea ja tonni! Onneksi tosiaan kesä niin on muutakin mietittävää… :sorry: kyllähän se ankeuttaa mieltä kun kattoo muutamaa tuttua joille lapsi syntynyt tammikuussa, jos ois meille tullut yk1 plussa niin meilläkin ois silloin syntynyt. Katse vaan tulevassa, elokuussa letrot :angelic:.

vaikka onhan tää kesä kiva niin eipä tarvi ulos lähteä kun ei oo vuosiin ollut yhtä pahat allergiat kuin nyt :wacky:. Oltiin ulkoilemassa lauantaina ja sunnuntaina oli kyllä sellaiset olot että :dead:. Huomenna ja ylihuomenna ehkä sateita niin toivotaan että helpottaa. Otin myös testiin nenäsumutteen jos auttaisi. Jos oli luomuplussasta jotain toiveita niin eiköhän ne viimeistään nyt karise kun niin paljon joutunut syömään kaikkia lääkkeitä :dead:. Oon nyt pysytellyt sisällä kun en halua enää sitä samaa oloa kuin sunnuntaina. Tänään ohjelmassa mansikkakakun tekoa :happy:

Eilen oli lisäksi päällä kunnon pms-raget joten jospa tällä viikolla tulisi kp1. Viime kierto oli 27 päivää ja nyt on kp25 eli tuossa viikonlopun korvalla tai ensi viikon alussa voisi alkaa. Saisi aloittaa ne letrotkin elokuun alussa jos nyt pysyy kierto suht samana :angelic:

Tyhmät negat!!:sorry::sorry::Heartpink

Noaidi ja Chard, ivf siis tulossa?! Chard pääsee aloittamaan hoidot jo seuraavan löylyn jälkeen?

Tonni, roikunhan mäki täällä :hilarious::hilarious:

Täällä kp8 ja yritän odottaa vähintään kp11 asti ennenkuin alkaa oviksen tikuttelut..
Mökillä oltu muutama päivä, aika rentoa oloa ja alkoholia enemmän tai vähemmän joka päivä :smiley-ashamed008
Huomenna kavereiden kanssa Porvooseen päiväreissu.
Eiköhän piinailut palaa mieleen kun ovis lähestyy.. parin viikon päästä on puhelu yksityiselle koskien ivf hoitoja :woot:
Periaatteessa odotan menkkoja innolla, oletettavasti silloin alkaa ivf :excited001
Jannn, niin ne vähän puhui et kp2 alkais gonal.. sehän olis vissiin ensi viikon torstai jos kierto pitää kutinsa :bookworm:

Tää roikkuminen on tuttua jo esikoisen yritysajoilta. Jengi veteli pari vuotta yritysryhmissä ohi oikealta ja vasemmalta ja lähti jo toiselle kierroksellekin ja hoitoryhmissäkin mua ohiteltiin pari vuotta kans :confused: mut onneks ei ollut turhaa se roikkuminen ja odottelu, vaikka eihän se siinä tilanteessa lohduta, kun ei tiedä tulevasta :Heartred

On tämä tosiaan aikamoinen työmaa... Joka kuukausi aina sama juttu, ovis tulee, talletellaan ja odotetaan. Aina jää käteen kusitikku yhden viivan kanssa :sorry: Kaikki poppaskonstitkin tässä jo kokeiltu greippimehuista lähtien. Alkaa kevyesti kyynistymään ehkä :singing: Jorisen täällä nyt sitten omiani kun en muutakaan oikein keksi :hilarious:

Onneksi tosiaan sentään on kesä, eikä marraskuun pimeä/kylmä/märkä. Nautitaan nyt siis kesästä ja siihen kuuluvasta, silleistä, graavikaloista, viineistä :p
Mä oon kans koittanut vaikka mitkä vippaskonstit greippimehusta geleen kautta ananaksen syömiseen :grin pilleripurkeista nyt puhumattakaan.
"Yllättäen" nyt on käytössä enää d-vitsku, folaatti ja rautalisä. Miehellä sinkki + d.
Ei jaksa enää säätää.. simpat on normaalit, mulla on munia, joskaan laadusta ei tietoo ja kierto on säännöllinen. Tuskin joku yks pilleri tai mehu tässä enää kummempia taikoja tekee :confused005

Jospa move tärppäis pian :rolleyes:

Noora, saatko reseptin ja ohjeet vasta elokuussa vai miksi alkaa vasta elokuusta? Ei muista :oops:

Tässä kierrossa muuten ei mitään poppasvippaskonsteja :wideyed: en muista milloin viimeksi ei ois ollut mitään. Toki perusvitskut löytyy. Eli jos nyt tärppäis ni minkähän ansiota se olisi :wacky:
Ei stressiä??:laughing001
On kyllä jännä, nämä tapaukset, jotka raskautuu monen vuoden jälkeen heti kun lopettaa (miten sen edes tapahtuu täysin?) yrittämisen taikka olisi hoidot just alkamassa. :confused005 hienoahan se olisi!

Jospa move tärppäis pian :rolleyes:

Noora, saatko reseptin ja ohjeet vasta elokuussa vai miksi alkaa vasta elokuusta? Ei muista :oops:

Tässä kierrossa muuten ei mitään poppasvippaskonsteja :wideyed: en muista milloin viimeksi ei ois ollut mitään. Toki perusvitskut löytyy. Eli jos nyt tärppäis ni minkähän ansiota se olisi :wacky:
Ei stressiä??:laughing001
On kyllä jännä, nämä tapaukset, jotka raskautuu monen vuoden jälkeen heti kun lopettaa (miten sen edes tapahtuu täysin?) yrittämisen taikka olisi hoidot just alkamassa. :confused005 hienoahan se olisi!

Julkisen kesätauon takia! Kesäkuussa oli ensikäynti niin siellä suunniteltiin että elokuussa alotetaan. Ois kai sitä voinut pari kiertoa yksityiselläkin letroja kokeilla, mutta päädyttiin miehen kanssa tähän ratkaisuun. :hilarious: Kai sitä ny vielä vähän jaksaa odottaa…

Julkisen kesätauon takia! Kesäkuussa oli ensikäynti niin siellä suunniteltiin että elokuussa alotetaan. Ois kai sitä voinut pari kiertoa yksityiselläkin letroja kokeilla, mutta päädyttiin miehen kanssa tähän ratkaisuun. :hilarious: Kai sitä ny vielä vähän jaksaa odottaa…

Ainiin, siis koska he ultraavat ja katsovat vasteen?

Ainiin, siis koska he ultraavat ja katsovat vasteen?

Joo luulisin että sen takia. En oo koskaan käyttänyt niin kai se on ihan hyvä katsoa se vaste.

Vähän vilkuillut jo tuolta lapsettomuusalaosion puolelta tuota letrojen ketjua. Ainakin vielä ihan optimistisesti odotan letrojen kokeilua :nailbiting: nyt vaan se elokuu äkkiä. Toki pitäis loput lomat lusia vielä välissä :hilarious:

Joo luulisin että sen takia. En oo koskaan käyttänyt niin kai se on ihan hyvä katsoa se vaste.

Vähän vilkuillut jo tuolta lapsettomuusalaosion puolelta tuota letrojen ketjua. Ainakin vielä ihan optimistisesti odotan letrojen kokeilua :nailbiting: nyt vaan se elokuu äkkiä. Toki pitäis loput lomat lusia vielä välissä :hilarious:

Mulla kans kiire elokuuhun, mut ihan kiva lomailla eka :grin onneks on jotain odotettavaa lomankin jälkeen :happy:

Pahoittelut Noaidi :sorry:

No niin, miehen duunissa pari sairastapausta, mitä lie kesäflunssaa ja kuumetta. Oonkin miettinyt et mitä kapuloita tulee rattaisiin vielä ennen ivf-hoitoa. Niin tässähän on vastaus: mies sairastuu flunssaan ja sit se tarttuu muhun ja lääkkeet on toki jo ostettu ja ehkä aloitettukin ja sit hoito keskeytyy :dead:

@Noaidi voi ei <3

@Noora992 toivottavasti letrot toimis sulla hyvin! :) mulla ainakin tuli niillä aikainen ovis ja hyvä rakkula, mut ei silti toivottua lopputulosta…

@chard manaukset pois ja toivotaan et se kesäflunssa häviää ennenkuin ehtii teille!!

dpo8 omituisen tavallinen olotila. Lugeista tuli alkuun rintaoireita mut nyt ei oo niitäkään. Ja vvstä ei voi sanoa mitään sen töhnän takia :hungover: eli aika lailla oireetonta, mitä nyt yksittäisiä vihlaisuja alamahalla tässä parin päivän sisään.

Pahoittelut Noaidi :sorry:

No niin, miehen duunissa pari sairastapausta, mitä lie kesäflunssaa ja kuumetta. Oonkin miettinyt et mitä kapuloita tulee rattaisiin vielä ennen ivf-hoitoa. Niin tässähän on vastaus: mies sairastuu flunssaan ja sit se tarttuu muhun ja lääkkeet on toki jo ostettu ja ehkä aloitettukin ja sit hoito keskeytyy :dead:

Mua pelottaa sama, mut pysytään nyt terveenä :Heartblue ja vaikka mies sairastuis niin pysyt sit kaukana siitä :hilarious::bag:

Mua pelottaa sama, mut pysytään nyt terveenä :Heartblue ja vaikka mies sairastuis niin pysyt sit kaukana siitä :hilarious::bag:
Joo mut sen sairastuminen pelkästään estäisi pahimmassa tapauksessa klinikalle lähtemisen, jos ei olis ehtinyt saada paria negatestitulosta. Ja mikä vaikutus kuumeella olis simppoihin :hungover:
Yh, en halua edes ajatella.
Mut tuntuu et aina tulee jotain ylimääräistä jännitettävää. Ennen ensikäyntiä tuli lapsi kipeeksi ja pelkäsin viikon et flunssa tarttuu meihin mut ei tarttunut :angelic: mä ehdinkin täs ennen lomia sairastaa flunssan ekan kerran puoleentoista vuoteen, se ei tarttunut miehelle, vaikka aivastelin sen läheisyydessä viikon :woot:

Joo mut sen sairastuminen pelkästään estäisi pahimmassa tapauksessa klinikalle lähtemisen, jos ei olis ehtinyt saada paria negatestitulosta. Ja mikä vaikutus kuumeella olis simppoihin :hungover:
Yh, en halua edes ajatella.
Mut tuntuu et aina tulee jotain ylimääräistä jännitettävää. Ennen ensikäyntiä tuli lapsi kipeeksi ja pelkäsin viikon et flunssa tarttuu meihin mut ei tarttunut :angelic: mä ehdinkin täs ennen lomia sairastaa flunssan ekan kerran puoleentoista vuoteen, se ei tarttunut miehelle, vaikka aivastelin sen läheisyydessä viikon :woot:

Mä oon kans miettinyt, et jos vaan mies kipee (siis ei tietty missään hirveessä kuumeessa ja korona nega) niin eikö vois viedä simpat nopeesti klinikalle purkissa..tai sit mä itse veisin miehen simpat..tietty vaikee jos asuu kaukana klinikalta.

Mitenköhän stressipalloksi sitä itte muuttuu ennen ensikäyntiä :hilarious: Syyskuun 20. päivä, kaikki tappajalenssut taas liikenteessä noroviruksen kanssa käsikynkässä, en halua edes ajatella :happy3

Täällä myös jo ruskeaa tuhrua havaittavissa, eli menkat alkanee varmaan perjantaina, ovis on aina tasan kaksi viikkoa aiemmin, eli kp12 "uuden normaalin" kp13 sijaan. Näin sen kyllä oloistakin päättelin.

Noh mutta, näillä mennään :smiley-angelic006

Mä oon kans miettinyt, et jos vaan mies kipee (siis ei tietty missään hirveessä kuumeessa ja korona nega) niin eikö vois viedä simpat nopeesti klinikalle purkissa..tai sit mä itse veisin miehen simpat..tietty vaikee jos asuu kaukana klinikalta.
Varmaan. Jos asuu lähellä ja on joku muu saattaja punktion jälkeen.

Noniin nyt en malta enää odottaa että ovis tulisi :hilarious: vielä ei mitään siihen viittaavaa oiretta. Tylsää vain :shifty: ja mun niin piti olla stressaamatta :hilarious::hilarious: no ylihuomenna ehkä jo pääsee pissimään tikkuun

Tulikohan se ovis sittenkin ilman ennakko-oireita?! Kivut on nimittäin sitä luokkaa’ Hyppisin ilosta, jos kykenisin :happy093
Mahtavaa! Onnistuneita talletteluita :grin

Huomenna olis dpo9 ja itseni tuntien alan varmaan kattella niitä tuttuja yksviivaisia kusitikkuja (kiitti Tonni tästä kuvauksesta :woot:). Tietää sit muutaman negan jälkeen latautua apteekkireissuun ja rahanmenoon alkuviikolla..

IMG_20210709_095717.jpg

Ensimmäinen yksviivanen check :wacky:

Takaisin