Raskaaksi 2020

Lyhyt kaava tulee esim jos on korkeahko amh tai pcos :) mulla lyhyt kaava. Eli aika sama kuin ennen inssiä, gonalia (paitsi ivf varten paljon isompi annostus), ultrausta, lisäksi jarrulääke, ja sit punktio. Kun taas pitkässä ensin sumutellaan nenään lääkettä, joka vähän niinkuin saa menopaussin päälle, ja sit kai tuo sama(?) lääkerumba mikä lyhyessä kaavassa.
Jotenkin näin :scratch
Mutta jospa et tarttis ivf ollenkaan :rolleyes:
Okei! Mielenkiintoista, ei kyllä oo mitään tietoa kumpaa kaavaa meillä käytettäisiin... Toivoisin noilla tiedoilla sitä lyhyttä. :wacky: mut jospa ei tarttis, ei kyl yhtään nappais. Ja sitäpaitsi nyt just ois täydellinen aika raskautua. :joyful:

Pitkässä kaavassa se hyvä puoli, että pystyy enempi säätelemään ajankohtia. Kunnalisessa kai sitä sen takia enempi suositaan.

Sumut ei olleet ollenkaan niin pahat kuin pelkäsin!

Tän takia varmaan mäkään en oo vielä päässyt ivf :wacky::banghead:

Kasvavia menkkajomoja alamahalla ja nivusissa, mutta eihän ne vielä mitään tarkota. Saahan sitä aina toivoa. :rolleyes:

Siis niin rasittava tilanne, kun ei yhtään osaa varmaksi sanoa koska se ovis oli :nailbiting: Oon ihan rikki kun yleensä tiennyt dpo:n tarkalleen... Noh, tässä sitä puksutetaan eteenpäin silti! Jäätävän imetinosakivun kanssa :rolleyes:

Kaksi täyttä viikkoa vielä ennen lomaa. Katselen tota profiilikuvaa Pariisista ja unelmoin lomasta :smiley-ashamed004 Ainakin menkat pitäisi olla sitten lusittu loman alkuun mennessä. En tiedä mitä poppaskonsteja se ukko eilen illalla harjoitti, mutta aamulla makkarin lämpötila oli enää 22! Ihmekään, että nukuin kuin tukki pitkästä aikaa. Viikonlopun saan olla keskenäni kun ukko lähtee litomaan huomenna kavereidensa kanssa. Haen kasvonaamion ja tuijotan Disney+ ja Netflixiä :laughing002

Loma niin kelpais. Alkaa töissäkin kiristellä vähän kaikkia jo :hilarious: Ihana olo pitkästä aikaa tulla tyhjään kämppään töistä! Kävin kaupan kautta, ostin kaikkea hyvää. Mies oli vaihtanut jo paikkakuntaa kun kotiuduin ja tulee sunnuntaina takaisin. Jotenkin tän koronan takia ollaan oltu niin samassa paikassa koko ajan, että ihana saada vähän omaa aikaa :p

Ps. Miten RFSU saa vieläkin valmistaa raskaustestejä :facepalm: Päätin viihdyttää itseäni oheisella, vaikka dpo:sta ei mitään tietoa :smug:

20210702_174113.jpg

Muokattu viimeksi:
Loma niin kelpais. Alkaa töissäkin kiristellä vähän kaikkia jo :hilarious: Ihana olo pitkästä aikaa tulla tyhjään kämppään töistä! Kävin kaupan kautta, ostin kaikkea hyvää. Mies oli vaihtanut jo paikkakuntaa kun kotiuduin ja tulee sunnuntaina takaisin. Jotenkin tän koronan takia ollaan oltu niin samassa paikassa koko ajan, että ihana saada vähän omaa aikaa :p

Ps. Miten RFSU saa vieläkin valmistaa raskaustestejä :facepalm: Päätin viihdyttää itseäni oheisella, vaikka dpo:sta ei mitään tietoa :smug:

View attachment 104330

Eihän sitä tiedäää:rolleyes:

Täällä alkoi loma :cool:

Hyvää lomaa lomailijoille:cool: täällä kans yks. Tosin mä oon lomaillut jo viikon.

Tulin vaan kiroamaan nämä helteet, ihan liikaa mun makuun :angryfire Onneks seksit hoidettiin ennen pahimpia helteitä :rolleyes::grin tänään joku dpo3 Flon mukaan. En tikuttanut ovista ja oltiin koko porukka parin päivän reissussa kun sen olis pitänyt olla. Oli niin paljon tekemistä etten yhtään kuulostellut kroppaani. Oli tai ei, mut luultavasti noin 1,5 viikkoa menkkoihin.

Tsemppiä piinailijoille :Heartred

Piti muuten vielä kummastella tota flota. Täällä oli jossain toisessa ketjussa puhetta tosta kun se näyttää yhtäkkiä tosi pitkään hedelmällisiä päiviä ja mulla on nyt sama :bored: ennen näytti n 5 päivää ennen ovista, ovispäivän ja yhen sen jälkeen. Nyt on päivittynyt myös menneet kuukaudet siten et viikko ennen ovista, ovispäivä ja 2-3 päivää oviksen jälkeenkin on "sinisiä" päiviä :eek: johtuukohan siitä kun en oo merkannut kuukausiin ovisplussaa? Kierto mulla on ihan säännöllinen koko ajan.

Piti muuten vielä kummastella tota flota. Täällä oli jossain toisessa ketjussa puhetta tosta kun se näyttää yhtäkkiä tosi pitkään hedelmällisiä päiviä ja mulla on nyt sama :bored: ennen näytti n 5 päivää ennen ovista, ovispäivän ja yhen sen jälkeen. Nyt on päivittynyt myös menneet kuukaudet siten et viikko ennen ovista, ovispäivä ja 2-3 päivää oviksen jälkeenkin on "sinisiä" päiviä :eek: johtuukohan siitä kun en oo merkannut kuukausiin ovisplussaa? Kierto mulla on ihan säännöllinen koko ajan.

Voisin kuvitella että johtuu tuosta :scratch

NegaNelli täällä moro!

Edit. Dpo11 luulisin

Liitteet

• IMG_20210706_083109.jpg
    IMG_20210706_083109.jpg
    731.3 KB · Katsottu: 99
Täällä toinen nega-klubi jäsen :shifty: RFSU oli tosiaan (ULLLATUUUUS) ihan susi ja ajoi mut hulluun kaninkoloon testien kanssa :smiley-ashamed005 Kaikki muut (ja niitä oli paljon) oli täysin negoja. Baska. No, ei mahda mitään, kohti yk 14 :bounce

Tonni ja Noaidi, voi paska! :sad001 tää on kyllä yks helvetin työmaa :angry9

Täällä dpo:t matelee samaa tahtia päivämäärien kanssa, jos uskomme Flon ovisennustusta. Tänään siis dpo6.
Mulla ei ole mitään odotuksia. Lähinnä ens viikon menkkoja täs venailen ja yritän ehtiä muutaman kerran lasten kanssa uimaan ennenku se verilöyly alkaa :eek:

En enää edes tiedä kauanko täällä foorumillakaan kehtaa roikkua kun joka kuukausi toistuu vaan sama kaava :meh: Ehkä sitten aktivoidun tuola hoitojen rymissä jos sinne saakka joskus talvella vaikka päästäisiin :p

Miten jokin, joka on toisille niin helppoa, on toisille näin vaikeeta :confused005

Tyhmät negat!!:sorry::sorry::Heartpink

Noaidi ja Chard, ivf siis tulossa?! Chard pääsee aloittamaan hoidot jo seuraavan löylyn jälkeen?

Tonni, roikunhan mäki täällä :hilarious::hilarious:

Täällä kp8 ja yritän odottaa vähintään kp11 asti ennenkuin alkaa oviksen tikuttelut..
Mökillä oltu muutama päivä, aika rentoa oloa ja alkoholia enemmän tai vähemmän joka päivä :smiley-ashamed008
Huomenna kavereiden kanssa Porvooseen päiväreissu.
Eiköhän piinailut palaa mieleen kun ovis lähestyy.. parin viikon päästä on puhelu yksityiselle koskien ivf hoitoja :woot:
Periaatteessa odotan menkkoja innolla, oletettavasti silloin alkaa ivf :excited001

Kyllä tää tässä kohtaa alkaa vaikuttaa siltä että kohti ivf ollaan menossa, täytyy vaan toivoa että sais ne nopeasti käyntiin..

Halit @Noaidi ja @Tonninseteli <3 hoitoketjua täälläkin seurailtu jo…

Dpo7 ja aika vähän on lugeista tullu oireita, ainaki paljon vähemmän ku teroista aikanaan. Viikko ois vielä ooteltavaa, mutta nopeesti menee, koska loma :)

Negat on syvältä jostakin! Voimia niitä kohdanneille ❤️

Täällä mietin näin tasa-arvon kulta-aikaan minkä helkutin takia toiset tulee huijaamalla ja vahingossa raskaaksi, ja itse ei onnistu siinä sitten millään. Kp:t on ihan hukassa, mutta oviksen aika pitäisi tällä viikolla suunnilleen olla. Ei mitään merkkejä ilmassa… Nauritaan siis vaan hellepäivistä, herkutellaan kesäherkuilla ja viilennytään järvessä.

On tämä tosiaan aikamoinen työmaa... Joka kuukausi aina sama juttu, ovis tulee, talletellaan ja odotetaan. Aina jää käteen kusitikku yhden viivan kanssa :sorry: Kaikki poppaskonstitkin tässä jo kokeiltu greippimehuista lähtien. Alkaa kevyesti kyynistymään ehkä :singing: Jorisen täällä nyt sitten omiani kun en muutakaan oikein keksi :hilarious:

Onneksi tosiaan sentään on kesä, eikä marraskuun pimeä/kylmä/märkä. Nautitaan nyt siis kesästä ja siihen kuuluvasta, silleistä, graavikaloista, viineistä :p

Takaisin