Raskaaksi 2020

Erikoiset nuo menkkoja hillitsevät lääkkeet. Musta ekat 2 päivää oli aika runsaat menkat niiden kanssakin, välillä. Mitähän olis ollu ilman lääkkeitä :wacky: otin ekoina päivinä 2-3 kertaa pari tabua päivässä ja huomas kyllä kun oli parit tabletit alla sille päivälle et muu vuoto kuivahti ja vaan hyytymät tuli ja sit ku vaikutus laantui, runsastui vuotokin. Sori, tmi :hungover: :bag:
Jännä testaa seuraavissa menkoissa kans et meneekö samalla kaavalla.

Eilen kp4 kuivahti täysin, vaikka en oo ottanut noita lääkkeitä enää eilen ollenkaan.

Myyrälle ja jannnille plussia testeihin, vielä on aikaset päivät :smiley-angelic001

täällä ollu niukat menkat, yks päivä normivuotoa ja muuten ihan pientä vaan. kp4 menossa. oisko ollu jotenki ohkainen limakalvo, ainakin gyne sano että se vois olla parempikin (ja siksi nyt vaihtuu myös lääkitys). ei oo kyllä yhtään raskausolo, että sitä en epäile.

tänään hakemaan lääkkeet, mutta mietin just miten se gonal säilyy kun mun pitää ottaa se reissuun mukaan ja oon yhden päivän menossa niin etten pysty jättämään sitä mihinkään säilöön, et jos on hellettä niin ei kai se pilaa lääkettä :grumpy: vai pitääkö ottaa joku kylmälaukku varusteeksi...

Ainakaan jääkaapissa sitä ei tarvi säilöä, mutta en tiedä mitä tää helle tekee sille :p

Ainakaan jääkaapissa sitä ei tarvi säilöä, mutta en tiedä mitä tää helle tekee sille :p
no just tää on hankala, kun apteekissa sanottiin et ei saa sit laittaa enää takas jääkaappiin kun on kerran lämmennyt, mutta mitäs kun kuskaan sitä mukana tuolla helteessä mut en sit voi laittaa sitä oikein kylmälaukkuunkaan enää :think005 alle 25C pitäis olla lämpötilat... no sinä päivänä on luvattu max 25 et ehkä se just menis jos käärii sen johonkin eristävään kankaaseen vielä o_O tai kylmälaukkuun ilman kylmäkallea :grin

Mies toi eilen rfsu, ei raukka tienny et nuo on ihan paskoja :hilarious:

Mut siinä se nyt on arvioitavaksi. Ja pc. Mut pcssä ei toi viiva pysynyt :pompus:
Oisko siis vaan joku värikertymä tuossa viivanpaikan reunassa..

Liitteet

• 20210622_145358.jpg
    20210622_145358.jpg
    933.2 KB · Katsottu: 133
  • 20210622_143242.jpg
    20210622_143242.jpg
    420.6 KB · Katsottu: 129
@MyyräMatikainen kyllä tossa pc:ssä taas ihan selvä viiva on. ihan törkeetä jos ei tuo tuosta vahvistu o_O

@MyyräMatikainen kyllä tossa pc:ssä taas ihan selvä viiva on. ihan törkeetä jos ei tuo tuosta vahvistu o_O
Niinpä. Mut tuntuu et tää sama toistuu nyt joka kk. Tosin en muista oisko pc noin pahasti :pompus: Ja kun toi viiva hävis. Ja kuivuttuaan vähän jotenki harmaana kuultaa läpi. Et uskoisin sen olevan vaan viivanpaikka.

Rfsuta en pidä minään. Vaikka se kyllä vähän punertaa. Mut ei sekään oo tarkoittanut mitään.

Niinpä. Mut tuntuu et tää sama toistuu nyt joka kk. Tosin en muista oisko pc noin pahasti :pompus: Ja kun toi viiva hävis. Ja kuivuttuaan vähän jotenki harmaana kuultaa läpi. Et uskoisin sen olevan vaan viivanpaikka.

Rfsuta en pidä minään. Vaikka se kyllä vähän punertaa. Mut ei sekään oo tarkoittanut mitään.

Jos ei nyt plussaa, niin tee joskus esim kp10 testi, ois mielenkiintoista, tuleeko sulla aina viivoja o_O:sorry:

En mä saa edes viivanpaikkaa pc:llä :shifty: mikähän mussa on vikana kun ei plussaa :sorry:

Liitteet

• IMG_20210622_204104__01.jpg
    IMG_20210622_204104__01.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 108
No nyt se oli nega. Onpas kiva ku ei tartte enää miettiä :angelic::grin Eli mun ei todellakaan kannata testailla liian aikaisin. Eli seuraavaan kiertoon tuplaan panokset, enkä testaa ollenkaan :grin En ovista enkä loppukierrosta.

Nyt pitäis puristaa vielä pari tiukkaa työpäivää ja sit lähdetään juhannusta juhlimaan. Ihanaa :happy:

Menkkojen pitäis alkaa perjantaina. Nyt on alkanu aina dpo12. Kai tuon ajan kuitenkin pitäis riittää kiinnittymisen :pompus:

Liitteet

• 20210623_053045.jpg
    20210623_053045.jpg
    795.7 KB · Katsottu: 96
Muokattu viimeksi:
No nyt se oli nega. Onpas kiva ku ei tartte enää miettiä :angelic::grin Eli mun ei todellakaan kannata testailla liian aikaisin. Eli seuraavaan kiertoon tuplaan panokset, enkä testaa ollenkaan :grin En ovista enkä loppukierrosta.

Nyt pitäis puristaa vielä pari tiukkaa työpäivää ja sit lähdetään juhannusta juhlimaan. Ihanaa :happy:

Menkkojen pitäis alkaa perjantaina. Nyt on alkanu aina dpo12. Kai tuon ajan kuitenkin pitäis riittää kiinnittymisen :pompus:

Pahoittelut :sorry:

Mulla vielä viikko menkkoihin :angry4

Myyrikselle ja Jannnille nyt kovasti plussatuulia!

Meillä on ollu nyt noi menopur pistokset pari päivää ja tänään vielä pregnyl jos ei ip oo ovistesti plussa. En oo vielä hakenut pregnyliä vaan haen sen sitten iltapäivällä kun näen mitä testi sanoo. Huomenna joka tapauksessa inssi ennen puoltapäivää. :)

Mulla meneekin kivasti sit ne piinapäivät ohitse testaamatta kun aikaisilla päivillä ei oo järkee testata ja dpo9-11 ollaan miehen ja sen siskon kanssa reissussa niin en ota testejä sinne mukaan :D Vasta sitten dpo 12 kun ollaan kotona voin testata, niin jospa toi nyt ois kerrankin hyvä ettei etukäteen pääse tylsyyden takia testaileen liian aikaisin. Ja luulen että ei mulla ihan hirveitä testaushaluja siinä ole, kun me mennään katsomaan taloa reissussa niin luulenpa että ajatukset on enemmän siinä talon ostossa kuin testailussa :)

Ovis lauantaina kalenterin mukaan, sisällä 31 astetta lämmintä eikä pysty kun makaamaan lahnana. Ajatuskin toisesta hikilimasesta kiinni itessä saa tukehtumaan :laughing002

Hienot ongelmat.

Ovis lauantaina kalenterin mukaan, sisällä 31 astetta lämmintä eikä pysty kun makaamaan lahnana. Ajatuskin toisesta hikilimasesta kiinni itessä saa tukehtumaan :laughing002

Hienot ongelmat.
Noh noh, nythän on ne kuuluisat seksihelteet mitä iltapulut aina hehkuttaa :cool::grin
Paremminkin haluntappohelteet ja "yritäpä tulla lähemmäs niin tirvasen" -helteet jos multa kysytään :bored: :p

Mulla ovis ens viikolla vissiin, toivottavasti olis vähän viileämpää :angelic:

Pahoittelut negoista Myyrä ja jannn :Heartred

Noh noh, nythän on ne kuuluisat seksihelteet mitä iltapulut aina hehkuttaa :cool::grin
Paremminkin haluntappohelteet ja "yritäpä tulla lähemmäs niin tirvasen" -helteet jos multa kysytään :bored: :p

Mulla ovis ens viikolla vissiin, toivottavasti olis vähän viileämpää :angelic:

Pahoittelut negoista Myyrä ja jannn :Heartred

En kans ymmärrä sitä "seksihellettä", mitä kuumempi niin sen vähemmän kyllä itteä ainakaan kiinnostaa olla toisen iholla kiinni... :hilarious: että mistä moinen nimitys oikeasti tulee :bored:

En kans ymmärrä sitä "seksihellettä", mitä kuumempi niin sen vähemmän kyllä itteä ainakaan kiinnostaa olla toisen iholla kiinni... :hilarious: että mistä moinen nimitys oikeasti tulee :bored:
Täällä sama, mieli tekis mutta hitto kun on niin kuuma että pelkästään sänkyyn saakka selviämisestä pukkaa hiki :hilarious::hilarious:

Nyt negoista plussia siellä!!!

ja talletteluihin tsemppiä. Toivotaan et ilmat viilenee kun kohta on itselle ajankohtaista :hilarious:

täällä eka gonal pistetty, woohoo! Suurin haaste oli sen käytetyn neulan irrottamisessa, että sikäli itse operaatio meni hyvin :laughing014 ja onnistui se irrotuskin sit lopulta.

meillä pidennetty juhannus ja nyt hotellissa, ihanaa :Heartred

Aamulla tuli jo vähän tuhrua ja vatsaa juilii, joten tänään kp1. Olikin lyhyt kierto, vain 23päivää..

Ihan hyvä fiilis kuitenkin :happy:

Aamulla tuli jo vähän tuhrua ja vatsaa juilii, joten tänään kp1. Olikin lyhyt kierto, vain 23päivää..

Ihan hyvä fiilis kuitenkin :happy:
No voi harmi :sorry: Olis tosi kliseistä toivottaa että saat ainakin viettää juhannuksen rennosti (siis kuka on ikinä väittänyt ettei vois ottaa raskaana rennosti?).
Mutta kyllä se sieltä vielä tärppää! Tsemppiä!

Myrtsi :Heartpink seuraavassa kierrossa sit :rolleyes:

En jaksa enää edes testailla, tiedän et nega..tai voi olla että sorrun vielä :hilarious: mut menkat alkaa ens to about..ja la pitäis lähteä mökille jossa ei vesivessaa..:shifty: sanoin et lähetään sit ku menkat loppuu :grin onneks ne kestää 3-4 pvää..alkaispa jo ke.

No voi harmi :sorry: Olis tosi kliseistä toivottaa että saat ainakin viettää juhannuksen rennosti (siis kuka on ikinä väittänyt ettei vois ottaa raskaana rennosti?).
Mutta kyllä se sieltä vielä tärppää! Tsemppiä!

Kiitos Noaidi ja jannn:Heartbigred

Viimeistään sitten hoidoista :angelic:
No ainakaan ei tarvi selitellä, et miks alko ei maistu :grin :grin Lähetään tänään kotikonnuille viettämään juhannusta.

Ihanaa keskikesän juhlaa kaikille :Heartred

Takaisin