Raskaaksi 2020

Noaidi Kyllä mä ainakin sun sijassa tekisin vasta huomenna, ellei nyt mitään superoireita olisi.

Terkkuja löhölomalta mökiltä! En tiedä johtuiko helteestä vai mistä, mutta kärsin mennen tullen automatkoilla etomisesta. Välillä meinasin jo huutaa auton seis, mutta ei onneksi tarvinnutkaan. Eikä siis yleensä autossa ole vastaavaa ollut kuin joskus lapsena bussissa selkä menosuuntaan istuessa. Tuskin nyt mikään oire kuitenkaan, vaikka pää tahtoisi niin ajatella :rolleyes:

Joo, eikai sulla koskaan oo vielä näin aikaisin ovisplussa ollut testissä?
No ei mielestäni ja kyllä mä yleensä myös aika selvästi tunnen kun ovis lähestyy, nyt ei oo ollu kummoisia oloja.
Edit. Tein tuon sofin testin mikä yksinäisenä kaapissa lojui, yllätyin siitä kuinka tumma toi on. Noh, mutta se ei oo vielä close enough että Digi hymyilis.

Liitteet

• IMG_20210620_191106.jpg
    IMG_20210620_191106.jpg
    1 MB · Katsottu: 104
Muokattu viimeksi:
Noaidi Kyllä mä ainakin sun sijassa tekisin vasta huomenna, ellei nyt mitään superoireita olisi.

Terkkuja löhölomalta mökiltä! En tiedä johtuiko helteestä vai mistä, mutta kärsin mennen tullen automatkoilla etomisesta. Välillä meinasin jo huutaa auton seis, mutta ei onneksi tarvinnutkaan. Eikä siis yleensä autossa ole vastaavaa ollut kuin joskus lapsena bussissa selkä menosuuntaan istuessa. Tuskin nyt mikään oire kuitenkaan, vaikka pää tahtoisi niin ajatella :rolleyes:

Pää kyllä ajattelee nyt vähän kaikenlaista :angelic::bag:
Nännit on kyllä niin arat, ettei oo hetkeen ollu. Mut toki joskus on, niin ei sekään kerro mitään :hilarious:
Mua nyt lähinnä kummastuttaa se outo vuoto :rolleyes:

No ei mielestäni ja kyllä mä yleensä myös aika selvästi tunnen kun ovis lähestyy, nyt ei oo ollu kummoisia oloja.
Edit. Tein tuon sofin testin mikä yksinäisenä kaapissa lojui, yllätyin siitä kuinka tumma toi on. Noh, mutta se ei oo vielä close enough että Digi hymyilis.

Mun mielestä (ainakaan omalla mittapuulla) ei ole tumma. Tässä vertailuksi mun tän hetkiseltä kierrolta :p Sofia siis tykkään käyttää digin lisäksi. Kuvassa ekat kp12 mutta jo kp9 vai 10 oli yhtä tumma kuin kp12. Sitten muutama vaaleampi kunnes tummeni oviksen aikaan

Liitteet

• Screenshot_20210620-202220.jpg
    Screenshot_20210620-202220.jpg
    286.1 KB · Katsottu: 74
Pää kyllä ajattelee nyt vähän kaikenlaista :angelic::bag:
Nännit on kyllä niin arat, ettei oo hetkeen ollu. Mut toki joskus on, niin ei sekään kerro mitään :hilarious:
Mua nyt lähinnä kummastuttaa se outo vuoto :rolleyes:

Jännään jo huomista :rolleyes:

Mä koitan kestää tiistaille tai jopa keskiviikolle :nailbiting: hyvä vaan jos ei testailis vielä moneen päivään kun ei tunnu plussalta..

Jännään jo huomista :rolleyes:

Mä koitan kestää tiistaille tai jopa keskiviikolle :nailbiting: hyvä vaan jos ei testailis vielä moneen päivään kun ei tunnu plussalta..
Testaaminen luo kyllä turhaa painetta. Mulla on kyllä ihan rento olo. Väsyttää ihan älyttömästi, kaks yötä on valvotti tosi myöhälle ja vähän maisteltu Alkoa ja kuitenkin oon ollu töissä :bag:

Mun mielestä (ainakaan omalla mittapuulla) ei ole tumma. Tässä vertailuksi mun tän hetkiseltä kierrolta :p Sofia siis tykkään käyttää digin lisäksi. Kuvassa ekat kp12 mutta jo kp9 vai 10 oli yhtä tumma kuin kp12. Sitten muutama vaaleampi kunnes tummeni oviksen aikaan
Mä tossa just vertailin tota vanhoihin tikkuihin jolloin o+ tuli seuraavana päivänä siitä kun sofin tikku oli noin tumma. Siis mulla on kai sellanen nopee lh nousu kun ne tikut on aina tosi vaaleita ja yhtäkkiä sit tuleeki posi. Ja sofin testeillä nyt en oo koskaan tasavahvoja saanutkaan... Mutta enihau mä oon heikko ja en uskalla laittaa lääkärille vastaan ja kävin nyt sitten yliopiston apteekista noukkimassa ne pirun kalliit testit jotta voin tehdä vielä aamullakin ennen uutta ultraa. :bag::rolleyes:

Oooooo ihan kun siinä olisi jotain :nailbiting:

Niinpä!
Pc ei oo koskaan vielä antanu noin mulle :bag::angelic:

Nännikipu on vähän voimistunu.
Illalla oli vähän myös huono olo. Saatto johtua väsymyksestäkin :hungover:

Muoks. Siinä vielä testiajan jälkeen ja joku automaattinen muokkaus tehty :angelic::hilarious:

Liitteet

• 20210621_055034.jpg
    20210621_055034.jpg
    605.1 KB · Katsottu: 114
Muokattu viimeksi:
No siis totuushan on se, että just näillä päivillä oon saanu aina jotain hämärää testeihin, joten ei oo kyllä odotukset vielä kovin korkealla. Vähän on, mut ihan vähän..

Joo ymmärrän, ei auta kuin toivoa et vahvistuu eikä oo joku tyhmä viivanpaikka :shifty: meinaatko huomenna vai vasta ylihuomenna testata?

Haluisin testata huomenna mutta koska ei ole mitään oloja niin tiedän et nega, mut testaus vielä varmistaisi asian. Josta tulee paha mieli. Joten YRITÄN malttaa mahd pitkälle..veikkaan että sorrun huomenna mutta ehkä vasta päiväpissasta :wacky: tai ke aamusta

Ainiin, on myös ihmeen matalat leposykkeet ollakseen raskaus (vai eikö kello enää toimi), sekä ylipäätään on luteaalin oudon matalat sykkeet. Saa miettimään ovuloinko edes. Vai mitä tämä on. Kuntoko on itsestään parantunut?:hilarious: vai voiko kilpparilääke vaikuttaa tähänkin :eek: lämmöt on kuitenkin korkealla, tosin ties mitä tämä kuumuus aiheuttaa. Ja keltsi on kipuillut, paitsi ei enää pahemmin lauantain jälkeen.

Joo ymmärrän, ei auta kuin toivoa et vahvistuu eikä oo joku tyhmä viivanpaikka :shifty: meinaatko huomenna vai vasta ylihuomenna testata?

Haluisin testata huomenna mutta koska ei ole mitään oloja niin tiedän et nega, mut testaus vielä varmistaisi asian. Josta tulee paha mieli. Joten YRITÄN malttaa mahd pitkälle..veikkaan että sorrun huomenna mutta ehkä vasta päiväpissasta :wacky: tai ke aamusta

Kyllä mä huomenna teen. Teen varmaan jo töidenkin jälkeen . Koska oon vähän aasi :bag::grin:grin

Vähän epäselvästi puhui lääkäri niin en saanut oikein selvää puheesta, mutta ilmeisesti suurin folli oli 14mm. Sain ohjeet pistää tänään ja huomenna menopur ja keskiviikkona pregnyl. Torstaina inssi ellei aikaisemmin tuu O+ :)

Takaisin