Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haa! Jannn oli oikeessa! Maisaan oli jo tullut laput. Ja mun tuuri, ensikäynti samaan aikaan, samana päivänä kun leikkauksellinen viisurin poisto Oikeesti?! Vuodessa on 365 päivää kun mulla ei ole MITÄÄN ihmeellistä. Ja nyt molemmille operaatioille osunut sama päivä kalenterista Ei onneksi tarvitse kahteen kertaan miettiä kumpaa lähden siirtämään
Voi ei onko jo heinäkuussa? Mut kandee kyl se viisuri poistaa ennen hoitoja
Mä en nyt yhtään muista, mutta onko teillä hoitosuhde yksityiselle valmiina?Mä haluisin elokuussa yksityiselle ivf mut mies ei koska uskoo että päästään pian julkiselle. Siis toki ensiks yritetään elokuussa julkiselle. Mut en jaksa odottaa jos ei päästäkään :arghh: mitähän tässä tekis..
Mä en nyt yhtään muista, mutta onko teillä hoitosuhde yksityiselle valmiina?
Mietin vaan sitä et ku vuoto alkaa ja ilmoitat sinne julkiselle asiasta ja jos ei jostain syystä pääsisi taaskaan hoitoon, niin ne piikithän pitäis aloittaa heti kp2 sitten ja menee aikansa saada aika yksityiselle ensikäynnillekin. Ne varmaan haluaa kuitenkin tavata, tutkia, käydä läpi asioita ja aikataulua sekä tietty kirjottaa ne reseptit.
Mä kyllä uskon et pääsette seuraavan kerran hoitoon, eihän ne voi tiputella samoja jatkuvasti pois
Täällä taas pohditaan mitä helkuttia keho taas meinaa?! Ensimmäiset menkkaoireet tuli kylään viikkoa liian aikaisin Vuoto ja tiputtelu sentään vielä poissa.
Nyt mietin, että mitenhän koronarokotus ja ovis sopii yhteen? Jos uusi kierto paljon aikaistuu niin rokotusaika nimittäin osuu oviksen kanssa samaan saumaan.
Täällä taas pohditaan mitä helkuttia keho taas meinaa?! Ensimmäiset menkkaoireet tuli kylään viikkoa liian aikaisin Vuoto ja tiputtelu sentään vielä poissa.
Nyt mietin, että mitenhän koronarokotus ja ovis sopii yhteen? Jos uusi kierto paljon aikaistuu niin rokotusaika nimittäin osuu oviksen kanssa samaan saumaan.
@Tonninseteli kiva kun aika tuli noin nopsaan :) meillä on elokuussa aika kans HUSille. kerropa muuten sit ku sulle selviää, et mikä näkemys on siitä et koska pitää ottaa ne infektiolabrat tästä on nimittäin ollu aika monenlaisia mielipiteitä... mulle sanottiin soittaessa, että käykää vähintään 2vk ennen ensikäyntiä ottamassa. sit taas jotkut oli sitä mieltä et ei niitä ensikäyntiä varten tarttis mihinkään
@jannn ootteko tekin HUSin alueella? mä en kestä noita jonoja. tekis mieli heittää kaikki "herran haltuun" jos ei näistä yksityisen insseistä nappaa, jos joutuu jonku vuoden oottamaan niitä ivf-hoitoja
@MyyräMatikainen mikäs dpo sulla oli, oisko kiinnittymisvuoto mahollinen?
täällä dpo13 ja uskon, että huomenna alkaa menkat. jos ei ala niin pitää su tehä testi, kun maanantaina on se koronarokote enkä halua riskeerata. nyt jos ja kun seuraavaan kiertoon yk17 mennään niin siinähän olis sit suunnitelmissa gonal + ovitrelle + luget ja inssi.
@Tonninseteli kiva kun aika tuli noin nopsaan :) meillä on elokuussa aika kans HUSille. kerropa muuten sit ku sulle selviää, et mikä näkemys on siitä et koska pitää ottaa ne infektiolabrat tästä on nimittäin ollu aika monenlaisia mielipiteitä... mulle sanottiin soittaessa, että käykää vähintään 2vk ennen ensikäyntiä ottamassa. sit taas jotkut oli sitä mieltä et ei niitä ensikäyntiä varten tarttis mihinkään
@jannn ootteko tekin HUSin alueella? mä en kestä noita jonoja. tekis mieli heittää kaikki "herran haltuun" jos ei näistä yksityisen insseistä nappaa, jos joutuu jonku vuoden oottamaan niitä ivf-hoitoja
@MyyräMatikainen mikäs dpo sulla oli, oisko kiinnittymisvuoto mahollinen?
täällä dpo13 ja uskon, että huomenna alkaa menkat. jos ei ala niin pitää su tehä testi, kun maanantaina on se koronarokote enkä halua riskeerata. nyt jos ja kun seuraavaan kiertoon yk17 mennään niin siinähän olis sit suunnitelmissa gonal + ovitrelle + luget ja inssi.
Jos alkio ei olis edes kiinnittynyt noilla varhaisilla dpo-päivillä niin mikään kuivuus/märkyys ei voisi johtua raskaudesta tai tärppäämättömyydestä tuossa vaiheessa. Sattumaa tai mitä lie mun mielestä. Tärppikierroissa tietysti kaikki oviksen jälkeiset oireet luetellaan siihen oirelistaan, vaikka samoja ja samantyyppisiä oireita olis ollut ehkä aiemmissakin kierrossa. Mieli on vahva korostamaan tiettyjä juttuja halutessaan.Täällä ei MITÄÄN oloja :arghh: dpo4/5. Pientä jomotusta välillä oikealla, tuttu juttu. Suht kuivaa on...kuinkakohan pakko se on olla märkää tässä vaiheessa jos tärpännyt..tuntuu että moni kertoo raskausoireeksi limailut oviksen jälkeen...
Täällä ei MITÄÄN oloja :arghh: dpo4/5. Pientä jomotusta välillä oikealla, tuttu juttu. Suht kuivaa on...kuinkakohan pakko se on olla märkää tässä vaiheessa jos tärpännyt..tuntuu että moni kertoo raskausoireeksi limailut oviksen jälkeen...