Raskaaksi 2020

MyyräMatikainen mä oon aina huono näkemään viivoja, mutta onhan tuossa jotain! Toivottavasti vahvistuu! Olisi jo aika saada niitä plussia tähänkin ketjuun :)

@Noaidi hyvä suunnitelma! :)

ei tartte käydä enää klinikalla pistosten takia, kun kerran on ohjeistettu ja videoilla varmaan pärjään. gonal pitäis siis aloittaa kp5 eli ylihuomenna ja juhannuksen jälkeen maanantaina sit ultra. oma lääkäri on lomalla, eli joku toinen sitten hoitaa tämän...

Oon ollu nyt varmaan 10 asti käymättä vessassa. Aivan jäätävä pissahätä :laughing021
Vielä reilu tunti :hilarious:

Vähän kyllä sellanen kutina, ettei vahvistu :bag:

Muoks. Jos vahvistuu, niin missähän vaiheessa viittis tehä digin?

No ihan yhtä tyhjän kanssa pinnasin.
Pcn liuska oli ohkanen, samanlainen ku ne halpisliuskat nettikaupoista. Ja siks toisekseen jotenkin viallinen ettei näy mitään :bag:

No ihan yhtä tyhjän kanssa pinnasin.
Pcn liuska oli ohkanen, samanlainen ku ne halpisliuskat nettikaupoista. Ja siks toisekseen jotenkin viallinen ettei näy mitään :bag:

Täh :wideyed: jos viallinen ni uutta testiä :wacky: ja siis ohkanen, onko pc testit muuttuneet?

Täh :wideyed: jos viallinen ni uutta testiä :wacky: ja siis ohkanen, onko pc testit muuttuneet?
Ei oo vielä tullu aiemmin tollasta ohkasta vastaan. Joko se oli maanantaikappale tai sit ne on muuttunu. En viitti tuhlata tota jäljelle jäänyttä vaan säästän sen aamuun :grin

Ei oo vielä tullu aiemmin tollasta ohkasta vastaan. Joko se oli maanantaikappale tai sit ne on muuttunu. En viitti tuhlata tota jäljelle jäänyttä vaan säästän sen aamuun :grin

Kuva? Joo ei kande nyt liikaa testailla :hilarious: mäki mietin jos tänään testais mut taitaa olla turhaa ku juonut vettä ja no eipä siinä muutenkaan mitään näkyisi :wacky: ehkä huomenna teeno_O huomenna vasta dpo8/9

Mä viikonloppuna etsin mökkipaikkakunnalla kaupassa jotain ihan muuta, mut raskaustestit vaan sieltä huuteli. Oli lapsi mukana niin jäi hyllyyn, muuten varmaan teidän testaushimot ois jo tarttunut. Niin, mä muka maltan odotella rauhassa, mutta mielessäni itkupotkuraivoan juuri nyt testien puutetta :woot::laughing001

Täällä yksi uusi kuumeilija joukkoon mukaan. Meillä on ennestään 2015 ja 2018 syntyneet tytöt ja nyt pillereiden loppumisen (saatavuusongelmia) myötä tuumattiin miehen kanssa että nyt vois olla kolmoselle hyvä hetki.
Minipillerit siis loppui 16.5. Ja sen jälkeen tuli normisti menkat. Tänään menkat on myöhässä 3 päivää ja tänään tein testin joka oli nopealla vilkaisulla nega, mutta kun tarkemmin sitä on tullu tiirailtua niin kyllä siinä jotain näkyy.. kuvassa ei kyllä näy vaikka oon yrittäny ottaa kuvaa moneen otteeseen.

Muoks. Ei oo tehty aamupissasta.

Liitteet

• 20210621_162715.jpg
    20210621_162715.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 106
Mikähän mun pissassa on vikana, kun siitä tulee niin herkästi noita viivanpaikkoja :hilarious:
Tai siis ku katoin vanhoja viestejä, niin kyllä se pc on antanu aiemminkin tollasia aamuisen kaltaisia. Ei nyt IHAN noin selkeää, mut hyvin lähellä. Usko raskautumiseen on pyöreä nolla. Ja se vuoto oli vaan jotain typerää :angelic: oishan se ollu kiinnittymiselle ehkä turhan varhainen, dpo4.

Hitto ku pitäs ottaa niskasta kiinni syömisten suhteenkin :angelic:

Näyttäis siltä, että meidän elokuun puolenvälin kreikan reissu toteutuu:smiley-bounce016

Mikähän mun pissassa on vikana, kun siitä tulee niin herkästi noita viivanpaikkoja :hilarious:
Tai siis ku katoin vanhoja viestejä, niin kyllä se pc on antanu aiemminkin tollasia aamuisen kaltaisia. Ei nyt IHAN noin selkeää, mut hyvin lähellä. Usko raskautumiseen on pyöreä nolla. Ja se vuoto oli vaan jotain typerää :angelic: oishan se ollu kiinnittymiselle ehkä turhan varhainen, dpo4.

Hitto ku pitäs ottaa niskasta kiinni syömisten suhteenkin :angelic:

Näyttäis siltä, että meidän elokuun puolenvälin kreikan reissu toteutuu:smiley-bounce016

Ei sitä tiedä vaikka olis ollut pikainen ovulaatio, ja kiinnittyminen enemmän dpo5 paikkeilla joka on erittäin yleinen kiinnittymiselle :scratch mutta ehkä huomenna selviää lisää :rolleyes: mä kyl testaan aamulla jos saan pidätettynä ainakin pari tuntia :p

Myyrälle ja jannnille plussia testeihin, vielä on aikaset päivät :smiley-angelic001

täällä ollu niukat menkat, yks päivä normivuotoa ja muuten ihan pientä vaan. kp4 menossa. oisko ollu jotenki ohkainen limakalvo, ainakin gyne sano että se vois olla parempikin (ja siksi nyt vaihtuu myös lääkitys). ei oo kyllä yhtään raskausolo, että sitä en epäile.

tänään hakemaan lääkkeet, mutta mietin just miten se gonal säilyy kun mun pitää ottaa se reissuun mukaan ja oon yhden päivän menossa niin etten pysty jättämään sitä mihinkään säilöön, et jos on hellettä niin ei kai se pilaa lääkettä :grumpy: vai pitääkö ottaa joku kylmälaukku varusteeksi...

Nännikipu on laantunut melkein normiksi. Jospa nyt oli vaan jotenkin yliaktiivinen keltsi. Toisaalta eipä täs muita oireita oo ollukaan :rolleyes:

Ois kyllä kivempi et testit ei antais mitään. Viivanpaikoista toiveet vaan nousee. Joskin siltähän säästyis ku ois testaamatta :hilarious:

Hyvä fiilis on kuitenkin :smug:

Takaisin