Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siispä kohti piinapäiviä! Nyt plussapuhureita!Reilun tunnin pidätyksellä plussa ja piinailu alkaa tuli kiire tehdä kun kaveri tulossa
Tänään ei tosiaan päästä tallettelemaan mutta huomenna sitten..ja onneksi eilen :)
nyt siis kp16, edelliset kierrot plussa tuli kp13 ja kp14
Tonni olitko tehnyt milloin viimeksi testiä?
Täällä ihmettelen myös. Näitä oviskipuja vieläkin jomottelee vähän, limoja tullut myös enemmän kuin yleensä. Kohta pääsee vielä tallettelemaan
Joku kaks tuntia sitten Että ei tää tästä plussaksi muutu.
Täällä on tänään kp1 ja terveyskeskusfarssi jatkuu Soitin sitten tänään uudelleen kiireetöntä aikaa terveyskeskuslääkärille läheteasioissa. Juu, ei ole antaa What? Siis vieläkään?! Maaliskuussa sanottiin, että soita toukokuussa. Ja sit kun soitan kesäkuussa, niin tilanne edelleen sama. Suomessa oli tänään 29 koronatartuntaa THL:n mukaan. Se ilmeisesti oikeuttaa edelleen kyykyttämään köyhää.
Seuraavaksi otin yhteyttä työterveyteen. Työterveyslääkäri ei voi kirjoittaa tällaista lähetettä, mutta olen enemmän kuin tervetullut hakemaan lähetteeni yksityisasiakkaana. Jahas. Ei Aavan hinnoilla.
Nyt varasin yleislääkärin Terveystalosta ja menen illalla sinne selittämään tämän saman ketjun ja kysymään josko HÄN voisi jotenkin auttaa tämän asian eteenpäin saamisessa Tää on ollut niin vaikeeta, etten enää tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa?!
Luulis että voisi Terveystalosta
Voi elämä Kaipaako joku maanantaille nauruja? Täältä pesee!
Painelin sinne Terveystaloon suoraan töistä. Vastassa nuori (mies)lääkäri, huomattavasti nuorempi kun mitä kuvassaan näytti, mainittakoon. Olin varannut vartin ajan kun luulin, että tää on ihan nopea setti :angelic: No poikaparka sormet syyhyten kirjoitti ja kyseli, kirjoitti ja kyseli. Vartti meni ja lupasi selvittää kollegalta, pitääkö puolison tulla vielä simppatestiin ennen lähetteen laittoa ja sanoi soittavansa illalla.
Olin jo, että kiitos ja näkemiin. Kunnes tämä sai sopellettua, että niin pitäisi se gynekologinen perustutkimus tässä vielä... Siis tässä? Jaa nyt vai Edelleen kp1, koko päivän varastolla kengissä olleet sukat jalassa ja semmoset jalkakarvat, että ne sais leteille Loistavaa. Eipä mitään. Housut pois ja lavetille. Ei ollu lamppua, pöytävalo ajoi saman asian Molempia nauratti ja mua hävetti. Lähtiessä vielä totesi, että ei nyt veloita tutkimuksesta mitään, ottaa pelkän käyntimaksun. Voi luoja, toivottavasti en enää naamakkain törmää tähän lääkäriin, jolle lankesi tämä onneton osa :bag:
Noh, lääkäri soitti ja lähete on nyt lähtenyt HUS:lle
Jee kannatti mennä mites miehen simppatestin kanssa? En oo tajunnut että asutte HUS alueella hyvä että saitte lähetteen koska jonot on pitkät!