Raskaaksi 2020

Joo täällä koronaepisentrumissa mekin :meh: Ei se sitä nyt sitten vaatinut :confused005 Laittoi sen lähetteen ja sanoi että täydennetään sit jos tulee bumerangina. Vähän kyllä pelkäsi, että tuo "vasta aloitettu" (kolme kiertoa :finger005) ollut prolaktiinilääkitys saattaa torpata sen läpimenon kun lasketaan vähän niinku syyksi. Että pitäis yrittää nyt kauemmin sen lääkityksen kanssa... Noh, sen näkee sit :smiley-ashamed008

No höh, ei kyl saisi olla syy torpata! Kun eiks teillä yritystä muuten jo vuosia.. oliks sulla kemiallinen joskus, milloin?

No höh, ei kyl saisi olla syy torpata! Kun eiks teillä yritystä muuten jo vuosia.. oliks sulla kemiallinen joskus, milloin?

Nyt tuli vuosi yritystä täyteen. Ihan ensimmäisessä yk:ssa epäilin kemiallista kun sain First Responseen viivan. Menkat kuitenkin alkoi tasan ajallaan ja jälkeenpäin vaikka Countdown to pregnancy -sivustolla kuvia katselleena, saattoi olla ns. evap -viiva ennemminkin :bookworm: Tai sitten oli kemiallinen ja ajoi persiilleen nämä prolaktiinit silloin heti alkuunsa :pompus: Tiedä häntä. Sen jälkeen ei kumminkaan ole mitään viivoja tullut muuten kuin ovistesteihin :rolleyes:

Flunssaisille pikaista paranemista!

Mahtavaa, että Tonni sai vihdoin lähetteen! Toivottavasti bumerangit ei lentele!

Täällä ei mitään uutta yritysrintamalla. Viime yönä reilu 10h levottomia unia ja rennosti kesästä nautitaan. Plussaan en tässä kierrossa jaksa uskoa. Vähän mietityttää miten selvitä pettymyksen kanssa juhannuksen juhlinnassa. Ilmoitin miehelle kiukuspäissäni jo jääväni kotiin :facepalm: Josko tässä ehtisi reilu viikossa aikuistumaan vielä :rolleyes:

Tonni en kestä tätä sun lääkärikokemusta. :hilarious: ihan kun suoraan jostain sketsistä! mut mahtavaa että homma lähti eteenpäin ja toivottavasti nyt sitten etenee hyvin :happy:

täällä edelleen pientä flunssaa tai siis lähinnä kurkkuoireita, ja paleltaa ajoittain. päätäkin särkee. mutta ei siis mikään paha flunssa, täytyy toivoa ettei pahenekaan. :smiley-angelic001 testit oli negaa eilen kun kävin (korona ja streptokokki).

odottelen että tulis jotain raskausoireita, mutta aika hiljasta on...pientä rintajomottelua ajoittain, ja naama kukkii :facepalm: mutta eipä oikeen muuta... dpo10 jo, kohta tarttis jotain tapahtua, jos meinaa :bored:

Meidän lähete hyväksyttiin :wav
Mahtavaa tonni! :smiley-bounce012 mahtava tää sun lääkärikertomus :hilarious:

Täällä ei mitään. Mä oon vaan jälleen ihan hiilenä ja ihan just hetikohta mulla leikkaa kiinni tohon mieheen kun se on taas niin vaikea. Mutta en räjähä sille, ehkä mä oon vaan väsynyt kun on mennyt muutama yö huonosti. :rolleyes: jos menis ajoissa nukkumaan.

Mitä ootte tästä mieltä ajattelin tehdä huomenna uuden testin. Menkkojen alkuun 5 päivää.

Liitteet

• PhotoGrid_Plus_1623785877176.jpg
    PhotoGrid_Plus_1623785877176.jpg
    1 MB · Katsottu: 131
ihanaa Tonni!!! :hello2 varmaan aika pian sit tulee ilmoitus ensikäyntiajasta! meille ainakin tuli tosi nopeesti. tai siis niin nopeesti, ettei ees tiedetty että lähete oli vielä mennyt :laughing002

@Noaidi tsemppiä <3 toivottavasti tänään on jo parempi päivä!

mä heräilin yöllä ja yhdellä kerralla tuli niin vahva olo että nyt ei ole kyllä tästä(kään) kierrosta tärpännyt :meh: rinnoissa välillä pakottelee, mutta eipä ole mitään muuta mainittavaa meneillään. kirves on jo heittoasennossa. no, jos sais edes tämän flunssan pois kun on maanantaina sitten se rokotusaika...

Ei vitsit miten pitkä pätkä hiljaisuutta :grin
Oon kyllä kuulumiset käyny lukemassa.

Itellä alko piinapäivä, kai :hilarious: No ei vaan. En testannu ovista. Tuntemuksilla vaan mennään. Mut ei kyllä oo talleteltu juuri ollenkaan. Sunnuntaina oli ehkä ovis, talleteltiin la ja su aamuna. Ja su iltana. Muistaakseni.
Onneks nyt on jotenkin jääny vähän taka-alalle yritykset, niin on ollu vähän rennompi olo. Lauantaina alkaa esimiehen tuuraus ja kestää 4 viikkoa. Ei kerkee ajatella mitään ylimäärästä :grin

Ihania kesäpäiviä :happy:

Hyvä et lähete meni läpi Tonni :):smiley-bounce013

Flo ennustaa menkkoja perjantaille, uskon kans siihen, vaikka en tikutellutkaan ovista. Menkkojen pitäis myöhästyä peräti ma-ti akselille saakka, et ivf aloitettaisiin tässä kierrossa. Ei ne myöhästy, korkeintaan päivän verran, sen tiedän. Ja hyvä niin. En oo yhtään henkisesti latautunut vielä hoitoon :angelic:
Ellei nyt sit koronarokote viivästytä menkkoja kuten huhutaan (kiertohäiriöt) :grin

Otetaan kohta alkava loma ja juhannus rennosti :cool: seuraavat menkat alkaa sit tämän ekan loman loppupuolella ja siitä sit mahdolliset piikittelyt vauhtiin, ellei taas mee päivät jotenkin vinksalleen :wacky:

Ei vitsit miten pitkä pätkä hiljaisuutta :grin
Oon kyllä kuulumiset käyny lukemassa.

Itellä alko piinapäivä, kai :hilarious: No ei vaan. En testannu ovista. Tuntemuksilla vaan mennään. Mut ei kyllä oo talleteltu juuri ollenkaan. Sunnuntaina oli ehkä ovis, talleteltiin la ja su aamuna. Ja su iltana. Muistaakseni.
Onneks nyt on jotenkin jääny vähän taka-alalle yritykset, niin on ollu vähän rennompi olo. Lauantaina alkaa esimiehen tuuraus ja kestää 4 viikkoa. Ei kerkee ajatella mitään ylimäärästä :grin

Ihania kesäpäiviä :happy:

Eli samoissa mennään :cool: mut hyvä että oot ottanut rennommin, muakaan ei testit polttele, mutta tuntuu että ei varmaan tärppää. Blöh.

Pääsispä elokuussa ivf. Mies ei haluaisi maksaa yksityisestä. Mutta itse ehkä haluaisin, siis jos julkiselle ei pääse.. huoh.

Maanantaina oli aamulla se kova kipu oikealla, tiistaina vasemmalla mutta paljon nopeammin. Maanantaina en ottanut lämpöjä, mutta tiistaina oli ihme droppi, olin myös nukkunut huonosti. Mut toiv se ovis oli su-ma o_O tänään oli vähän korkeammalla lämmöt. Tänään tuli ihan vähän eggiksiä vielä.

Ajattelin sunnuntaina tehdä huviksi rfsu negan, ja sit yritän malttaa päivän pari :rolleyes: ehkä teen jotain päivätestejä mieluummin kuin aamu :wacky: mut ihan varmasti nega tulee..

Hyvä Tonni!! Saas nähdä kui nopee saatte ensikäynnille ajan :happy: Maisasta saattaa muuten nähdä aiemmin, mitä postissa tieto tulee...

Kiitokset kaikille myötäelämisestä ja tsempeistä :happy: Iso mörkö karistui hartioilta. Onneksi kestin Terveystalon Mr.Bean lääkärikäynnin kun asia lähtikin näin sukkelaan etenemään :hilarious:

Menkat tossa tosiaan tiputteli useamman päivän ja lorotti yhden päivän :shifty: Siinä ainakin heti jotain korjattavaa Naistenklinikalle :hilarious: Prolaktiinistakin oli tullut lääkärin yhteenveto, siinä vaan luki, että hienosti laskenut ja suunnitteilla nyt kolmen vuoden lääkitys. Uusi kontrolli 6kk päästä :hungry:

Eli samoissa mennään :cool: mut hyvä että oot ottanut rennommin, muakaan ei testit polttele, mutta tuntuu että ei varmaan tärppää. Blöh.

Pääsispä elokuussa ivf. Mies ei haluaisi maksaa yksityisestä. Mutta itse ehkä haluaisin, siis jos julkiselle ei pääse.. huoh.

Maanantaina oli aamulla se kova kipu oikealla, tiistaina vasemmalla mutta paljon nopeammin. Maanantaina en ottanut lämpöjä, mutta tiistaina oli ihme droppi, olin myös nukkunut huonosti. Mut toiv se ovis oli su-ma o_O tänään oli vähän korkeammalla lämmöt. Tänään tuli ihan vähän eggiksiä vielä.

Ajattelin sunnuntaina tehdä huviksi rfsu negan, ja sit yritän malttaa päivän pari :rolleyes: ehkä teen jotain päivätestejä mieluummin kuin aamu :wacky: mut ihan varmasti nega tulee..

Hyvä Tonni!! Saas nähdä kui nopee saatte ensikäynnille ajan :happy: Maisasta saattaa muuten nähdä aiemmin, mitä postissa tieto tulee...

Ei mullakaan oo tärppifiilistä :hilarious:

Sain viikko sit perjantaina koronarokotuksen, jotenkin uskon et se ei ainakaan edesautta raskautumista. Mene ja tiiä.

@jannn toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen. Onhan ne hoidot tosi kalliita yksityisellä, et sikäli ymmärrän… en kans tiiä mitä me tehdään, ku nyt jo toka inssikierto yksityisellä menossa ja max neljä oli suunnitteilla, mutta elokuussa vasta se julkisen suunnittelukäynti et kyl ne ivft menee varmaan aika pitkälle. Et jaksaako sitä sit odottaa…

@MyyräMatikainen ihanan rento fiilis siellä, pidä toi! :thumright

täällä on päivän mittaan tullu kaikki mahdolliset oireet: ripuli, rintajomot, turvotus, alavatsakivut, palelu, jalkasärky ja runsas vv. En tiiä onko nykyään sit tällanen kavalkaadi pms-oireita, vai mitä :dontknow ei täs nyt menkkojen pitäis ainakaan ennen perjantaita alkaa. Vanha ystävä tiputtelu tosin puuttuu, missähän se viipyy!

Ylin eilis ilta. Keskellä tänään aamulla ja alin nyt illalla. Voisko jo melkeen sanoa että haave alkaa toteutua Mitä mieltä ootte?

Liitteet

• IMG_20210616_211811__01__01.jpg
    IMG_20210616_211811__01__01.jpg
    793.4 KB · Katsottu: 100
Move kyllä lupaavalta kuulostaa!

En usko että rokotuksesta haittaakaan :scratch mut eihän sitä koskaan tiedä.

Katri onnea plussasta!

@jannn no niinhän ne kuulostais ellei olis ihan varma tunne siitä että tärppi ei taaskaan käynyt :rolleyes: ja pari tippaa rusehtavaa tulikin sieltä kuin kutsuttuna, eli eiköhän se oo parin päivän päästä menkat käynnissä. no, maanantaina se rokotus ja toivottavasti ei sit enää oviksen aikaan vaikuta. alkavassa kierrossa pitäiskin sit ottaa ne pistettävät lääkkeet käyttöön, se vähän jännittää :nailbiting: ja luget, ne ei jännitä, mutta en kyllä yhtään odota sitä niiden kanssa sotkemista kuulopuheiden perusteella :banghead:

@jannn no niinhän ne kuulostais ellei olis ihan varma tunne siitä että tärppi ei taaskaan käynyt :rolleyes: ja pari tippaa rusehtavaa tulikin sieltä kuin kutsuttuna, eli eiköhän se oo parin päivän päästä menkat käynnissä. no, maanantaina se rokotus ja toivottavasti ei sit enää oviksen aikaan vaikuta. alkavassa kierrossa pitäiskin sit ottaa ne pistettävät lääkkeet käyttöön, se vähän jännittää :nailbiting: ja luget, ne ei jännitä, mutta en kyllä yhtään odota sitä niiden kanssa sotkemista kuulopuheiden perusteella :banghead:

Ei ne niin pahoja ole :) tai mulle ei ollut. Gonal on helmee kun limoja tulee ja follit kehittyy hyvin :joyful: ainakin paljon uutta toivoa!

Ei ne niin pahoja ole :) tai mulle ei ollut. Gonal on helmee kun limoja tulee ja follit kehittyy hyvin :joyful: ainakin paljon uutta toivoa!
joo onhan se uusi lääkitys myös uusi mahdollisuus ja varmaan siihen pistämiseen tottuu aika nopeesti. ei oo kuitenkaan mitään neulakammoa. lähinnä ehkä jännittää se että osaa tehdä sen oikein, mutta varmaan ne antaa klinikalta hyvät ohjeet. :) toivottavasti gonalilla kehittyis follit tasaisemmin, sitä gyne ainakin sanoi ajavansa takaa, kun tosiaan letroilla se kasvu ei todellakaan ollu ennustettavissa :hilarious:

Mä en muuten tässä kierrossa syöny mitään luontaistuoterohtoja. Ovis tuli ajallaan, ehkä päivää aiemmin ku edellisessä kierrossa. Ja varmaan vähän kuivempaa.

Nyt on kyllä keltsi lähteny pelittämään, ku eilen oli niin kovin keltasta. Illalla lämpö oli alle 37 ja olin ihan jäässä. Aamulla lämpö yli 37, tosin heräämisen jälkeen. Varmaan parempi ku ei seurailis mitää, niin pysyisi rento meininki :hilarious:

@move88 toivottavasti nyt kuitenkin kaikki oireet tietäis plussaa :smiley-angelic006

Joskus oli miehen kanssa puhetta yksityisen hinnoista ja mä kauhistelin niitä, niin sit mies sano et kyllä nyt ainakä sen verran olis. Ok. Mulla ei :bored: Ei paljoo kaupantätin palkalla tollasia maksella...

Takaisin