Raskaaksi 2020

Nii en tiiä, musta on vähän erikoista ettei siitä ole ollut mitään puhetta että jos vaihdettas luovuttajaa. Todennäköisesti siksi kun tällä luovuttajalla ollaan jo kerran raskauduttu. :bored:

@Noaidi harmi juttu. toivoa kai kuitenkin on aina vuotoon asti... onneks saatte sen vikan inssin nopeesti, toki jos vika on luovuttajassa niin :confused005...

@jannn toivottavasti olis vaan ylläriovis joka tulee nopeasti.

mäpäs sainkin varattua just koronarokotteen parin viikon päähän. sillon pitäis olla ihan alkukierto menossa, eli hoitojenkin yhteydessä uskaltais ottaa. toki jos tärppää tästä kierrosta, niin sit pitää tilapäisesti perua rokote ja keskustella asiasta neuvolan kanssa. joka tapauksessa tästä kierrosta on nyt tän takia vähän sellainen joka arpa voittaa -fiilis :smiley-bounce013

Mä valvoin kans puoleen yöhön ja olin heti ukon kanssa varaamassa aikaa :hilarious: Saatiin ajat heti sunnuntaille, silloin on dpo 12-13, mutta en usko, että tästäkään kierrosta on tärpännyt, joten päätettiin nyt hoitaa tää piikitys alta pois mahdollisimman pian kuin se vaan on mahdollista. Toisen piikin saa sitten 2.9, niin ainakin hoitopolun alkaessa on sitten nämä jo pois päiväjärjestyksestä :dance008

Mulla tänään rokotus kolmelta, jännittää. Tehoste menis sit elokuun loppuun-syyskuun alkuun, mut sillon ehkä ivf just ollut..meen sit jos ei tärppää ekasta siirrosta, jos edes sinne asti päästään..

Mut rokotettiin yli viikko sitten, en saanut mitään oireita eikä mieskään. Toinen rokote olis elokuun loppupuolella. Ivf tulee todennäköisesti tähän väliin ja sen tuloksesta riippuen sit katsottava sen kakkosrokotteen kohtalo. Tällä tietoahan olis ok ottaa raskaana ollessa myös. Kyllä nää suositukset muuttuu tiuhaan. Alle kk sitten vielä ensikäynnillä ei suositeltu raskaana oleville, pl ne joilla oli muutenkin suurempi riski vakavaan tautimuotoon.

Oli miten oli, oon onnellinen etten lähtenyt lykkäämään rokotusaikaa mahdollisen tulevan ivf:n takia.

Elea onko toivoa saada jotain talletteluja kuitenkin? lääkärin mukaan joka toinen tai kolmas päivä riittää kyllä...

Sehän tässä hiema harmittaa, kun ei yleensä ole ollut mahdollista. Mies siis käy lähinnä vaan vähän nukkumassa ja usein lapset on silloi hereillä. Viimeksi su iltana, mutta josko se ovis odotettaisi perjantaille :smiley-angelic001 Vielä ei siis kunnon merkkejä oviksesta!

@Noaidi voi ei, halit sinne!! <3

@Elea82 kunpa se ovis nyt malttais vielä :smiley-angelic001

hyvin on tää porukka saanu rokotteita :thumleft

turvottaa ja etoo. Tuskin on dpo4llä vielä mitään yhteyttä tähän asiaan :yuck: paitsi normaalien hormonitoimintojen kautta…

Tuun törkeästi vaan omanapailemaan.

Ensikäynti taputeltu. Elokuun kierrosta sitten letrot testiin eli menee varmaan elokuun loppuun. Ehtii kaksi kiertoa olla välissä jos pysyy siinä 32-34 päivässä.

Tuli optimistinen ja hyvä fiilis, lääkärikin oli toiveikkaan oloinen letroista. Nyt voikin jäähä hyvillä mielin viettämään kesää (ja erityisesti huomenna alkavaa kesälomaa :happy:)

Kyllähän tää taas vaatii kärsivällisyyttä ja odottamista mutta ainakin etenee hommat. :angelic:

Toivon myös että tuo gynen sörkintä sais menkat alkamaan vähän aiemmin ettei tarvis ens viikon vaelluksella miettiä siteitä ja tampponeja :laughing002

Noaidi, pahoittelut :sorry: :Heartred

Jannn, ovispeukut :hello2

Noora992, kiva et on peliliikkeet valmiiksi suunniteltu, se helpottaa omaa oloa paljon :happy:

ON: lääkäri puhui vähän siihen malliin, että jos mun menkat alkaa ajallaan, niin skipataan tämä kesäkuun kierto. Juhannuksen yksi ylimääräinen pyhä sotkee kuvioita sen verran, et mun suht lyhyellä kierrolla ja oletetulla hyvällä lääkevasteella se voi olla huono juttu. Heinäkuun vuodosta voisi sitten aloittaa, tai jos nämä tulevat menkat myöhästyy noin 3 vuorokautta niin sit voidaan aloittaa tästä kierrosta jo :grin pienestä on kiinni. Eikä ne myöhästy. Ei ainakaan nyt :woot:

Mä oon tavallaan vähän helpottunutkin jopa. Punktio osuisi mun työviikoille sitten, vois olla huoletta saikulla eikä tarttis ettiä lapsille hoitopaikkaa klinikkakäyntien ajaksi :smiley-angelic001 miehelle menee vähän vaikeemmaksi, mutta se pääsee muutenkin niin helpolla tästä kaikesta, että ei suoraan sanottuna säälitä yhtään :smiley-ashamed005 (mä piikitän, ravaan ultrissa, oon sörkittävänä ja punktioitavana ja saikulla ja mitä tekee mies.. käy saamassa orgasmin klinikalla.. miten niin epäreilua :p ).

Lääkäri liputti edelleen luomutärpinkin puolesta meidän arvoilla. Sitähän itsekin toivon, mut en pistä toivoani sen varaan kuitenkaan :wacky:

[QUOTE="Chard, post: 4156703, member: 107513"
Mä oon tavallaan vähän helpottunutkin jopa. Punktio osuisi mun työviikoille sitten, vois olla huoletta saikulla eikä tarttis ettiä lapsille hoitopaikkaa klinikkakäyntien ajaksi :smiley-angelic001 miehelle menee vähän vaikeemmaksi, mutta se pääsee muutenkin niin helpolla tästä kaikesta, että ei suoraan sanottuna säälitä yhtään :smiley-ashamed005 (mä piikitän, ravaan ultrissa, oon sörkittävänä ja punktioitavana ja saikulla ja mitä tekee mies.. käy saamassa orgasmin klinikalla.. miten niin epäreilua :p ).

[/QUOTE]

:hilarious: niinpä niin. Mun mies saa istua kotona sohvalla hakkaamassa pleikkaa, sen ei tarvii käydä edes saamassa orgasmia klinikalla! Vähä liian helppoo tää lapsen teko sille. :hilarious:

:hilarious: niinpä niin. Mun mies saa istua kotona sohvalla hakkaamassa pleikkaa, sen ei tarvii käydä edes saamassa orgasmia klinikalla! Vähä liian helppoo tää lapsen teko sille. :hilarious:
I know the feeling.. :p tosin mun eksä oli kyllä aina mukana inssit ja punktiot ja siirrot (klinikalle jonku tunnin matka), et ei päässy luistaan ihan kaikesta :angelic:

Munasarjoja jomottelee, ovistikut senkun haalenee :hilarious: oisko tää nyt se legendaarinen ovistikut haaleita ennen plussaa :wideyed: toivottavasti :hilarious: aamutallettelut tehty, seuraavaksi mahdollista sunnuntaina kun mies tulee kaverin polttareista darrasena :rolleyes::wacky:

Täälläkin vihdoin viime yönä päästiin tallettelemaan. Nyt täytyy vaan toivoa, ettei ollut liian myöhään ja solut tykkää kovasti toisistaan. Toki viikonloppuna täytyy vielä jatkaa ihan varmuuden varalta.

Dpo10, PMS rage ja kohtukrampit :shifty: Lämpökäyrä näyttää tässä kierrossa todella tasaiselta aiempiin kiertoihin verrattuna! Tämän aamun mittaus tietenkin meni persiilleen kun jostain syystä heräsin jo kolmen jälkeen ja sitten uudelleen kuudelta. Eli missään välissä ei tullut neljää tuntia unta palloon yhtäsoittoa.

Odottelen sunnuntain rokotusaikaa, enkä meinaa testata ennen. Menkkojen pitäisi alkaa tiistaina. Eilen taas juteltiin josko saisi itsestään irti sen verran, että hakeutuisi sinne hoitoihin. Jotenkin kamalan tahmeeta kun suurin hype asian ympäriltä on tässä vuodessa jo ehtinyt karista :sad010 Jotenkin tuntuu, että ennemmin voittaa lotossa kun saa lapsen. Miehelle eilen samalla sanoin, että menkkarage iskee ja siitä kamata veetutus, ettei taaskaan tärpännyt. Siihen mies totesi, mistäs tiedät miltä raskaana ollessa tuntuu, kun et oo ikinä ollut? Pointti tuokin :smiley-ashamed008:hilarious:

Kuten ylhäältä voitte päätellä, taas mennään masennus-sukellusveneessä pinnan alla. Ehkä sitten ensi viikolla oikeasti soittaa sen ajan sinne yksityiselle kun ne menkat alkaa ja kaikki vitutus kulminoituu :confused005

:hello2 onnistuneille talletteluille :grin

Tonni, voihan se menkkarage olla myös raskausrage :confused005:smiley-angelic001:Heartpink

Mä sain joko kunnon allergiaoireita tai sit kevyen kesäflunssan toissa iltana. Nenä on tukossa ja aivastelen. Tätä edelsi muutama ilta kun tuntui et nenä oli sen verran tukossa ettei saanu vedettyä tarpeeksi syvään henkeä.
On ollu ja on edelleen sellaiset siitepölyt kaikkialla, että oksat pois, saisi sataa vähän (huomiseksi vissiin lupailtu sateita) :gen053
Olo on väsynyt mutta oon silti tehny töitä kotona ja luotsannut noita kesälomalla olevia lapsukaisia samalla. Onneks ne on jo noin isoja, että ovat osittain itseohjautuvia. Ainakin kohti puhelimen ruutuja ohjautuvat ihan automaattisesti :whacky011

Dpo vissiin 7, eikä mitään normaalista poikkeavaa, paitsi tää raihnainen ja flunssainen olo :sorry:
Kävin kuuliaisesti koronatestissäkin eilen aamupäivällä, mut tulokset voi tulla vasta huomenna. Onpahan hyvä syy huilata kun ei saa mennä mihinkään :grin

Mulla sama, kemiallisen plussaa ennen olin ihan varma et jotkut supermenkat tulossa, kun aivan kaikki ketutti ja pahasti!

Takaisin