Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Noaidi harmi juttu. toivoa kai kuitenkin on aina vuotoon asti... onneks saatte sen vikan inssin nopeesti, toki jos vika on luovuttajassa niin ...
@jannn toivottavasti olis vaan ylläriovis joka tulee nopeasti.
mäpäs sainkin varattua just koronarokotteen parin viikon päähän. sillon pitäis olla ihan alkukierto menossa, eli hoitojenkin yhteydessä uskaltais ottaa. toki jos tärppää tästä kierrosta, niin sit pitää tilapäisesti perua rokote ja keskustella asiasta neuvolan kanssa. joka tapauksessa tästä kierrosta on nyt tän takia vähän sellainen joka arpa voittaa -fiilis
Elea onko toivoa saada jotain talletteluja kuitenkin? lääkärin mukaan joka toinen tai kolmas päivä riittää kyllä...
I know the feeling.. tosin mun eksä oli kyllä aina mukana inssit ja punktiot ja siirrot (klinikalle jonku tunnin matka), et ei päässy luistaan ihan kaikesta :angelic:Mä oon tavallaan vähän helpottunutkin jopa. Punktio osuisi mun työviikoille sitten, vois olla huoletta saikulla eikä tarttis ettiä lapsille hoitopaikkaa klinikkakäyntien ajaksi miehelle menee vähän vaikeemmaksi, mutta se pääsee muutenkin niin helpolla tästä kaikesta, että ei suoraan sanottuna säälitä yhtään (mä piikitän, ravaan ultrissa, oon sörkittävänä ja punktioitavana ja saikulla ja mitä tekee mies.. käy saamassa orgasmin klinikalla.. miten niin epäreilua ).
niinpä niin. Mun mies saa istua kotona sohvalla hakkaamassa pleikkaa, sen ei tarvii käydä edes saamassa orgasmia klinikalla! Vähä liian helppoo tää lapsen teko sille.