Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä yritän hiljalleen totutella ajatukseen, ettei meidän perhe enää kasva, ellei todellista ihmettä käy. Hoitoihin ei siis yhteisellä sopimuksella olla lähdössä ja onhan se luomutärppi ollut jo pitkään kierto kierrolta aina vain epätodennäköisempää. Vielä en kuitenkaan ole valmis luovuttamaan. En, vaikka viimeinen vuorokausi on mennyt pitkälti itkien ainaista pettymystä. Sydän kaipaa sitä puuttuvaa palasta, oikeastaan koko perhe kaipaa. Vielä ei vaan voi luovuttaa, josko se taika joskus tapahtuisi ja tärppäisi täälläkin
Aivan mahtavaa! Onnea ja vauvantuoksuisia päiviä!Meille syntyi rv 40+1, 26.5 klo. 6.00 aamulla poika, painaen 3980g ja ollen 50cm pitkä.
Päästiin eilen kotiin sairaalasta. Synnytys sujui hyvin, vedet meni 39+6 ja käynnistettiin oksitosiinilla rv 40+0, kun oma supistustoiminta hiipui. Kun saliin päästiin, olin 5cm auki ja 8cm pystyin olemaan ilman kivunlievitystä, oli vaan tens, lämpötyynyt ja oma hengittelytekniikka. Siinä 9cm kohdalla kivut oli kuitenkin ihan sietämättömiä, niin laitettiin kohdunkaulan puudute, se ei auttanut yhtään mitään. Siinä vaiheessa olin jo niin väsynyt, että päädyttiin epiduraaliin, että jaksoin synnyttää. Sen sain ja taivaat aukeni, kipu hävisi, ponnistamisen tarve jäi. Lopulta sitten ponnistusvaihe kesti 30 min ja itse synnytys 12h. Sain toisen asteen repeämän, joista toinen oli hyvin pinnallinen, vuoto vähäistä ja epparia ei tarvittu :)
Tyytyväinen olen synnytykseen. Meni hienosti.
Nyt me opetellaan elämää vauvan kanssa. Kovasti toivon teille kaikille tätä maailman ihaninta lahjaa
Ootte ajatuksissa
Mikä fiilis Noaidilla?
Meille syntyi rv 40+1, 26.5 klo. 6.00 aamulla poika, painaen 3980g ja ollen 50cm pitkä.
Päästiin eilen kotiin sairaalasta. Synnytys sujui hyvin, vedet meni 39+6 ja käynnistettiin oksitosiinilla rv 40+0, kun oma supistustoiminta hiipui. Kun saliin päästiin, olin 5cm auki ja 8cm pystyin olemaan ilman kivunlievitystä, oli vaan tens, lämpötyynyt ja oma hengittelytekniikka. Siinä 9cm kohdalla kivut oli kuitenkin ihan sietämättömiä, niin laitettiin kohdunkaulan puudute, se ei auttanut yhtään mitään. Siinä vaiheessa olin jo niin väsynyt, että päädyttiin epiduraaliin, että jaksoin synnyttää. Sen sain ja taivaat aukeni, kipu hävisi, ponnistamisen tarve jäi. Lopulta sitten ponnistusvaihe kesti 30 min ja itse synnytys 12h. Sain toisen asteen repeämän, joista toinen oli hyvin pinnallinen, vuoto vähäistä ja epparia ei tarvittu :)
Tyytyväinen olen synnytykseen. Meni hienosti.
Nyt me opetellaan elämää vauvan kanssa. Kovasti toivon teille kaikille tätä maailman ihaninta lahjaa
Ootte ajatuksissa
Niin mustakin, mutta viivanpaikka se vaan oli. Taas kerranMyyräMatikainen, noin minun raskaus alkoi. Minun mielestä ihan selvä viiva.