Raskaaksi 2020

@Elea82 ja @jannn halaukset :Heartred. Onneksi me ei kukaan olla yksin! :hug013 Todellakin alkais olla sen aallon aika jo rantautua tännekin.

Olisihan se kiva. Omalle kohdalle en oikein usko enää luomuplussaan.. mut jospa sit joskus syksyllä hoitojen avulla mahdollisesti olisi raskaana, toivottavasti tavalla tai toisella koko porukka :happy:

Ollaan miehen kanssa hoitamassa kavereiden lasta. Saman ikäinen kuin meidän ekan keskenmenneen pitäisi olla (1,5v). Haikeaa mutta kivaa, ekaa kertaa miehen kanssa hoidetaan näin pientä lasta yhdessä :Heartpink

Mä yritän hiljalleen totutella ajatukseen, ettei meidän perhe enää kasva, ellei todellista ihmettä käy. Hoitoihin ei siis yhteisellä sopimuksella olla lähdössä ja onhan se luomutärppi ollut jo pitkään kierto kierrolta aina vain epätodennäköisempää. Vielä en kuitenkaan ole valmis luovuttamaan. En, vaikka viimeinen vuorokausi on mennyt pitkälti itkien ainaista pettymystä. Sydän kaipaa sitä puuttuvaa palasta, oikeastaan koko perhe kaipaa. Vielä ei vaan voi luovuttaa, josko se taika joskus tapahtuisi ja tärppäisi täälläkin :smiley-angelic001

Mä yritän hiljalleen totutella ajatukseen, ettei meidän perhe enää kasva, ellei todellista ihmettä käy. Hoitoihin ei siis yhteisellä sopimuksella olla lähdössä ja onhan se luomutärppi ollut jo pitkään kierto kierrolta aina vain epätodennäköisempää. Vielä en kuitenkaan ole valmis luovuttamaan. En, vaikka viimeinen vuorokausi on mennyt pitkälti itkien ainaista pettymystä. Sydän kaipaa sitä puuttuvaa palasta, oikeastaan koko perhe kaipaa. Vielä ei vaan voi luovuttaa, josko se taika joskus tapahtuisi ja tärppäisi täälläkin :smiley-angelic001

Toivotaan :Heartpink

Täällä on pahimmasta suosta noustu, vaikka ottaa päähän. Yritän myös tarrautua pieneen (en tiedä paljonko ja onko sitä, kai aina edes joku 1% mahdollisuus on?) luomutärpin mahdollisuuteen :Heartblue
Nyt kp3 ja vuoto alkaa hiipumaan. Kymmenisen päivää niin ovulaatio saattaa olla taas käsillä, toivon että luomuna pysyy nyt kierrot max 33 päiväisinä :smiley-angelic001 ja ovis tulisi n. kp14-15.
Sain eilen vielä kaverilta reilu 10 digiovistestiä kun itse raskautui ilmeisesti parin tikutetun oviksen jälkeen :bag::dance008:excited001

Mikä fiilis Noaidilla?:smiley-bounce013

Elea ja jannn :Heartred:Heartred

Joo pliiiis joku plussa-aalto.

Dpo 10. Eilen testasin ja tänään.
Negaanegaanegaaaaa..

Tein sofin ja rfsun.
Tänään tuli viivanpaikka rfsuun. Tsiisus.

Muoks. Tuossa kuvassa ei nyt kovin selkeä ole, mut silmällä on.

Liitteet

• 20210530_102706.jpg
    20210530_102706.jpg
    576.8 KB · Katsottu: 122
  • 20210530_104038.jpg
    20210530_104038.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 121
Elealle halauksia! Toivottavasti täältä joku plussaisi, keinolla tai toisella. :angelic: Samalla plussa-aallolla voitaisiin tyhjentää koko ketju...

myyrämatikaiselle tsemppiä! Kyllä siitä jotain näkyy tänne asti, jospa lähtis vahvistumaan :happy:

Täällä kp 15 mutta oon siirtänyt katseen jo (ennenaikaisesti) seuraavaan kiertoon. Allergiat vaivaa ja töissä stressiä. Kun ovismaiset oireet tuli niin aikaisin niin toivon että menkat tulis vähän aiemmin niin ei vaelluksella tarvisi säätää :hilarious:.

Kiitos Noora :happy:

Mut siis tuohan on rfsu eikä siihen oo paljoo luottamista.
Tiristin tietysti viimesetkin tipat ja tein pc puikon ja se nega kuten arvata saattoi:grin

Meille syntyi rv 40+1, 26.5 klo. 6.00 aamulla poika, painaen 3980g ja ollen 50cm pitkä. :happy:
Päästiin eilen kotiin sairaalasta. Synnytys sujui hyvin, vedet meni 39+6 ja käynnistettiin oksitosiinilla rv 40+0, kun oma supistustoiminta hiipui. Kun saliin päästiin, olin 5cm auki ja 8cm pystyin olemaan ilman kivunlievitystä, oli vaan tens, lämpötyynyt ja oma hengittelytekniikka. Siinä 9cm kohdalla kivut oli kuitenkin ihan sietämättömiä, niin laitettiin kohdunkaulan puudute, se ei auttanut yhtään mitään. Siinä vaiheessa olin jo niin väsynyt, että päädyttiin epiduraaliin, että jaksoin synnyttää. Sen sain ja taivaat aukeni, kipu hävisi, ponnistamisen tarve jäi. Lopulta sitten ponnistusvaihe kesti 30 min ja itse synnytys 12h. Sain toisen asteen repeämän, joista toinen oli hyvin pinnallinen, vuoto vähäistä ja epparia ei tarvittu :)
Tyytyväinen olen synnytykseen. Meni hienosti.

Nyt me opetellaan elämää vauvan kanssa. :love7Kovasti toivon teille kaikille tätä maailman ihaninta lahjaa :Heartred
Ootte ajatuksissa :Heartred

Meille syntyi rv 40+1, 26.5 klo. 6.00 aamulla poika, painaen 3980g ja ollen 50cm pitkä. :happy:
Päästiin eilen kotiin sairaalasta. Synnytys sujui hyvin, vedet meni 39+6 ja käynnistettiin oksitosiinilla rv 40+0, kun oma supistustoiminta hiipui. Kun saliin päästiin, olin 5cm auki ja 8cm pystyin olemaan ilman kivunlievitystä, oli vaan tens, lämpötyynyt ja oma hengittelytekniikka. Siinä 9cm kohdalla kivut oli kuitenkin ihan sietämättömiä, niin laitettiin kohdunkaulan puudute, se ei auttanut yhtään mitään. Siinä vaiheessa olin jo niin väsynyt, että päädyttiin epiduraaliin, että jaksoin synnyttää. Sen sain ja taivaat aukeni, kipu hävisi, ponnistamisen tarve jäi. Lopulta sitten ponnistusvaihe kesti 30 min ja itse synnytys 12h. Sain toisen asteen repeämän, joista toinen oli hyvin pinnallinen, vuoto vähäistä ja epparia ei tarvittu :)

Nyt me opetellaan elämää vauvan kanssa. :love7Kovasti toivon teille kaikille tätä maailman ihaninta lahjaa :Heartred
Aivan mahtavaa! Onnea ja vauvantuoksuisia päiviä! :love7:Heartbigred

Mikä fiilis Noaidilla?:smiley-bounce013

Ei täs, ihan tavallinen sunnuntai. :)

Inssissä tosiaan oli sentin paksuinen limis, molemmat follit oli jo puhjenneet (minkä kyl tiesinkin jo). Jos tästä inssistä ei tärppää niin saadaan vielä yksi inssi jonka jälkeen siirrytään ivf jonoon.
Nyt mulla särkee vuorotellen alamahaan ja alaselkään, varmaan saan kiittää tästä keltarauhasta. :rolleyes: Nyt oon ihmeen rauhallisin mielin, en oo juurikaan ajatellut asiaa ja välillä oon jopa unohtanut että ollaan taas piinapäivillä. Mies tosin jaksaa siitä muistutella tuon tuostakin kyselemällä että miten pulla voi ja "sä syöt nyt kahden edestä!" :facepalm::shifty:
Tietää kyllä ettei oikeasti näin oo mutta se pitää mua syöttöpossuna kun sillä on siihen mahdollisuus. :dead:

Onnittelut <3 Tosi kiva, että jäi tyytyväinen olo synnytyskokemukseen.
Ihanaa vauva-arkea! :smug:

MyyräMatikainen, noin minun raskaus alkoi:cool14. Minun mielestä ihan selvä viiva.
Niin mustakin, mutta viivanpaikka se vaan oli. Taas kerran :meh:

Pc siis tälle aamua nega.
Tuskin enää muuksi muuttuu eli odotellaan uuden kierron alkua. Alkaa varmaan keskiviikkona. Jos ei jo huomenna. Eikä oireita :hilarious: eka kierto tälle vuotta, kun ei oo oikein mitään "oireita". Tai sit en oo vaan kaikkea kuulostellu. Lämpöjä oon vähän mitannu, vielä ei oo laskusuunnassa, aamulämpö hetki heräämisen jälkeen oli 36,8. Sit ku ne laskee, niin se on varmaan 36,4.
Edellisessä kierrossa flossa ovispäivä ympyröity kp14 ja menkat alkoi kp26. Samoten tässä kierrossa ovis on ympyröity kp14.

Ja mulla on ihan hyvä fiilis:grin

Tässä vielä havainnollistava esitys, miten hirvittävän paskoja noi rfsut on. Koska tuon perusteella voisin sanoa olevani raskaana.

Kaikki tehty samasta kusesta.

Ja digi vissiin aika hyvin kertoo sen totuuden.

Liitteet

• 20210531_082920.jpg
    20210531_082920.jpg
    1,015.7 KB · Katsottu: 107
  • 20210531_082513.jpg
    20210531_082513.jpg
    763.1 KB · Katsottu: 114
  • 20210531_083021.jpg
    20210531_083021.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 106
niin paljon onnea vielä @zarar_ , kuulostaa ihanalta :love7

@Noaidi hyvältä vaikuttaa, nyt vaan odotellaan :cool:

@MyyräMatikainen ihana kun fiilis on hyvä, se on tärkeintä! noi rfsu:t on kyllä ihan peestä. en osta enää koskaan.

täällä kp8 ja eilen talleteltu, sellaset limat oli jo eilen että huhhuh :wideyed: pitää varmaan alottaa tikutus jo tänään kunhan saa eka vähän pidäteltyä. vaikka tuskin se ovis ihan vielä on, mut en kyllä muista millon ois ollu näin märkää... huomenna seurantaultra.

Kp12 ja luotto on edelleen kp13 ovikseen menneestä antibioottikuurista huolimatta. Oli kyllä semmonen tuskien taival tuo viimeisin siemennys taas, että paree olla sen oviksen huomenna :hilarious: Luojan kiitos on paikat sentään sen verran hyvin voideltu, että on varaa jyystää tuntitolkulla....

Tosin eilen kyllä jo totesin miehelle, että itseä ei niinkään enää stressaa onnistuuko tallettelut ajallaan vai ei. Eli pyyhe on virallisesti lentänyt kehään. Hyväksynyt kykenemättömyyden lisääntymiseen ilman apuja ja toisaalta se oli helpottavaa :shifty:

Perjantaina on seurantaverikoe tuohon prolaktiinilääkitykseen. Toivottavasti olisi arvot nyt edes siltä osin kunnossa. Ostin hetken mielijohteesta eilen RFSU:n ovistestejä ja se viiva oli kyllä niin hailura. En ymmärrä kun sen lääkityksen aloittamisen jälkeen vaan digit on näyttäneet ovisplussan :bag:

On kyllä törkeä tuo miltä tuo rfsu näyttää, ottaisin itsekin kyllä todesta. Mä oon testannut noilla rfsu, mutta mulle ne on aina olleet selkeitä negatiivisia. No tietääpä tästä lähin ostaa jotain muuta.

Täälläkin alkaa olla vähän pyyhe heitettynä kehään, ainakin tämän kierron osalta. Ehkä jos kuitenkin malttaisi miehen näytteenottopäivänä tai siitä seuraavana päivänä talletella. :hilarious:

Vähän kyllä ärsyttää kun tuo Flo:n tekoäly ei opi tätä mun lyhyempää kiertoa vaan ennustelee edelleen että olis 44 päivänen kierto. Kaipa sen varmaan jostain sais säädettyä. :p

Tuossa on pc kuivana. Vähän jotain viivanpaikkaa siinäkin :bored:

Siis mä en usko millään lailla raskauteen, mut jotain outoa täytyy olla hormoneista, koska jostain syystä vissiin huuliherpestä kehittelee huuleen. Enkä ees muista et ois oikeen koskaan ollu. Ehkä joskus lapsena :bag:

Liitteet

• 20210531_090752.jpg
    20210531_090752.jpg
    829.8 KB · Katsottu: 119
Muokattu viimeksi:
Takaisin